ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 imageحتی تا آخرین لحظه هم به ورزشکاران وعده برگزاری مسابقات را داده بودند

رئیس سابق کمیته قوی‌ترین مردان ایران دلایل عدم برگزاری این رقابت‌ها در سال ۹۱ را اعلام کرد

فارس:مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که در سال‌های ابتدایی با عنوان مردان آهنین از شبکه سوم سیما پخش می‌شد امسال برگزار نشد و روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت.

 مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که متولی اصلی این مسابقات هستند و کمیته قوی‌ترین مردان ایران زیر نظر این فدراسیون فعالیت می‌کند؛ دلیل اصلی عدم برگزاری این رقابت‌ها را در سال 91 درخواست مالی بالای تلویزیون برای پخش این رقابت‌ها عنوان کردند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

محمود احمدی‌نژاد گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

سیبادو با تبریک سال نو به همه ایرانیان و فارسی زبانان در سراسر دنیا، برایتان در سال جدید آرزوی موفقیت، سربلندی و شادکامی دارد.

 

اس ام اس های سرکاری و بانمک مخصوص تبریک سال نو


با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز ۹۲ ، ۹۳

تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک. نور به قبرت بباره

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تق تق تق کیه ؟ کیه ؟ منم منم پیامک ، عید شما جلو جلو مبارک !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره.

پس سال نو مبارک!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد . لطفا اصرار نفرمایید!
عید شما مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.

 

خواستم یادآوری کنم: سال تا چند ساعت دیگه نو میشه


کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آلبرت انیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن، پروفسور حسابی، من و سایر دانشمندان، سال خوشی را برای شما آرزومندیم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس رو تا ....روز دیگه نخون

چیه؟؟ فکر کردی میخوام عیدو تبریک بگم؟؟

یادت باشه اولین کسی بودم که سال 92 سرکارت گذاشتم

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

اطلاعیه شماره ۱ نوروزی :

هر کس عیدی من را قبل از تحویل سال بدهد

از ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی برخوردار می‎شود!

هر ۵ هزار تومان ۱ امتیاز!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام می‎شه

جهت رفاه حال مردم ، سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگزار می‎شود!

شما نیز پیامک‎های بامزه را در بخش کامنت‎های این مطلب منتشر کنید... سال نو پیشاپیش مبارک

ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

گوشی های همراه زیر 500 هزار تومان طرفداران زیادی دارد که اینجا می توانید لیست قیمت برخی از آنها را ببینید.

گوشی های ارزان قیمت بازار + لیست قیمت ها


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
در شرایطی که براساس دستورالعمل شورای رقابت قیمت خودروهای داخلی بین ۸۰ تا صد درصد باید کاهش یابد اما دو خودروساز بزرگ کشور قیمت محصولات خود را به طور میانگین تنها حداکثر پنج درصد کاهش داده‌اند.
قیمت واقعی خودروها بر اساس مصوبه شورای رقابت/پراید11 وتندر19 میلیون + جدول قیمت هایی که باید اتفاق بیفتد!
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

گروه بين‌الملل: باراك اوباما در آستانه عيد باستاني نوروز پيامي تلويزيوني ارسال و در مورد فرصت آغاز رابطه‌ای نو میان دو کشور سخن گفت. در اين پيام ويدئويي؛ رييس‌جمهور آمريكا چنين گفت:

 

اوباما به مناسبت نوروز ۹۲ پيام ويدئويي داد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
رادیو فردا یک رقاصه را راه‌حل برقراری صلح میان ایران و رژیم صهیونیستی دانست.
 
رادیو فردا راه‌حل صلح ایران و اسرائیل را کشف کرد؛ یک رقاصه!


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

عده ای از هواداران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز که برای تماشای دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه حضور داشتند، به دلیل شکست تیمشان علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

 



ادامه مطلب...

فضای سیاسی کشور در آخرین روز کاری،بیشتر دولتی و اصلاح طلبی بود! کرباسچی در انتقادی صریح گفته است چرا اصلاح طلبان باید شرکت در انتخابات را منوط به شرکت سید محمد خاتمی منوط کنند؟ وی همچین گفته است که چرا ما سوزنمان به این سه نفر گیر کرده است؟ مگر در مملکت قحط الرجال است؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا مانند همیشه پیش از موعد رسید و وی در این پیام مسائلی را مطرح کرد. وی این پیام را پیش از آنکه آمریکا را به مقصد سرزمین های اشغالی ترک کند منتشر کرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
فیفا بار دیگر باشگاه النصر عربستان را در پرونده مهدی شیری مقصر دانست و اعلام کرد که باید این باشگاه سعودی ۲۷۱ هزار دلار به این بازیکن ایرانی پرداخت کند.
 
عیدی میلیاردی فیفا به مهدی شیری!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
1. امروزه آزادي در كنار مفاهيمي مانند جامعه مدني و دموكراسي و نيز نحوه تعامل آن ها با دين, به مهم ترين سؤال و مشغله موجود در حوزه انديشه سياسي اين مرز و بوم مبدل شده اند. بي ترديد, آزادي در مفهوم امروزينش, مفهوم جديدي است كه سابقه اي در تاريخ انديشه ديني ندارد; به ديگر سخن, ما نمي توانيم براي تحليل چنين واژه اي از واژگان اختيار و يا حرّيت استفاده كنيم. آزادي فلسفي تحت عنوان اختيار و تفويض در مقابل جبر, از مباحث ديرين كلام و فلسفه اسلامي است. آزادي عرفاني كه رهايي از تعلقات دنيوي است نيز در انديشه عرفاني مسلمانان, سابقه اي طولاني دارد و بيش تر با عنوان حريت و آزادي مورد توجه قرار مي گيرد. آزادي حقوقي با عنوان حرّ در مقابل عبد نيز گرچه در فرهنگ اسلامي, جايگاه اصيلي ندارد, اما با توجه به وجود (عبيد) و (اماء) در عصر تشريع, مباحث متعددي را در آثار فقهي به خود اختصاص داده است.

البته ممكن است كسي در تحليل مفهوم آزادي, آن را مبتني و يا حتي متأخر از اختيار قرار دهد و با انجام اصلاحاتي, روايتي اسلامي از آن, ارائه كند, لكن نمي توان بين آزادي در مفهوم فلسفي آن و آزادي در مفهوم مدرن و تجويزي اش, تلازمي منطقي برقرار كرد. بوده اند عالماني كه با قبول مبناي فلسفي جبر و يا شبهه جبر, از جهت سياسي, آزادي خواه شده اند (نظير مرحوم آخوند خراساني در نهضت مشروطيت) و يا اين كه با نفي چنين مبنايي و طرفداري از اختيار تكويني آدمي, اين گونه آزادي هاي اجتماعي و سياسي را موجب هدم دين دانسته اند(نظر شيخ فضل الله نوري).

2. ديدگاه امام خميني در باب آزادي در واقع بازتابي از روايت ايشان از واقعيت و نه مفهوم آزادي در مغرب زمين و نيز واكنشي در قبال وارداتي بودن اين پديده در ايران است. به عقيده امام, آزادي به مفهوم امروزين, مفهومي جديد دارد كه از دوران مشروطه به اين سو وارد كشورمان شده و صبغه بومي و اسلامي ندارد. اين كه آزادي در غرب چه تعاريفي دارد و در چه مفهومي به كار مي رود, اجزا و عناصر تشكيل دهنده آزادي در دستگاه فلسفي غرب چيست? سؤال هايي است كه ايشان دغدغه پاسخ گفتن به آن ها را نداشته است آن چه امام خميني را وا مي داشت تا به نقد آزادي بپردازد ورود برخي از نمادهاي فسادانگيز آزادي به ايراني بود كه خود در ذيل مستبدترين دولت, توان نفس كشيدن نداشت. نمادي از آزادي كه نه با هويت ايراني سازگاري داشت و نه هم با هنجارهاي ديني تطابق مي كرد. از اين رو, امام خميني با كشاندن اين پديده به حوزه بايدها و نبايدهاي اخلاقي و ديني, تلاش نمود تا در چهارچوب شريعت به آزادي مفهومي جديد بخشد و از معايب وارداتي آن جلوگيري نمايد.

الف ـ روايت امام خميني از مسئله آزادي در غرب

نگاه منتقدانه امام خميني به آزادي در غرب مبتني بر سه جزء است:

اوّلاً: آزادي در غرب (مخالف سنن انساني) و (مخالف با اخلاق) است و در حصار محدود كننده قواعد و قوانين قرار نمي گيرد.1

ثانياً: اگر چيزي به نام آزادي هم وجود داشته باشد, صورتي صرف است و عينيتي ندارد, چرا كه نفي آزادي در هر دو شعبه مدرنيسم (ماركسيسم و ليبراليسم) در قالب هاي ديكتاتوري حزب كمونيست و استبداد نژاد پرستانه اكثريت وجود دارد, به گفته امام خميني:

(همان هايي كه ادعاي كمونيستي و كذا مي كنند خود آن ها از همه قلدرتر و از همه ديكتاتورترند و ملت هايشان را به بند كشيده اند, آزادي در آن ممالك نيست براي كسي. همان طوري كه در ممالك غربي هم آزادي نيست. اگر آزادي باشد اين سياه هاي بيچاره, چه كرده اند كه اين طور تحت فشارند.)2

ثالثاً: اين به مفهوم ناديده گرفتن عناصر يا مصاديق مفيد آزادي در غرب نيست, آزادي بيان, آزادي انتخاب و آزادي قلم از محسنات آزادي در آن ديار است, كه سوگمندانه اجزاي نامطلوب ديگر آن به كشورمان وارد شده است.

(غرب به ما چيزي نمي دهد كه مفيد باشد, دارد چيزِ مفيد اما به ما نمي دهد, صادر نمي كند, آني كه به ما صدر مي كند آن چيزهايي است كه مملكت هاي ما را به تباهي مي كشند.3 اين طور نيست كه همين آزادي كه در ايران در زمان پدر و پسر وارد كردند, اين آزادي باشد كه در غرب هست. يا اين دموكراسي كه ادعا مي كنند و در ايران هم تعقيب مي كنند آزادي كه براي ايران و براي ممالك شرقي آن ها تحويل داده اند, عبارت از آزادي در اموري است كه موجب تباهي ملت ما و جوان هاي ما شده است.)4

ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

ساخت سلاح جدید با قابلیت شلیک صاعقه هدایتگر لیزر!


تیمی از دانشمندان و مهندسان مرکز تحقیق و توسعه پیکاتینی آرسنال ارتش آمریکا در حال تولید دستگاهی هستند که به پرتاب صاعقه رعد و برق در کنار پرتو لیزر برای انهدام هدف می‌پردازد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ در «کانال پلاسمای القا شده با لیزر(LIPC)» از صاعقه برای پرتاب پرتو لیزر استفاده شده و می‌توان آن را برای منهدم کردن هر چیز با قابلیت رسانای الکتریسیته بهتر از هوا یا زمینه اطراف آن و برای مثال مهمات منفجر نشده، بکار برد.

این سلاح با چند اصل ابتدایی فیزیک کار کرده و از یک لیزر برای حک کردن بر روی یک مسیر الکترومغناطیسی از میان هوایی استفاده می‌کند که با یک پرتو ولتاژ بالا مطابقت دارد. با ساخت این مسیر و برقراری لیزر می‌توان هدف را نابود کرد.

در این دستگاه، یک پالس لیزر بسیار شدید با دوره بسیار کوتاه دقیقا از عدسی‌های شبیه به هوا استفاده شده که در آن هوای مجاور به متمرکز کردن پرتو پرداخته و آن را خوب و در کنار هم نگه می‌دارد. در صورت قدرتمند بودن به حد کافی این پالس، یک میدان الکترومغناطیسی در اطراف‌ لیزر تولید شده که بقدری قدرتمند است که الکترونها را از مولکولهای هوا بیرون می‌کشد و اساس یک کانال پلاسما در میان هوا را می‌سازد.

از آنجایی‌که هوا از ذرات خنثی ساخته شده که مانند عایق عمل می‌کنند و کانال پلاسما یک رسانای خوب است، مسیر پرتو لیزر مانند یک رشته می‌شود.

به عبارت دیگر، درست همانطور که رعد و برق از ابر به زمین از یک مسیر دارای کمترین مقاومت به زمین برخورد می‌کند، یک جریان ولتاژ بالا راه خود را از این رشته بجای خم شدن غیرمنتظره از میان هوا پیدا می‌کند. به عبارت دیگر، لیزر تنها مسیر دارای کمترین مقاومت را میان منبع نیرو و هدف ایجاد می‌کند. ترتیب آن به این شکل خواهد بود: لیزر، رعد و برق، هدف.

مطمئنا LIPC نیازمند نرم‌افزارهای زیادی مانند یک لیزر دارای پالسهای بسیار کوچک و یک منبع نیرو برای ارائه لیزر و صاعقه است. به عبارت دیگر این ایده خیلی کاربردی نبوده و مانند بسیاری از سلاحهای لیزری دیگر با گلوله که از مسیر مستقیم برخوردار بوده، عمر مفید آن‌ها طولانی‌تر، انتقالشان ساده‌تر و بسیار ارزانتر هستند، قابل مقایسه نیستند.




برچسب‌ها: فیزیک, الکترومغناطیس
ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
عـرض ارادت به سبک لاتی لوتی ها ! (طنز) www.taknaz.ir

آقا ما تف، شما آبشار نیاگارا

ما بدبخت حقیر، شما کوروش کبیر

ما واشر، شما ارباب حلقه ها

ما طرح مسکن مهر، شما برج العربی

ما مینیمم نسبی، شما ماکسیمم مطلق

آقا اصن ما قیژقیژ دیال آپ، شما امواج وایرلس

آقا ما پراید، شما پرادو

آقا ما باد بزن دستی، شما کولر گازی نانو

آقا ما امشب، شما هزار و یک شب!

آقا ما پت ومت، شما آیکیو سان

آقا ما بخیه، شما چفیه

آقا ما شب تار، شما صبح امید!

آقا ما ورزش از نگاه دو، شما برنامه نود!

آقا ما فـــ، شما فرحزاد !

آقا ما بتمرگ، شما بفرما!

آقا ما هی آره، شما هی نه ...

آقا ما شورش قبیله‌ای، شما گفتگوی تمدن‌ها

آقا ما لکنت زبون، شما سخنگوی دولت !

آقا ما پوچ، شما گل !

آقا ما بنال بینیم با ...، شما خواهش می‌کنم بفرمایید

آقا ما چی کوفت می‌کنی ...، شما چی میل داری عزیزم؟!

آقا ما فلافل شما، مدیر عامل پخش فراورده‌های گوشتی

آقا ما مخـمون تاب داره، شما حیـاط ویلاتون!

آقا ما افتاده، شما پاس کرده

آقا ما کولر آبی، شما کولر گازی ال جی

آقا ما برف، شما بهمن

آقا ما چاکریم، شما نایس تو میت یو

آقا ما کوله پشتی، شما کوله باری از تجربه

آقا ما بله قربان- بله قربان ...، شما سلطان

آقا ما علوم اول راهنمایی، شما فیزیک انتگرال

آقا ما تقویم جیبی، شما موسسه ژئو فیزیک!

آقا ما سه کله پوک، شما سه تفنگدار

آقا ما کته، شما بیف استروگانف

آقا ما جرز لای دیوار، شما پتروس فداکار

آقا ما فلافل، شما هات رویال برگر با پنیر و قارچ

آقا ما بن کارگری، شما بن تخفیف دیزنی لند

آقا ما سوختگی درجه ۳، شما برنزه شکلاتی

آقا ما آب حوض، شما شیر موز

آقا ما عشق و عاشقى، شما عقل و منطق ...

آقا ما بتمرگ، شما بفرما!

آقا ما یه نقطه توی فضا، شما مبدا مختصات

شما ماهیچه، ما اشکنه

آقا ما پنج کیلومتر تا بهشت، شما ۲۴

آقا ما سیمبیان، شما آندروید

آقا ما nokia 1100، شما vertu

آقا ما آپارات، شما یوتیوب

آقا ما کلوب، شما فیسبوک

آقا ما جرقه، شما بیگ بنگ

آقا ما سحابی، شما کهکشان

آقا ما آهن‌ربا، شما سیاهچاله

آقا ما متر، شما سال نوری

آقا ما سفیر امید، شما اتلانتیس

آقا ما منجم آماتور، شما اختر فیزیک‌دان

آقا ما تلویزیون کمدی، شما سه بعدی

آقا ما مارمولک، شما تمساح

آقا ما cd، شما بلو ری

آقا ما چوق لباسی، شما توتال کر

آقا ما چرتکه، شما الجبرا

آقا ما x=2، شما E=mc2

آقا ما می‌ریم اغذیه، شما برین پدیده

آقا ما مستشار شما، جهانگیرشاه دولو

آقا واسه شما میگن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد
اما واسه ما میگن این الاغ هر یونجه‌ای که جلوش باشه میخوره!

آقا ما ...

آقا ما ...

ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود


ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
تاريخ : چهارشنبه شانزدهم اسفند 1391 | 18:49 | نویسنده : reza sh
ارسال در تاريخ 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
اطمینان:روزی اهل روستا تصمیم گرفتند برای بارش باران دعا کنند در روز مقرر همه گرد آمدند و تنها پسربچه ای در میان جمع چتری به همراه آورده بود و این همان اطمینان است.
ایمان : همانند کودک یک ساله ای است که وقتی او را به هوا می اندازید می خندد چون یقین دارد که شما او را خواهید گرفت.
امید :هر شب با امید به زیبایی های روز بعد و آنچه در انتظارمان خواهد بود چشم ها را می بندیم در حالیکه نمی دانیم آیا فردا طلوع خورشید را خواهیم شدید؟
با این سه الف خواهیم توانست تغییراتی در خود به وجود بیاوریم .
ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

جاده ی موفقیت سر راست نیست -پیچی وجود دارد به نام شکست
دور برگردانی به نام سردر گمی-سرعت گیر هایی بنام دوستان
چراغ قرمز هایی بنام دشمنان-چراغ احتیاط هایی بنام خانواده
تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل-اما اگر یدکی بنام عزم داشته باشید
موتوری به نام استقامت-و راننده ای بنام خدا
به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد

aks-neveshte-radsms-41

ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

اگر مي‌خواهيد يك فرمانده شكست بخورد يك كتاب پر از دستورالعمل به او دهيد؛ اگر می‌خواهيد پيروز شود، يك مقصد به او نشان دهيد و دستور دهيد آن را تسخير كند.

If you wish a general to be beaten, send him a ream full of instructions; if you wish him to succeed, give him a destination, and bid him conquer.

 بهترين مدير فردي است كه در انتخاب بهترين افراد براي انجام كار موردنظر درك كافي داشته باشد و به اندازه كافي خويشتن داري داشته باشد كه وقتي آنان در حال انجام كار هستند در كار آنان دخالت نكند.

The best executive is the one who has sense enough to pick good men to do what he wants done, and self-restraint enough to keep from meddling with them while they do it.

 اگر مي خواهي دليل اينكه چرا بشر نتوانسته است از حداكثر توان خود بهره ببرد و هرگز هم نخواهد برد را در يك كلمه بيان كني، آن كلمه «جلسات» خواهد بود.

If you had to identify, in one word, the reason why the human race has not achieved, and never will achieve, its full potential, that word would be "meetings."

 

ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
www.iranfars.ir گروه ایران فارس
ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

همکار محترمی ایمیل زده بودند و سوالاتی پرسیده بودند که بنده به دلیل مشغله ناشی از اجرای برنامه مدرسان و داوران استانی نتوانستم پاسخبدهم گله کردند حق هم دارند . اما حقیقت این است که تلاش کردم روز سه شنبه با ایشان تماس بگیرم منظورم ۲۰ اسفند را می گویم اما موفق نشدم .

می توان این جمله را اضافه کرد که : در خصوص چگونگی پشتیبانی از پایان نامه کاملا توضیح دادم . اما پاسخ سوال یک که پرسیده بودند :"اگر پروپوزالم را بفرستم پایان را نیز باید تحویل بدهم :

جواب :" بله پروپوزال مرحله اول و ثبت نام شما در لیست است . وقتی می توان برای شما سند مالی تنظیم کرد که دفاع پایان نامه انجام شده باشد و در ضمن یک جلد پایان نامه تحویل گروه تحقیقات نمایید با ذکر این جمله در پشت جلد که " این پایان نامه با حمایت مالی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تهیه شده است ."

در پاسخ به سوال دوم که پرسیدند:"آیا پایان نامه متعلق به گروه تحقیقات می شود . :؟ بله . طبیعی است که با پشتیبانی مالی تمام حقوق اثر به گروه تحقیقات تعلق دارد . "

در خصوص کاربست پایان نامه ها در حال اقدام هستیم . همکار یا دانشجوی فارغ التحصیل ارشد و دکترا که فارغ التحصیل می شوند دفاعی را در شهرستان با همکاران مرتبط با موضوع خواهند داشت و سپس با شرکت در جلسه کاربست اداره اقدام به بررسی راه های اجرای یافته های پژوهی می نمایند .

برای دریافت دستورالعمل کاربست به عناوین مطالب توجه فرمایید .

ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 انتخاب یک پاپ برای اولین بار از آمریکای لاتین برای بسیاری از کاتولیک‌های جهان تازگی داشت.

ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 کاپیتان مهدی مهدوی کیا پس از 21 سال بازی حرفه ای از فوتبال خداحافظی کرد. این نگاهی است گذرا به یک عمر زندگی فوتبال کیا.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 کریستین امانپور" خبرنگار ایرانی تبار شبکه امریکایی سی.ان.ان (CNN) در برنامه اختصاصی خود در این شبکه، از آقای "محمدجواد لاریجانی" معاون حقوق بشر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده بود تا راجع به مسائل سیاسی روز اظهار نظر کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 جلاد عربستانی و یکی از اجراکنندگان احکام اعدام با شمشیر در این کشور معتقد است که تغییر شیوۀ اجرای حکم اعدام و به کارگیری روش تیرباران، موجب "بی‌کار" شدن او نخواهد شد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد سعد البیشی که در منطقه مکه مکرمه، مجری احکام اعدام با شمشیر است، تاکید کرد که از مدت ها پیش برای به کارگیری اسلحه گرم، تمرین داشته و چندین حکم اعدام با گلوله (تیرباران) را هم به خوبی اجرا کرده است!
 
بیشی افزود: البته اعدام با شمشیر نیز همچنان اجرا می شود و به تازگی در استان رنیه، یک نفر را با شمشیر اعدام کردم. من روش استفاده از شمشیر را خیلی خوب می دانم.
 
وی که با روزنامه سعودی عکاظ گفتگو می کرد، با اشاره به این که 15 سال است به این حرفه اشتغال دارد، اظهار داشت: «خیلی اصرار داشتم که دست کم یکی از فرزندانم این حرفه را بیاموزد و اکنون یکی از آنها در این کار مهارت یافته، البته هنوز با پدرش تفاوت بسیار دارد (!)».
 
بیشی ادامه داد: «تاکید داشتم که فرزندم این شغل را به خوبی بیاموزد، چرا که خیلی از افراد میلی به انجام این کار ندارند، در حالی که علما و مبلّغان دینی همواره تاکید دارند که اعدام محکومان و اجرای احکام شریعت اسلامی، اجر و ثواب بسیار دارد».
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 گفت: از آنجا مار و عقرب بیرون می‌آید، گفتند: اینجا اصلا مار و عقرب ندارد. گفت نه من اینجا نمی‌خوابم. با این حال می‌فرمود: بیش از این شاید دستم نمی‌رسد.

 
ماجرای ترک دیوار خانه آیت الله بهجت و جمله‌ای که عالم معروف را به گریه انداخت


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 در جنگ بر سر قلب‌ها و مغز‌ها، رسانه‌های غربی مدعی‌اند که مردم آمریکا کمترین تمایلات مثبت را به ایران دارند، بیش از هر چیزی از ایران مسلح به سلاح هسته‌ای می‌ترسند، علاقه اعراب و جایگاه ایران نزد آن‌ها پس از ظهور در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶، اکنون سقوط کرده ‌و افزون بر آن به اعراب گفته می‌شود که مردم ایران از آن‌ها بیزارند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 image

 

خانم مهناز افشار و جناب مدیری که از بیننده درخواست می کنند این سریال را کپی نکنند آنها از آبروی خود برای این سریال ها هزینه می کنند در عوض چه تضمینی از تولید و توزیع کننده دریافت می نمایند؟

image

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 image

 

پدرم که بیرون دویده بود، شوهر جوان مادرم را پشت فرمان ماشینش که می خواست روشن کند و از آن جا فرار کند، گرفته و یکی دو ضربه چاقو به او زد. هیچ وقت آن روز وحشتناک را فراموش نمی کنم



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 دختر جوان با همفکری مادرش سعی نمود با روشی متفاوت تری به ملاقات نامزدش برود.آقای "اوستین اسپیتلر"مدت دو سال بود که جهت تبلیغ دیدن به خارج از کشور سفر نموده بود.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

  از امروز صبح پیامک انبوهی با مضمون دعوت برای استقبال از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برای شماره تلفن همراه اول بسیاری از مردم قم ارسال شده است بدون هیچ شرحی نمونه ای از پیامک ارسال شده را به نمایش می گذاریم



ارسال پیامک‌انبوه برای استقبال از علی لاریجانی در قم



استقبال از دکتر علی لاریجانی

ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 امام جمعه اراک هنگامی که برای افتتاح یکی از پروژه های مهر ماندگار در اراک به قرآن تفال زد، وقتی که با آیه ششم سوره حج مواجه شد به رئیس جمهور گفت: آقای احمدی نژاد این آیه درباره بهار است البته نه به ان معنا که شما لفظ بهار را به کار بردید.

به گزارش کافه سینما به نقل از تیتریک، رئیس جمهور که صبح امروز برای افتتاح چند طرح مهر ماندگار به استان مرکزی سفر کرده است در اولین منطقه کنارگذر شمالی اراک را افتتاح کرد که در حین مراسم افتتاح این پروژه قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک پیش از بریدن روبان این طرح تفالی به قرآن زد و آیه ششم سوره حج (( ذلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَ أَنَّهُ يُحْيِ الْمَوْتى‏ وَ أَنَّهُ عَلى‏ کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ )) را قرائت کرد و گفت آقای احمدی نژاد این آیه درباره بهار است البته نه به ان معنا که شما لفظ بهار را به کار می بردید.

احمدی نژاد در پاسخ به دری نجف آبادی گفت مگر ما به چه معنا بهار را به کار می بریم . ما نیز بهار را به معنای خوب آن به کار می بریم.

دری نجف آبادی توضیح کوتاهی درباره این آیه داد و زنده کردن مردگان از سوی خداوند را تعبیر به بهار نمود و احمدی نژاد در پاسخ به او گفت می بینید که خدا هم با ماست.

ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 
 
[-] اندازه متن [+]
 

طنز/ بالاخره تلاش بی وقفه و شبانه روزی مسئولان مربوطه برای کاهش قیمت ها جواب داد.

 

نام محصول

قیمت قبلی(تومان)

قیمت جدید(تومان)

پسته درجه یک

55000

54500

پسته درجه دو

49000

48500

پسته درجه سه

35000

34500

فندوق با پوست

22000

21000

بادام هندی

52000

51500

بادام شور

36000

35700

تخمه آفتابگردان

21000

20000

 

 

نام محصول

قیمت قبلی(تومان)

قیمت جدید(تومان)

پرتقال

1800

1700

سیب

1400

1350

موز

4600

4400

کیوی

1700

1650

خیار

1400

1200

پیاز

1700

1600

سیب زمینی

1000

950

 

 

نام محصول

قیمت قبلی(میلیون)

قیمت جدید(تومان)

پراید فول اتومات

21

20.890.000

پراید نیم اتومات

19

18.800.000

پراید خالی

18.5

18.100.000

پژو 206

31.200.000

31

سمند با کیسه هوا

30

28.700.000

سمند خالی

29

29

ماکسیما

104

103

 

 

نام محصول

قیمت قبلی(تومان)

قیمت جدید(تومان)

ترقه بی بخار

4000

3500

ترقه با بخار

6000

5500

نارنجک دستی

8500

8000

نارنجک پایی

7500

7000

اژدهای بزرگ(قوطی)

6500

6200

دودزای هفت رنگ

4800

4300

ترقه دیوار صوتی

7600

7300

 

 

ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یكی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است. در بین هنرمندان ایرانی، كم نیستند كسانی كه شریك زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب كرده و زندگی مشترك خود را اینگونه رقم زده‌اند. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو
خطیب امروز نماز جمعه با اشاره به موج اخیر گرانی‌ها بر ضرورت رسیدگی مسئولان به این مسئله و مقاومت در مقابل فشارهای دشمنان تاکید کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی خطیب امروز نماز جمعه تهران در خطبه‌های دوم با اشاره به برخی از مناسبت‌های پیش رو و همچنین دعوت مردم به تقوا و حفظ حرمت الهی گفت:‌ ما در هفته جاری ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را داریم. من این روز را به پرستاران محترم تبریک عرض می‌کنم چرا که مسئولیت بسیار حساسی را بر عهده دارند تا بیماران شفای خود را پیدا کنند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 در فضای سیاسی انتخاباتی ساعات اخیر جبهه پایداری نقش پر رنگی داشت.یکی از اعضای این جبهه نقش سخنگویی هاشمی رفسنجانی را بر عهده گرفت و سخنگوی این جبهه مدعی تقلب در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری شد، اما نه تقلب در شمارش آراء.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 آزادراه تهران-شمال عیدی دولت به مردم/تردد نوروزی بدون پرداخت عوارض

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به تکمیل قطعه 4 آزادراه تهران-شمال و باز شدن آن برای عبور مسافران نوروزی، گفت: رئیس‌جمهور دستور داده است به عنوان عیدی به مردم، یک ماه اخذ عوارض این آزادراه به تعویق بیافتد. 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

در سال‌های اخیر تبلت پی‌سی ها به دنیای کامپیوتر وارد شده اند.کامپیوترهای کوچک و باریکی که فاقد کیبورد هستند به‌همراه یک صفحه‌ی لمسی.شاید روزی که بیل گیتس دنیا را با این نوع از Computing آشنا کرد فکرش را نمی‌کرد که پرچمدار تبلت‌ها آی‌پد اپل باشد. استیو جابز توانست مفهومی جدید از یک تبلت را ارائه کند و کاربران را متقاعد سازد که یک تبلت برای آنها بسیار سودمند است و بدون شک سال ۲۰۱۱ سال جنگ بین تبلت‌ها خواهد بود.

ارسال در تاريخ 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو