ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

 

 

 
 

در آفیس 2013 با ورود به تب File و قسمت Open، می‌توان در بخش Recent Documents لیست آخرین فایل‌های باز شده توسط نرم‌افزار را مشاهده کرد. اما در آفیس 2013 شما می‌توانید از این نیز سریع‌تر به فایل‌های باز شده‌ی اخیر دسترسی داشته باشید. به طوری که لیست فایل‌های باز شده‌ی اخیر در سمت چپ منوی File نمایش داده شوند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا نرم‌افزار مورد نظر خود از مجموعه‌ی Microsoft Office 2013 را اجرا کنید (به عنوان مثال Word 2013).
سپس به تب File رفته و بر روی Options کلیک کنید.
حال در پنجره‌ی باز شده از قسمت سمت چپ بر روی Advanced کلیک کنید.
اکنون از قسمت Display گزینه‌ی Quickly access this number of recent documents را یافته و آن را فعال کنید.
همچنین در جلوی این گزینه می‌توانید تعداد فایل‌های اخیر مورد نظر خود جهت نمایش را تغییر دهید.
سپس بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
حال با مراجعه به تب File، خواهید دید که لیست فایل‌های باز شده‌ی اخیر در سمت چپ نمایش داده خواهند شد.
ارسال در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

 

در سیستم‌عامل iOS می‌توان بر روی دستگاه رمز عبوری تعیین کرد تا به هنگام خروج دستگاه از حالت قفل، نیاز به وارد کردن این رمز عبور باشد. این رمز عبور در iOS به طور پیش‌فرض شامل 4 رقم است. اما شما می‌توانید این حالت ساده را غیرفعال کرده و از ترکیب حروف، اعداد و علامات، بدون محدودیت تعداد کاراکتر برای رمزگذاری استفاده کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

بدین منظور:
ابتدا به Settings مراجعه کنید.
سپس وارد General شده و Passcode Lock را انتخاب نمایید.
در صورتی که قبلاً رمز عبوری انتخاب کرده‌اید، آن را وارد کنید.
سپس Turn Passcode Off را انتخاب کنید تا رمز عبور کنونی غیرفعال شود (نیاز با وارد کردن رمز عبور قبلی دارید).
اکنون گزینه‌ی Simple Passcode را به OFF تغییر دهید.
حال Turn Passcode On را انتخاب کنید.
خواهید دید که اکنون می‌توانید بدون محدودیت تعداد و کاراکتر، رمز عبور جدید را انتخاب کرده و آن‌ را فعال کنید.
ارسال در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

 
در آفیس 2013 هنگامی که از تب File بر روی Save کلیک می‌کنید علاوه بر امکان ذخیره‌ی فایل بر روی هارددیسک، می‌توان فایل را به طور مستقیم بر روی سرویس ذخیره فایل آنلاین SkyDrive نیز ذخیره کرد. در صورتی که هیچگاه از این سرویس استفاده نمی‌کنید و همواره از هارددیسک خود برای ذخیره فایل‌ها استفاده می‌کنید در این ترفند به نخوه ی ذخیره‌ی خودکار فایل‌ها در هارددریسک در آفیس 2013 حواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا نرم‌افزار دلخواه خود در مجموعه آفیس 2013 را اجرا کنید (به عنوان مثال Word 2013).
سپس در تب File بر روی Options کلیک نمایید.
در مرحله‌ی بعد از قسمت سمت چپ پنجره، بر روی Save کلیک کنید.
اکنون گزینه‌ی Don’t show the Backstage when opening or saving files را یافته و تیک آن را فعال کنید.
سپس بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
از این پس در صورتی که در تب File بر روی Save کلیک کنید پنجره‌ی ذخیره‌ی فایل بر روی هارددیسک نمایان می‌شود.
لازم به ذکر است با فعال‌سازی این گزینه در صورت کلیک بر روی Open در تب File نیز مستقیماً فایل‌های موجود در هارددیسک برای باز شدن نمایش داده می‌شوند و دیگر خبری از SkyDrive نیست.
ارسال در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

ترفند های کامپیوتر

 
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش ساده اما کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به باز نمودن Command Prompt ویندوز دستورات موجود در آن را اجرا کنید. این ترفند در ویندوزهای 7 و 8 قابل اجراست.
بدین منظور:
کافی است از نوار آدرس موجود اکسپلورر ویندوز بهره بگیرید.
برای این کار کافی است یک پوشه‌ی دلخواه را باز کنید.
سپس در نوار آدرس دستور مورد نظر خود را وارد کنید.
به عنوان مثال اگر در یک پوشه هستید که درون آن یک فایل متنی با نام test.txt قرار دارد با استفاده از دستور زیر می‌توانید آن را توسط Notepad باز کنید:
notepad test.txt
یا اگر قصد دارید یک سایت را Ping کنید با وارد کردن دستور زیر در نوار آدرس ویندوز اکسپلورر می‌توانید این کار را انجام دهید:
ping beytoote.com
و یا برای مشاهده‌ی لیست محتویات پوشه‌ای که در آن هستید از این دستور استفاده کنید:
cmd /k dir
همچنین در نظر داشته باشید با وارد کردن عبارت cmd در نوار آدرس هر پوشه می‌توانید مستقیماً به cmd با همان مسیر پوشه در خط فرمان، دسترسی داشته باشید.
ارسال در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

در ویندوز 8، دسترسی به گزینه‌های Power جهت خاموش کردن (Shutdown)، راه‌اندازی مجدد (Restart)، خروج از حساب کاربری (Log Off) و گزینه‌های مشابه همانند ویندوزهای قبلی آسان نیست و برای این کار باید ابتدا وارد نوار Charms شوید و با مراجعه به Settings و سپس Power گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه اضافه کردن کلیه گزینه‌های Power به راست کلیک دسکتاپ ویندوز 8 را برای شما بازگو کنیم تا از این پس بتوانید بسیار آسان و سریع به این گزینه‌ها دسترسی داشته باشید.

 
ابتداکلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.
سپس عبارت Notepad را وارد کرده و Enter بزنید تا برنامه Notepad ویندوز باز شود.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

يكي از تغييرات عمده در رابط كاربري مترو در ويندوز 8، مربوط به كنترل‌پنل آن است. كنترل‌پنل در اين نسخه از ويندوز تغييرات زيادي داشته و ابزارهاي بيشتري را نيز در خود جاي داده است‌؛ اما كاربران بسياري وجود دارند كه استفاده از كنترل‌پنل كلاسيك ويندوز 7 را ترجيح مي‌دهند و به‌دنبال راهي براي استفاده آسان از اين كنترل‌پنل قديمي به‌جاي كنترل‌پنل متروي ويندوز 8 هستند.


همان‌طور كه مي‌دانيد كنترل‌پنل مترو براحتي از نوار charm قابل دسترسي است، در صورتي كه هيچ ابزار خاصي براي دسترسي به كنترل‌پنل كلاسيك از صفحه شروع وجود ندارد. چنانچه اصرار داريد از كنترل‌پنل كلاسيك ويندوز 7 در ويندوز 8 استفاده كنيد و دسترسي به اين ابزار نيز براي شما آسان شود، مي‌توانيد با طي مراحل زير، ميانبري را براي دسترسي به اين ابزار به صفحه شروع ويندوز 8 اضافه كنيد:

1. روي دسكتاپ كليك راست كرده و گزينه Shortcut را از منوي New انتخاب كنيد.

2. در اين مرحله پنجره‌اي به‌نمايش درمي‌آيد كه ‌بايد مسير ميانبر جديد را در آن مشخص كنيد. مسير زير را در كادر مربوط وارد كرده و با كليك روي گزينه Next مراحل كار را دنبال كنيد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

مانيتور يكي از عناصر سخت افزاري مهم در كامپيوتر است كه از آن بعنوان دستگاه استاندارد خروجي و در جهت نمايش اطلاعات استفاده مي گردد

 
 

1 : تاریخچه LCD

مانيتور يكي از عناصر سخت افزاري مهم در كامپيوتر است كه از آن بعنوان دستگاه استاندارد خروجي و در جهت نمايش اطلاعات استفاده مي گردد. . تمامي كاربران كامپيوتر بمنظور مشاهده خروجي مناسب، نيازمند استفاده از يك مانيتور مطلوب مي باشند. انتخاب يك مانيتور به عوامل متفاوتي نظير مشخصات فني و نوع كاربرد آن بستگي دارد. اولين نمايشگرها (مانيتورهاي مبتني بر متن) بمنظور استفاده در كامپيوترهاي شخصي در سال 1970 ارائه گرديدند. از سال 1970 تاكنون مدل هاي متفاوتي از مانتيتورها با بهره گيري از تكنولوژي هاي متفاوت و ارائه قابليت هاي مختلف، توليد و عرضه شده اند. مانيتورهاي (CRT (Cathod Ray Tube و مدل هاي متفاوت (LCD (Liquid Crystal display، نمونه هائي از مانيتورهاي ارائه شده طي ساليان گذشته و اخير مي باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

روشهای سریع برای رفع بعضی مشکلات متداول کامپیوتر

 
1.کیفیت صفحه نمایش یا display بسیار بد است
با کلیک راست بر روی desktop، تنیم صفحه نمایش را بررسی کنید، در ویندوز XP به بخش Properties و در ویندوز ویستا به Personalize بروید و از آنجا Settings را انتخاب کنید. اگر نمیتوانید رزولوشن یا کیفیت رنگ را افزایش دهید، دکمه Advanced, Adapter را انتخاب کنید. اگر اداپتور VGA استاندارد یا هر اداپتور دیگر در آنجا فهرست شده بود، یک درایور مخصوص به نوع PC را دانلود کنید.
اگر اداپتور موجود بود، یک نسخه از درایور قبل از آن را امتحان کنید. در ویندوز XP به ترتیب بر روی Properties, Driver, Roll Back Driver کلیک کنید در ویستا Personalization Control Panel را باز کرده و به ترتیب بر Display Settings, Advanced Settings, Properties کلیک کرده و در نهایت Driver, Roll Back Driver را انتخاب کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

دیسک های فشرده یا همان CD که امروزه کاربردهای فراوانی در زندگی ما دارند، در سال ۱۹۸۰ به دنیا وارد شدند. ولی چرا دیسک های فشرده ۷۴ دقیقه ای هستند، نه ۶۰ دقیقه ای و نه ۷۰ دقیقه ای !؟ ‏

 دیسک های فشرده یا همان CD که امروزه کاربردهای فراوانی در زندگی ما دارند، در سال ۱۹۸۰ به دنیا وارد شدند. ولی چرا دیسک های فشرده ۷۴ دقیقه ای هستند، نه ۶۰ دقیقه ای و نه ۷۰ دقیقه ای !؟ ‏

هفتاد و چهار دقیقه بودن آنها را می توان تقصیر یک مرد ناشنوای آلمانی گذاشت. ‏

شرکت سونی و فیلیپس که آن زمان در حال طراحی استاندارد CD بودند بین اندازه دیسک های فشرده با هم اختلاف داشتند. شرکت فیلیپس به دنبال طراحی دیسک های با قطر ۱۱/۵ سانتیمتر بود و سونی به ۱۰ سانتیمتر بسنده کرده بود. ‏


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

گرچه حافظه های کامپیوتری فشرده تر شده‌اند و اطلاعات بیشتری را در خود جای داده‌اند، اما باز هم طراحان و سازندگان این قطعات، راضی نیستند و از هم اکنون به فکر تولید نسل بعدی حافظه های کامپیوتر و حتی نسل بعد از آن هستند.

 
اشتهای ما برای حافظه‌های کامپیوتری سیری ناپذیر است.هرچه ظرفیت حافظه‌ها بیشتر می شود، نیازهای تازه ما هم افزایش می یابند و روز به روز فضای بیشتری برای ذخیره اطلاعات لازم داریم. شیوه ها و ابزارهای رایج ذخیره اطلاعات، همگی در حال تغییر هستند تا با نیازهای ما تطبیق پیدا کنند. گرچه حافظه های کامپیوتری فشرده تر شده‌اند و اطلاعات بیشتری را در خود جای داده‌اند، اما باز هم طراحان و سازندگان این قطعات، راضی نیستند و از هم اکنون به فکر تولید نسل بعدی حافظه های کامپیوتر و حتی نسل بعد از آن هستند.

برای مثال، نسل تازه دیسکهای نوری که به تازگی به بازار عرضه شده‌اند، تا ۲۵ گیگا بایت ظرفیت دارند، اما در همین حال، کارشناسان به دنبال یافتن جایگزینی هستند که ظرفیتی بیش از این داشته باشد. این دیسکهای نوری، از لیزر آبی به جای قرمز استفاده می کنند و به همین دلیل "بلو – ری" نامیده می شوند. لیزر آبی دقیقتر از لیزر قرمز است و می تواند اطلاعات بیشتری را در جای کمتری ذخیره کند.

دکتر پیتر توروک از ایمپریال کالج لندن می گوید: "دیسکهای بلو – ری، نسل بعدی حافظه های کامپیوتری، پس از ظهور دی وی دی هستند. این دیسکها قادر خواهند بود در هر لایه ۲۵ گیگا بایت اطلاعات را ذخیره کنند." اما او حتی این میزان را کافی نمی داند: "ما می خواهیم این ظرفیت را به پنج برابر افزایش دهیم." اشتهای ما برای حافظه های کامپیوتری، واقعا سیری ناپذیر است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟

 

شاید تاکنون برای شما این سوال مطرح شده باشد که علت افت ناگهانی سرعت کامپیوتر و کند کار کردن آن چیست و برای بهبود و یا افزایش سرعت آن می بایست چه اقدام و یا اقداماتی را انجام داد ؟ پاسخ به سوال فوق متغیر بوده و ممکن است دلایل متعددی در این رابطه وجود داشته باشد . در برخی موارد ممکن است با رعایت برخی نکات ساده در خصوص نحوه نگهداری سیستم مشکل برطرف گردد و در موارد دیگر ممکن است مجبور به ارتقاء سیستم و یا تعویض قطعات مسئله دار گردیم . در ادامه به برخی نکات اولیه به منظور بهبود کارآئی سیستم اشاره می گردد .

● اجرای دقیق Scan disk : وجود اشکال در فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک ممکن است کاهش کارآئی سیستم و بروز اشکالات فیزیکی هارد دیسک را بدنبال داشته باشد . با اجرای برنامه Scan disk می توان تعداد زیادی از خطاهای موجود بر روی هارد دیسک را برطرف نمود . برنامه فوق بررسی لازم در خصوص وجود اشکالات فیزیکی بر روی هارد دیسک را نیز انجام خواهد داد . بخاطر داشته باشید که با توجه به ظرفیت هارد دیسک نصب شده بر روی کامپیوتر ، فرآیند بررسی وضعیت هارد دیسک می تواند مدت زمان زیادی بطول انجامد و نمی بایست در این فاصله عملیات خاصی را انجام داد .


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

نبرد بر سر حق مالکیت معنوی بین سامسونگ و اپل وارد مرحله تازه‌ای شد. سامسونگ حکمی گرفته که با آن فروش شماری از دستگاه‌های اپل در آمریکا ممنوع می‌شود. اپل در فکر فرجام‌خواهی است. ممکن است پای باراک اوباما به میدان باز شود.

 مکن است شماری از مدل‌های تاکنون معرفی‌شده‌ی اپلاز بازار آمریکا جمع شوند. پنج مدل از دستگاه‌های اپل دارای ویژگی‌هایی هستند که حق مالکیت معنوی آنها متعلق به سامسونگ است و اپل عوارض مربوط را پرداخت نمی‌کند. شکایت سامسونگ به کمیسیون تجارت آمریکا (ITC) به صدور حکمی به سود این تولیدکننده کره‌ای منجر شد.
به گزارش دویچه وله آیفون ۴، آیفون ۳ و ۳جی‌اس و همچنین تبلتو تبلت ۲ (به استثنای مدل‌های وای‌فای) که از سوی “AT&T” – غول مخابراتی آمریکا – در اختیار مشترکان قرار داده شده‌اند، مشمول محدودیت‌های جدید هستند. AT&T از تکنولوژی مخابراتی‌ای استفاده می‌کند که اختراعی از سامسونگ سنگ‌بنای آن است. کنسرن AT&T پیشتر شریک تجاری اصلی اپل در بازار تلفن همراه ایالات متحده بود.
نسل‌های جدید دستگاه‌های اپل حق ثبت اختراع سامسونگ را نقض نکرده‌اند
کمیسیون تجارت ایالات متحده به همین دلیل ورود مدل‌های یادشده به بازار آمریکا را ممنوع کرده و به توقف فروش دستگاه‌های موجود در بازار رأی داده است. دستگاه‌های یادشده در چین تولید می‌شوند.
این بزرگ‌ترین موفقیتی است که سامسونگ تا کنون در نبرد بر سر ثبت اختراع در برابر اپل به دست آورده است. تصمیمی که ممکن است گریبان سازندگان دیگری را هم بگیرد
حکم صادرشده به سود سامسونگ می‌تواند برای دیگر سازندگان دستگاه‌های هوشمند همراه هم دردسرساز شود؛ زیرا موضوع بر سر فناوری‌ای است که از پایه‌های اصلی استاندارد مخابراتی “UMTS” برشمرده می‌شود. سامسونگ به‌عنوان مالک معنوی این فناوری حق استفاده از آن را در اختیار سازندگان دیگر می‌گذارد. این حق بایست بر اساس قوانین مشخص و با شرایط منصفانه به دیگران اعطا شود.به نظر اپل اما حق اشتراکی که سامسونگ طلب می‌کند، بیش از حد مجاز است. کمیسیون اتحادیه اروپا نیز سامسونگ را به سوءاستفاده از حق مالکیت معنوی متهم می‌کند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

هک کردن سيستم عامل سيمبين براي این انجام میشود که بتوانید تمام برنامه ها رو روی گوشیتان نصب کنید.

 
  شاید تو خیلی از سایت ها دیده باشید که در توضیحات بعضی از برنامه هایی که برای دانلود گذاشته شده نوشته شده است: "این برنامه برای نصب نیاز به ساین دارد”. و یا اینکه برنامه ای رو از دوستتان می گیرید نصب کنید که با ارور سرتیفیکیت (certificate) مواجه می شوید.
قبلا راهی که وجود داشت این بود که برنامه ها رو یکی یکی ساین می کردیم که البته روش بسیار سختی داشت و خیلی ها موفق به انجامش نمی شدن و بعلاوه اینکه برای تک تک برنامه ها باید این عملیات رو انجام میدادیم.
ولی خب خدا رو شکر آن دوران به پایان رسید و حالا با هک کردن گوشی ؛ یک بار برای همیشه از شر ساین کردن فایلها و ارور سرتیفیکیت (certificate) راحت می شویم.

خب حالا بریم سر وقت آموزش هک کردن گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین :
نکته ۱ :
 سعی کنید تمام مراحل رو مو به مو انجام بدید.

نکته ۲:
احتمال آسیب رسیدن گوشی در این عملیات ۰% هست. پس با خیال راحت و بدون نگرانی این عملیات را انجام بدید. هر جا که اشتباه کردید از همون جا دوباره ادامه بدهید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

به کمک این ترفند قادر خواهید بود روی فلش خود ویندوز 7 قابل حمل نصب کنید و بر روی هر سیستمی اجرا کنید!

 چگونه ویندوز ۷ را نصب و از روی فلش درایو اجرا کنیم سیستم عامل ویندوز ۷ تا امروز یکی از بهترین سیستم عامل‌هایی بوده است که توسط مایکروسافت انتشار داده شده است.
چگونه ویندوز ۷ را نصب و از روی فلش درایو اجرا کنیم
سیستم عامل ویندوز ۷ تا امروز یکی از بهترین سیستم عامل‌هایی بوده است که توسط مایکروسافت انتشار داده شده است.اگر شما از ویندوز ۷ روی سیستمتان استفاده می‌کنید و می‌خواهید که ویندوز ۷ را با خود حمل کنید تا بتوانید از آن بر روی لپ‌تاپ دوستتان و یا کامپیوتر شخصی که بر روی آن ویندوز ۷ نصب نشده است استفاده نمایید، در این مقاله و آموزش قصد داریم تا یک نسخه قابل حمل از ویندوز سون مایکروسافت که قابلیت جابجایی توسط فلش درایوهای USB را داشته باشد ایجاد کنیم.
مواد لازم برای ایجاد ویندوز ۷ پرتابل
۱٫فلش درایو با فضای خالی بیش از ۶ گیگابایت
۲٫دی وی دی یا فایل نصبی ویندوز ۷ مایکروسافت (هر نسخه ای به دلخواه شما)
۳٫ VirtualBox پرتابل یا قابل حمل ( اگر به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت نمایید.)
مراحل ایجاد ویندوز ۷ پرتابل بر روی فلش درایو USB
1.نسخه پرتابل VirtualBox را از اینجا دریافت و نصب نمایید. برای نصب شما نیاز دارید تا فایل زیپ دانلود شده را در داخل درایو USB قرار داده و در همانجا از حالت فشرده خارج نمایید وسپس بر روی فایل نصبی (EXE) کلیک کنید تا VirtualBox پرتابل نصب شود.
۲٫حال شما VirtualBox را به صورت نصب شده دارید، در ادامه یک ماشین مجازی جدید با راه اندازی VirtualBox ایجاد کنید.
۳٫در ماشین مجازی جدید شما نیاز دارید تا ماشین را به عنوان ویندوز۷ انتخاب یا نام‌گذاری کنید. سپس رم را ۱۰۲۴MB و فضای ذخیره سازی راحدود ۲۰GB انتخاب کنید.
۴٫حال شما باید مکان فایل نصبی ویندوز سون (دی وی دی یا فایل ست آپ(setup) را که بر روی کامپیوتر ذخیره کرده اید) را آدرس دهی کنید. VirtualBox شروع به نصب ویندوز ۷ بر روی USB درایو می‌کند.
۵٫زمانی که عملیات نصب ویندوز ۷ کامل شد، شما می‌توانید USB درایو را به صورت امن از کامپیوتر جدا کنید. اکنون تنها کافی است تا USB فلش درایوتان را به هر کامپیوتری که دوست دارید متصل کنید و ویندوز ۷ را بر روی آن اجرا کنید.
برای استفاده ساده پیشنهاد می‌کنم تا از Windows 7،نسخه Home Basic یا Home Premium edition استفاده کنید.
از قابلیت حمل و پرتابل بودن سیستم عامل ویندوز ۷ لذت ببرید و با استفاده از آن بر روی سیستم‌های قدیمی xp و یا لپ‌تاپ‌های ویستا دوستانتان را شگفت زده کنید.
به هر حال قابلیت حمل ویندوز سون به شما کمک میکندد تا به برنامه های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید البته در صورتی که قبلا آن‌ها را بر روی فلش درایو USBتان نصب کرده باشید.
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

ابزارهای سئو، ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها می توانید سایت خود را به درستی و بطور موثر ایجاد و راه اندازی کنید. فکر نکنید بدون استفاده از آنها می توانید در گوگل به رنکهای بالاتر دست بیابید. برای این منظور باید استراژی سئو شما خوب و مناسب باشد.

 استفاده از ابزارهای سئو می تواند در وقت شما صرفه جویی کرده، برای شما موثر بوده و در دراز مدت نتایج قابل توجه مفیدی را برای شما به بار آورد. در زیر فهرست ۱۰ سایت رایگان سئو (SEO) را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها وب سایت خود و همچنین لینکها (Links) و بک لینکها (Backlinks) را کنترل کنید:

۱.سایت Google Webmaster Tools
 بعنوان یک وب مستر(کسی که مالک یک سایت اینترنتی می باشد) حتما باید از Google Webmaster Toolsاستفاده کنید.
 این ابزار رایگان سئو، این امکان را به شما می دهد تا به سرعت خطاهایی همانند صفحات ۴۰۴ و مشکلات redirection، مطالب کپی شده، بک لینکها و ایندکس گذاری سایتها را از جمله نقشه سایت و تکرار خطاهای crawl را کنترل و شناسایی کنید.

۲. سایت Pingdom Tools
سایت Pingdom یک ابزار رایگان سئو ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید سرور، شبکه و وب سایت خود را بررسی کنید.
بعنوان نمونه، ابزارهای Pingdom می توانند زمان بارگذاری یک وب سایت، سرورهای DNS و تنظیمات یک دامنه و اتصال شبکه به یک سرور را مورد آزمایش قرار دهند. هشدارهای لازم می توانند از طریق SMS و ایمیل فعال شده و ارسال شوند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

 

 در ابتدا شروع بکار سرویس ایمیل، آن بعنوان یک ویژگی جالب بود اما اکنون و با وجود زیاد شدن ایمیل های روزانه شاید آن را به عنوان یک چیز وحشتناک می بینیم. اما با استفاده از روشها و ترفند های مناسب می توان این مساله را حل کرد. با استفاده از ابزار مدیریتی می توان مشکل انباشته شدن ایمیل های خوانده نشده را براحتی حل کرد.

زمان چک کردن ایمیل را برنامه ریزی کنید
یکی از اشتباهات کاربرانی که روزانه ایمیل های زیادی دریافت می کنند این است که صفحات جی میل، تاندربرد یا پست باکس شان را تمام وقت و همه روزه باز می گذارند و یا از افزونه هایی برای هشدار در هنگام دریافت ایمیل استفاده میکنند. که این اجازه تمرکز روی دیگر وظایف شان را به آنها نمی دهد. نباید چک کردن ایمیل هایتان تمام زندگی تان را تحت الشعاع قرار دهد بنابراین زمانهای مشخصی مانند یکبار در روز یا سه بار در روز را برای این منظور درنظر بگیرد. و در این زمانها ایمیل های خود را چک کنید.
 
اضافات را حذف کنید
بعد از وارد شدن به ایمیل تان اولین کاری که باید انجام دهید حذف کردن ایمیل هایی است که به نظر مهم نمی آیند.
فرض کنید روزانه ۳۵۰ ایمیل دریافت می کنید مطمئنا همه آنها مهم نیستند پس بهتر است ابتدا به اینباکس تان یک نگاه کلی باندازید و ایمیلهایی که مهم نیستند را انتخاب و در آخر آنها را حذف کنید با اینکار تعداد ایمیل هایی که باید چک کنید کم می شود و البته این روش کارتان را نیز راحت تر می کند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

ویندوز دارای ابزار های سیستمی متعددی است که بعضی از آنها از طریق منوی استارت و برخی از طریق فرمان (command) قابل دسترسی است. اگر نام این ابزارها را بدانید با باز کردن منوی استارت و جستجوی برنامه مورد نظر و با زدن دکمه اینتر می توانید از این برنامه استفاده کنید.

 

 Windows Memory Diagnostic
ویندوز دارای ابزاری بنام  Memory Diagnostic که می تواند حافظه را برای یافتن نقص تست کند. اگر میخواهید حافظه کامپیوترتان را بررسی کنید می توانید از Windows Memory Diagnostic استفاده کنید.

Resource Monitor
نرم افزار Resource Monitor جزئیاتی از میزان استفاده از منابع کامپیوترتان را ارائه می دهد. شما با استفاده از این برنامه می توانیدآمار منابعی مانند هارد، پردازشگر، حافظه و…. را زیرنظر داشته باشید. این بدان معنی است که شما میتوانید از اینکه چه پروسه ای بیشترین استفاده را از  هارد یا شبکه تان می کند، مطلع شوید و یا اینکه ببینید کدام پروسه با کدام آدرس اینترنتی ارتباط دارد و چیزهایی از این دست.این برنامه آمار و اطلاعات بیشتری را نسبت به Task Manager در اختیار تان می گذارد.
به دو روش میتوانید به این نرم افزار دست یابید یکی بصورت مستقیم و از طریق جستجو در منوی استارت و دیگری از طریق کلیک بر روی گزینه Performance در Task Manager می باشد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

گوگل اول و آخر اینترنت است! شاید این جمله، شروع اغراق‌آمیزی در وصف گوگل باشد اما خدمات این غول اینترنتی آن‌قدر بی‌شمار، جذاب، رنگارنگ، بی‌نقص و کاربردی است که چشم‌پوشی از آن کار سختی است.

 اگر چه ما ایرانیان دل خوشی از گوگل نداریم چرا که گوگل بارها و بارها رفتار مغرضانه و روی دوست‌نداشتنی خود را به ما نشان داده است اما با این وجود همچنان باید اعتراف کنیم که اینترنت بدون گوگل سخت است چرا که به‌طور یقین، گوگل در هر کاری که وارد می‌شود آن‌را آسان‌تر می‌کند و اینترنت بزرگ‌ترین حیطه برای حکم‌فرمایی گوگل است.
جست‌و‌جو در گوگل لذت‌بخش‌تر است. خدمات پست الکترونیک گوگل کامل‌تر هستند و سرویس‌های مختلف آن یا نظیر ندارد و یا یک سر و گردن از رقبای خود بهتر هستند، پس حال که چشم‌پوشی از گوگل آسان نیست، بد نیست بدانید گوگل از شما چه می‌داند.
کسری پاک نیت در شماره این هفته مجله بایت، به بخشی از اطلاعاتی که گوگل در مورد شما می داند، اشاره می نماید.

جست‌و‌جو در گوگل بهترین راه برای تقدیم کردن اطلاعات شخصی و علاقه‌مندی‌هایتان به گوگل است.
تقریبا بیشتر کاربران گوگل از Gmail استفاده می‌کنند. البته گوگل پا را فراتر گذاشته است و Google Account را ایجاد کرده است.
برای استفاده موثر از خدمات گوگل مجبور خواهید بود که Google Account را فعال کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

غیر از ورزش، تغذیه مناسب و ترک سیگار، راه‌های جالب و موثری برای پیشگیری از حمله قلبی وجود دارد؛ راه‌هایی که شاید کمی هم عجیب باشند، مثل خوردن شکلات تلخ

 
. دور از بزرگراه‌ها زندگی کنید

بر اساس مطالعه‌ای که در مورد ارتباط سر و صدای ترافیک و بیماری قلبی انجام شده و نتایج آن در یورو پین هارت ژورنال منتشر شده، صدای بوق خودروها و ماشین‌های غول‌پیکر پر سر و صدا، می‌توانند به رگ‌های خونی شما آسیب برسانند. نتایج به دست آمده از بیش از 51 هزار دانمارکی، نشان می‌دهد که هر 10 دسی‌بل افزایش در صدا، ریسک سکته قلبی را تا 14 درصد بالا می‌برد و برای افراد بالای 65 سال، این میزان افزایش در صدا، به 27 درصد افزایش خطر منجر می‌شود.
 

اما چرا؟ در معرض سر و صدای زیاد بودن،‌ احتمالا سطح هورمون‌های استرس را در بدن بالا می‌برد و فشار خون را افزایش می‌دهد که در نتیجه، خطر حمله قلبی بیشتر می‌شود.

 
2. به اندازه کافی بخوابید، نه زیاد و نه کم

زیاد خوابیدن و کم خوابیدن، هر دو می‌تواند برای قلب شما مضر باشد. بر اساس تحقیقاتی که نتایج آن در نشریه یورو پین هارت ژورنال منتشر ‌شده، در مقایسه با افرادی که 7 تا 8 ساعت در شب می‌خوابند، افرادی که شب‌ها 6 ساعت یا کم‌تر می‌خوابند، 48 درصد بیشتر با خطر بیماری‌های قلبی مواجه می‌شوند و 15 درصد بیشتر ممکن است حمله قلبی را تجربه کنند یا حتی بر اثر آن جان خود را از دست بدهند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

در این مطلب یک سری قواعد قدیمی‌برای رژیم را ذکر و آنها را رد کرده‌ایم و در عوض قواعد جدیدی پیش روی شما قرار داده ایم.

 حذف کربوهیدرات

قانون قدیمی: چرا باید این قانون را در هم بشکنید: حذف کردن قند و کربوهیدرات از رژیم غذای روزانه فقط برای مدت کوتاهی پاسخگوست و در طولانی مدت افراد نمی‌توانند این شراط را تحمل کنند. محققان ثابت کرده‌اند، افرادی که کربوهیدرات‌های کمی ‌در وعده‌های غذایی خود دارند، حدود دوکیلوگرم بیشتر از افرادی وزن کم می‌کنند که هیچ کربوهیدراتی مصرف نمی‌کنند.

 
قانون جدید: روزانه می‌توانید از 5 پیمانه غلات همچون جودوسر یا برنج قهوه‌ای استفاده کنید. کربوهیدرات، انرژی و فیبر بالایی دارد و نخوردن آن به هیچ عنوان منطقی و درست نیست.

 


نخوردن زرده تخم مرغ

قانون قدیمی:چرا باید این قانون را در هم بشکنید: در نتیجه تحقیقات دانشگاه ساری انگستان، افرادی که روزانه دو تخم مرغ را برای مدت 12 هفته می‌خورند نیز به اندازه افرادی وزن کم می‌کنند که تخم مرغ را از وعده‌های غذایی خود حذف کرده اند. میزان کلسترول موجود در تخم مرغ در مقایسه با چربی‌های اشباع موجود گوشت‌های فرآوری شده بسیار کم است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

معمولآ شما می توانید password ورودی کامپیوتر خود را به هر اندازه که می خواهید پیچیده انتخاب کنید، اما دقت داشته باشید که باید بتوانید همواره به روشی آنرا بخاطر بیاورید.

منزل مسکونی شما درب و پنجره هایی دارد که اغلب هنگام شب و یا در مواقعی که به مسافرت می روید آنها را بسته و در شرایطی قفل هایی هم به آنها اضافه می کنید. یقینا" از یک کلید برای قفل همه دربها استفاده نمی کنید و هرگز کلید ها را در اختیار افراد نا آشنا نخواهید گذاشت. همچنین کلیدها زیر فرش یا کنار باغچه حیاط مخفی نمی کنید. پس چرا با رمز عبور خود (Password) اینگونه رفتار میکنید؟
برای دسترسی به سرویسهای مختلف کامپیوتر و شبکه معمولآ برای شما رمزهای عبور مختلفی در نظر گرفته می شود و شما باید همانند کلید دربهای منزل از آنها محافظت کنید. برای یک لحظه به کلید وردی منزل دقت کنید، بدون شک از بقیه کلید ها پیچیده تر و گرانتر است، بنابراین باید هنگام انتخاب رمز ورودی کامپیوتر خود موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنید.
معمولآ شما می توانید password ورودی کامپیوتر خود را به هر اندازه که می خواهید پیچیده انتخاب کنید، اما دقت داشته باشید که باید بتوانید همواره به روشی آنرا بخاطر بیاورید. این روش نباید همانند گذاشتن کلید درب وردی منزل زیر فرش جلوی درب یا کنار باغچه به گونه ای باشد که سارق به سادگی بتواند آنرا پیدا کند.
سارقان اینترنتی همانند سارقان منزل حرفه ای هستند بخصوص اگر با شما آشنایی داشته باشند. آنها با استفاده از تجاربی که دارند بسادگی گزینه هایی که می تواند ورود آنها به کامپیوتر شما را ممکن سازد حدس می زنند، بخصوص اگر با خصوصیات اخلاقی و زندگی شما آشنا باشند. حتی امروزه روشهایی مانند جابجایی حرف O با عدد صفر یا حرف S یا $ و ... برای همه سارقان شناخته شده و جزء اولین انتخابهای آنها است.


 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

این کار عمدتاً از طریق نرم‌افزارها، یا اینترنت، یا تلفیقی از این دو صورت می‌پذیرد. آموزش می‌تواند از سطوح ابتدایی تا دروس دانشگاهی و نیز آموزش فنون وابسته به کامپیوتر، زبان خارجی و ... را شامل گردد.

 
 از مهم ترین مزایای این شیوه می‌توان دسترسی یکسان تعداد زیادی دانش‌آموز یا دانشجو به مطالب و امکانات مجازی (آزمایشگاه، فیلم و...) را نام برد. همچنین اگر e-learning به درستی و با ظرافت اجرا شود، امکان خلاقیت‌ها و یافته‌های ذهنی را به فراگیرنده می‌دهد.
آموزش الکترونیکی یا e-learning به طور خلاصه عبارت است از استفاده از IT «فناوری اطلاعات) در امر آموزش. این کار عمدتاً از طریق نرم‌افزارها، یا اینترنت، یا تلفیقی از این دو صورت می‌پذیرد. آموزش می‌تواند از سطوح ابتدایی تا دروس دانشگاهی و نیز آموزش فنون وابسته به کامپیوتر، زبان خارجی و ... را شامل گردد. از مهم ترین مزایای این شیوه می‌توان دسترسی یکسان تعداد زیادی دانش‌آموز یا دانشجو به مطالب و امکانات مجازی (آزمایشگاه، فیلم و ...) را نام برد. همچنین اگر e-learning به درستی و با ظرافت اجرا شود، امکان خلاقیت‌ها و یافته‌های ذهنی را به فراگیرنده می‌دهد.
از طرفی باید توجه داشت که مقوله روان‌شناسی آموزش در این مبحث از اهمیت فراوانی برخوردار است و کارشناسان همواره بر روی موضوعاتی چون ایجاد جدیت در فراگیری،‌ بحث و تحقیق داشته و دارند و جدیدترین و مفید‌ترین راه‌ کارها را ارائه می‌دهند.
بسیاری براین باورند که آموزش الکترونیکی در صورت اجرای درست می‌تواند زمینه‌ساز دو طرفه کردن فرآیند آموزش گردد. آموزش به شکل سنتی‌اش ظاهراً رابطه‌ای دو طرفه به نظر می‌رسد (رابطه بین تعلیم دهنده و تعلیم گیرنده) ولی عملا شاهد هستیم که در بسیاری از کشورها معلمان و استادان ، مطالب درسی را به صورت ثابت و یکنواخت ارائه می کنند و نهایتاٌ سئوالات و اشکالات دانش‌آموزان و دانشجویان را پاسخ می‌دهند. به عبارتی دیگر ، کم تر شاهد بازخور «feedback) در امر آموزش هستیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

در این مقاله ، نگاهی به راه های متعددی انداخته ایم كه از طریق آن ها می توان به Word سرعت بخشید و در هنگام اجرای وظایف روزانه در وقت صرفه جویی نمود .

 
عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا كردن آرم شركت هنگامی كه به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی كه هفته گذشته ایجاد كرده اید و اكنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره. اجرای هر یك از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه‌هایی كه بر روی صفحه كلید وارد می‌شوند كم كم بر روی یكدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت.

بزرگترین اتلاف كننده های وقت كاری روزانه ، احتمالاً آن كارهایی نیستند كه بطور اتفاقی و برای یكبار انجامشان می دهید ، بلكه بر عكس آن دسته از وظائفی كه مرتباً اجرا می گردند وقت گیر می باشند ، زیرا تا حد امكان بطور كارآمد و مناسب انجام نمی پذیرند .
عملیاتی مانند ذخیره سازی فایل ها درون پوشه های خاص ، پیدا كردن آرم شركت هنگامی كه به آن نیاز دارید ، یافتن فایلی كه هفته گذشته ایجاد كرده اید و اكنون مجدداً به آن نیاز دارید و غیره . اجرای هر یك از این وظائف نیاز به زمان دارد و ضربه هایی كه بر روی صفحه كلید وارد می شوند كم كم بر روی یكدیگر انباشته شده و مصداق مثال معروف قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را خواهد یافت .
در این مقاله ، نگاهی به راه های متعددی انداخته ایم كه از طریق آن ها می توان به Word سرعت بخشید و در هنگام اجرای وظائف روزانه در وقت صرفه جویی نمود .


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

“روز دیجیتال” مفهومی است که مردم دنیا هنوز به استفاده از آن عادت نکرده اند اما این مفهوم یک واحد اندازه گیری جدید برای محاسبه روزی است که به موازات دنیای فیزیکی در شبکه ضربان دارد. این واحد اندازه گیری می تواند تمام عملیاتهایی را که در شبکه به صورت شبیه سازی شده در طول یک روز دیجیتال انجام می شود محاسبه کند.

 مفاهیم جدیدی چون “روز دیجیتال” موجب شده است که یک شبانه روز آنلاین به ۳۶ ساعت افزایش یابد که این رقم می تواند تا سال ۲۰۱۳ به دو برابر این میزان برسد.
به گزارش خبرگزاری مهر، “روز دیجیتال” مفهومی است که مردم دنیا هنوز به استفاده از آن عادت نکرده اند اما این مفهوم یک واحد اندازه گیری جدید برای محاسبه روزی است که به موازات دنیای فیزیکی در شبکه ضربان دارد. این واحد اندازه گیری می تواند تمام عملیاتهایی را که در شبکه به صورت شبیه سازی شده در طول یک روز دیجیتال انجام می شود محاسبه کند.
بنابراین اگر برای مثال یک کاربر در شبکه به مدت یک ساعت جستجو کند و همزمان در کنار آن روی یک سایت پخش موسیقی، آهنگ گوش دهد این یک ساعت فیزیکی برابر با دو ساعت دیجیتال خواهد بود و اگر همزمان با تلفن همراه خود صحبت کرده و در سرویسهای پیام فوری با دوستان خود چت کند این زمان به چهار ساعت دیجیتال افزایش خواهد یافت در حالی که از نظر زندگی واقعی هنوز در همان یکساعت باقی مانده است.
درحال حاضر، یک روز دیجیتال ۳۶ ساعت به طول می انجامد در حالی که در سال ۲۰۱۳ این زمان به دو برابر این میزان خواهد رسید.
شرکت ارائه دهنده اینترنت “سیسکو سیستم” در پروژه ای به نام Visual Networking Index با استفاده از این واحد اندازه گیری و به کمک اطلاعات تحلیلی مستقل به محاسبه روز دیجیتالی پرداخته است.
برپایه این تحقیقات، ترافیک جهانی IP که امروزه برابر با ۹ “اگزابایت” در ماه است تا پنج سال آنیده به ۵۶ اگزابایت در ماه تقریبا یک زتابایت در سال خواهد رسید. هر اگزابایت برابر با یک میلیارد گیگابایت و هر زتابایت برابر با ۱۰ به توان ۲۱ بایت است.
این رشد ثابت مستقل از بحران جهانی است به طوری که بحران، تمام مصارف جهانی را به استثنای ترافیک IP کاهش می دهد و ترافیک IP به طور ثابت رشد صعودی خود را طی می کند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 نرم افزارهای ریکاوری تا حد خیلی زیاد به کمک کاربران سیستم ها آمده اند و نگرانی آنها را از بابت پاک شدن فایل ها راحت کرده است. اما این مزیت نرم افزار های ریکاوری در برخی موارد برای شما بسیار خطر آفرین است. برای مثال شما وقتی که می خواهید سیستم خود را بفروشید اطلاعات شخصی خود را پاک می کنید و در ظاهر مشکلی از نظر به خطر افتادن اطلاعات شخصی وجود ندارد، در حالی که خریدار می تواند پس از خرید سیستم شما با نرم افزارهای قدرتمند ریکاوری اطلاعات شخصی شما را بازگرداند و به آنها دسترسی داشته باشد.
 حال ما در این آموزش تصمیم گرفتیم به شما یک راه کار در دو ویندوز 7 و 8 قابل اجرا می باشد را آموزش دهیم که نگرانی بازیابی اطلاعات شما را از بین می برد.
 در این روش شما فایل های خود را encryption می کنید که اگر در آینده این فایل ها پاک شود دیگر قابل بازیابی نخواهند بود.
 پس دقت کنید که این کار را در زمانی انجام دهید که در صورت پاک شدن فایل ها به دنبال بازیابی آنها نباشید.
 بر روی فایل (یا فولدر) مورد نظر خود راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
 سپس در پنجره جدید بر روی Advanced کلیک کنید.
 در پنجره جدید گزینه مشخص شده را تیک بزنید و بر روی Ok کلیک کنید.
 در پنجره قبلی بر روی Ok کلیک کنید.
 اگر شما در حال encryption کردن فولدر باشید پس از زدن Ok پنجره زیر برای شما نمایش داده می شود. که گزینه اول را انتخاب و Ok را بزنید.
 و اگر درحال encryption کردن فایلی هستید پنجره زیر برای شما نمایش داده می شود که گزنیه دوم را انتخاب و Ok را بزنید.
 در نسخه جدید ویندوز مایکروسافت قابلیت جدیدی به آن اضافه کرده است تحت عنوان Reset که شما در هنگام فروش سیستم خود می توانید از این قابلیت استفاده کنید. این قابلیت تنظیمات و اطلاعات درایو ویندوز شما را به حالت زمان که ویندوز نصب کرده اید بر می گرداند. البته نکته ای در مورد استفاده از این قابلیت وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت باید حتما پس از نصب ویندوز 8 و قبل از اینکه اطلاعات شخصی خود را به ویندوز جدید انتقال دهید این قابلیت را فعال کنید.
برای استفاده از قابلیت Reset مراحل زیر را دنبال کنید.
علاوه بر روش های بالا شما می توانید از نرم افزار حذف فایل ها به صورت دائم استفاده کنید. برخی از این نرم افزارها شامل: HardWipe و   .XL Delete

 
ارسال در تاريخ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

تا حالا شده دوست داشته باشید صورتتون پر بشه بدون اینکه سایز بدنتون بزرگ تر بشه ما چند روش فوق العاده رو....

 تا حالا شده دوست داشته باشید صورتتون پر بشه بدون اینکه سایز بدنتون بزرگ تر بشه

ما چند روش فوق العاده رو براتون بیان میکنیم البته باید توجه داشت افراط در هر کدام از روشها ممکنه باعث چاقی کل بدن بشه پس هر روش رو در یک بازه 10 الی 15 روزه  بکار ببندید تا بهترین نتیجه رو بگیرید

 اینم چندتا راه عالی برای چاق شدن صورت
1- بهترین راه برای پر شدن صورت که بهترین آرایشگاهای تهرانم به عروس خانومای لاغر پیشنهاد میدن (چون تا زمان عروسیشون زیاد وقت ندارن و باید صورتشون یکم تپل شه برای عکس و... این هست:

هر روز یک بشقاب پر سیب زمینی سرخ کرده میل کنین البته با سس . اما نه سس زیاد بیشتر سیب زمینیش اثر داره .

 2- راه ساده و بی دردسر چاق شدن صورت مصرف روزانه 50 گرم از مغزهاست مثل تخمه افتابگردان بادام پسته فندق وغیره. روزهای اول كمتر بخورید كه یه وقت جوش نزنید. این راه ساده ایه شاید باور نكنی اما بهترین راهه .
3- شیره خرما و شیره انجیر برای چاقی صورت خیلی موثره .
4- سیب زمینی سرخ كرده یا حتی سیب زمینی حالت آب پز كه درونش پخته بشه هم فقط برای صورت خوبه
ولی ماكارونی و ساندویچ باعث چاق شدن كل اعضای بدن میشوند .
5- بهترین کاری که برای چاق شدن صورت و تناسب اندام میتونید بکنید اینه که به جای هر آبی ، آب جوشیده مصرف کنید چون چگالیش کمه و به اندام تناسب میده تازه کلیه رو هم کار میندازه .
6- با استفاده از قرص امگا3 ومولتی ویتامین می توانید صورت خودرا چاق كنید .
7- جوانه گندم بخورید مصرف جوانه ها با ماست 20 دقیقه بعد از غذا فوق العاده به صورت حجم میده البته افراط در این روش باعث چاقی در تمامی نواحی بدن میشه پس این روش رو با احتیاط مصرف کنید .
8-  حبوبات  مثل عدس،لوبیا،نخود بخورید

 
ارسال در تاريخ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

در این پست به علت علمی کوتاه تر بودن زنان نسبت به مردان اشاره میکنیم.

 
چرا زنان کوتاه تر از مردان هستند؟


محققان می گویند زایمان در انسان سخت تر و دشوارتر از حیوانات است و خطر مرگ و میر بیشتر است. در سراسر جهان با وجود تمام تغییرات به طور متوسط زن‌ها کوتاه‌تر از مردان هستند. مدت هاست محققان در تلاش برای دانستن دلیل کوتاه تر بودن قد زن ها و مردها بودند. در هر شهر، کشور یا قاره ای که نگاه کنیم می بینیم این اختلاف قد بین زن و مرد وجود دارد. برای مثال در فرانسه زن ها به طور متوسط حدود 1.63 متر و مردها 1.75 متر هستند یا در دانمارک بلندترین قد برای زنان 1.69 و برای مردها 1.83 متر است یا در چین زنان نزدیک 1.58 متر و مردان 1.70 متر هستند.به طور خلاصه در سراسر جهان اختلاف قد بین این 2جنس مخالف وجود دارد اما دلیل این نابرابری فیزیکی در چیست؟

 


«ورونیک کلنر» نویسنده فیلم های مستند در تاریخ 24 ژانویه در برنامه «آرت» که از تلویزیون پخش شد این سوال را مطرح کرد چرا زنان کوتاه تر از مردان هستند؟ وی برای دانستن این سوال در یک نظرسنجی بزرگ از 15کارشناس پزشکی، زیست شناسی، جانورشناسی، انسان شناسی، جامعه شناسی و مردم شناسی از سراسر جهان در مورد این اختلاف سوال کرد چون به نظر او این افراد مانند پازل هایی هستند که می توانند دلیل قانع کننده ای داشته باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو
در این پست به علت علمی سر رفتن شیر اشاره میکنیم. آیا میدانید چرا شیر سر میرود؟ اگر مایكروفر داشته باشید، احتمالاً دیده‌اید كه شیر درون مایكروفر، با آن كه ممكن است دمایش خیلی زیاد شده باشد، سر نمی‌رود. برای دانستن علت این ماجرا كمی به عقب بر‌می‌گردیم. اصلاً چرا شیر سر می‌رود؟ اگر به گرم شدن شیر دقت كنید، معنای فیزیكی سر رفتن را خواهید فهمید. وقتی شیر را روی حرارت گاز یا هر وسیله حرارتی كه شیر را از بیرون گرم می‌كند قرار می‌دهید. تا آستانه نقطه‌جوش، هیچ اتفاقی‌نمی‌افتد؛ اما مسأله با آزاد شدن اولین حباب‌های حاوی بخار شیر آغاز می‌شود؛ هر چه دما بالاتر برود، این حباب‌ها هم با سرعت بشتری شكل می‌گیرند و بالاخره وقتی سرعت ایجاد این حباب‌ها از سرعت تركیدنشان بیشتر شود، حباب‌ها روی هم جمع می‌شوند و پس از مدتی از ظرف بیرون می‌ریزند. این حباب‌ها در آب هم ایجاد می‌شوند، اما با رسیدن به سطح آب می‌تركند. كشش سطحی شیر به خاطر وجود چربی‌ها و تركیبات هیدروكربنی از آب بیشتر است. و همین باعث مقاومت حباب‌ها در برابر فشار بخار داخلی و افزایش عمر آن‌ها می‌شود. برای جلوگیری از سر رفتن شیر، حباب‌ها را با هم‌زدن از بین می‌برند. اما مایكرو همان‌طور كه احتمالاً می‌دانید، با تولید امواج مایكرویو در فركانسی خاص باعث حركت نوسانی مولكول‌های آب موجود در جسم، ایجاد اصطكاك و گرم شدن همگن و درونی آن می‌شود. (یعنی در هر لحظه، همه نقاط مایع درون درون مایكروفر همدما هستند). بنابراین آب یا شیری كه درون مایكروفر قرار می‌گیرد، بی‌ سر و صدا و به طور درونی شروع به گرم شدن می‌كند. این گرم شدن می‌تواند تا چندین درجه بالاتر از نقطه جوش مایع ادامه پیدا كند، بدون اینكه آب از آب تكان بخورد و هیچ حبابی در آن ظاهر شود! تعجب نكنید، این پدیده كه ابر گرمایش نام دارد، ویژه مایكروفر نیست و از یك واقعیت فیزیكی عمیق‌تر نتیجه می‌شود. در واقع از نظر فیزیكی، هیچ دلیلی برای ایجاد حباب بخار در یك سیال داغ وجود ندارد و یك عامل خارجی باید این‌ كار را بكند. به عبارت دیگر اگر محیط سیال همگن باشد و هیچ ناهمگونی و عارضه غیریكنواختی در آن وجود نداشته باشد كه «بهانه» ایجاد حباب شود، حبابی در كار نخواهد بود و سیال بدون جوشیدن، داغ و داغ‌تر می‌شود.
ارسال در تاريخ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از Windows Phone 8 و Windows Phone 7.8 را در تابستان ۲۰۱۴ متوقف می کند.

 
 مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از Windows Phone 8 و Windows Phone 7.8 را در تابستان ۲۰۱۴ متوقف می کند. مایکروسافت پشتیبانی از Windows Phone 8 را در ۸ جولای ۲۰۱۴ و دو ماه بعد یعنی در ۹ سپتامبر Windows Phone 7.8 را خاتمه می دهد.
پس از این خبر ما باید منتظر باشیم تا مایکروسافت  Windows Phone 9 را تا پایان امسال عرضه کند.  اما بنظر اعلام این خبر از طرف مایکروسافت بدون معرفی هیچ آپ گریدی برای Windows phone  عجیب می آید.

Watch Samsung’s Galaxy S4 launch – live streamingWhat happens in a minute on Internet..?Microsoft stops Windows Phone 8 support in September 2014

Microsoft announced in a post that it will stop supporting Windows Phone 8 and Windows Phone 7.8 by September 2014. MIcrosoft  has outlined that Windows Phone 8 support will end on July 8, 2014, with 7.5 getting the death sentence two months later on September 9.

From this announcement we can expect  that we could see Windows Phone 9 to be released by the end of this year, but It does seem odd that Microsoft would make this announcement without showing off the next big upgrade for Windows phone to keep momentum sustained.  if you purchased your device on a two-year contract, you might be eligible for a new handset by then anyway.
ارسال در تاريخ جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

با کنترل امواج الکترومغناطیس، می‌توان گام موثری در ارتقای سلامت استفاده کنندگان از کامپیوتر برداشت.

 به گزارش تبیان، کامپیوترهایی که در اطراف ما وجود دارند و ما در حال استفاده از آنها می باشیم، مانند هر وسیله الکترومغناطیسی دیگر، امواج الکترومغناطیس از خود ساطع می کنند. این امواج به دلیل حرکت الکترون ها در داخل سیم های فلزی ایجاد می شوند.
اندازه گیری امواج الکترومغناطیس وسایل الکتریکی، توسط وسیله ای به نام گاوس متر انجام می شود. اگر چه در اطراف ما تنها کامپیوتر نیست که امواج الکترومغناطیس از خود ساطع می کند، اما یکی از پر استفاده ترین وسائل الکتریکی است که امروزه در خدمت بشر قرار گرفته است.
با یادگیری چگونگی کنترل امواج الکترومغناطیس، می توان گام موثری در ارتقای سلامت استفاده کنندگان از کامپیوتر برداشت.

1.خاموش کردن کامپیوتر
یکی از موثرترین کارها برای قطع امواج الکترومغناطیس کامپیوتر، خاموش کردن آن می باشد.
بسیاری از ما ساعت های زیادی را در مقابل کامیپوتر می نشینیم و زمان هایی که از آن استفاده نمی کنیم، کامپیوتر را روی حالت آماده باش قرار می دهیم و آن را خاموش نمی کنیم، بدون آنکه به آثار مخرب امواج الکترو مغناطیس در مدت زمان طولانی بیندیشیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

بله تغییرات زیادی در رابط گرافیکی ویندوز 8 صورت گرفته است و موجب شده تا منحنی یادگیری این سیستم عامل را به خطی تند و تیز تبدیل کند و بله، بسیاری از کارکردهای اولیه در این سیستم عامل دشوارتر از قبل شده و بخش‌هایی از رابط گرافیکی نیمه تمام رها شده است. مسلماً ویندوز 8.1 باید به رفع این نواقص بپردازد.

  نگرانی‌های بسیاری پیرامون رابط کاربری ویندوز 8 وجود دارد. اما اگر تصور می‌کنید که حذف دکمه‌ی «شروع» یکی از دلایل عمده‌ی مشکلات پیش رو در فروش این سیستم‌عامل جدید است، در اشتباه هستید! علی‌رغم اینکه برخی از منتقدین بر این باورند که عمده مشکل ویندوز 8 از فقدان وجود دکمه‌ی «شروع» است. در ادامه مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.
 بدین ترتیب می‌توان استنباط کرد که صرف اضافه کردن یک دکمه‌ی «شروع» به ویندوز 8 نمی‌تواند مشکلات موجود در آن را حل و فصل نماید؛ چرا که تمامی مشکلات موجود در این سیستم عامل به دلیل حذف دکمه‌ی دوست داشتنی و نوستالژیک «شروع» نبوده است.
حال بیاببد هر یک از این موارد را از نزدیک بررسی کنیم:

جستجو
در هر دو نسخه ویندوز 7 و 8 می‌توانید با استفاده از کادر ویژه‌ای که در منوی «شروع» قرار دارد به جستجو بپردازید؛ یا اینکه نشانگر موشواره را به گوشه‌ی سمت چپ صفحه برده و کلیک بزنید. و اینکه چنین دکمه‌ای در ویندوز 8 وجود ندارد اهمیتی نخواهد داشت، چرا که از ژست حرکتی همچنان می‌توانید استفاده نمایید.
در ویندوز 7 به محض باز کردن این منو می‌توانید تایپ کردن را آغاز نمایید و نتایج حاصل از نوشتن شما در کادری در پایین منوی «شروع» نمایش داده می‌شود و همان‌طور که به نوشتن ادامه می‌دهید، محتوای نمایش داده شده در منو نیز تغییر می‌کند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

XoftSpySE Anti Spyware یک نرم افزار امنیتی برای مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و ایجاد امنیتی کامل برای کامپیوتر می باشد. این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و نصب آن نیز بسیار راحت صورت می گیرد.

 رابط گرافیکی آن ، تمامی امکانات این نرم افزار را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می دهد. شما تنها کافیست که گزینه اسکن را انتخاب کنید و باقی کارها را به دست XoftSpySE Anti Spyware بسپارید. XoftSpySE Anti Spyware به سرعت و به صورت بسیار عمیق به بررسی کامپیوتر شما می پردازد و تمامی انواع جاسوس افزارها و بدافزارهایی که می توانند اطلاعات شخصی یا اطلاعات کارت های اعتباری شما را سرقت کنند و یا شما را با نمایش تعداد زیادی تبلیغات تجاری ، خسته کنند، را از بین می برد.
بدین ترتیب می توانید با دانلود و نصب XoftSpySE Anti Spyware به حذف تمامی جاسوس افزارها و کدهای مخرب از کامپیوترتان که می تواند باعث کاهش سرعت آن نیز شوند، اقدام کنید.
علاوه بر تمامی امکانات ذکر شده ، XoftSpySE Anti Spyware دارای بخشی برای ویرایش Startup ویندوز می باشد تا شما تعیین کنید که چه نرم افزارهایی در حین اجرای ویندوز به صورت خودکار اجرا شوند. از مهمترین امکانات آن می توان به سازگاری با سیستم عامل ویندوز ۷ و نسخه های ۳۲bit و ۶۴bit آن اشاره کرد.

امکانات نرم افزار XoftSpySE Anti Spyware v۷.۰.۱ :
 اسکن عمیق کامپیوتر شامل رجیستری، فایل ها ، پوشه ها و پردازش های در حال اجرا.

 حذف انواع جاسوس افزار ، آگهی افزار ، تولید کننده های Pop up ، Keylogger ها ، تروجان ها و کدهای سرقت اطلاعات و مخرب.

 آپدیت منظم پایگاه داده های جاسوس افزار برای اطمینان از امنیت کامل در برابر خطرات جدید.

 جلوگیری از اجرای افزونه های ناخواسته روی Internet Explorer.

 گزینه زمان بندی حرفه ای برای اجرای خودکار انواع اسکن در زمان دلخواه شما.

ویرایشگر Startup برای غیر فعال کردن اجرای نرم افزارهای ناخواسته در حین اجرای ویندوز.

 استفاده ساده و سریع.
ارسال در تاريخ جمعه 11 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

نوآوری در جنبه های مختلف زندگی انسان گسترش می یابد و خود را به طرق مختلف نشان می دهد. اما در حالی که سرعت پیشرفت آن در برخی رشته ها کند است، در برخی شاخه ها هر سال شاهد "دو برابر شدن اعداد" هستیم.

اگر از دور به منظره کلی بنگریم، می توان الگوهایی از گرایش های مصرف کنندگان، شرکت ها و صنایع را دریافت که هر یک به نوبه خود بر مسیر آینده بازار تاثیر می گذارند. در ضمن، برای شهود آنها نیازی به تحقیقات آکادمیک نیست.
در ادامه مطلب به گرایش هایی که در سال ۲۰۱۳ خود را در خواست کاربران یا در تجارت شرکت های سازنده تلفن های هوشمند نشان داده اند، بپردازیم.


 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو


نرم افزارهای ریکاوری تا حد خیلی زیاد به کمک کاربران سیستم ها آمده اند و نگرانی آنها را از بابت پاک شدن فایل ها راحت کرده است. اما این مزیت نرم افزار های ریکاوری در برخی موارد برای شما بسیار خطر آفرین است. در این آموزش را به شما آموزش می دهیم که این خطر را از بین می برد.

 


 


 

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات  باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزارهای ریکاوری تا حد خیلی زیاد به کمک کاربران سیستم ها آمده اند و نگرانی آنها را از بابت پاک شدن فایل ها راحت کرده است. اما این مزیت نرم افزار های ریکاوری در برخی موارد برای شما بسیار خطر آفرین است. برای مثال شما وقتی که می خواهید سیستم خود را بفروشید اطلاعات شخصی خود را پاک می کنید و در ظاهر مشکلی از نظر به خطر افتادن اطلاعات شخصی وجود ندارد، در حالی که خریدار می تواند پس از خرید سیستم شما با نرم افزارهای قدرتمند ریکاوری اطلاعات شخصی شما را بازگرداند و به آنها دسترسی داشته باشد.
 
حال ما در این آموزش تصمیم گرفتیم به شما یک راه کار در دو ویندوز 7 و 8 قابل اجرا می باشد را آموزش دهیم که نگرانی بازیابی اطلاعات شما را از بین می برد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

کدهای QR برای نجات جان سرنشینان مرسدس بنز

البته استحکام و ایمنی خودروهای تولیدی مرسدس بنز بر هیچ کسی پوشیده نیست، با این حال، این خودرو ساز آلمانی از ارائه راه حل های جدید برای ایمنی سرنشینان خود دریغ نکرده است. تکنولوژی این بار به کمک مرسدس بنز آمده است و کدهای QR به راه حل مرسدس بنز برای نجات جان سرنشینان سوانح رانندگی تبدیل شده اند. با ما در ادامه همراه باشید.

 
    مرسدس بنز قصد دارد تا با استفاده از QR Code ها برای کمک به نجات سرنشینان خودروهای آسیب دیده در تصادف کمک کند.
بک مجله را باز کنید، به یک فروشگاه بروید و یا یک کارت ویزیت را نگاه کنید، مطمئن باشید که حتما اثری از یک QR code پیدا خواهید کرد. این الگوهای جالب که در یک مربع قرار گرفته اند، به راحتی توسط تلفن های هوشمند شناسایی می شوند و اطلاعات خود را به شما نمایش می دهند. هر بیت این تصاویر حاوی اطلاعات ارزشمند در یک مورد خاص می باشد. هر نوع اطلاعاتی که تصورش را بکنید می تواند در پیکسل های این مربع کوچک قرار بگیرد، اما آیا می توان از این کدها برای حفظ جان انسان ها استفاده کرد؟ مرسدس بنز معتقد است که این کار انجام پذیر است و قصد دارد از QR Code ها برای نجات دادن جان انسان ها در تصادفات و … استفاده کند.

سوانح رانندگی بسیار ترسناک می باشند و هر ثانیه ای که می گذرد، شانس نجات سرنشینان خودروی دچار حادثه شده کمتر می شود. شاید فکر کنید که به راحتی می توان سرنشینان خود رو را با بریدن بدنه فلزی خودرو آزاد کرد، اما وقتی که قصد دارید از این روش استفاده کنید، انجام برش نزدیک به مخزن سوخت و یا حتی باطری ماشین می تواند آسیب های جدی وارد کند و باعث بدتر شدن اوضاع شود.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

خونریزی بینی در کودکان

خونریزی یا خون دماغ مانند خراش زانو و کبودی یکی از حوادث فراوان دوران کودکی است.با وجود این،‌ کودکان به طور مکرر دچار این حالت می‌شوند که ممکن است برای والدین نگران‌کننده باشد.

 

    خونریزی یا خون دماغ مانند خراش زانو و کبودی یکی از حوادث فراوان دوران کودکی است.


خونریزی بینی بخصوص در کودکان شیوع بیشتری دارد. علت آن هم نزدیک بودن عروق خونی به پوسته مخاطی بینی است. چون این عروق به پوست نزدیک هستند، با کوچک‌ترین تحریکی دچار پارگی می‌شوند. بنابراین خونریزی بینی در کودکان را براحتی می‌توان در منزل تحت کنترل در آورد و از بروز مجدد آن جلوگیری کرد.

با وجود این،‌ کودکان به طور مکرر دچار این حالت می‌شوند که ممکن است برای والدین نگران‌کننده باشد.

خون دماغ بندرت خطر دارد. اما اگر کودک مرتباً خون دماغ شود و زود بند نیاید و یا اگر بعد از یک ضربه به سر خون دماغ ایجاد شود باید برای درمان اقدام کنید.

اصلی‌ترین علت خونریزی بینی در کودکان ضربه مستقیم به بینی، خشک شدن مخاط بینی بر اثر هوای خشک محیط، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، جسم خارجی و آلرژی بینی است. کودکان معمولاً بینی خود را دستکاری می‌کنند که علت بسیاری از خونریزی‌های بینی محسوب می‌شود.برای جلوگیری از این اتفاق، ناخن‌های کودکتان را همیشه کوتاه نگه دارید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

پیشرفت کیفیتی این بازی ها به فاصله کوتاهی در ایران رواج یافته و بازار اسباب بازی و لوازم صوتی- تصویری را به تسخیر خود درآورده است. این بازی ها که دارای تصاویر دو بعدی، موسیقی و... است، تا ۵۰ درصد با تصاویر واقعی انطباق دارد. چیزی که اخیرا بر تعداد طرفداران این بازی ها افزوده، قیمت مناسب آنها برای مصرف کننده است. علاوه بر این چون کودک و نوجوان خود اجرا کننده و در بطن بازی است و همراه با سایر شخصیت های بازی درگیر ماجراهایی می شود که طراح آن برای او تدارک دیده است، این نوع بازی، برایش بسیار جذاب است. این بازی ها با استفاده از تصاویر پرتحرک و صداهای مهییج، دنیایی از هیجان را برای کودکان که شیفته جنب و جوش هستند، ارزانی می دارد و همین جذبه، روح و جسم آنان را مطیع خود ساخته و به عالمی از تخیلات می برد. تا جایی که کودک، خود را محور و قهرمان اصلی ماجرا می پندارد.

اثرات مثبت بازی های رایانه ای
یادگیری را آسان و توجه کودکان را جلب می کند.
با رایانه هر چند بار که بخواهند، می توانند موضوعی را ببینند و مرور کنند.
برنامه های آموزشی به کودکان کمک می کند تا مهارت هایی را تمرین کنند.
کودک بدون کثیف کردن لباس ها و اطراف می تواند به راحتی نقاشی بکشد و رنگ ها را عوض کند.
مفاهیم و مبانی ریاضیات را با کمک شکل های مختلف و ساده به کودک آموزش می دهد.
به عقیده بعضی از پزشکان، بازی های رایانه ای به کودکان کمک می کند که به داروهای مسکن کمتر احتیاج پیدا کنند.
بازی های رایانه ای بچه ها را وارد دنیایی می کند که کنترلش در دست آنهاست و به همین دلیل آنها از این بازی لذت می برند.
باعث هماهنگی چشم و دست و پرورش عضلات ظریف کودک می شود.
وسیله کمک آموزشی برای معلولین و پر کردن اوقات فراغت آنان است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو


لب‌ها اصلی‌ترین جزء یک سوم تحتانی صورت هستند و در بروز احساسات و جذابیت‌های فردی سهمی اساسی دارند. در حالت معمول اگر...

 


 

 


تزریق ژل یا Gel Injection


ژلی كه در طب استفاده میشود قوامی شبیه ژله خوراكی دارد. این ژل از موادی درست شده است كه برای بدن بی‌ضرر بوده و دارای ماندگاری طولانی باشد. ژلهای مختلفی توسط كارخانه‌های متفاوتی برای مصارف پزشكی تهیه و توزیع شده‌اند لذا فرمولهایی با كیفیتها و قیمتهای متفاوتی وجود دارد.
تزریق ژل تحت بی‌حسی موضعی و توسط سرسوزن خیلی نازك انجام میشود و تقریبا بی‌درد است. بعد از تزریق تا ۳ ساعت از كمپرس سرد استفاده نمایید و تا چند ساعت از دراز كشیدن خودداری نمایید.

 


برجسته و کلفت کردن لب


لب‌ها اصلی‌ترین جزء یک سوم تحتانی صورت هستند و در بروز احساسات و جذابیت‌های فردی سهمی اساسی دارند. در حالت معمول اگر از روبرو به صورت فردی نرمال نگاه کنیم خطی که از قرارگیری لبها روی یکدیگر حاصل میشود به‌اندازه فاصله بین مردمک دو چشم است یعنی کمی بزرگتر از فاصله بین پره‌های بینی است. اگر از نمای نیم رخ به چهره فردی نرمال نگاه کنیم لب پائین حدود ۲ میلیمتر عقب‌تر از لب بالا قرار می‌گیرد و چانه نیز عقب‌تر از لب پائین است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

اگر قصد دارید گوشی بخرید می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی درباره گوشی های جدید بدست آورید.

ما قصد داریم از این به بعد به شما پیشنهاد خرید چند گوشی تلفن همراه که نسبت به قیمتشان ارزش دارند (با توجه به لیست قیمت) را بدهیم و چند مدلی که زیادی گران هستند را هم معرفی کنیم تا فعلا از آن‌ها دوری کنید! البته به خاطر نوسانات زیاد، ممکن است جابه‌جایی‌هایی در این لیست و با گذشت زمان رخ دهد، پس اگر قصد خرید دارید، حتما به تاریخ آخرین پیشنهاد ما (تاریخ به روز رسانی مطلب) توجه کنید! هر سئوالی هم در این باره دارید، برای گرفتن جواب دقیق در انجمن مطرح کنید تا بسته به علاقه و شرایط مدنظرتان، بهترین گزینه‌ها را برایتان معرفی کنیم.

تحلیل روز: خوشبختانه بازار مدت‌هاست که بر روی یک ثبات گام می‌گذارد و دیگر از هیجانات گدشته خبری نیست! حتی به دلیل کاهش قیمت ارز در چند روز اخیر، بسیاری در انتظار کاهش قیمت هستند تا با شرایط بهتری به استقبال عید بروند!

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

نفت خام حاصل از جلبک: انجام فرایندی میلیون ساله در عرض چند دقیقه

 

مهندسان آمریکایی در آزمایشگاه ملی PNNL موفق به ساخت فرایند پیوسته‌ای شدند که می‌تواند جلبک را به نفت تبدیل کند. این فرایند نیازی به خشک کردن جلبک‌ها، که در آب رشد می‌کنند، ندارد و به این وسیله در زمان و انرژی مصرفی صرفه جویی می‌کند. محصول نهایی نیز می‌تواند به صورت انواع سوخت‌ها از جمله گازوییل، بنزین و... پالایش شود.

 


این فرایند در واقع تقلیدی از فرایند طبیعی تولید نفت خام است که در آن مواد تشکیل دهنده‌ی گیاهان تحت دما و فشار بالای اعماق زمین به نفت خام تبدیل می‌شوند. جلبک که گیاهی آبزی است مدت ها است به عنوان یکی از منابع سوخت‌های تجدیدپذیر مورد توجه قرار گرفته است ولی مراحل تبدیل این گیاه به سوخت بسیار زمانبر و گران قیمت تمام می‌شد. یکی از مراحل اصلی این کار خشک کردن جلبک بوده است، به طوری که تمام آب که حدود 80 درصد جرم آن را تشکیل می‌دهد، می‌بایست خارج شود. سپس با استفاده از حلال، هیدروکربن‌های حاوی انرژی را از آن استخراج می‌کنند. کاری که تیم PNNL انجام داده این است که در فرایندی پیوسته جلبک را به طور کامل و بدون خشک کردن در دما و فشار بالا مثلا 350 درجه سلسیوس و 3000psi فشار قرار داده است تا از آن نفت خام تولید کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو