ما را حمایت کنید
 
سیبادو

عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود و از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.
عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود و از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. عسل بدیعی دانش‌آموخته علوم تغذیه ازدانشگاه آزاد است. فریبرز عرب‌نیا بازیگر ایرانی همسر اوست. با بازی در اولین حضور سینمایی اش بودن یا نبودن خوش درخشید اما هیچگاه تنوانست در فیلمهای بعدی این موفقیت را تکرار کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
چطور می شود تهیه کننده «پایتخت» عوامل کارش را به مانند شهروندان جوامع دیکتاتوری درجه بندی کرده و آنها که از نظر او درجه یک بودند را با هواپیما فرستاده و آنها که در درجه های دو و سه قرار می گرفتند را با ون و کامیون(!) به مقصد می فرستد؟؟؟
 
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 imageحتی تا آخرین لحظه هم به ورزشکاران وعده برگزاری مسابقات را داده بودند

رئیس سابق کمیته قوی‌ترین مردان ایران دلایل عدم برگزاری این رقابت‌ها در سال ۹۱ را اعلام کرد

فارس:مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که در سال‌های ابتدایی با عنوان مردان آهنین از شبکه سوم سیما پخش می‌شد امسال برگزار نشد و روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت.

 مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که متولی اصلی این مسابقات هستند و کمیته قوی‌ترین مردان ایران زیر نظر این فدراسیون فعالیت می‌کند؛ دلیل اصلی عدم برگزاری این رقابت‌ها را در سال 91 درخواست مالی بالای تلویزیون برای پخش این رقابت‌ها عنوان کردند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیگر سریال‌های عطاران پس از ورود به عرصه خوانندگی: انگار قصوری از من سر زده/ از مسئولین صدا و سیما سوال کنید که چرا من نیستم



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو


گلشیفته فراهانی با همسر شاه مخلوع ایران عکس یادگاری انداخت.

به گزارش نامه به نقل از فارس ، گلشیفته فراهانی، در حاشیه اکران فیلم «سنگ صبور» در پاریس با فرح دیبا، همسر شاه مخلوع ایران عکس یادگاری انداخت.

 گلشیفته فراهانی، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلم‌ها به نمایش گذاشت، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخت.

وی در این فیلم که نویسنده فیلم‌نامه آن یک افغانی است، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند.

گلشیفته که روزی در عرصه سینمای ایران اسلامی فعال بود، پیش از این نیز برای بازی کردن در یک فیلم درجه ۳ یا ۴ غربی، تن به بازی در صحنه‌های غیراخلاقی داده بود.

چندی پیش نیز وی در یک کلیپ تصویری اقدام به درآوردن لباس‌های خود کرد؛ البته نکته جالب توجه این است که در این کلیپ، فراهانی تنها بازیگر زنی است که عضوی از بدنش را به معرض نمایش می‌گذارد.

ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

هر چند این اظهارات تاکنون از سوی بهزاد فراهانی بدون هیچ‌گونه تکذیبی بوده اما باید گفت که ادامه این روند یعنی توهین به ملت ایران و خانواده‌های شهدا. اگر بهزاد فراهانی تاکنون به خاطر اعمال زشت و غیر انسانی دخترش در برابر مردم پاسخ‌گو نبوده دست از تایید او هم بردارد و کج‌دار و مریز برخورد نکند.
آقای بهزاد فراهانی نمی‌خواهید این حرف‌های دخترتان را تکذیب کنید؟!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

در حاليكه انواع گمانه‌زني در باره توقف پخش شبكه ماهواره‌اي فارسي‌زباني كه به دليل پخش سريال جنجالي تركي «حريم سلطان» با واكنش‌هايي مواجه شده بود، ادامه داشت اين شبكه مجددا و بي سر و صدا فعاليت خود را از سرگرفت!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مدیری بد یا خوب، امروز به هر دلیلی دستش از آنتن کوتاه شده و این رسم جوانمردی نیست که تلویزیون با یکی از مهمترین مهره‌های دیروز خود، این طور با بی مهری و تمسخر رفتار کند. کمی قدرشناسی هم چیز بدی نیست!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مدیر شبکه اول سیما از پیگیری این شبکه برای روی آنتن بردن برنامه‌ای گفت‌وگو محور با اجرای محمدرضا شهیدی‌فرد خبر داد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

پیش از آغاز دربی فرانکو باره سی میهمان مجریان شبکه سه بود که اتفاق جالبی رخ داد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

حقایقی از زندگی شخصی مهران مدیری/هم سید است و هم بچه جنوب شهر
مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب متولد شده است. او براساس آنچه که در مصاحبه های خود گفته از دوران کودکی آن چیزهایی که در ذدهنش به صورت یک لکه مانده، یک خانه دوطبقه کوچولو و معمولی است. آنها در طبقه پایین زندگی می کردند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

چند ماه از پایان ناموفق سریال پیشین مهران مدیری می گذرد که او اعلام کرده است با مجموعه جدیدش باز می گردد.

هنوز تلخی قهوه مهران مدیری به دلیل ناتمام ماندن کار قبلی اش را فراموش نکرده ایم که این کارگردان مجموعه های طنز در یک گفتگویی تصویری از مردم خواسته است به مجموعه جدیدش روی خوشی نشان دهند.
او حالا آنگونه که خودش و برخی عوامل کار جدیدیش اعلام کرده اند بناست ویلای من را بسازد.
ویلایی که مجوعه طنزی در آن در حال ساخت است و البته بیشتر همکاران سابق را نیز به هعراه دارد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

روز گذشته جسد نیما نهاوندیان مجری جوان صدا و سیما ، در منزل مسکونی وی واقع در شهرآرا پیدا شد . با اعلام این خبر بر روی خروجی خبرگزاری ها جامعه رسانه ای در شوگ و ماتم قرار گرفت . پیکر نیما نهاوندیان، مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون و گوینده رادیو صبح روز سه‌شنبه (پنجم دی ماه) از مقابل ساختمان شبکه دوی سیما تشییع می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

بینندگان سریال تلویزیونی «حریم سلطان» از این پس باید این سریال را با زیرنویس فارسی و یا به زبان اصلی ببینند چون دوبلورهای این سریال که در ایران اقدام به دوبله این سریال می کردند دستگیر و برای انجام مراحل قضایی راهی بازداشتگاه شده اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:دوبلور , حریم سلطان , دستگیر, توسط سیبادو

یکی از مجریان و گزارشگران بسیار معروف ورزشی تلویزیون که سالهاست با سیاه نمائی خود را به عنوان یکی از مدافعان اخلاق مداری در ورزش به افکار عمومی معرفی می کند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

اين روزها در بازار تلويزيون اگرچه شاهد عرضه نمونه‌هاي جديدي هستيم كه بنا بر اعلام كارشناسان و فعالان بازار اكثرا توليد داخل هستند، اما اين نمونه‌هاي جديد كه قيمت بالايي دارند چندان از سوي اكثريت خريداران مورد توجه قرار نگرفته‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

نقد بر سریال «راستش را بگو»

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان سیبادو است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان سیبادو می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:راستش را بگو,نقد,تلویزیون, توسط سیبادو

پس از آنکه ساخت پروژه سینمایی «لاله» مدتی فضای سینما را غبارآلود کرد و حرف و حدیث های فراوانی را به خود اختصاص داد، همکاری بازیگر نه چندان سرشناس سینما، سحر ریحانی با آستان قدس رضوی جهت ساخت پروژه ای مستند برای امام رضا(ع) سر و صدای فراوانی به راه انداخت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
از ولینگتون هابیت‌ها تا ذرت‌کاری در احمدآباد مستوفی!
نیوزلند کشور زیبایی است که غیر از طبیعت زیبا و گوسفند‌هایش به چیز دیگری شناخته نبود. در تاریخ این کشور، هیچ نقطه مهمی به چشم نمی‌خورد که آثار به جای مانده از آن، این روز‌ها دلیلی شود برای اقبال مسافران و گردشگران به آن؛ حال آنان چه کار کرده‌اند؟ مدیران فرهنگی ایرانیان چه کار کرده‌اند؟


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

حالا این تصویر دیگری است از او به همراه همسرش روی فرش قرمز جشنواره.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:ترانه علیدوستی و همسرش , توسط سیبادو

پوشش واقعی زنان در دربار عثمانی و تصور خیالی کارگردان و فیلمنامه نویس «حریم سلطان» از دربار عثمانی. تصویر مستند را با لباس طراحی شده برای مجموعه مقایسه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:تصویر واقعی زنان دربار عثمانی را ببینید, توسط سیبادو

طي چند روز گذشته كليپي شامل صحنه شهادت حضرت عباس (ع)و نمايش چهره آن حضرت، به سرعت در اينترنت منتشر شده است.داوود میرباقری در واکنش به انتشار صحنه‌های مربوط به شهادت حضرت عباس(ع) از سریال "مختارنامه" در فضای مجازی تأکید کرد: به‌عنوان صاحب معنوی اثر نسبت به این جریان معترضم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

شب گذشته گزارشی با عنوان «زخم»، در بخش خبری 21 پخش شد که درباره حوادث پس از انتخابات 88 و عاشورای آن سال بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

به گفته كارشناسان از آنجا كه تمركز روي تكنولوژي‌هاي قديمي به ضرر بازار است و باعث عقب ماندن بازار ايران از بازارهاي جهاني مي‌شد،به همين دليل عرضه‌كنندگان بيشتر روي عرضه نمونه‌هاي مبتني بر تكنولوژي‌هاي روز تمركز دارند.به هر حال طي يكي دوماه اخير اكثر نمونه‌هاي توليدي داخل ايران كه در ليست تازه واردها نيز قرار دارند از گران قيمت‌هاي بازار هستند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

اطلاعاتی دربارهٔ شبکهٔ پربینندهٔ ماهواره‌ای که «حریم سلطان» را پخش می‌کند: در خیابان نیاوران دفتر دارد +تصویر مالک شبکه

سعید کریمیان مدیر شبکه های جم تی وی در راس خانواده کریمیان زمانی که تنها یک شبکه بسیار ضعیف و معمولی بنام جم موزیک داشت در یک گام مهم اقدام به راه اندازی شبکه جم کلاسیک کرد که برنامه اصلی این شبکه این بود که هر شب یکی از فیلم های کلاسیک دنیا را پخش کند . گامی که برای اولین بار شبکه جم را برای بینندگان ایرانی ملموس تر کرد.

 ادامه مطلب را ببینید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد