ما را حمایت کنید
 
سیبادو

براساس مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها می‌توانند در صورتی که کاربرانشان سیم‌کارتی را بیش از 90 روز بدون استفاده قرار دهند، آن شماره را به شبکه خود بازگردانند.

مدیر عامل ایرانسل - در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تعداد از شماره‌های استفاده نشده به شبکه ایرانسل بازگشته است، توضیح داد: طبق مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اگر سیم‌کارتی به مدت 90 روز مورد استفاده‌ای قرار نگیرد، اپراتور مجاز می‌شود که آن شماره را به شبکه خود بازگرداند، اما ما هیچ‌گاه این سه ماه را ملاک قرار نداده‌ایم.

او در عین حال اظهار کرد: در ابتدا ما در دوره‌ای تنها سیم‌کارت‌هایی که حدود دو تا سه سال هیچ استفاده‌ای از آنها به عمل نیامده بود را به شبکه خود باز می‌گرداندیم که بعدها این عدد به یکسال رسید و به تازگی این عدد به 8 تا 9 ماه کاهش یافته و در پاره‌ای موارد شاید بتوان گفت که برخی سیم‌کارت‌هایی که شش ماه از آنها استفاده نشده نیز به شبکه بازگردانده شده‌اند اما هیچ‌گاه بازه زمانی در نظر گرفته شده کمتر از این مدت نبوده است.

مدیر عامل اپراتور دوم در پایان در پاسخ به این سوال که در مجموع تاکنون چه تعداد سیم‌کارت ایرانسلی به این دلیل سوخته شده و شماره آنها به اپراتور بازگشته است، گفت: شاید از ابتدا تاکنون در مجموع 10 میلیون شماره ما بازیافت شده باشد.

ارسال در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:, توسط mohammad
 
 

دانا: محمدرضا فرزین در مورد پرداخت یارانه نقدی نان در سال 92 گفت: امسال یارانه نقدی جداگانه ای مانند سال گذشته به نان نخواهیم داد، سال گذشته با توجه به افزایشی که در قیمت نان اتفاق افتاده یارانه نقدی جداگانه ای به عنوان یارانه نان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما به دلیل اینکه امسال قیمت نان افزایش نیافته است، بنابراین یارانه ای نیز برای آن واریز نخواهد شد.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در مورد تغییرات قیمت های حامل های انرژی در فاز دوم اجرای هدفمند سازی یارانه ها عنوان کرد: چارچوب کار در فاز دوم مانند فاز اول خواهد بود و قیمت ها اصلاح خواهد شد، همانگونه که این اصلاح در فاز اول نیز انجام شد، براین اساس منابع حاصل از آن به مردم و تولید بازپرداخت می شود، بنابراین تغییری در فرمول آن بوجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: به هر حال اگر وارد گام دوم شویم قیمت حامل های انرژی تغییر خواهد کرد و میزان پرداختی به مردم افزایش می یابد، در گام دوم باید بر روی مدیریت نقدینگی و همچون گام اول بر روی آماده سازی افکار عمومی متمرکز شویم.

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

بیشترین حمله غرب در ایران متوجه چه کسی است؟ قطعا کسی نیست که احتمالا حدس می زنید! / بیست و ششم فروردین قرار است جشنی عجیب و غریب با حضور صد هزار نفر که بسیاری آن را نخستین کمپین انتخاباتی برای معرفی کاندیدای دولت می نامند برگزار شود و این شاید تعبیر همان جمله معروف ملک زاده باشد که گفته بود:پس از نوروز اخبار مهمي درباره بهاري شدن خواهيد شنيد. برخی از پشت پرده های این جشن نوشته اند.



ادامه مطلب...

ارسال به دوستان

 
به مدد کج فهمی برخی مسئولین، به ناموس و فرهنگمان یکجا توهین شد + تصاویر
آیا همچنان سیاسیت مسئولین فرهنگی و ورزشی کشور بر این است که کیسه بیت المال را دو دستی به دست ناهالان بدهند و در کاسه گدایی نخبگان کشور صرفا شعارهایشان را بریزند؟!


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
ادارات در ۱۴‌فروردين هم عملا تعطيل شد
گروه جامعه: سخنگوي دولت گفت: تعطيلي ادارات در ۱۴ فروردين بلامانع است و کارمندان مي‌توانند تعطيلي ۱۴ فروردين را با اضافه کاري در روزهاي کاري سال جديد جبران کنند. غلامحسين الهام تصريح کرد: تقویت تولید داخلی و اقتصاد ملی ایجاد امید خواهد کرد و مردم قطعاً حماسه بزرگی را در انتخابات آینده خواهند آفرید. وي ادامه داد: مردم مبانی را می‌شناسند، انقلابشان را دوست دارند و بر این اساس سرنوشتشان را خودشان تعیین می‌کنند، بنابراین همه لوازم برای ایجاد شور ملی برای شرکت در انتخابات وجود دارد و دولت هم باید شرایط را مستعد کند.
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

برنده مسابقه خوانندگی آمادگی گوگوش مورد حمایت مالی سازمان منافقین بوده است.

برنده مسابقه خوانندگی آمادگی گوگوش مورد حمایت مالی سازمان منافقین بوده است.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

شاید بتوان پدیده ارمیا را با موضوع برهنه شدن گلیشفته فراهانی مقایسه کرد، دو جنجال خبری که یکی اصرار بر بدون پوشش بودن زنی جوان موجب جنجال شد و دیگری اصرار بر پوشش داشتن خانم دوم.

به گزارش sebado به نقل از بازتاب، یکی از کارکردهای رسانه تغییر سبک زندگی است اما نمی توان صرفا از دریچه ای مهندسی به موضوعات پیچیده اجتماعی نگریست و هرپدیده ای را با تئوری توطئه تحلیل کرد ودر پی دستهای پنهان در پس آن بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

محمود احمدی‌نژاد گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 آزادراه تهران-شمال عیدی دولت به مردم/تردد نوروزی بدون پرداخت عوارض

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به تکمیل قطعه 4 آزادراه تهران-شمال و باز شدن آن برای عبور مسافران نوروزی، گفت: رئیس‌جمهور دستور داده است به عنوان عیدی به مردم، یک ماه اخذ عوارض این آزادراه به تعویق بیافتد. 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 image

 

مردم بوشهر از اجرای برنامه توسط فاطمه معتمد آریا که قرار بود در 18 اسفند در این شهر برگزار شود جلوگیری کردند.

«فاطمه معتمدآریا بی‌علاقه به جریانات سیاسی نیست و تصاویر وی در کنار سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور دولت دوم خرداد و ابطحی معاون دولت دوم خرداد و شرکت وی در فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی نشان از علاقه او به فعالیت سیاسی و ارتباط با سیاستمداران دارد.»
 
گفتنی است فاطمه معتمدآریا چندی پیش نیز در جریان حضورش در یکی ازجشنواره های بین المللی اقدام به برداشتن حجاب نموده و حتی عکس هایی از آن را برای رسانه های گوناگون ارسال کرده است، از آن سو مخالفت هایی با حضور وی در سینمای ایران صورت گرفت که چندان مورد توجه قرار نگرفت و موجب عدم فعالیت هنری وی نشد؛ با این حال با حضور وی در برنامه ای که به مناسبت ۱۸ اسفند در بوشهر جلوگیری به عمل آمد

ارسال در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

یک عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با اشاره به پیام تسلیت رییس‌جمهور برای درگذشت هوگو چاوز نسبت به متن این پیام انتقاد کرد.
 
به گزارش ایسنا آیت‌الله احمد خاتمی پس از پایان مراسم اختتامیه مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی افزود: می‌شود به طور طبیعی پیام دیپلماتیک داد و وارد مباحث اعتقادی نشد. من ورود به مباحث اعتقادی در این پیام‌ها را درست نمی‌دانم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

بی‌قانونی این روز‌ها در کشور، تقریباً به نرمی روزمره تبدیل شده است و ارگان‌ها و نهادهای اصلی درگیر انواع و اقسام بی‌قانونی هستند. این حکم به این دلیل با صراحت بیان می‌شود که بی‌قانونی تنها بر خلاف قانون رفتار کردن نیست. گاه‌ حتی قانونی عمل کردن یک نهاد برابر با بی‌قانونی است؛ اما چگونه؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

گزارش‌ها و تحلیل‌های منتشره در روزهای اخیر درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در آلماتی، همگی بر امیدوارکننده بودن فضا و نتایج این مذاکرات دلالت دارد. از سوی دیگر، مطابق اخبار، محور بحث در این مذاکرات، پیشنهاد‌های ارائه شده از سوی ایران در مسکو بوده است. این امر ضرورت نگاه به عقب و بازخوانی پیشنهاد‌های ایران در مسکو را به طور جدی مطرح می‌کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:برنامه هسته ای , مذاکره , 5+1 , مذاکرات آلماتی , مذاکرات مسکو, توسط سیبادو

در شرایطی که چند روز تا پایان سال 91 باقی مانده است مردم از هم اکنون به فکر مسافرت های نوروزی افتاده اند و در حال برنامه ریزی برای سفر به شهرهای مختلف ایران هستند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

وزیر امور خارجه با اعلام اینکه اجازه تشدید تحریم ها را نمی دهیم و از امروز شاهد رفع شدن تحریم ها خواهیم بود گفت: مشکل ما در تحریم دستیابی به ارز خارجی بوده است در حالی که ما فقط ۱۰۰ میلیارد دلار فروش نفت داریم

از امروز شاهد رفع شدن تحریم ها خواهیم بود
.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

سامانه پیامکی اطلاع رسانی دولت در پیامکی به قطع ناگهانی پخش زنده رئیس جمهور از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، سامانه پیامکی اطلاع رسانی دولت(پاد) در پیامکی که در ساعت 23:18 برای مخاطبان خود ارسال کرده است، نسبت به قطع پخش تلویزیونی گفتگوی رئیس جمهور با رسانه ها و پخش موسیقی و سریال بهجای آن انتقاد کرد.
 
متن پیامک پاد به این شرح است: «صداوسیما در اقدامی غیرمنتظره پخش زنده گفتگوی رادیو تلویزیونی رئیس جمهور را به بهانه پخش آگهی، سریال و موسیقی قطع کرد» 
 
خبرنگار مهر از جلسه رسانه ای با رئیس جمهور کسب اطلاع کرد که رئیس جمهور نیز از قطع برنامه مصاحبه تلویزیونی بی اطلاع بوده است.
 
همچنین وحید شاکری مدیرکل امور رسانه های دفتر رئیس جمهور در مصاحبه با خبرنگار شبکه ایران ضمن انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیما در قطع ناگهانی پخش زنده گفت و گوی رئیس جمهور اظهار داشت: قطع پخش گفت و گوی رئیس جمهور با رسانه ها، نقض غرض فلسفه شکل گیری این جلسه بود.
 
وی ادامه داد: درخواست رئیس جمهور این بود که رسانه ها بتوانند آزادانه سؤالات خود را در زمینه اقتصادی مطرح کنند و پاسخ های ایشان را بشنوند. قطع مصاحبه رئیس جمهور به دلایل واهی همچون پخش یک سریال تکراری، خدشه ای بزرگ به مسئله آزادی بیان آن هم در برابر دیدگان افکار عمومی وارد آورد.
 
شاکری افزود: رویه صدا و سیما این است که در زمان پخش مسابقات فوتبال حتی از پخش اذان هم جلوگیری می کند؛ در این صورت قطع سخنان رئیس جمهور در شرایطی که میلیون ها نفر پای گیرنده های تلویزیون نشسته اند، چه معنایی دارد؟
 
وی در پایان تاکید کرد: این اتفاق زشت و غیر حرفه ای به اعتبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی آسیب جدی وارد کرد.

ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

در واقع ، صدا و سیما و ریاست جمهوری ، در فاصله ای که سریال پخش می شد ، بخش سوال و جواب خبرنگاران را ضبط کرده و بعد از سانسور ، آن را بر روی آنتن فرستادند تا مردم گمان ببرند که شاهد پخش زنده هستند!... این خبرنگار از رئیس جمهور درباره فساد مالی در دولت او ، خط قرمز شمردن کابینه و اطرافیان ، همه چیز را به گردن تحریم ها انداختن در حالی که قبلا همین ها "کاغذپاره" خوانده می شدند ، عدم تحقق وعده اشتغالزایی ۳ میلیون نفری و ... پرسید و خواستار پاسخ شفاف احمدی نژاد شد.

پشت پرده قطع گفت و گوی زنده احمدی نژاد: «شب سانسور»
 
 
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

احمدی نژاد با بیان اینکه دولت بیش از 6 میلیون شغل در این 7 سال ایجاد کرده است و این بیش از متوسط همه سال ها و همه دولت ها در کشور است گفت: معتقدم شرایط اقتصادی کشور شرایط بسیار خوبی است.
 
رئیس جمهور در گفتگوی تلوزیونی خود با نمایندگان رسانه ها و مردم که قرار بود به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش شود در پاسخ به سوال انتقادی خبرنگار مهر گفت: خیلی متشکرم! خبرگزاری مهر، یک خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات است و با پول دولت هم اداره می شود. شما یک بیانیه خواندید اشکالی هم ندارد. من تحمل می کنم، اما مطمئنا شما پیش هیچ مسئول دیگری نمی توانید چنین بیانیه ای بخوانید. فقط پیش احمدی نژاد می توانید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

+ 53
+ 5
 
وحید شاکری مدیرکل امور رسانه های دفتر رئیس جمهور در مصاحبه با شبکه ایران ضمن انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیما در قطع ناگهانی پخش زنده گفت و گوی رئیس جمهور اظهار داشت: قطع پخش گفت و گوی رئیس جمهور با رسانه ها، نقض غرض فلسفه شکل گیری این جلسه بود.
 
وی ادامه داد: درخواست رئیس جمهور این بود که رسانه ها بتوانند آزادانه سؤالات خود را در زمینه اقتصادی مطرح کنند و پاسخ های ایشان را بشنوند. قطع مصاحبه رئیس جمهور به دلایل واهی همچون پخش یک سریال تکراری، خدشه ای بزرگ به مسئله آزادی بیان آن هم در برابر دیدگان افکار عمومی وارد آورد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

پرسش صریح این خبرنگار ، با واکنش برخی خبرنگاران حامی دولت و تعدادی از مسوولان دولت مواجه شد که وی را مورد اهانت قرار داده و متهم به غیرحرفه ای بودن کردند!

 

خانم خبرنگاری که احمدی نژاد را به چالش کشید و سانسور شد (+عکس)

     
     
   

به گزارش اروم نيوز،در شبی که از مرتضی حیدری گرفته تا خبرنگاران فارس و ایرنا و رادیو ، همه و همه  سوالاتی کلیشه ای و غیرچالشی از احمدی نژاد پرسیدند ، خبرنگار خبرگزاری مهر ، بخشی از سوالات ملت را از رئیس جمهور پرسید و البته سانسور شد!حاتم خانی

معصومه حاتم خانی ، خبرنگاری بود که بی پروا ، صریح ترین سوال ها را از رئیس جمهور پرسید و این در حالی بود که احمدی نژاد ، قبل از آغاز پرسش ها ، آنها را از پرسیدن چنین سوالاتی ، صراحتاً منع کرده بود.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

آغاز واریز 85 هزار تومان عیدانه برای هر نفر
شامگاه روز شنبه ، مردم از طریق پیامک های بانکی از واریز 85 هزار تومان عیدانه برای هر نفر به حساب سرپرستان خانوارها مطلع شدند.
 
 

شبکه ایران / واریز عیدانه 85 هزار تومانی در حالی از عصر امروز به حساب سرپرستان خانوار آغاز شد که  زمان دقیق واریز و مبلغ دقیق عیدانه قبلا اعلام نشده بود و مردم از طریق پیامک هایی که بانکها به حساب مشتریان می فرستاند، از واریز عیدانه آگاه شدند.

به گزارش شبکه ایران، پرداخت عیدانه به خانوارها تصمیم مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی بود، تاکنون مقامات اقتصادی از واریز عیدانه در هفته جاری خبر داده بودند و میزان آن را 70 تا 90 هزار تومان برای هر نفر عنوان کرده بودند.

گفتنی است که معمولا یارانه در دقایق اولیه بامداد هر روز به حسابها واریز می شود و واریز عیدانه در ساعات شامگاهی تازگی دارد.

ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور از تامین ارز مبادله ای به اولویت 9 شامل کالاهای بادوام خبر داد و گفت: مردم خرید لوازم خانگی ، گوشی تلفن همراه ، رایانه و قطعات آن را به تعویق بیندازند.

 

به گزارش نامه، صمد کریمی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: واردات این کالاها به نرخ مبادله ای به زودی انجام می شود و شاهد افت قیمت در بازار کالا و خدمات خواهیم بود.کریمی خواستار مراجعه واردکنندگان گروه 9 کالایی برای تامین ارز به شعب ارزی بانک ها در تهران و شهرستان ها شد.
وی افزود : با توجه با اینکه کالاهای گروه 9 عمدتا کالاهای مصرفی باداوم مانند لوازم خانگی ، گوشی تلفن همراه، خودروهای با حجم موتورکمتر از 2500 سی سی است، افت قیمت این کالاها خبر خوشی برای مصرف کنندگان خواهد بود.
کریمی همچنین از تصمیم بزرگ برای هدایت عمده منابع ارزی کشور به مرکز مبادلات ارزی خبر داد.
وی گفت: عملی شدن این مهم موجب تقویت جانب عرضه ارز در مرکز مبادلات ، پوشش بیشتر تقاضاها و در نتیجه رونق واردات و بخش تولید خواهد شد.
ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

وزیرِ هلویِ احمدی‌نژاد، آماده ریاست جمهوری می‌شود/ طیف دولتی‌های پایداری مانع کاندیداتوری «کامران باقری لنکرانی» می‌شوند؟

وزیرِ هلویِ احمدی‌نژاد، آماده ریاست جمهوری می‌شود/ طیف دولتی‌های پایداری مانع کاندیداتوری «کامران باقری لنکرانی» می‌شوند؟


روزهای سیاست ایران دیگر تنها روزهای مختص سیاستمداران نیست، فرقی نمی‌کند طبیب باشی یا سردار یا خلبان یا رییس مجلس یا...چند صباحی که با سیاسیون نشسته باشی هوای سیاست از سرت بیرون نمی‌رود. وزیری که بعد از وزارت بهداشت پیشنهاد مشاورت و معاونت را نمی‌پذیرد و می‌گوید من به شغل طبابتم باز می‌گردم، نرفته با سودای ریاست جمهوری باز می گردد؛ کامران باقری لنکرانی!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

محمد علیپور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: عیدانه و یارانه اسفند ماه امروز برای همه استان ها واریز شد. این عیدانه برای تهرانی ها در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش sebado به نقل از اول نيوز، یارانه و عیدی شهرستانی ها به حساب سرپرست خانواده ها واریز شد.

محمد علیپور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: عیدانه و یارانه اسفند ماه امروز برای همه استان ها واریز شد.

علی پور همچنین افزود: این عیدانه برای تهرانی ها در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است که پرداخت عیدانه تهرانی‌ها از هفته اول اسفندماه آغاز و تا هفته دوم بتدریج به حساب آنها واریز خواهد شد.

البته باتوجه به خبرهای واصله عیدانه به حساب تمامی ایرانیان واریز می شود.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت: تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرتعالی در مورد رفتار قوا سپاسگذاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئيس يك قوه به استناد يك اتهام ثابت نشده و حتي مطرح نشده در دادگاه، دو قوه ديگر يعني مجلس و قوه قضاييه را متهم ساخت كه چنین كاري بد، ‌غلط، نامناسب،‌ خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق است. در داخل مجلس هم كساني حرفهاي نامناسب بر زبان آوردند كه آن هم غلط بود. رئیس محترم مجلس در قبال تهمتی که زده شد، از خودش دفاعی کرد که مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئیس دفتر یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی برای ثبت رکورد ورزشکاران خانم این فدراسیون پیشنهادهای غیراخلاقی به آن‌ها می‌دهد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مهدی کوچک زاده، از نمایندگان مجلس نهم، در تازه ترین بروز رسانی وبلاگش، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با جلسه استیضاح وزیر کار چنین نوشته است.

 

توبه نامه نماینده حامی احمدی نژاد! +عکس

     
     
   

به گزارش sebado مهدی کوچک زاده، از نمایندگان مجلس نهم، در تازه ترین بروز رسانی وبلاگش، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با جلسه استیضاح وزیر کار چنین نوشته است:

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

موسایی با تأکید بر اینکه باید تقاضا‌های موجود در بازار برای کوتاه مدت کنترل شود، افزود: اگر طرح جدید بانک مرکزی برای ممنوع کردن خرید و فروش ارز در خارج از مرکز مبادلات ارزی با تدابیر دیگر همراه شود قطعا مؤثرتر خواهد بود. همچنین چنین ممنوعیت‌هایی برای کشور‌هایی که شرایط همانند ایران دارند کاملا مرسوم است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

روز گذشته، خبری بر خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت، مبنی بر این که حجت‌الاسلام طائب، رئیس قرار‌گاه عمار گفته که اگر دشمن به ما هجوم آورد و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد، اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم. وی البته این سخنان را تکذیب کرد؛ اما باید هشدار داد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

امروز و درحالی که بازار مسکن التهابهای جدیدی را تجربه میکند , وزیر در هشداری که خیلی هم کارساز به نظر نمیاید اخلالگران دراین بازار راتهدید کرد, این همه درحالی است که ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مسئولانی که شنیدند دعوت رهبری را با فرستادن نامه‌هایی لبیک گفتند و دیگران هم احتمالا به زودی لبیک خواهند گفت! از روز گذشته هم موج دعوت‌ها از رئیس جمهور برای توبه و معذرت‌خواهی آغاز شده است؛ دعوت‌هایی که به نظر نمی‌رسد برای کمک به آرامش باشد!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

سایت علی لاریجانی ، فیلم پاسخ رئیس مجلس به اتهامات احمدی نژاد را بر روی خروجی خود قرار داد. این تصاویر تا کنون منتشر نشده بودند و سیما نیز از پخش آن خودداری کرده بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

هر چند این اظهارات تاکنون از سوی بهزاد فراهانی بدون هیچ‌گونه تکذیبی بوده اما باید گفت که ادامه این روند یعنی توهین به ملت ایران و خانواده‌های شهدا. اگر بهزاد فراهانی تاکنون به خاطر اعمال زشت و غیر انسانی دخترش در برابر مردم پاسخ‌گو نبوده دست از تایید او هم بردارد و کج‌دار و مریز برخورد نکند.
آقای بهزاد فراهانی نمی‌خواهید این حرف‌های دخترتان را تکذیب کنید؟!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

رئیس جمهور پیش از سفر به مصر به بازداشت شب گذشته مرتضوی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور صبح امروز پیش از عزیمت به مصر در جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:محمود احمدی‌نژاد - سعید مرتضوی , توسط سیبادو

زندگی

 

سینا احمدوند

 سوّم راهنمایی – مدرسه نیلی پور اصفهان

 

زندگی هیچ یک از انسان ها بی فراز و نشیب نیست و زندگی همه ما پر از تلخی و شیرینی است . خداوند متعال تلخی را در زندگی قرار داد تا شیرینی آن را بهتر حس و درک کنیم و تلخی زندگی علاوه بر ملموس شدن بیش تر شادی ها باعث می شود خدا را شکر کنیم که شادی ها و لحظات خوش زندگی ما از بسیاری دیگربیش تر است. شاید واژه ی شادی شما را به یادمراسم عروسی و جشن هایی از این قبیل بیندازد امّا شادی در اینها خلاصه نمی شود و این که می توانیم یک نفس را بدون مشکل بکشیم یکی از شادی هایی است که برای ما چندان ملموس نیست و تقریباً عادّی به نظرمان می رسد. متأسّفانه ما بعضی ازشادی ها را چندان به حساب نمی آوریم و تلخی های زندگی برای ما بیش تر جلوه می کنند، گویی که زندگی فقط از بدی و اتّفاقات ناخوشایند تشکیل شده و هیچ خوشی و لحظه ی شیرینی در آن یافت نمی شود. با وجود تلخی هایی که در زندگی ما کم نیستند، شادی های بسیاری هم هستند و زندگی ما در مجموع زندگی شادی است و ما آن را دوست می داریم. این بیت گواه این مطلب است:

 

زندگی ترکیب شادی با غم است        دوست می دارم من این پیوند را

 

 

سینا احمدوند

سوّم راهنمایی - مدرسه نیلی پور اصفهان

ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

گروه سياسي: وزیر دفاع اسرائیل، در مصاحبه‌ای در داووس سوئیس گفت که آمریکا طرح‌های لازم نظامی به عنوان «آخرین راه در برابر لجاجت ایران در برنامه هسته‌ای این کشور» را تهیه کرده است.

ادعايي درباره آماده بودن طرح حمله به ایران!
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

اتاق بازرگانی ایران با تهیه گزارش 18 صفحه‌ای درباره فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها، راهکارهای 18 گانه‌ای در این باره ارائه و با مطرح کردن سناریوهای متفاوت عنوان کرده است: یارانه نقدی به ازای هر ایرانی می‌تواند در سال 1394 بر مبنای ارز مرجع حدود دو میلیون ریال و بر مبنای نرخ ارز غیر مرجع 4.7 میلیون ریال شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
 
واکنش جالب هاشمی به قطع تلفن منزلش/ تماس تلفنی آیت‌الله خامنه‌ای با هاشمی

 

پس‌ از استماع‌ اخبار که‌ خبر مهمی‌ نداشت‌، به‌ خانه‌ آمدم‌. در پائین‌ شهر، باران‌ می‌بارید ودر شمال‌، برف‌. بچه‌ها در خانه‌ نبودند. پاسداران‌ آنها را آوردند. شام‌آنها مهمان‌ بودند و من شام‌ شیر خوردم‌. فیلمی‌ از جبهه‌ هویزه‌ و سوسنگرد درتلویزیون‌ می‌دادند، تماشا کردم‌؛ خیلی‌ باحال‌ بود. حالات‌ جالب‌ اسلامی‌نیروهای‌ پاسدار را نشان‌ می‌داد.

 
به گزارش sebado، ایت الله هاشمی رفسنجانی در بازگویی خاطرات خود از 8 بهمن ماه 1360 آورده است؛


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مسافرت و گردشگری در نوروز 92 به کدام سو می رود؟ آیا با کسادی بازار تمام تورهای داخلی و خارجی مواجهیم و یا شکل جدیدی از گردشگری در حال متولد شدن است که تاکنون سابقه نداشته؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:گردشگری - سفر , توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد