ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

 

هنگ کردن سیستم حتی پس از ارتقا سخت افزار ها یکی از دغدغه های اصلی کاربران می باشد،اضافه بر این مشکل، بعضی اوقات کندی سیستم ها باعث آزار کاربران می شود.

 
 

در این ترفند قصد داریم با یک راه حل ساده و رایگان و بدون هزینه ی اضافی این مشکل سیستم های رایانه ای را حل کنیم.برای رفع این دغدغه ی مهم کافیست سرع پردازشگر یا همان CPU خود را افزایش دهید.برای شروع باید ایبدا سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید.بسته به نوع برد اصلی (MotherBoard) با یکی از کلید های F2 یا Delete می توانید وارد قسمت Bios سیستم شوید.از طریق فهرست Bios باید وارد تنظیمات پردازشگر شوید.در این قسمت شما گزینه ی Cpu Ratio را مشاهده می کنید.با تغییر مقدار این گزینه سرعت استفاده از پردازشگر سیستم شما افزایش می یابد و باعث رفه مشکل کندی و هنگ کردن سیستم شما می شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که افزایش بیش از اندازه این مقدار می تواند به سیستم شما آسیب برساند،سعی کنید عدد پیش فرض را بیش از دو برابر زیاد نکنید،چراکه باعث گرم شدن بیش از حد پردازشگر شده وبه آن آسیب می زند.
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

انگل شناسی علم پرداختن به موجودات زنده‌ای است که برای بدست آوردن غذا، بطور موقت و یا دائم در سطح بیرونی یا درون بدن موجودات زنده دیگر زندگی می‌کنند. این دانش همچنین به رابطه این موجودات به میزبانان خود می‌پردازد.

 
 

مقدمه

دامنه گسترده دانش انگل‌شناسی از ماکرو‌اکولوژیکی تا میکرو‌اکولوژیکی و زيست شناسي و بهداشت عمومی، جغرافیا، علوم اجتماعی و اقتصادی و علوم مرتبط با آنها را شامل می‌شود. در سالهای اخیر سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که شش بیماری مهم انسانی در جهان منتشر است. پنج بیماری از این شش بیماری انگلی است که عبارتند از: شیستوزومیازیس، مالاریا، فیلاریازیس، تریپانوز و میازیس آفریقایی و لیشمانیازیس. بیماری ششم نیز جذام است که عامل باکتریایی دارد.
در نتیجه انگل‌شناسی پزشکی در بین شاخه‌های علوم پزشکی و دانشمندان علوم پزشکی اهمیت زیادی پیدا کرده است.انگل‌شناسی از نظر رشد و توسعه علوم بویژه کاربردهای طبی، دامپزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی اهمیت زیادی دارد. بنابراین روشن است که آشنایی با زندگی انگلی و انگلها، نه تنها از نقطه نظر رشد و توسعه علوم، بلکه از نظر کاربردهای عملی آن نیز بسیار مهم است.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

توافقی جهانی درباره میزان ضروری مصرف مایعات وجود ندارد و این میزان، برای مردان بالغ در هر روز از 3.7 لیتر در آمریکا تا 1.2 لیتر در چین تعریف شده است که سالم‌‏ترین و مفیدترین این مایعات آب است.

 
  •  
 

فقدان شاخص‌‏های قابل سنجش برای تعریف میزان بهینه مصرف مایعات به این اختلاف‏‌ها دامن زده است اما مبنایی نسبتا موجه برای میزان لازم مصرف مایعات توصیه سازمان بهداشت جهانی است که بر اساس آن، هر زن باید روزانه 2.2 لیتر و هر مرد 2.9 لیتر مایعات مصرف کند.

حال باید دید که اگر کمتر از میزان توصیه شده مایعات مصرف کنیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ کم‌آبی بدن می‌تواند عوارضی همچون کاهش کارایی جسمی، تمرکز و سردرد و بی‏حالی به‌همراه داشته باشد ولی مهم‏تر از آن، مصرف ناکافی مایعات سبب می‏شود بدن به‌صورت مداوم آب کلیه را جذب و ادراری غلیظ تولید کند که این وضعیت می‏تواند به بیماری‏های حاد و مزمن گوناگون از جمله بیماری‏های مزمن کلیه و سنگ کلیه منجر شود.

افرادی که در هر روز بیشتر از سه لیتر مایعات می‏نوشند از افرادی که در روز کمتر از 1.5 لیتر مایعات مصرف می‏‌کنند،حدود 30 تا 50 درصد ریسک کمتری در اختلال فعالیت کلیه دارند.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

اطلاعاتی در زمینه استفاده از لاستیک خودرو...تولید کنندگان تایر، تمامی اطلاعات لازم برای مصرف کننده را که باید هنگام خرید به آنها توجه کند، روی تایرهای تولیدی درج می کنند. بعضی از این اطلاعات نیازی به توضیح ندارند و برخی نیز می بایستی تعریف شوند....

 
  •  
 


 

شرح نشانه های مندرج بر روی لاستیک

علامت مندرج بر روی لاستیک، بیانگر مشخصات زیر است:
حرف P بیانگر نوع خودرو از نظر سواری، کامیون و کامیونت بودن آن است و در اینجا به معنی سواری است.
عدد ۱۸۵، نشانگر عرض لاستیک بر حسب میلی متر است.

عدد ۶۵ نشان دهنده نسبت ظاهری است (روش به دست آوردن این نسبت توضیح داده خواهد شد).
حرف R نشان دهنده روش ساخت لاستیک از نظر کارخانه تولید کننده آن بوده و در اینجا به معنای «رادیال» بودن لاستیک است.

عدد ۱۴، اندازه قطر رینگی است که لاستیک می تواند بر روی آن مونتاژ شود.
۸۲H نشانگر اندازه سرعت و بار مجازی است که لاستیک می تواند تحمل کند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 پیل سوختی، بهترین پیشنهاد برای جایگزینی بنزین است. این سیستم ها فاقد هرگونه آلودگی و اجزای متحرک هستند. بازده پیل های سوختی افزون بر ۳ برابر موتورهای درونسوز است. اکثر انواع پیل سوختی، از هیدروژن به عنوان منبع تجدید پذیر استفاده می کنند. کاربرد پیل های سوختی، وابستگی به منابع محدود سوخت های فسیلی را کاهش می دهد. دیگر مزایای آن در این مقاله تشریح خواهد شد....

 
پیل سوختی از گذشته تا حال

در ۱۸۳۹، ویلیام گرو۱ فیزیکدان و روزنامه نگار انگلیسی، اصول کار پیل سوختی را کشف کرد. وی از ۴ پیل بزرگ که هر یک دارای ظرفی حاوی هیدروژن و اکسیژن بود، با هدف تولید الکتریسیته استفاده کرد. الکتریسیته حاصل، آب را در ظرفی کوچک تر به اکسیژن و هیدروژن تبدیل می کرد. سابقه تولید پیل سوختی به ۱۸۸۹ باز می گردد. در این سال، اولین پیل سوختی توسط لودویک من۲ و چارلز لنجر۳ ساخته شد. در اوایل قرن بیستم، تلاش هایی در زمینه توسعه پیل سوختی صورت گرفت. در ۱۹۵۵ پیل سوختی قلیایی ۵ کیلوواتی ساخته شد.
ستمر خود در یک منطقه از آسمان، کاربردهای وسیعی در زمینه های مخابراتی، جاسوسی و امدادرسانی (در حوادث طبیعی) پیدا کرده است.
 
 
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

مرکز توسعه و تحقیق ملی امریکا موفق به طراحی دمنده‌هایی شده که با دمیدن هوای یونیزه‌شده بر روی حسگر دوربین‌های دیجیتال، آن‌ها را به طور کامل تمیز می‌کند.

 
  •  
 
سیستم طراحی شده موسوم به FireFly، دومین نسل از نوع خود و سبک‌تر و کوچک‌تر از نمونه پیشین است.
این فناوری از آن لحاظ متفاوت از دمنده‌های معمولی کار می‌کند که هوای یونیزه‌شده را به درون دوربین بدون‌آینه یا DSLR می‌دمد.
این بدین معناست که سیستم جدید یون‌های استاتیکی را که موجب می‌شود گرد و غبار به اجزای باکس آینه، اتاقک حائل و فیلتر حسگر تصویر بچسبد، خنثی کند.
سازنده این دمنده مدعی است که در این روش غبار به شیوه کارآمدتری از دوربین خارج می‌شود.
این ابزار که با باتری 9 ولت کار می‌کند، بین یک حباب هوای معمولی و یک دهانک که در بدنه دوربین تعبیه می‌شود، قرار می‌گیرد به طوری که با حسگر تماس نداشته باشد.
کاربر سپس هوای یونیزه شده را به مدت 12 تا 15 ثانیه برای تمیز کردن غبار بر روی حسگر پمپاژ می‌کند.
به این دلیل که FireFly دارای یک فیلتر20 میکرون است، هیچ عنصری به جز هوای خالص به درون دوربین وارد نمی‌شود.
این ابزار پس از 15 ثانیه به طور خودکار خاموش می‌شود؛ این بدین‌معناست که کاربر می‌تواند با دست از آن استفاده کند.
در حال حاضر دمنده جدید به صورت آنلاین به بهای 130 دلار امریکا به همراه یک حباب هوا یا به بهای 100 دلار امریکا بدون حباب در دسترس است.

 

ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

وقتی هر تصویر تولید شده توسط کامپیوتر بزرگ شود مربع عای کوچکی روی آن معلوم می شوند، که به آنها پیکسل گفته می شود. پیکسل کوچکترین عضو یک تصویر است که روی کامپیوتر یا تلویزیون دیده می شود.

 
 

پیکسل چیست

وقتی هر تصویر تولید شده توسط کامپیوتر بزرگ شود مربع عای کوچکی روی آن معلوم می شوند، که به آنها پیکسل گفته می شود. پیکسل کوچکترین عضو یک تصویر است که روی کامپیوتر یا تلویزیون دیده می شود.
تصویری که توسط پیکسل ایجاد شود بیت مپ (Bitmap) یا رستر(Raster) گفته می شود. هرچه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر بالاتر خواهد رفت. پیکسلها عرض و ارتفاع ندارند و فقط شامل یک سری اطلاعات می باشند. یک تصویر دیجیتال شامل 3 مقدار عددی RGB می باشد (قرمز،سبز،آبی) که رنگ را مشخص می کند. در پیکسل هر مقدار از این رنگها توسط 8 بیت از اطاعات مشخص می شوند. 3 ردیف 8 بیتی 24 بیت می شود.
هر 8 بیت می تواند شامل 256 مقدار باشد (0-255) برای مثال (250و160و5) به معنی : قرمز = 250، سبز = 160 و آبی = 5 می باشد که یک پیکسل نارنجی را مشخص می کند.
پیکسل (به Pixel) کوچکترین جز ساختاری (element) یک تصویر را گویند.
اگر تابع f زیر را با دو متغیر حقیقی مستقل x و y را در نظر بگیریم،
f(x,y)
که در آن -infty le x le inftyو -infty le y le inftyاست، می‌توان با نسبت دادن ارزشی (مثل روشنایی و یا شدت) به f آن را بر روی صفحه‌ای نمایش داد. در این صورت f یک تصویر نامیده می‌شود، و نقطه (x,y) یک پیکسل نامیده می‌شود.
مگاپیکسل
مگاپیکسل (Megapixel)، یک میلیون پیکسل است. این عبارت، تنها برای مشخّص‌کردن تعداد پیکسل‌های تصویر به‌کار نمی‌رود؛ بلکه کاربرد دیگر آن، نشان‌دادن شمار عناصرگيرنده تصوير یا تعداد عناصر نمایشی نمایشگرهای دیجیتال است. برای مثال، دوربینی با ابعاد ۲۰۴۸×۱۵۳۶ عنصر حسگر را معمولاً «۳٫۱ مگاپیکسل» (۳،۱۴۵،۷۲۸ = ۱۵۳۶ × ۲۰۴۸) می‌خوانند. از مگاپیکسل اغلب به‌عنوان یکی از مشخّصه‌های بهتربودن یاد می‌شود، به‌همین‌خاطر یکی از ویژگی‌هایی است که کیفیّت دوربین را مشخّص می‌کند.
 
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

فیلمی از کمپانی قهرمان ساز مارول

 
  •  
کمپانی مارول و داستان قهرمان های رنگارنگش سالهاست که میهمان خانه های مردم هست بطوریکه تقریباً امکان ندارد کسی را در جهان بیابید که نامی از قهرمان های 1این کمپانی نشنیده باشد. این قهرمان ها با دلاوری ها و قدرت هایی که در کتابهایشان از آنها نام برده شده، می توانند هر دشمنی را از پای درآورند و جهان را از شر بدی ها خلاص کنند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحبان قلم، به دلیل آنکه تاریخ کشور آمریکا فاقد قهرمان واقعی بوده ( کسی که بتوان او را قهرمان ملی توصیف کرد) ، تصمیم بر این گرفته شد تا چنین قهرمان تخیلی به مردم معرفی شوند و چنان بر روی آنها تبلیغ شود تا روزی تبدیل به یکی از اجزای لاینفک زندگی مردم آمریکا شود که باید گفت در این راه کاملاً هم موفق بوده اند. امروز بعد از گذشت بیش از نیم قرن از پیدایش این قهرمان ها شاهد هستیم که فرهنگ قهرمان پروری به خوبی در جامعه آمریکا نهادینه شده و بیشتر مردم این کشور کماکان علاقه مند هستند تا شنل بر تن کنند و به نجات دنیا بشتابند!

 

 

 
 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:انتقام جویان,مارول,The Avengers , توسط سیبادو

 
 



آیا کسی در دنیا هست که دوست نداشته باشد شکمش را آب کند؟ همه ما دوست داریم اندام های زیبا و شکم های تخت داشته باشیم. این مساله علاوه بر زیبایی، برای سلامتی نیز مفید و لازم است. اما بیشتر ما یا وقت نداریم یا تنبلی می کنیم و سراغ ورزش و رژیم و ... نمی رویم اما همچنان رویای لاغری در سر داریم. اما باید بدانید با روش های ساده و تنبلی هم می توان چربی های اضافه را تا حدی کم کرد.

به گزارش sebado به نقل از برترین ها ؛ باید بدانید معده یکی از اندام هایی است که به غذاهای روزانه واکنش مستقیم نشان می دهد. برای اینکه شکم شما بزرگ دیده نشود از خوردن گیاهان گازدار، جویدن آدامس، خوردن نمک، نوشیدن نوشیدنی های کربوهیدرات دار و خوراکی های شیرین خودداری کنید. اینگونه غذاها باعث جذب و نگهداری آب در معده و باد کردن آن می شوند.

اگر روزانه سه وعده غذای زیاد مصرف می کنید، سعی کنید آن را به 5 یا شش وعده در روز افزایش و میزان غذا را تا حد امکان کاهش دهید.

برای دانستن راهکارهای بیشتر با ما همراه باشید.

1. خوردن هندوانه پس از غذا

بر اساس یافته های علمی جدید، اسید آمینه آرژنین موجود در هندوانه می تواند به کم کردن وزن کمک کند. دانشمندان با اضافه کردن آرژنین به رژیم غذایی موش های بسیار چاق برای حدود 3 ماه، متوجه کاهش 64 درصدی چربی های این حیوانات شدند. اسیدهای آمینه موجود در غذاها باعث اکسیده شدن گلوکز و چربی های غذا و به وجود آمدن ماهیچه می شود.

این اسیدها باعث سوختن کالری های موجود در مواد غذایی می شوند. به همین دلیل، توصیه می شود پس از غذای خود دسرهایی همچون هندوانه یا دیگر منابع اسید آمینه همچون غذاهای دریایی، آجیل و دانه های خوراکی مصرف کنید.

2. لباس های تنگ نپوشید

برای اینکه شکم بزرگ شما چندان زشت دیده نشود لباس های خیلی تنگ نپوشید و از انواع لباس هایی استفاده کنید که بزرگی شکم را در خود ناپدید می کنند. برای این منظور باید مسایل زیر را مد نظر داشته باشید:

• انتخاب پارچه مناسب: از پوشیدن لباس های استرچ، کشی، لایکرا و کشباف خودداری کنید. این پارچه ها باعث بیشتر دیده شدن وزن اضافه می شوند. پارچه های بافت دار همچون ابریشم، پنبه، ریون یا پشم های سبک را انتخاب کنید.

با تنبلی هم می توان شکم خود را آب کرد

• لباس روپوش دار بخرید: لباس هایی که رویه های بلند دارند انتخاب های مناسبی هستند زیرا باعث پوشیده شدن منطقه شکم و کمر می شوند. با این نوع لباس ها می توانید خیلی ساده و سریع بزرگی شکم خود را پنهان کنید.

• بالاتنه های بافت دار بخرید: بالاتنه هایی انتخاب کنید که در قسمت یقه و گردن طرح و زیورآلات داشته باشد تا همه توجه ها به بالای لباس جذب شود و کسی به شکم و پهلوهای شما نگاه نکند.

• خریداری کمربندهای تیره: کمربندهایی که قسمت سینه و کمر را از هم جدا می کنند نیز ایده خوبی برای مخفی کردن شکم و پهلو هستند. این نوع کمربند باعث می شود تا نگاه ها به قسمت بالای بدن جذب شود و بزرگی شکم چندان به چشم نیاید.

3. یک ساعت زودتر بخوابید

اگر خواب کافی داشته باشید، در روز بعد تمایلی برای پرخوری نخواهید داشت. اگر خواب کافی داشته باشید و درست غذا بخورید و به طور مرتب ورزش کنید، استرس شما کم و چربی های شکمتان آب می شود.

کمبود خواب باعث افزایش هورمون اضطراب (کورتیزول) و چربی شکمی می شود. یک محقق کانادایی ثابت کرده است افرادی که 5 تا 6 ساعت در شب می خوابند حدود 35 درصد بیش از افرادی که 7 تا 8 ساعت می خوابند، اضافه وزن پیدا می کنند.

4. زیاد آب بنوشید

شاید هنگام تشنگی دوست داشته باشید نوشابه، سودا یا ماءالشعیر بنوشید اما باید بدانید حباب های موجود در نوشیدنی های گازدار موجب باد کردن شکم و بزرگ تر دیده شدن آن می شوند. بهترین نوشیدنی، آب است. تا حد امکان سعی کنید 8 لیوان در طول روز آب بنوشید.

5. دانه های خوراکی مفید و پروتئین زیاد مصرف کنید

کربوهیدارات های تصفیه شده موجود در دانه های خوراکی همچون گندم نه تنها برای سلامتی مفید هستند، بلکه به آب شدن چربی های شکم نیز کمک می کنند. در تحقیقاتی ثابت شده افرادی که در رژیم غذایی خود از دانه های خوراکی استفاده می کنند دو برابر سریع تر از افرادی که این مواد را مصرف نمی کنند، لاغر می شوند. دانه های خوراکی تولید انسولین – هورمونی که باعث ذخیره چربی می شود - را کاهش می دهد و باعث سرعت بخشیدن به روند سوختن چربی های شکم می شوند.

پروتئین نیز در این امر بی تاثیر نیست. برای تامین پروتئین در طول روز می توان از تخم مرغ برای صبحانه، ساندویچ گوشت بوقلمون برای ناهار، شیر یا ماست کم چرب برای میان وعده، ماهی کبابی و سبزیجات برای شام استفاده کرد.

6. اضافه کردن سرکه به مواد غذایی روزانه

ماده اولیه موجود در سرکه که باعث بوی تند و مزه ترش آن می شود، آب کننده چربی نیز هست. در تحقیقاتی ثابت شده است افرادی که در طول روز بین یک تا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب می نوشند، سریع تر از باقی افراد می توانند چربی های اضافه شکم خود را آب کنند.

7. آهسته غذاخوردن

هنگامی که عصبی یا مضطرب هستیم، غذا را می بلعیم و درست نمی جویم. این کار باعث جمع شدن چربی در شکم و بزرگ شدن آن می شود. برای نداشتن شکم بزرگ سعی کنید لقمه های کوچک بردارید، آن را به طور کامل بجوید و مزه غذا را به درستی حس کنید. این روند باعث کم شدن کورتیزول و همچنین کاهش میزان غذای مصرفی می شود.

8. صاف ایستادن

صاف ایستادن باعث می شود تا لاغرتر دیده شوید. باید سعی کنید همیشه صاف بنشینید و صاف بایستید و این را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید. برای این منظور می توانید پیلاتس تمرین کنید. پیلاتس یکی از بهترین ورزش ها برای زیبا کردن شکم و کمر است.

تمرینی ساده برای اینکه در طول روز صاف بایستید را حتی در رختخواب نیز می توانید انجام دهید: شکم خود را به داخل و به سمت ستون مهره ها بکشید. به آرامی کمر خود را روی رختخواب صاف کنید، با بیرون دادن نفس خود، شکم را پایین فشار دهید و هنگام نفس گرفتن آن را رها کنید. این کار را ده بار انجام دهید.

ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 



مو مانند دیگر اعضای بدن برای سالم ماندن به تغذیه مناسب نیاز دارد. موهای خشک و شکننده که ظاهر زننده ای نیز دارد نیازمند تقویت و مراقبت است که این کار از طریق مصرف غذاهای مناسب امکان پذیر است.

تخمه کدو:این دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و منبع عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.

هویج: دارای بالاترین میزان بتاکاروتن است. ویتامین A برای داشتن موهای براق و پوست سالم لازم است.

ترب: این گیاه سرشار از ویتامین C، سیلیکون و سولفور است.

مخمر غذایی:این نوع مخمر که روی ملاس نیشکر رشد می کند عاری از گلوتن و حاوی ترکیبی از اسید آمینه (پروتئین) و ویتامین های گروه B است. علاوه بر آن دارای پروتئین کامل است که برای تقویت موها ضروری است.

خیار: خیار سرشار از سیلیکون است که موها را براق، ضخیم، قوی و سالم می کند.


بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): تغذیه:5 ماده غذایی تقویت کننده مو::.

ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

خشم مان را کجا خالی کنیم بهتر است

شایدبتوان خشم را با سیل مقایسه کرد؛ همانطور که سیل یک پدیده طبیعی است، خشم نیز یک احساس طبیعی است. سیل را اگر کنترل نکنیم آسیب زا است اما یاد گرفته ایم در مسیر سیل، سد بزنیم و از انرژی آن در جهت تولید برق، آب آشامیدنی و آبیاری زمین های کشاورزی استفاده کنیم. این موارد در مورد خشم نیز صادق است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

یخچال با چراغ LED برای مسافرت

یکی از مشکلات مسافرت های طولانی با وسیله شخصی نیاز به وسیله سرد کننده برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی فاسد شدنی می باشد.

 
 


 

برای این منظور مسافران مجبور به حمل یخ هستند که این کار در بسیاری از مواقع نتیجه مناسبی ندارد و در صورت بالا رفتن زمان مسافرت و ذوب شدن یخ باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود.

در اختراعی جدید،مخترعین یخچالی ساخته اند که می تواند با استفاده از چراغ های LED سرما تولید کند.این یخچال یک محصول قابل حمل می باشد که می تواند همه جا استفاده شود.چراغ های LED به کار رفته در LiddUp Cooler با باتری 9  ولت کار کرده و تا 40 ساعت می توانند روشن بمانند و مانع از گرم شدن محیط شوند.

از دیگر ویژگی های جالب این محصول قابل حمل قابلیت ضد ضربه بودن آن می باشد که حتی اگر از یک  وسیله با سرعت 80 مایلی پرت شود آسیب نخواهد دید.این یخچال 79 دلاری همچنین ضد آب نیز می باشد
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

چرا باید فلش را SAFE TO REMOVE کنیم؟

ممکن است در ویندوز هفت یا ویندوز ویستا چراغ چشمک زن فلش خاموش نشود. در صورتی که معمولا در ویندوز XP با Safe to Remove کردن، این چراغ خاموش می شود.

 
 


 

یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گم شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید!

اما درمورد سوختن یا نسوختن و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری احتمالی می توان به یکی دو نکته اشاره کرد؛ مثلا اینکه وقتی کارتان با فلش مموری تمام شده و می خواهید آن را از کامپیوتر جدا کنید، حتما آن را Safe to Remove کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

طراحی عجیب ولوو برای کامیون ها

تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.

 
 


تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

کنسول بازی؛ بخرم یا نخرم؟

پیش از اینکه به سراغ کنسول ها برویم و ببینیم چقدر از عمر هر یک باقی مانده است، بهتر است به این پرسش بپردازیم که اصلا خریدن کنسول برای طرفداران بازی که رایانه هم دارند عاقلانه است یا خیر.

 
 


 

با توجه به اینکه بیشتر بازی های کنسولی برای رایانه های شخصی هم منتشر می شوند و طرفداران بازی می توانند بدون هزینه کردن اضافه، آنها را روی دستگاه خود بازی کنند، شاید خریدن کنسول بازی اصلا کار معقولی نباشد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

درمان کور رنگی با عینک ابداعی دستاورد دانشمند ایرانی

دانشمند ایرانی موفق به تولید یک عینک جدید با عدسی‌های بنفش شده که رنگ قرمز و سبز را ارتقا بخشیده و به افراد مبتلا به کوررنگی در مشاهده کامل آنها کمک می‌کند.

 
 


 

پروفسور چنگیزی، عصب‌شناس ایرانی شرکت 2AI Labs این عینک‌های 190 پوندی را در اصل برای استفاده پزشکی ساخته است.این عدسی‌ها نوارهای نوری را که با توانایی تشخیص سایه‌های مختلف قرمز و سبز تداخل دارند، فیلتر می‌کنند.
پروفسور چنگیزی گفت: این عینک به افراد کوررنگ کمک می‌کند تا تفاوت‌های سبز و قرمز را که پیش از این برای آنها قابل تشخیص نبوده، مشاهده کنند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

تلویزیون گوگل

محصول جدید ایسوس که Qube یا همان مکعب نام دارد یک پخش کننده دیجیتالی کوچک است و در واقع محصولی است که از آن به عنوان تلویزیون گوگل یاد می شود.این محصول جدید می تواند با اتصال به شبکه جهانی اینترنت فیلم های مورد نظر کاربر را دانلود کرده و نمایش دهد.

این محصول جدید دارای ویژگی های بسیاری می باشد که باعث می شود تا از هر نظر رضایت کاربر را جلب کند.مکعب ایسوس دارای یک دستگاه کنترل از راه دور است که می توان به جای آن با استفاده از تبلت ها و گوشی های آندرویدی و از طریق نرم افزار مخصوص این مکعب را کنترل کرد.

Asus Qube دارای یک پردازشگر Armada 1500 بوده وظرفیت حافظه ی RAM و حافظه ی داخلی آن به ترتیب یک و چهار گیگابایت می باشد.این محصول توانایی پشتیبانی از درگاه HDMI را داشته و می تواند توسط کابل LAN و شبکه Wi-Fi می تواند به اینترنت متصل شود.پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری از دیگر ویژگی های مکعب 129 دلاری ایسوس است.

ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

تخته نرد چگونه و توسط چه کسی ابداع شد و چه فلسفه زیبا و عبرت آموزی در پس آن نهان است؟ ، تخته نرد توسط بزرگمهر (بوزرجمهر) ابداع شد.

 
 



 

در زمان پادشاهی انوشیروان خسرو پسر قباد، پادشاه هند «دیورسام بزرگ» برای سنجش خرد و دانایی ایرانیان و اثبات برتری خود شطرنجی را که مهره های آن از زمرد و یاقوت سرخ بود، به همراه هدایایی نفیس به دربار ایران فرستاد و «تخت ریتوس» دانا را نیز گماردهء انجام این کار ساخت.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

 

شاهکارهای دیدنی نقاشی

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:شاهکارهای دیدنی نقاشی هنر زیبایی هنرمند , توسط سیبادو

 

مطالعات نشان می دهد که روش درمان باستانی برای کاهش وزن و چربی اضافی ، اکنون نیز می تواند مفید و مثمر ثمر باشد.

تحقیقات انجام شده در ژاپن ثابت کرده است که سرکه های خانگی و معمولی که اصولا برای تهیه سس سالاد و ترشی به کار می رود می تواند ژن های مقابله کننده با چاقی را فعال کند.

از زمان های بسیار قبل سرکه به عنوان دارویی برای درمان اغلب بیماری ها مورد توجه بوده است. در حالیکه مدارک پزشکی مدرن کمتر به نقش درمانی این ماده توجه داشته است. مطالعات سالهای اخیر ثابت کرده است که ماده شیمیایی اسید استیک که در سرکه موجود است می تواند در کنترل فشار خون و قند خون بسیار موثر باشد.

به علاوه یافته ها نشان می دهد که سرکه در کاهش وزن و چاقی نقش موثری دارد. محققان معتقدند که اسید استیک ژن هایی را فعال می کند که تولید کننده پروتئین خاص برای تجزیه چربی ها هستند.این عملکرد مانع از تجمع و انباشتگی چربی در بدن می شود و به طبع وزن نیز کاهش می یابد.

ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

آلوئه ورا ( آلوورا ) یا صبر زرد گیاهی است علفی و چند ساله با برگ‌های ضخیم، گوشتی و دراز. حاشیه‌ برگ‌های آن کمی پیچ و خم‌دار و دارای تیغ است. گل‌های آن‌ به‌صورت خوشه‌ای زیبا در انتهای محور ساقه گل‌دار و به رنگ سبز مایل به زرد قرار دارند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

برای اینکه در طول پرواز دلتان به هم نخورد، شکم باد کرده، نفخ دار یا ... نداشته باشید بهتر است از خوردن و آشامیدن مواردی که در ادامه نام برده ایم، پرهیز کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

یه خبر خوب برای دارندگان سیم کارتهای اعتباری همراه اول اینکه؛ با خرید کارت شارژ از پورتال همراه اول به نشانی http://sim.mci.ir/evocher می توانید از تخفیف قابل توجهی به صورت زیر برخوردار شوید:


کارت شارژ دو هزار تومانی: 19.000 ریال

کارت شارژ پنج هزار ریالی: 47.500 ریال

کارت شارژ ده هزار تومانی: 95.000 ریال

کارت شارژ بیست هزار تومانی: 190.000 ریال

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

لیست پروژه آمار موجود در ادامه مطلب آمده است. فرمت تمام پروژه ها word  است و در ضمن دو پروژه آمار با فرمت pdf را به صورت رایگان قرار داده ایم.

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
 لیست مقالات ریاضی موجود در ادامه مطلب آمده است. فرمت تمام مقالات doc یا همان word است؛

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
یه بنده خدا نشسته بود داشت تلویزیون میدید که یهو مرگ اومد پیشش...

مرگ گفت: الان نوبت توئه که ببرمت ...

طرف یه کم آشفته شد و گفت: داداش اگه راه داره بیخیال ما بشو بذار واسه بعد...

مرگ: نه اصلا راه نداره. همه چی طبق برنامست. طبق لیست من الان نوبت توئه...
اون مرد گفت: حداقل بذار یه شربت بیارم خستگیت در بره بعد جونمو بگیر...
مرگ قبول کرد و اون مرد رفت شربت بیاره...

توی شربت 2 تا قرص خواب خیلی قوی ریخت...

مرگ وقتی شربته رو خورد به خواب عمیقی فرو رفت...
مرد وقتی مرگ، خواب بود لیستو برداشت اسمشو پاک کرد و نوشت آخر لیست
و منتظر شد تا مرگ بیدار شه...

مرگ وقتی بیدار شد گفت: دمت گرم داداش حسابی حال دادی خستگیم در رفت!
بخاطر این محبتت منم بیخیال تو میشم و میرم از آخر شروع به جون گرفتن میکنم!

نتیجه اخلاقی: در همه حال منصفانه رفتار کنیم و بی جهت تلاش مذبوحانه نکنیم!

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

شب آرامی بود

می روم در ایوان، تا بپرسم از خود

زندگی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
Hamkelasiha.com
همه ما در زمان مدرسه خود دوست هايی داشتيم که سال ها ست که خبری ازشون نداریم.
درین سایت امکانی فراهم شده که بتونيم اون ها رو پيدا کنيم.
برای شروع در سایت ثبت نام کنيد تا اين شانس رو به خود و دوستانتون بديد که از لذت پيداکردن دوستان قديمی بر خوردار بشيد.

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
 گروه IranSetup در دوم مهرماه 1385 با هدف برقراری پایگاهی که بتواند ایمنی رایانه های کاربران اینترنت را تأمین کند راه اندازی شد. از آنجا که دغدغه بسیاری از کاربران اینترنت، مواجه شدن با حملات ویروسی است لذا این سایت سعی بر آن دارد که با ارائه، معرفی و پشتیبانی از مشهورترین آنتی ویروس های دنیا، آسایش را برای همه قشرهای کاربران اینترنت فراهم سازد.
این سایت در ابتدا با پشتیبانی از تنها یک آنتی ویروس کار خود را آغاز کرد و با افزایش آمار بازدیدکنندگان با درخواست های متنوع تری روبرو شد تا آنجا که امروز مشهورترین آنتی ویروس های جهان را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای ورود به سایت -مرجع آنتی ویروس ایران- اینجا را کلیک کنید.

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
گستردگی كشور عزیزمان ایران و تنوع اقلیمی آن و از طرفی لزوم شناخت ایرانیان خصوصاً جوانان از میهن خود ضرورت وجود نقشه های كامل از آن را با ابزار نمایشی مناسب هر چه بیشتر آشكار می كند.

روی عکس کلیک کنید

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

مردی به نام استیو، برای انجام مصاحبه حضوری شغلی که بیش از صدها متقاضی داشت به شرکتی رفت. مدیر شرکت، به جاى آنکه سین جیم کند، یک ورقه کاغذ گذاشت جلوی استیو و از او خواست برای استخدام، تنها به یک سوال پاسخ بدهد.
سوال این بود: شما در یک شب بسیار سرد و توفانى، در جاده اى خلوت رانندگى می کنید، ناگهان متوجه می شوید که سه نفر در ایستگاه اتوبوس، به انتظار رسیدن اتوبوس، این پا و آن پا می کنند و در آن باد، باران و توفان چشم به راه کمک هستند.

یکى از آن ها پیرزن بیمارى است که اگر هر چه زودتر کمکى به او نشود ممکن است همان جا در ایستگاه اتوبوس غزل خداحافظى را بخواند.

دومین نفر، صمیمى ترین و قدیمى ترین دوست شماست که حتى یک بار شما را از مرگ نجات داده است و نفر سوم، همسر آینده شماست که حالا با او در دوران نامزدی به سر می برید؛ اما خودروی شما فقط یک جاى خالى دارد، شما از میان این 3 نفر کدام یک را سوار مى کنید؟ پیرزن بیمار؟ دوست قدیمى؟ یا نامزدتان را؟

جوابى که استیو نوشت باعث شد از میان صدها متقاضى، به استخدام شرکت در آید. پاسخ این بود: من سوئیچ ماشینم را می دهم به آن دوست قدیمى ام تا پیر زن بیمار را به بیمارستان برساند، و با نامزدم در ایستگاه اتوبوس می مانم تا شاید اتوبوس از راه برسد.

عصر ایران

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
برای ورود کلیک کنید

در حال حاضر فونت های بسیاری بر روی وب موجود هستند، اما اغلب آن ها تنها داراي الگو هاي حروف عربي بوده و از حروف فارسي  (حروف گ ، چ ، پ ، ژ ، ي ، ه) پشتيباني نمي كنند و در تعدادي از موارد نيز به دليل ويرايش ناصحيح؛ داراي اشكال در ساختار Codepage هستند. وبگاه حاضر ويژه اين امر پايه گذاري شده است تا همواره با استفاده از قلم هاي ارائه شده در اين وبگاه، سندهايي با شكل و قالب يكسان ايجاد گردد و از گسستگي و تنوع نادرست قلم ها جلوگيري به عمل آيد.

شما می توانید در این وبگاه فونت های فارسی مورد نیاز سیستم خود و همچنین تقویم فارسی و پکیج اصلاح کیبورد و موارد متنوع دیگری دراین باره را دانلود کنید.

ارسال در تاريخ 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

همانطور که رژيم غذايي سنگين شما را از كالري محروم مي كند از هوش هم محروم مي كند.تحقیقات نشان می دهد زناني كه كالري خيلي كمي دريافت كرده اند در آناليز اطلاعات خيلي كند بودند. و زمان طولاني تر برای عكس العمل و مشكل بيشتري در بخاطر آوردن رويدادهانسبت به زناني كه رژيم غذايي ندارند داشته اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

شاید بتوانی کسی را که خواب است بیدار کنی اما کسی که خود را به خواب زده هرگز...!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

حمله‌ی اینترنتی که تنها یک شرکت را هدف قرار داده بود به یکی از بزرگ‌ترین حملات اینترنتی از نوع DDoS تاریخ اینترنت بدل شد. این حمله که اخیراً به ساختارهای فیزیکی و سخت‌افزاری اینترنت آسیب رسانده موجب شده تا سرعت ارتباطات اینترنتی در قاره‌ی اروپا کند شود. بیایید به پشت پرده‌ی این حمله اینترنتی نگاهی بیاندازیم. Read more: http://acharweb.com/8195-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ad%d9%85%d9%84%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

نسل جدید کامپیوترها که از بلوک های ژنی ساخته می شوند، DNA Computer نام دارند. این نسل کامپیوترها به خاطر سرعت، مینیاتوري بودن و پتانسیل ذخیره داده شان، جایگزین کامپیوترهای سیلیکونی به شمار می آیند. پژوهش های اخیر در مورد این نسل از کامپیوتر ثابت کرده که DNA کامپیوترها توانایی حل معادلات پیچیده ی ریاضی و ذخیره سازی داده های بسیاری را دارند.

 
 

 محدودیت های چیپ های سیلیکونی
 

این دسته از چیپ ها حدود 40 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و تولیدکنندگان در کوچک تر، سریع تر و پیچیده تر سازی آنها نسبت به مدل های قديمي تر موفق بوده اند. طبق قانون مور، سایز میکروپردازنده ها هر 18 ماه نصف می شود. با این وجود برای کوچک، سریع و پیچیده و فشرده سازی چیپ های سیلیکونی محدودیت هایی وجود دارد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 
 


 

در اينترنت موضوع اين است كه اطلاعات چگونه از يك كامپيوتر به كامپيوتر ديگر انتقال مي يابد آيا تا بحال قكر كرده ايد كه از زمانيكه شما درخواست يك صفحه وب مي كنيد تا زمانيكه آن را روي صفحه كامپيوتر خود دريافت مي كنيد چه اتفاقي مي افتد؟ و چگونه اطلاعات از گوشه اي از جهان به گوشه اي ديگر انتقال مي يابند؟


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

ویندوز هفت تعداد زیادی میانبر های صفحه کلید معرفی کرده است که برای کسانیکه که زیاد با کامپیوتر سر و کار دارند و می خواهند سریع تر کار های خود را انجام دهند می تواند بسیار مفید باشد از طرفی تعداد زیاد این میانبر ها هم خود مشکل ساز شده است و پیدا کردن میانبر های مفید کمی سخت شده است. به همین منظور لیستی از مهمترین آنها را در اختیار خوانندگان عزیزsebado قرار می دهیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 
  • تعهد
    تجربه های کمی در زندگی وجود دارند که به تلخی طلاق هستند. طلاق، فقط به قطع رابطه بین زن و شوهر معطوف نمیشود بلکه اثرات آن در تمام فامیل تاثیر گذار است. پس زمانی که احساس میکنید زندگی شما تبدیل به جهنم شده و طلاق تنها راه حل به نظر میرسد، و می خواهید خود اوضاع زندگیتان را بدست بگیرید. باید برای سختی ها آماده باشید، صبر و شکیبایی زیادی از خودتان نشان دهید تا با مشکلات جدید دست و پنجه نرم کنید. پس اگر قرار است با طلاق مشکلات جدیدی را تحمل کنید بهتر نیست  قبل از اینکه همه چیز را به هم بزنید و برای همیشه دیر شود یک بار دیگر سعی کنید، با روبرو شدن با حقایق متوجه می شوید هنوز همه چیز تمام نشده و هنوز شما زندگیتان را دوست دارید و نمی خواهید به این راحتی آنرا از دست بدهید؛ مهم نیست چه قدر سخت یا دشوار است، مطمئن باشید که جواب میگیرید.
    توصیه: راه حل های زیر را بخوانید، از طلاق جلوگیری کنید و زندگیتان را نجات دهید.
     


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

كشفي جديد توسط محقق دانشگاه فناوري ميشيگان با ارسال يك موج شوك به دنياي علم زمين، هسته داخلي زمين را پيرتر از تصورات پيشين نشان داده است.

 
  •  
 


الكسي اسميرنوف، استاديار ژئوفيزيك به همراه دانشمنداني از دانشگاه‌هاي روچستر و ييل دريافته‌اند كه هسته دروني زمين حداقل 1.2 ميليارد سال از محاسبات پيشين پيرتر است.

پيش از اين، اسميرنوف در حل معماي چگونگي شكل‌گيري سازه‌هاي بزرگ بازالتي در سيبري كه آن نيز يك پژوهش جنجالي محسوب مي‌شد، همكاري كرد بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو