ما را حمایت کنید
 
سیبادو

افزایش قیمت بنزین قطعی شد/ صدای پای بنزین 3 نرخی در جایگاه‌ها
با موافقت کمیسیون تلفیق مجلس افزایش قیمت بنزین در بین کل حامل‌های انرژی قطعی شده است و در صورت موافقت نمایندگان خانه ملت و شورای نگهبان پیش بینی می شود در ادامه سال جاری شاهد عرضه بنزین آزاد 1000 تومانی و به صورت 3 نرخی در جایگاه‌های سوخت باشیم.
 

کمیسیون تلفیق مجلس اواسط هفته‌جاری از موافقت این کمیسیون با افزایش درآمدهای دولت از محل هدفمندسازی یارانه‌ها تا سقف 50 هزار میلیارد تومان در ادامه سال جاری خبر داد و از این رو با توجه به رشد 8 هزار میلیارد تومانی درآمدها، مسیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین، گازوئیل و CNG هموار شده است.

بر این اساس پس از اجرای سهمیه بندی و اجرای فاز اول هدفمندی، مصرف بنزین و گازوئیل تا حدودی در کشور مدیریت شد و با توجه به احتمال جهش 7 تا 10 درصدی مصرف بنزین و حدود 5 درصدی مصرف گازوئیل در سال 92 دولت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از انحراف و قاچاق این دو فرآورده نفتی، افزایش قیمت آنها را در دستور کار قرار داده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

پیتون خودرویی منحصر به فرد و 100درصد ایرانی در کلاس سدان چهار درب خانوادگی است و می توان گفت با ساخت آن در داخل شاهد انقلابی در زمینه طراحی خودروهای ایرانی خواهیم بود.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
در شرایطی که براساس دستورالعمل شورای رقابت قیمت خودروهای داخلی بین ۸۰ تا صد درصد باید کاهش یابد اما دو خودروساز بزرگ کشور قیمت محصولات خود را به طور میانگین تنها حداکثر پنج درصد کاهش داده‌اند.
قیمت واقعی خودروها بر اساس مصوبه شورای رقابت/پراید11 وتندر19 میلیون + جدول قیمت هایی که باید اتفاق بیفتد!
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 
خودرو ارزان شد+ جدول قیمت

خودرو ارزان شد+ جدول قیمت


قیمت بسیاری از خودروهای پرتیراژ داخلی در کاهشی قابل توجه به کمتر از نرخ رسمی این خودروها سقوط کرد.

 
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز عرضه محصولات این شرکت به صورت فروش فوری با شرایط تحویل حداکثر یک ماهه خبر داد.

ایسنا نوشت: حسن فروزانمهر اظهار کرد: در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال 70 هزار دستگاه انواع خودرو عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه این تعداد خودرو با هدف شکستن قیمت‌های حاشیه بازار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از این خودروها به صورت پیش فروش و برخی نیز با شرایط تحویل فوری عرضه می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 

  فروش خودرو با قیمت هایی بالاتر در حاشیه بازار این روزها خودروسازها را وادار به تصمیم گیری هایی در جهت کاهش سود خودرو در حاشیه بازار کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:مشکلات خوانندگان - سایپا , توسط سیبادو

در حالي كه بازار خودروهاي داخلي در هفته‌هاي اخير شاهد افزايش چشمگير قيمت‌ها بود، هنوز خبر رسمي از سياست جديد دولت براي قيمت‌هاي رسمي خودروها منتشر نشده، اما به نظر مي‌رسد مي‌توان از كنار هم قرار دادن چند خبر منتشر شده به اين نتيجه رسيد كه تصميم نهايي دولت براي اين حوزه، خروج از قيمت‌گذاري دولتي است. با اين مبنا كه چندي پيش براساس مصوبه‌اي، چارچوب تعيين قيمت خودرو، ارز مبادله‌اي اعلام شد و وزير متولي صنعت خودرو نيز اعلام كرد سازمان حمايت نبايد قيمت‌گذاري كند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
گروه اقتصادي: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از رونمایی خودرو سایپا ۱۵۱ و محصولات پلتفرمX۱۰۰ با تغییرات جدیدی خبر داد.
 
 
از فردا؛ پیش‌فروش محصولات جدید سایپا
محمد علی قادری بیان نمود بزودی پیش فروش خودرو سایپا ۱۵۱ و خودرو‌هاي محصولات پلتفرم X۱۰۰ با قابلیت تعویض دنده اتوماتیک آغاز خواهد گردید.
به گزارش سایپانیوز، معاون فروش و بازاریابی سایپا خودرو سایپا ۱۵۱ را به عنوان دستاوردی جدید در عرصه خودروهای سبک تجاری دانست. محمد علی قادری افزود: این خودرو با توجه به نوع کاربری ، کم مصرف و اقتصادی بوده و خواسته‌هاي مشتریان خود را فراهم مي‌نماید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در خصوص عملکرد خودروهای پلتفرم X۱۰۰ اتوماتیک افزود گروه خودروسازی سایپا به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود،اقدام به تولید خودروهای دنده اتوماتیک (AMT ) نموده است که سبب رانندگی لذت بخش و پایان خستگی در ترافیک خواهد بود. این خودروها دارای قابلیت تعویض دنده در دو حالت اتوماتیک و دستی بوده و سهولت رانندگی با این محصولات حس مطلوبی را به مشتریان انتقال خواهد داد.
وی همچنین افزود: از روز دوشنبه پیش فروش این محصولات آغاز خواهد گردید و هموطنان گرامی مي‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir و یا نمایندگی‌هاي مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام نمایند.
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
مراحل تجهیز و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی کشور با ظرفیت تولید پنج میلیون دستگاه در حال انجام است.
بزرگترین خودروسازی ایران متولد می‌شود
بزرگترین خودروسازی ایران متولد می‌شود


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:آی پسند , اقتصاد , ایران , خودروسازی , خودوی ملی , , توسط سیبادو

سیر نزولی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی همچنان ادامه دارد و در هفته جاری قیمت‌ برخی از این خودروها باز هم کاهش یافته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:خودرو , قیمت , سایپا , توسط سیبادو

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه سوابق رانندگی باید در واگذاری مسوولیت‌ها و پست‌های سازمانی مد نظر قرار گیرد، از اجرای دو طرح ویژه خبر داد و گفت: بر این اساس تمامی رانندگان تا اوایل سال آینده می‌توانند بدون مراجعه به پلیس، خلافی خود را دریافت و پرداخت کنند. از سوی دیگر همه رانندگان مورد بازآموزی و طی دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 صفحه بعد