ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 
 

دانا: محمدرضا فرزین در مورد پرداخت یارانه نقدی نان در سال 92 گفت: امسال یارانه نقدی جداگانه ای مانند سال گذشته به نان نخواهیم داد، سال گذشته با توجه به افزایشی که در قیمت نان اتفاق افتاده یارانه نقدی جداگانه ای به عنوان یارانه نان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، اما به دلیل اینکه امسال قیمت نان افزایش نیافته است، بنابراین یارانه ای نیز برای آن واریز نخواهد شد.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها در مورد تغییرات قیمت های حامل های انرژی در فاز دوم اجرای هدفمند سازی یارانه ها عنوان کرد: چارچوب کار در فاز دوم مانند فاز اول خواهد بود و قیمت ها اصلاح خواهد شد، همانگونه که این اصلاح در فاز اول نیز انجام شد، براین اساس منابع حاصل از آن به مردم و تولید بازپرداخت می شود، بنابراین تغییری در فرمول آن بوجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: به هر حال اگر وارد گام دوم شویم قیمت حامل های انرژی تغییر خواهد کرد و میزان پرداختی به مردم افزایش می یابد، در گام دوم باید بر روی مدیریت نقدینگی و همچون گام اول بر روی آماده سازی افکار عمومی متمرکز شویم.

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

افزایش قیمت بنزین قطعی شد/ صدای پای بنزین 3 نرخی در جایگاه‌ها
با موافقت کمیسیون تلفیق مجلس افزایش قیمت بنزین در بین کل حامل‌های انرژی قطعی شده است و در صورت موافقت نمایندگان خانه ملت و شورای نگهبان پیش بینی می شود در ادامه سال جاری شاهد عرضه بنزین آزاد 1000 تومانی و به صورت 3 نرخی در جایگاه‌های سوخت باشیم.
 

کمیسیون تلفیق مجلس اواسط هفته‌جاری از موافقت این کمیسیون با افزایش درآمدهای دولت از محل هدفمندسازی یارانه‌ها تا سقف 50 هزار میلیارد تومان در ادامه سال جاری خبر داد و از این رو با توجه به رشد 8 هزار میلیارد تومانی درآمدها، مسیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین، گازوئیل و CNG هموار شده است.

بر این اساس پس از اجرای سهمیه بندی و اجرای فاز اول هدفمندی، مصرف بنزین و گازوئیل تا حدودی در کشور مدیریت شد و با توجه به احتمال جهش 7 تا 10 درصدی مصرف بنزین و حدود 5 درصدی مصرف گازوئیل در سال 92 دولت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از انحراف و قاچاق این دو فرآورده نفتی، افزایش قیمت آنها را در دستور کار قرار داده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

در دی‌ماه 91 شاهد اعلام مهم‌ترین آمار‌های 11 ماه گذشته در مورد میزان تولید فولاد ایران و واردات نفت چین از ایران و افزایش قیمت خودرو بودیم. بهای نفت در این ماه به مرز 111 دلار رسید.
 
آن‌چه در زیر می‌آید، مروری است بر مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی از دهمین ماه سال تولید ملی؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

میانگین اجاره‌بها و قیمت‌زمین در تهران 2.5 برابر نرخ کشوری است.

به گزارشsebado به نقل از دنیای اقتصاد، مرکز آمار ایران 31 شهر کشور مراکز استان‌ها را با سه معیار قیمت زمین، قیمت مسکن و اجاره‌بها رتبه‌بندی کرده و با مقایسه اوضاع این سه بازار بین تهران و کل‌کشور، فاصله پایتخت با سایر شهرها را به تصویر کشیده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:گران ترین , ارزان ترین , شهر , ایران , توسط سیبادو

ستون نبض بازار نگاهی به محبوب ترین مدل های موبایل با ذکر قیمت ها انداخته است…

به گزارش “سیبادو” : قیمت انواع گوشی های محبوب تلفن همراه (به ترتیب میزان محبوبیت) در بازار به شرح زیر است:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

گوشی های همراه زیر 500 هزار تومان طرفداران زیادی دارد که اینجا می توانید لیست قیمت برخی از آنها را ببینید.

گوشی های ارزان قیمت بازار + لیست قیمت ها


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

با وجود تغيير جهت نمودار قيمت‌هاي ارز و طلا در روز گذشته، تحليل دولت اين است كه روند كاهشي قيمت‌ها در بازار سكه و ارز تهران كه از اوايل هفته شروع شده، طي روزهاي آينده هم ادامه خواهد داشت. شمس‌الدين حسيني، وزير اقتصاد و سخنگوي اقتصادي دولت ديروز در جمع خبرنگاران، «كاهش برخي التهابات ناشي از فشار تحريم‌ها» و «ترميم ذخاير ارزي كشور و استحصال منابع» را از جمله دلايل كاهشي قيمت دلار در روزهاي آغازين هفته برشمرد و گفت: بانك مركزي توانست در روزهاي اخير ارز بيشتري را به مركز مبادلات عرضه كند و اين عرضه، چندين برابر گذشته است. سخنگوي اقتصادي دولت همچنين پيش‌بيني كرد كه روند كاهشي قيمت‌ها در روزهاي آينده نيز ادامه پيدا كند. با اين حال، بازار تهران ديروز شاهد روند متفاوتي نسبت به چند روز اخير بود. در اين بازار قيمت دلار حدود ۲۰۰ تومان و قيمت هر سكه بهار آزادي دست‌كم ۵۰ هزار تومان افزايش پيدا كرد. هر چند قيمت‌ها هنوز تا رسيدن به ارقام هفته گذشته فاصله نسبتا زيادي دارند. افزايش نوسان‌هاي بازار داخلي طلا در شرايطي اتفاق افتاده است كه قيمت طلا در بازارهاي جهاني تغيير چنداني نداشته و هر اونس طلا تنها با ۴ دلار افزايش به ۱۵۸۱ دلار رسيد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

وزیر امور خارجه با اعلام اینکه اجازه تشدید تحریم ها را نمی دهیم و از امروز شاهد رفع شدن تحریم ها خواهیم بود گفت: مشکل ما در تحریم دستیابی به ارز خارجی بوده است در حالی که ما فقط ۱۰۰ میلیارد دلار فروش نفت داریم

از امروز شاهد رفع شدن تحریم ها خواهیم بود
.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

آغاز واریز 85 هزار تومان عیدانه برای هر نفر
شامگاه روز شنبه ، مردم از طریق پیامک های بانکی از واریز 85 هزار تومان عیدانه برای هر نفر به حساب سرپرستان خانوارها مطلع شدند.
 
 

شبکه ایران / واریز عیدانه 85 هزار تومانی در حالی از عصر امروز به حساب سرپرستان خانوار آغاز شد که  زمان دقیق واریز و مبلغ دقیق عیدانه قبلا اعلام نشده بود و مردم از طریق پیامک هایی که بانکها به حساب مشتریان می فرستاند، از واریز عیدانه آگاه شدند.

به گزارش شبکه ایران، پرداخت عیدانه به خانوارها تصمیم مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی بود، تاکنون مقامات اقتصادی از واریز عیدانه در هفته جاری خبر داده بودند و میزان آن را 70 تا 90 هزار تومان برای هر نفر عنوان کرده بودند.

گفتنی است که معمولا یارانه در دقایق اولیه بامداد هر روز به حسابها واریز می شود و واریز عیدانه در ساعات شامگاهی تازگی دارد.

ارسال در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور از تامین ارز مبادله ای به اولویت 9 شامل کالاهای بادوام خبر داد و گفت: مردم خرید لوازم خانگی ، گوشی تلفن همراه ، رایانه و قطعات آن را به تعویق بیندازند.

 

به گزارش نامه، صمد کریمی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: واردات این کالاها به نرخ مبادله ای به زودی انجام می شود و شاهد افت قیمت در بازار کالا و خدمات خواهیم بود.کریمی خواستار مراجعه واردکنندگان گروه 9 کالایی برای تامین ارز به شعب ارزی بانک ها در تهران و شهرستان ها شد.
وی افزود : با توجه با اینکه کالاهای گروه 9 عمدتا کالاهای مصرفی باداوم مانند لوازم خانگی ، گوشی تلفن همراه، خودروهای با حجم موتورکمتر از 2500 سی سی است، افت قیمت این کالاها خبر خوشی برای مصرف کنندگان خواهد بود.
کریمی همچنین از تصمیم بزرگ برای هدایت عمده منابع ارزی کشور به مرکز مبادلات ارزی خبر داد.
وی گفت: عملی شدن این مهم موجب تقویت جانب عرضه ارز در مرکز مبادلات ، پوشش بیشتر تقاضاها و در نتیجه رونق واردات و بخش تولید خواهد شد.
ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

محمد علیپور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: عیدانه و یارانه اسفند ماه امروز برای همه استان ها واریز شد. این عیدانه برای تهرانی ها در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش sebado به نقل از اول نيوز، یارانه و عیدی شهرستانی ها به حساب سرپرست خانواده ها واریز شد.

محمد علیپور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: عیدانه و یارانه اسفند ماه امروز برای همه استان ها واریز شد.

علی پور همچنین افزود: این عیدانه برای تهرانی ها در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است که پرداخت عیدانه تهرانی‌ها از هفته اول اسفندماه آغاز و تا هفته دوم بتدریج به حساب آنها واریز خواهد شد.

البته باتوجه به خبرهای واصله عیدانه به حساب تمامی ایرانیان واریز می شود.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

موسایی با تأکید بر اینکه باید تقاضا‌های موجود در بازار برای کوتاه مدت کنترل شود، افزود: اگر طرح جدید بانک مرکزی برای ممنوع کردن خرید و فروش ارز در خارج از مرکز مبادلات ارزی با تدابیر دیگر همراه شود قطعا مؤثرتر خواهد بود. همچنین چنین ممنوعیت‌هایی برای کشور‌هایی که شرایط همانند ایران دارند کاملا مرسوم است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

امروز و درحالی که بازار مسکن التهابهای جدیدی را تجربه میکند , وزیر در هشداری که خیلی هم کارساز به نظر نمیاید اخلالگران دراین بازار راتهدید کرد, این همه درحالی است که ...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 

  فروش خودرو با قیمت هایی بالاتر در حاشیه بازار این روزها خودروسازها را وادار به تصمیم گیری هایی در جهت کاهش سود خودرو در حاشیه بازار کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:مشکلات خوانندگان - سایپا , توسط سیبادو

اتاق بازرگانی ایران با تهیه گزارش 18 صفحه‌ای درباره فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها، راهکارهای 18 گانه‌ای در این باره ارائه و با مطرح کردن سناریوهای متفاوت عنوان کرده است: یارانه نقدی به ازای هر ایرانی می‌تواند در سال 1394 بر مبنای ارز مرجع حدود دو میلیون ریال و بر مبنای نرخ ارز غیر مرجع 4.7 میلیون ریال شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
 
نشست بعدی مجلس و دولت شنبه برگزار می شود
کمک 200 هزار تومانی به هر خانوار در کنار سبد کالایی

خبرگزاری فارس: در جلسه شب گذشته دولت و مجلس بر کمک 200 هزار تومانی به هر خانوار در کنار ارایه سبد کالایی تأکید شد.

خبرگزاری فارس: کمک 200 هزار تومانی به هر خانوار در کنار سبد کالایی

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

در حالي كه بازار خودروهاي داخلي در هفته‌هاي اخير شاهد افزايش چشمگير قيمت‌ها بود، هنوز خبر رسمي از سياست جديد دولت براي قيمت‌هاي رسمي خودروها منتشر نشده، اما به نظر مي‌رسد مي‌توان از كنار هم قرار دادن چند خبر منتشر شده به اين نتيجه رسيد كه تصميم نهايي دولت براي اين حوزه، خروج از قيمت‌گذاري دولتي است. با اين مبنا كه چندي پيش براساس مصوبه‌اي، چارچوب تعيين قيمت خودرو، ارز مبادله‌اي اعلام شد و وزير متولي صنعت خودرو نيز اعلام كرد سازمان حمايت نبايد قيمت‌گذاري كند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
گروه اقتصادي: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از رونمایی خودرو سایپا ۱۵۱ و محصولات پلتفرمX۱۰۰ با تغییرات جدیدی خبر داد.
 
 
از فردا؛ پیش‌فروش محصولات جدید سایپا
محمد علی قادری بیان نمود بزودی پیش فروش خودرو سایپا ۱۵۱ و خودرو‌هاي محصولات پلتفرم X۱۰۰ با قابلیت تعویض دنده اتوماتیک آغاز خواهد گردید.
به گزارش سایپانیوز، معاون فروش و بازاریابی سایپا خودرو سایپا ۱۵۱ را به عنوان دستاوردی جدید در عرصه خودروهای سبک تجاری دانست. محمد علی قادری افزود: این خودرو با توجه به نوع کاربری ، کم مصرف و اقتصادی بوده و خواسته‌هاي مشتریان خود را فراهم مي‌نماید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در خصوص عملکرد خودروهای پلتفرم X۱۰۰ اتوماتیک افزود گروه خودروسازی سایپا به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود،اقدام به تولید خودروهای دنده اتوماتیک (AMT ) نموده است که سبب رانندگی لذت بخش و پایان خستگی در ترافیک خواهد بود. این خودروها دارای قابلیت تعویض دنده در دو حالت اتوماتیک و دستی بوده و سهولت رانندگی با این محصولات حس مطلوبی را به مشتریان انتقال خواهد داد.
وی همچنین افزود: از روز دوشنبه پیش فروش این محصولات آغاز خواهد گردید و هموطنان گرامی مي‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir و یا نمایندگی‌هاي مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام نمایند.
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مسافرت و گردشگری در نوروز 92 به کدام سو می رود؟ آیا با کسادی بازار تمام تورهای داخلی و خارجی مواجهیم و یا شکل جدیدی از گردشگری در حال متولد شدن است که تاکنون سابقه نداشته؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:گردشگری - سفر , توسط سیبادو

شايعه افزايش شديد قيمت بنزين رد شد

توافق جدید دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها


تازه‌‌ترین خبرها از جلسات مشترک دولت و مجلس برای تعیین تکلیف فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها حاکی از عدم توافق بر سناریوی دولت برای افزایش قیمت حامل‌های سوخت به‌ویژه بنزین، گازوئیل و گاز است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
مراحل تجهیز و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی کشور با ظرفیت تولید پنج میلیون دستگاه در حال انجام است.
بزرگترین خودروسازی ایران متولد می‌شود
بزرگترین خودروسازی ایران متولد می‌شود


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:آی پسند , اقتصاد , ایران , خودروسازی , خودوی ملی , , توسط سیبادو

 ترزیق نقدینگی بیشتر به جامعه به ویژه در طبقات درآمدی که زود مصرف هستند، باعث دامن زدن به افزایش قیمت ها می شود.

در نتیجه اثر یارانه نقدی پرداخت شده از میان می رود. در فاز اول هدفمندی یارانه ها دولت یارانه نقدی را پرداخت کرد و در مقابل قیمت حامل های انرژی را افزایش داد. با توجه به اینکه این پول در جایی پس انداز و سرمایه گذاری نشد و سریعا مصرف شد، طبیعی بود که به تورم دامن زند. از سوی دیگر پرداخت یارانه های نقدی با توجه به رشد تورم تنها انحراف در مصارف زندگی مردم بوجود آورد بطوریکه امروز در سبد خانوار برخی از کالاهای ضروری حذف شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
وانت سایپا 151 ( کارا) اولین وانت سبک شهری سایپا و سواری ایکس 100 اتوماتیک ( AMT)دوشنبه 9 بهمن با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان مجلس رونمایی می شود.
 
دو محصول جدید سایپا 9 بهمن رونمایی می شود


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

ظاهرا بازار در واکنش به طرفداری احمدی نژاد و تاکید او بر اجرای فاز دوم هدفمندی واکنش منفی نشان داده است و در ترس و واهمه افزایش نقدینگی و در نتیجه افزایش تورم ناشی از آن نتوانست جلوی روند صعودی قیمت ها یا رام کردن آنها را بگیرد. بعد از سخنان رئیس جمهور در خانه ملت، یک تورم انتظاری در بازار به وجود آمد که به ترس از افزایش تورم و هدفمندی یارانه ها بر می گردد.

"۵ برابری یارانه " نیامده، قیمتها را افزایش داد!

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
قیمت پراید در حاشیه بازار از ۱۷.۵ میلیون گذشت و علت اصلی آن نیز عدم عرضه مناسب از سوی تولید کننده است.
 
پراید ۱۷.۵ میلیون شد!
به گزارش سیبادو به نقل از پارس؛ حاشیه بازار خودرو این روزها پر جنب و جوش شده و قیمت ها به صورت روزانه تعیین می شود. نگاهی به صفحات نیازمندیها نشان دهنده یک مساله است و آن عدم وجود قیمت مشخص برای خودرو صفر است.

قیمت پراید روز پنج شنبه ۵ بهمن ماه به ۱۷ میلیون و۵۰۰ هزار تومان رسید.

بر اساس این گزارش شاخص قیمت این خودرو در یک سال گذشته از ۸ میلیون تومان به محدوده ۱۸ میلیون تومان رسیده و ۱۱۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

فروشندگان خودرو در بازار، علت رشد قیمت را کاهش عرضه در بازار می دانند و مقصر این وضعیت را تولید کننده عنوان می کنند.

از دید یکی از نمایشگاه داران خودرو دولت باید واردات خودرو را آزاد کند تا خودرو های زیر ۲۰ میلیون خارجی نیز وارد بازار شوند در این صورت تولید کننده داخلی یا بازار فروش خود را تقویت می کند و یا اینکه کیفیت و قیمت خود را کاهش می دهد.

گفتنی است سایپا بر اساس آمار انجمن خودروسازان در ۹ ماه ابتدای امسال تولید پراید را ۵۲ درصد کاهش داد.
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:پراید ۱۷,۵ میلیون شد!, توسط سیبادو

یک مرد چینی که برای خرید خانه پولهای خود را به صورت روزانه پس‌انداز کرده بود، سرانجام با رسیدن به حد نصاب تمام آن را یکجا به بانک منتقل کردقدار پولی که وی به بانک منتقل کرده ۱۶۲ هزار یوان (۲۶ هزار دلار) بوده است.



کارمندان بانک نیز برای دسته‌بندی و شمردن این پول سه روز متوالی وقت گذاشتند در حالی که توانستند تنها ۵۰ هزار یوان از پول را شمارش کنند

ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:عجیب‌ترین مشتری بانکی + عکس, توسط سیبادو

یک منزل به مساحت ۳۵۰ متر مربع به مبلغ ناچیز یک یورو به فروش گذاشته شده است. باید خاطرنشان کرد که مالک خانه عقلش را از دست نداده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

  رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توافق‌های جدید دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها، گفت: قیمت بنزین به هیچ وجه 2500 تومان نمی‌شود.  

ارسلان فتحی پور در گفتگو با مهر درباره سناریوهای جدید قیمتی برای تعیین بهای جدید آب، برق، گاز طبیعی، بنزین و گازوئیل در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: مذاکرات بین مجلس و دولت برای نحوه اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی آغاز شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی هیچگونه توافقی روی سناریوهای قیمتی دولت در خصوص حامل‌های انرژی حاصل نشده است، تصریح کرد: بر این اساس هیچ یک از قیمت‌های مطرح شده درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تائید نمی کنیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

  رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توافق‌های جدید دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها، گفت: قیمت بنزین به هیچ وجه 2500 تومان نمی‌شود.  

ارسلان فتحی پور در گفتگو با مهر درباره سناریوهای جدید قیمتی برای تعیین بهای جدید آب، برق، گاز طبیعی، بنزین و گازوئیل در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: مذاکرات بین مجلس و دولت برای نحوه اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی آغاز شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی هیچگونه توافقی روی سناریوهای قیمتی دولت در خصوص حامل‌های انرژی حاصل نشده است، تصریح کرد: بر این اساس هیچ یک از قیمت‌های مطرح شده درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تائید نمی کنیم.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو


 

مقایسه قیمت بازار و کارخانه تمامی خودروهای موجود در خیابان های کشورمان را در این گزارش بخوانید .

جدول کامل در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران از سقوط احتمالی ۳۰۰ هزار تومانی سکه تمام بهار آزادی با اجرای درست تصمیم اخیر دولت خبر داد.

سقوط 300 هزار تومانی قیمت سکه با تصمیم دولت؟

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو


 
سکه زیر ۱ میلیون تومان و هر گرم طلا ۱۰۰هزار تومان؟!
 

شاید مهمترین خبر اقتصادی امروز تصمیم ویژه دولت در خصوص نحوه قیمت گذاری طلا و سکه بود. تاکنون قیمتگذاری طلا برمبنای ارز آزاد بود و از این پس این قیمتگذاری برمبنای ارز مبادلاتی خواهد شد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:سکه زیر ۱ میلیون تومان و هر گرم طلا ۱۰۰هزار تومان؟!, توسط سیبادو

سیر نزولی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی همچنان ادامه دارد و در هفته جاری قیمت‌ برخی از این خودروها باز هم کاهش یافته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:خودرو , قیمت , سایپا , توسط سیبادو
می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

قيمت‌ها دربازار دیروز بعد از نوسان کوتاهی به کنترل درآمد و نسبت به قيمت‌های روز شنبه کاهش بیشتری به خود دید. روز گذشته در ابتدای ساعات کاری بازار، تقاضا برای خرید موجب افزایش قیمت شد، اما با گذشت ساعاتی از میزان تقاضا در این بازار کاسته شد و البته قیمت دلار در قیمتی تعادلی ثابت ماند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با تحلیل اوضاع و شرایط اقتصادی کشور، نرخ دلار ۲۲۰۰ تومان را برای بودجه سال آینده مناسب دانست و گفت: با حذف کامل یارانه‌های انرژی، سقوط نرخ دلار به ۱۵۰۰ تومان حتمی است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

بعدها به وزارت کشور رفت و بعد از وزارت رفاه سر درآورد. محرابیان هم که وزیر صنایع بود مثل محصولی بعد از ادغام وزارتخانه اش از حضور در دولت جا ماند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 تحویل تندر 90 و مگان نیز طی ماه های گذشته با تاخیر مواجه شده و علاوه بر این امر فروش این دو خودرو نیز متوقف شده بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

هفته نامه تجارت فردا در بیستمین شماره خود گفت وگویی خواندنی با محمد جهرمی منتشر کرده که درآن نکات قابل توجهی درمورد همکاری وزیر سابق کار و مدیرعامل سابق بانک صادرات مطرح شده است.

  



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

چرا قیمت پژو ۲۰۶ ایرانی متفاوت است؟

براساس اظهارات مسوولات ایران خودرو قرار است پژو 206 ایرانی از دو ماه آینده وارد بازار شود که البته به همین دلیل قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:مشکلات خوانندگان - ایران خودرو , توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد