ما را حمایت کنید
 
سیبادو

اپل خیلی دیر تصمیم گرفت صفحه نمایش آیفون‌ها را بزرگ کند اما ظاهرا آنقدر‌ها هم دیر نکرد که آیفون‌هایش در بین کاربران سیستم‌عامل‌های دیگر خواستار پیدا نکند. سایت تجاری Gazaelle گزارش جالبی از وسوسه‌انگیز بودن آیفون ۶ برای کاربران اندروید منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این گزارش صحبت کنیم.

 این سایت آمارگیر تجاری می‌گوید در طول چند هفته‌ای که شرکت اپل، آیفون ۶ و ۶ پلاس را معرفی کرده است: «هر یک نفر از سه کاربر اندروید (کسانی که به فکر تعویض دستگاه خود هستند) اکنون دوست دارند به عنوان دستگاه بعدی آیفون ۶ را تهیه کنند.»

چرا طرفداران اندروید تصمیم گرفته اند به سمت آیفون ۶ بروند؟ Gazaella می‌گوید ۳۹ درصد از آن‌ها صفحه نمایش بزرگ شده آیفون را جذاب می‌دانند در حالی که ۴۰ درصد آن‌ها تحت تاثیر عمر باتری بهبود یافته این دستگاه‌های جدید اپل هستند. همچنین ویژگی‌های دیگر مثل توانایی استفاده از کیبورد‌های جانبی برای اولین بار در سیستم عامل iOS و قدرتمندی دستگاه‌ای که دائما با پرچم‌داران اندرویدی مقایسه می‌شود و نقاط قوت آن‌ها را در اختیار دارد، دلایل وسوسه انگیز بودن انتخاب آیفون ۶ برای کاربران اندروید است.

این موضوع اصلا به این معنی نیست که کاربران اندروید به این سیستم عامل پشت کرده‌اند یا اینکه ممکن است این اتفاق بیفتد، این رخداد برای پر استفاده‌ترین پلتفرم در جهان، بسیار دور از انتظار است، اما این معنی را می‌دهد که آیفون‌های جدید اپل قصد دارند مقداری از سهمی که گوگل در طول سال‌های گذشته از آن‌ها گرفته بوده را باز پس بگیرند.
 
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:آیفون6 اندروید , توسط سیبادو

شارژ باتری موبایل مهمترین و حساس‌ترین قابلیت تلفن‌های هوشمند است. در این بین برخی از پر مصرف‌ ترین برنامه‌ها که اتفاقا همه آنها از بازی ها است را برایتان معرفی کنیم.

 به گزارش سرویس علمی سیبادو  به نقل از باشگاه خبرنگاران، به تازگی سایت ماشیل در تحقیقات خود اعلام کرد که برخی از بازی ها نه تنها در خالی شدن سریع شارژ باتری دخیل هستند، بلکه در دراز مدت هم باعث کاهش طول عمر باتری می‌شوند.

 این بازی ها عبارتند از:

1 . بازی محبوب  clash of clans با مصرف باتری در حد 2.9 مگاوات در صدر این لیست قرار دارد.

2 . بازی Hay day.

3 . angry birds ‌با مصرف 185 مگاوات.

4 . candy crush

5 .  fruit ninja

6 .  jewels star

7 . temple run 2

8 .  bejeweled blit 2

 
  
ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:قاتل مخفی باتری گوشی, توسط سیبادو

 

ابزارهای سئو، ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها می توانید سایت خود را به درستی و بطور موثر ایجاد و راه اندازی کنید. فکر نکنید بدون استفاده از آنها می توانید در گوگل به رنکهای بالاتر دست بیابید. برای این منظور باید استراژی سئو شما خوب و مناسب باشد.

 استفاده از ابزارهای سئو می تواند در وقت شما صرفه جویی کرده، برای شما موثر بوده و در دراز مدت نتایج قابل توجه مفیدی را برای شما به بار آورد. در زیر فهرست ۱۰ سایت رایگان سئو (SEO) را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها وب سایت خود و همچنین لینکها (Links) و بک لینکها (Backlinks) را کنترل کنید:

۱.سایت Google Webmaster Tools
 بعنوان یک وب مستر(کسی که مالک یک سایت اینترنتی می باشد) حتما باید از Google Webmaster Toolsاستفاده کنید.
 این ابزار رایگان سئو، این امکان را به شما می دهد تا به سرعت خطاهایی همانند صفحات ۴۰۴ و مشکلات redirection، مطالب کپی شده، بک لینکها و ایندکس گذاری سایتها را از جمله نقشه سایت و تکرار خطاهای crawl را کنترل و شناسایی کنید.

۲. سایت Pingdom Tools
سایت Pingdom یک ابزار رایگان سئو ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید سرور، شبکه و وب سایت خود را بررسی کنید.
بعنوان نمونه، ابزارهای Pingdom می توانند زمان بارگذاری یک وب سایت، سرورهای DNS و تنظیمات یک دامنه و اتصال شبکه به یک سرور را مورد آزمایش قرار دهند. هشدارهای لازم می توانند از طریق SMS و ایمیل فعال شده و ارسال شوند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

نخستین چشم مصنوعی جهان، 24 نابینا را بینا کرد!
نخستین چشم مصنوعی جهان، تاکنون امکان به دست‌آوردن دوباره بخشی از بینایی را برای بیش از 24 بیمار اروپایی فراهم کرده است.
سازمان غذا و داروی امریکا جدیداً این چشم مصنوعی را تایید کرده و کمپانی سازنده، Second Sight Medical Products، امکان فروش آن به بیماران امریکایی را دارد.
چشم جدید «سیستم پروتز شبکیه آرگوس 2» نام دارد.
نابینایان پس از دریافت پروتز بیونیکی، قادر شدند بدون استفاده از عصا، فردی را که از خیابان می‌گذشت، ببینند و همچنین انحنای خیابان را بدون استفاده از عصا تشخیص دهند.

«آرگوس 2» دارای سه بخش است: یک بخش شامل یک دوربین ویدئوی کوچک است که بر روی عینک‌های آفتابی قرار گرفته است.
بخش دوم یک رایانه قابل‌حمل است که می‌توان آن را بر روی کمربند نصب یا در کیف پول حمل کرد.
پیچیده‌ترین قسمت این سیستم، ایمپلنت ریز است که طی یک عمل جراحی دو ساعته، نزدیک شبکیه کاشته شده و این حامل 60 الکترود است.

رایانه سیگنال‌های دریافتی از دوربین ویدیوئی را پردازش و به طور بی‌سیم اطلاعات را به ایمپلنت‌ها بازچینش می‌کند.
چشم بیونیکی یک فرایند تولید غیرمعمول را می‌طلبد ؛ فرانیدی که در آن، مهندسان بسیار متبحر به منظور اتصال هر یک از آرایه 60 الکترود، به طور دستی با میکروسکوپ‌هایی کار می‌کنند.
تقریبا تمامی مراحل تولید این چشم، زیر میکروسکوپ انجام شده است
 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
 
 
سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.
 

برترین ها: سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. در این سال آمار تولیدات محصولاتی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کردند 250 درصد رشد داشته است. همین رشد بسیار بالا نیز منجر به دانلود بیش از 11 میلیارد اپلیکیشن از فروشگاه اینترنتی اندروید در آن زمان شدند. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.

اضافه کردن لایه ای جدید به سیستم امنیت اندروید

یکی از کارشناسان ارشد سیستم های اندرویدی موبایل به نام هیروشی لاخی‌میِر سال گذشته سرویسی به نام Bouncer در زمینه امنیت بیشتر سیستم عامل اندروید معرفی و عرضه کرد. سرویس بانسر به صورت خودکار همه اپلیکیشن های اندروید مارکت را به منظور یافتن بدافزارهای مخفی و غیرقابل تشخیص، اسکن می کند. روند اسکن خودکار این نرم افزار در گشت زنی کاربر در فروشگاه اینترنتی اندروید یا نیاز برنامه نویس ها برای ورود به پروسه تایید اپلیکیشن ها، هیچ گونه خللی ایجاد نمی کند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

نام روزهای هفته در ايران کهن بدين گونه بوده است:

 

  نام روزهای هفته در ايران کهن بدين گونه بوده است:

کیوان شید = شنبه
مهرشید = یکشنبه
مه شید = دوشنبه
بهرام شید = سه‌شنبه
تیرشید = چهارشنبه
هرمزشید = پنج‌شنبه
ناهیدشید یا آدینه = جمعه
 
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

یک شرکت خصوصی تولیدکننده وسایل پزشکی در کالیفرنیا موفق به کسب تاییدیه اداره مواد غذایی و دارویی آمریکا برای تولید روبات مرمت مو شد.

این روبات که «آرتاس» (ARTAS) نام دارد، برای برداشت فولیکول مو از سر افرادی که مبتلا به بیماری ریزش موی هورمونی هستند طراحی شده است.

این سیستم روباتیک که توسط شرکت «مرمت روباتیک» و با کمک چندین پزشک برجسته ترمیم مو ساخته شده به منظور تقویت کیفیت برداشت واحد فولیکولی طراحی شده ‌است. این سیستم توسط پزشک کنترل شده و کاملا تعاملی است.

این سیستم از چندین ویژگی مختلف از جمله یک بازوی روباتیک هدایت‌شونده توسط تصویر، چند فناوری منحصربه فرد عکاسی و یک سری سوراخ‌های کوچک پوستی و همچنین یک رابط رایانه به به پزشکان اجازه کنترل این اجزاء را می‌دهد، تشکیل شده ‌است.

سیستم آرتاس می‌تواند یک واحد فولیکولی را شناسایی کرده و برداشت کند. این کار برای روش پیاده‌سازی ترمیم موسوم به روش استخراج واحد فولیکولی لازم است.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

قیمت های نجومی تبلت ها باعث شده تا کمتر کسی باور کند Genesis Prime تنها 79 دلار قیمت دارد.

 

تبلت ها علاقه مندان بسیاری دارند اما قیمت بالای این محصولات باعث شده تا هر کسی نتواند برای خرید آن اقدام کند.البته این قیمت بالا شرکت های سازنده را نیز مجبور کرده تا محصولاتی با قیمت کمتر تولید کنند تا سود بیشتری برده و آمار فروش بالاتری داشته باشند.

 
 
شرکت Ematic در این زمینه پیشتاز بوده و تبلت جدید خود با نام Genesis Prime را تنها با قیمت 79 دلار به فروش می رساند.این قیمت کم که کمتر از یکصد دلار می باشد به عنوان یک رکورد در دنیای تبلت ها محسوب می شود.البته باید به این نکته نیز توجه داشت که سخت افزار های این تبلت نسبت به سایر مدل ها کمی ضعیف به نظر می رسند،اما این ضعف جدی نبوده و سخت افزار های نصب شده نیاز های کاربران را رفع می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

شرکت اپل آماده ارائه نسل پنجم تبلت های iPad با ویژگی های جدید تر می شود.

همانطور که میدانید یکی ازموفق ترین شرکت های دنیا در زمینه تیلت شرکت اپل است.اینبار اپل سعی در ساختن محصول جدید خود دارد .این شرکت در حال کار روی نسل پنجم تبلت های آی پد می باشد و طبق گزارش های رسیده این محصول در تابستان پیش رو رسما معرفی خواهد شد.البته این شرکت هنوز ویژگی های محصول جدید خود را ارائه نکرده اما پیش بینی می شود تا این تبلت جدید با گرافیک بالاتر و سرعت بیشتر به بازار آید.

این محصول جدید با صفحه نمایش 9.7 اینچی به دست کاربران می رسد.البته این تنها ویژگی نسل پنجم تبلت های آی پد نیست و گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که این محصول جدید سبک تر و باریک تر از مدل های گذشته می باشد.با توجه به رونمایی محصولاتی با حافظه های بالا،انتظار می رود تا ظرفیت حافظه این دستگاه جدید نیز باعث شگفتی شود.
پیش بینی شده تا در ماه جولای تا ژوئن اپل به طور رسمی نسل پنجم تبلت های iPad را رونمایی کند.
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 
شرکت فیلیپس به تازگی محصولی را اختراع کرده که جایگاه کم مصرف ترین LED را به خود اختصاص داده است.این محصول جدید می تواند تا 200 لومن بر وات نور تولید کند.لومن واحد اندازه گیری مقدار نور انتشار یافته از یک چشمه ی نور است.پیش از این کم مصرف ترین لامپ ها می توانستند تا 170 لومن بر وات نور تولید کنند.

در این لامپ از دو واحد نور آبی و یک واحد نور قرمز به همراه یک فیلتر فسفر استفاده شده که نور تولید شده توسط آن را به سمت سبز رنگ متمایل می کند.این ترکیب نور باعث می شود تا گرمای کمتری نسبت به مدل های قدیمی لامپ ها تولید شود و مصرف انرژی تا حد بالایی کاهش پیدا کند.

یک لامپ جدید از این نوع که تنها 120 سانتی متر طول دارد می تواند 2600 لومن نور تولید کند و این به معنای پایان دوران لامپ های مهتابی می باشد.این لامپ ها تا سال 2015 به طور گسترده وارد بازار خواهند شد.

 
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

محققان لباس هوشمندی برای نوزادان طراحی كرده اند كه مجهز به حسگرهایی برای تشخیص علت گریه و بررسی وضعیت جسمانی كودك است.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسگرهای تعبیه شده در تار و پود لباس هوشمند نوزادان، دمای بدن، ضربان قلب و حركات كودك را بررسی و گزارشی از وضعیت كودك در اختیار والدین قرار می دهد.
لباس هوشمند با تشخیص رطوبت در لباس كودك، زمان مناسب تعویض پوشك را از طریق ارسال ایمیل یا پیام كوتاه به اطلاع والدین می رساند.
هر لباس مجهز به فرستنده هایی قابل اتصال به تلفن همراه هوشمند و رایانه است و والدین با نصب نرم افزارهای مخصوص می توانند داده های دریافتی درخصوص وضعیت سلامت نوزاد را مورد بررسی قرار دهند.
با نصب یك نرم افزار بر روی تلفن همراه هوشمند، والدین قادر خواهند بود از سطح فعالیت بدنی، ضربان قلب و وضعیت جسمی نوزاد آگاه شوند كه در این حالت احتمال بروز آپنه خواب و سایر خطرات مرتبط با سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) بطور چشمگیری كاهش می یابد.

این لباس به طور آزمایشی در بیمارستان كودكان مورد آزمایش قرار گرفته است و محصول نهایی پس از تكمیل شدن به قیمت ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
 

 
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

SmartWallit یک کیف پول هوشمند است که از گم شدن تلفن همراه جلوگیری می کند.

 
کیف پول و تلفن همراه دو وسیله ای هستند که همواره همراه افراد هستند و هر دو از لوازم با ارزش و مهم به حساب می آیند.گم شدن این دو می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده که در مواقعی جبران ناپذیر می باشد و باعث وارد شدن خسارت مالی شود.
 
به تازگی یک کیف پول هوشمند به نام SmartWallit ساخته شده که از گم شدن کیف پول و تلفن همراه جلوگیری می کند.این کیف پول توسط بلوتوث نسخه چهار به تلفن همراه متصل می شود و با یک نرم افزار واسط کار می کند که باعث می شود تلفن همراه و کیف پول با یکدیگر مرتبط شوند و در صورت جدا شدن از یکدیگر صدایی برای یادآوری به کاربر توسط هریک از آن ها پخش شود.
به این صورت نه کیف پول و نه تلفن همراه در یک محل خاص جا نخواهند ماند چراکه هرگاه هر کدام از دیگری فاصله بگیرد کاربر با شنیدن صدای پخش شده متوجه وسیله ی جا مانده خواهد شد.

 
این کیف پول می تواند تا شعاع 30 متر امواج بلوتوث را پخش کند و باتری به کار رفته در آن تا 25 روز کار می کند. SmartWallit قیمتی حدود 40 دلار دارد.

ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

یک پسر به طور عجیب با دم درچین به دنیا آمد...!!

 
 
مادری در چین از پزشکان خواهش میکند به فرزند ۷ ماه اش که با دُمی که همچنان در حال رشد است به دنیا امده کمک کنند...
این پسر که شیا وی نام دارد با عارضه ی اسپینا بیفیدا(بیرون زدگی نخاع) بدنیا آمده، اختلالی که در آن ستون نخاع کاملا بسته نشده است.
شیا در وضعیت متفاوتی از این اختلال قرار دارد که به آن مایلومنینگوسل میگویند وضعیتی که در آن طناب نخاع برآمدگی دارد که موجب بوجود آمدن کیسه ای میشود که مایع نخاع در آن وجود دارد.
مادر وی چن وی که اهل استان گوانجو ی چین است میگوید جراحان به وی گفته اند نمیتوانند به همین سادگی دنباله در حال رشد را بردارند.
هوان چنپینگ که یک جراح است میگوید :این دنباله حسابی رشد کرده است و حالا طولش به ۱۰ سانتی متر میرسد اگر قطعش کنیم به زبان ساده دوباره در می آید. برای متوقف کردن این روند باید ابتدا کانال نخاعی را مرمت کنیم.کودکان مبتلا به اسپینا بیفیدا علاوه بر مشکلات فیزیکی به ناتوانی در یادگیری هم دچار هستند و از شانس بالایی برای ابتلا بهD
نیزبرخوردارند.
در بیشتر موارد از این دست پزشکان جراحی را در زمان نوزادی انجام میدهند تا از صدمات مغزی و معلولیت بیمار جلوگیری کنند برای پیشگیری از وقوع این اختلال خوردن اسید فولیک در دوران بارداری توصیه میشود. به گزارش مرکز پیشگیری و کنترل امراض هر ساله تنها در ایالات متحده ۱۵۰۰ کودک با عارضه اسپینا بیفیدا به دنیا می آیند.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

 

 
 

مرد بیکاری برای سِمَتِ آبدارچی در مایکروسافت تقاضا داد.

رئیس هیئت مدیره با او مصاحبه کرد و تمیز کردن زمینش رو – به عنوان نمونه کار- دید و گفت: «شما استخدام شدین، آدرس ایمیلتون رو بدین تا فرم‌های مربوطه رو واسه‌تون بفرستم تا پر کنین و همینطور تاریخی که باید کار رو شروع کنین…

مرد جواب داد: «اما من کامپیوتر ندارم، ایمیل هم ندارم!»

رئیس هیئت مدیره گفت: «متأسفم. اگه ایمیل ندارین، یعنی شما وجود خارجی ندارین. و کسی که وجود خارجی نداره، شغل هم نمیتونه داشته باشه.»



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

شما هم زیاد از اینترنت متن کپی میکنید؟؟؟؟؟

  •  
کپی متن از اینترنت بدون اضافات در word (ترفند word)

اگر شما هم زیاد ازاینترنت متن و مطلب کپی میکنید و در زمان انتقال این متون به برنامه word میبینید که این فونت ها بسیار نا مرتب است و فونت ها اشتباه است میتوانید از ترفند زیر استفاده کنید تا فونتهای شما از هر سایتی با هر شکل و قیافه ای داشت به شکل ساده و یکسان در برنامه word قابل کپی کردن و ذخیره کردن باشد.

کافی است پس از انتخاب کردن کل متن مورد نظر از هر سایت اینترنتی (با استفاده از ترکیب ctrl a ) به برنامه word رفته و به جای زدن past یا معادلهای آن از کیبرد یا نوار ابزار برنامه word ، از منوی edit روی گزینه past special کلیک کنید و در کادر باز شده گزینه unformatted text را انتخاب و اینتر را بزنید. با این کار متن با شکل ساده و با فونت و با تنظیمات پیش فرض خود word کپی میشود و دیگر شلوغ و پیچیده و دارای خط و خطوط درهم و ناجور نخواهد بود و هر زمان که خواستید میتوانید فونت آن را به حالت دلخواه در آورید.
 
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد

 
 
نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد که توانسته تعداد قابل توجهی مخاطب به خود جذب کند شما با استفاده از این نرم افزار به هنگام اتصال به اینترنت به راحتی میتوانید با سایر دوستانتان که از نرم افزار Tango Video Calls استفاده میکنند به صورت رایگاه صحبت کنید و تصویری با هم ارتباط داشته باشید . Tango Video Calls 2.8 یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی‌راه‌های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می‌توان به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت ، تماس‌های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

تانگو tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

ویژگی‌های کلیدی :
کاربری آسان
عدم نیاز به لاگین کردن و پسورد ، یک بار ساخت اکانت برای همیشه تنها در چند ثانیه
کیفیت بسیار بالا بر روی فناوری‌های ۳G, 4G و Wi-Fi
سازگار با تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها
امکان انجام بازی هنگام مکالمه

برای دانلود آدرس لینک زیر را در ادرس بار مرورگر خود کپی کرده و بر روی دکمه اینتر کلیک کرده و این برنامه کاملا مفید را دانلود کرده و از ان استفاده نمایید

http://uploadboy.com/sgxvkt6sq7n5.html

پسورد: ندارد
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند....

 
 

اگر شما همیشه مسافرت می روید و مجبورید که همه جا از لپ تاپتان استفاده کنید، ماوس بی سیم (Wireless) بهترین وسیله ی جانبی است. من در این مقاله به شما می گویم که چطوری ماوس بی سیم را به لپ تاپتان وصل کنید.

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کار کنند. بهترین وسیله برای کسانی که همیشه مسافرت می کنند و از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم است. البته از این ماوس برای کامپیوترهای رومیزی هم استفاده می شود که به شما کمک می کند که همیشه میزتان بدون سیم و مرتب باشد. ماوس بی سیم هم مثل بقیه وسایل بدون سیم کار می کند، سیگنال های فرکانس رادیویی را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده می فرستد و می گیرد.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:wireless, ماوس سیم, اتصال ماوس سیم تاپ, کامپیوتر, ترفند کامپیوتر , توسط سیبادو
 
پس از آنکه بازار محصولات دیجیتالی پوشیدنی رونق گرفت،شرکت های فعال در زمینه لوازم کامپیوتری نیز در پی آن هستند تا هرکدام با ارائه محصولات جدید سهم به سزایی از این بازار کسب کنند.ساعت های هوشمند دیجیتالی نیز یکی از این محصولات می باشند که این روزها در فهرست بهترین لوارم الکترونیکی هوشمند قرار گرفته اند.

 

 
همچنین پس از آنکه اپل و سامسونگ برنامه های خود برای ساخت ساعت دیجیتالی را اعلام کردند و قرار است به زودی این محصول را مطابق با نیازهای کاربران خود و همگام با محصولات جدیدشان وارد بازار کنند،مایکروسافت نیز برای عقب نماندن از بازار رقابت،اعلام کرد که قصد دارد ساعت هوشمندی مبتنی بر ویندوز تولید کند.

 
هنوز از ویژگی های این ساعت هوشمند دیجیتالی اطلاعات درستی در دسترس نیست،اما شنیده های حاکی از آن است که این محصول با صفحه نمایش 1.5 اینچی لمسی ساخته می شود.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

به تازگی نسل جدید شارژهای تلفن همراه به بازار عرضه می شوند که با استفاده از تجزیه ی آب انرژی الکترونیکی تولید می کنند.

 
به نقل از سی-نت، نسل جدید شارژهای همراه با قابلیت استفاده از سوخت های پاک تا بهار آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.این شارژها با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی آب می توانند انرژی الکتریکی تولید کرده و باتری تلفن های همراه را شارژ کنند.

این محصول جدید با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی اتم های هیدروژن موجود در آب کار می کند.قیمت شارژ در حدود 230 دلار و قیمت بسته ی های سوختی آن 4 دلار گفته شده است.کاربران با استفاده از مقدار کمی آب و بسته های سوختی می توانند انرژی الکتریکی تولید کنند.شارژ جدید می تواند 2.5 وات یا معادل 5 ولت انرژی الکتریکی تولید کند که برای شارژ یک تلفن همراه هوشمند مناسب است.

از این محصول نوظهور می توان در موارد اضطراری و عدم دسترسی به برق استفاده کرد.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

Smack Attack یک دستگاه هوشمند است که با نصب روی فرمان خودرو از خواب آلودگی راننده جلوگیری می کند.

 
  •  
 

خسته و خواب آلودگی هنگام رانندگی یکی از عوامل مهم بروز تصادفات و ایجاد خسارت های جانی و مالی می باشد.هوشیاری راننده در این گونه مواقع می توان از رخ دادن سوانح جاده ای جلوگیری کند.برای این منظور دستگاهی به نام Smack Attack اختراع شده که یک پوشش برای فرمان خودرو ها می باشد.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

یخچال با چراغ LED برای مسافرت

یکی از مشکلات مسافرت های طولانی با وسیله شخصی نیاز به وسیله سرد کننده برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی فاسد شدنی می باشد.

 
 


 

برای این منظور مسافران مجبور به حمل یخ هستند که این کار در بسیاری از مواقع نتیجه مناسبی ندارد و در صورت بالا رفتن زمان مسافرت و ذوب شدن یخ باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود.

در اختراعی جدید،مخترعین یخچالی ساخته اند که می تواند با استفاده از چراغ های LED سرما تولید کند.این یخچال یک محصول قابل حمل می باشد که می تواند همه جا استفاده شود.چراغ های LED به کار رفته در LiddUp Cooler با باتری 9  ولت کار کرده و تا 40 ساعت می توانند روشن بمانند و مانع از گرم شدن محیط شوند.

از دیگر ویژگی های جالب این محصول قابل حمل قابلیت ضد ضربه بودن آن می باشد که حتی اگر از یک  وسیله با سرعت 80 مایلی پرت شود آسیب نخواهد دید.این یخچال 79 دلاری همچنین ضد آب نیز می باشد
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

طراحی عجیب ولوو برای کامیون ها

تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.

 
 


تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

حمله‌ی اینترنتی که تنها یک شرکت را هدف قرار داده بود به یکی از بزرگ‌ترین حملات اینترنتی از نوع DDoS تاریخ اینترنت بدل شد. این حمله که اخیراً به ساختارهای فیزیکی و سخت‌افزاری اینترنت آسیب رسانده موجب شده تا سرعت ارتباطات اینترنتی در قاره‌ی اروپا کند شود. بیایید به پشت پرده‌ی این حمله اینترنتی نگاهی بیاندازیم. Read more: http://acharweb.com/8195-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ad%d9%85%d9%84%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

همه آدم ها هر چه قدر هم رنگ پوست شان تیره باشد، رنگ لب های شان قرمز است....

 
  •  
 

البته لب بعضی ها قرمزتر است و لب بعضی ها قرمزی کمتری دارد. راستی شما می دانید که چرا رنگ لب ها قرمز است؟
از بین تمام موجودات فقط لب انسان است که حاشیه ای بین بخش قرمز رنگ لب و مخاط دهان وجود دارد. در حقیقت حاشیه لب بخش قرمز لب شما را از مخاط صورتی رنگ داخل لب تان و از آن طرف از پوست تان جدا می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

شکلات‌های تقلبی را از کجا بشناسیم؟


 

یکی از مسایلی که این روزها زیاد در مورد آن صحبت می‌شود، مسئله گرانی مواد اولیه در صنایع غذا و به تبع آن تقلب‌هایی است که امکان دارد رخ دهد.

 


 
 
 

از جمله مواردی که در کشور ما زیاد دیده می‌شود و متأسفانه نظارت چندانی روی آن وجود ندارد، مسئله جایگزین کردن جانشین‌هایی به جای کره کاکائو در شکلات واقعی است. گفت‌وگوی زیر با مهندس شهرام ارشدی نژاد، کارشناس ارشد صنایع غذایی و مدرس دانشگاه در رابطه با شکلات و تقلب‌های رایج در این حوزه است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


دلیل ماندگاری بعضی از آهنگ ها در ذهنمان چیست؟


دليل در خاطر ماندن برخی آهنگها و ترانه ها اين است که باعث "خارش" مغز می‌شوند که تنها با تکرار همان نغمه برطرف می‌شود.


     

اين نوع آهنگ‌ها که به "کرم گوش" معروفند معمولاً دارای مضمونی شاد و ترجيع بندی تکرار شونده‌اند و حالتی ميان گيرا و عصبی دارند.

به گفته پروفسور جيمز کلاريس از کالج مديريت تجاری دانشگاه سينسيناتی آمريکا، آهنگ‌هايی مانند "وای ام سی ای" اثر گروه "مردم روستا" (Village People)، "ماکارينا" اثر "لوس دل ريو" و "چه کسی سگها را ول کرد" (Who Let The Dogs Out) اثر "باها من" را از جمله اين دسته آهنگ‌ها می‌داند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


نرم‌افزار برای دیدن به کمک نابینایان آمد


 

محققان دانشگاه آریزونا موفق به چاپ عکسهایی ویژه شبکه های اجتماعی شده اند، به صورتی که افراد نابینا می توانند با استفاده از لمس کردن این تصاویر را ببینند.

 

محققان باور دارند عکس صورت در زندگی اجتماعی و عاطفی انسانها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ابداع جدید آنها می تواند امکان مشاهده این عکسها را برای افراد نابینا به وجود آورد.
محققان برای ابداع این فناوری از محقق نابینایی الهام گرفته اند که هممواره آرزو داشت اطلاعات تصویری و گرافیکی بیشتری در اختیار داشته باشد. قابل دسترس کردن تمامی اطلاعات گرافیکی دیجیتال برای نابینایان چالش بزرگی است از این رو محققان تنها بر روی عکسهایی متمرکز شدند که افراد معمولا از آنها برای صفحات شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

جی پی اس چیست و چگونه کار می کند ؟


جی‌پی‌اس یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی (Global Positioning Systems)، یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره‌ای است که از شبکه‌ای با حداقل ۲۴ ماهواره تشکیل شده است. این ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار زمین قرار داده شده‌اند. جی‌پی‌اس در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال ۱۹۸۰ استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


بزرگ راه هوشمند


جاده ای را تصور کنید که در هنگام بارندگی و لغزندگی، سطح جاده مانند یک نمایشکر شما را از وجود لغزندگی و یخ زدگی مطلع سازد.


     

تصور کنید شب هنگام در حال رانندگی در یک جاده بدون چراغ هستید و تنها منبع اتکای شما چراغ های اتومبیل شماست و هیچ چراغ خارجی در سطح جاده وجود ندارد.

یا جاده ای را تصور کنید که در هنگام بارندگی و لغزندگی، سطح جاده مانند یک نمایشکر شما را از وجود لغزندگی و یخ زدگی مطلع سازد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

كارت Eye_Fi


 

شركت سازنده كارت Eye_Fi كار شگفت انگيزي كرد. آنها يك حافظه 2 گيگا بايتي با قابليت ارتباط بي سيم (امواج راديويي) را بر روي يك كارت جمع كرده اند. جالب اينكه اين كارت از نظر ظاهري هيچ تفاوتي با يك كارت SD معمولي ندارد و نه از آن ضخيم تر و نه درازتر است.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

پدر و مادر این پسر دو ساله احتمالا نمی دانند به اقدام عجیب و باورنکردنی پسرشان افتخار کنند یا نگران آن باشند!

مرآت به نقل از جام:

پس از اینکه خواهر 8 ساله این پسر به پدر و مادرش شکایت می کند که پسر شب ها به اتاقش می آید و وسایلش را بر می دارد، والدینش به او پیشنهاد دادند شب ها درب اتاقش را قفل کند.

چند روز بعد دختر دوباره شکایت برادرش را نزد پدر و مادر می برد و حتی ادعا می کند که درب اتاقش را قفل کرده ولی با این حال صبح متوجه می شود که بعضی از وسایلش نیست.

پدر و مادر که از ادعای دختر مات و مبهوت مانده بودند، تصمیم گرفتند دوربینی را جلوی درب اتاق آنها قرار دهند تا ببینند چه اتفاقی می افتد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 دختر جوان با همفکری مادرش سعی نمود با روشی متفاوت تری به ملاقات نامزدش برود.آقای "اوستین اسپیتلر"مدت دو سال بود که جهت تبلیغ دیدن به خارج از کشور سفر نموده بود.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 در نگاه اول طوری به نظر می رسد که این مرد یک قدم تا وقوع فاجعه فاصله دارد.

به گزارش sebado، همیشه و در طول تاریخ نقاشی های ۳ بعدی یکی از خوش آبورنگ ترین و زیبا ترین و البته ترین سخت ترین نقاشی های گرافیکی است که چشم وقتی ان را می بیند فکر می کند که جزوی از محیط است

در نگاه اول طوری به نظر می رسد که این مرد یک قدم تا وقوع فاجعه فاصله دارد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

در بین فرزندان سه رئیس جمهور آخرین ایران، بچه های هاشمی رفسنجانی سیاسی ترینشان هستند، دستی بر امور اقتصاد دارند و در عرصه ورزش و امور اجتماعی هم سرک می‌کشند. به واقع حوزه های فعالیت 3 پسر و 2 دختر رئیس جمهور دوران سازندگی، بینشان تقسیم شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

SunCalendar 7 Final برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .

تقویم خورشیدی نسخه ۷ با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است .

برای دانلود کلیک کنید
ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:دانلود این تقویم فارسی را از دست ندهید , توسط سیبادو

عجایبی مختص ایران+ عکس
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۰
مرجع : اروم نیوز

ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

«جولیا پاسترانا» معروف به زشت ترین زن جهان که در قرن نوزده زندگی می‌کرده است پس از ۱۵۰ سال به خاک سپرده خواهد شد.

 
زشت‌ترین زن جهان + تصاویر
«جولیا پاسترانا» یک زن هندی مکزیکی الاصل که مبتلا به هایپرتریکوزیس بود. مردی به نام «تئودور لنت» متوجه وضعیت غیرعادی او شد، به او رقص و موسیقی آموزش داد و نمایش‌هایی با حضور او در اروپا ترتیب داد و سرانجام با او ازدواج کرد!جولیا باردار شد و در مسکو، نوزادی به دنیا آورد که خود مبتلا به هایپرتریکوزیس بود و چند روز بعد از تولد درگذشت. جولیا هم مدتی بعد به خاطر عوارض زایمان از دنیا رفت


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
 
 
شباهت جالب باعث شد تا این مطلب را بگذارم
 

                    
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است. 

جنجال ازدواج بازیکن فوتبال با دختر 6 ساله! +عکس



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد