ما را حمایت کنید
 
سیبادو

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است.

 تغییر در زندگی,تغییر ذهن و افکار

ما همان افکارمان هستیم، اگر نتوانیم افکارمان را تغییر دهیم نمی توانیم هیچ تغییر دیگری ایجاد کنیم. شما قطاری از افکار دارید که هنگام تنهایی، سکوت و زمانی که غرق در افکارتان هستید سوار آن می شوید. ارزشی که برای خودتان قایل هستید و شادی هایی که در زندگی دارید همه بستگی به جهتی دارند که قطار به آن سو در حرکت است.

اگر واقعا می خواهید در زندگیتان تغییری ایجاد کنید باید ابتدا ذهن و افکارتان را تغییر دهید و آن را از هر نوع تفکر آزاردهنده ای که شما را به عقب می راند پاک کنید. در این مطلب جملاتی گردآوری شده که به شما کمک می کنند بتوانید ذهنتان را آزاد کرده و تغییرات دلخواهیتان را در زندگی ایجاد کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:جملاتی ذهنتان آرامش بخشند آرام کردن ذهن , توسط سیبادو

اولا به خودم وظیفه می دونم که این روزعزیز رو به همه تبریک بگم . امروز به شما هدیه هایی دست ساز متناسب باروز پدر آموزش میدم

 می توانید یکی از کاردستی های زیر که خودتان آن را درست کرده اید را برای او تهیه کرده و در نهایت با هدیه دادن آن در روز پدر ، او را کاملا هیجان زده و خوشحال کنید . یکی از راه های نشان دادن عشق و علاقه به پدر این است که می توانید یکی از کاردستی های زیر که خودتان آن را درست کرده اید را برای او تهیه کرده و در نهایت با هدیه دادن آن در روز پدر ، او را کاملا هیجان زده و خوشحال کنید .

 بالش کراواتی


تکه هایی از پارچه های طرح داری که طرح های آنها رنگی و بیشتر شبیه به طرح های کراواتی می باشد را تهیه کرده و آنها را در کنار هم قرار داده و در نهایت یک رویه ی بالشتی درست کرده و بالش را داخل آن قرار دهید و آن را در روز پدر به پدرتان هدیه دهید.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:هدیه برای روز پدر روز پدر هدیه دست ساز برای روز پدر , توسط سیبادو

برای آرامش بیشتر و جلوگیری از استرس در ماه مبارک رمضان می‌توان از دم‌کرده مخلوط لیموعمانی و گل گاو زبان به همراه کمی نبات که محصولی خوش‌عطر و طعم و مطبوع می‌باشد استفاده نمود.

 کی از مسائلی که در ماه مبارک رمضان به خصوص زمانی که این ماه در فصول گرم تابستان قرار می‌گیرد، بیشتر به چشم می‌خورد، عطش و تشنگی است. برای کاهش این موضوع می‌توان از بعضی گیاهان و یا گیاهان دارویی استفاده نمود که در زیر به برخی از آن‌ها که در دسترس بوده و خوراکی می‌باشند اشاره می‌شود.
تخم شربتی
تخم شربتی دانه‌های ریز و سیاه رنگی است که از گیاه ریحان به دست می‌آید. بر روی دانه‌های تخم شربتی نیز موسیلاژ (لعاب) قرار گرفته است. این دانه‌ها وقتی داخل آب قرار می‌گیرند سریعاً متورم می‌شوند و مقدار زیادی آب را جذب می‌کنند. تخم شربتی از قدیم به عنوان خنکی، لینت‌بخش و رفع التهابات دستگاه مجاری ادرار مصرف می‌شده است. برای مصرف این دانه‌ها (دقیقاً شبیه به تهیه شربت خاکشی) می‌توان مقداری از این دانه‌ها را در آب و یا آب و یخ قرار داد و می‌توان مقدار کمی شکر نیز به آن اضافه نمود. این مخلوط باید چندین ساعت به حال خود باقی بماند تا دانه‌ها خیس بخورند و سپس می‌توان از آن به عنوان رفع عطش و تشنگی و برای جبران کمبود آب از دست رفته بدن استفاده کرد.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:آرامش بیشتر روزه داری , توسط سیبادو

درست همان‌طور که چیزی‌های مورد علاقه و یا چیزهایی که از آنها متنفریم، اغلب اوقات ذهن‌مان را به تسخیر خود در می‌آورند، ما نیز دقیقاً همان چیزها را به سمت خود جذب می‌کنیم

 آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده که برای اولین بار بهترین لباس‌تان را بپوشید و همان موقع هم بلایی سرش بیاورید؟ درست همان وقتی که با خود فکر می‌کردید «می‌خواهم این لباس زیبا حتی یک لک رویش نیفتد و کثیف نشود» اما ناگهان خودنویس داخل جیب لباس‌تان یک لکه بزرگ آبی رنگ روی جیبش نقاشی می‌کند.

خانم الف در طول هفت سال، پنج بار تصادف کرده بود. او سرانجام متوجه شد که بقدری از اینکه تصادف کند وحشت داشته و آنچنان افکارش را روی این ترس متمرکز کرده که در نهایت چیزی را که نمی‌خواسته، به سمت خود کشیده است. حتی اگر به ذهن خود بگوییم: «من نمی‌خواهم فلان اتفاق بیفتد». دقیقاً به سمت آن کشیده خواهیم شد. چون ذهن قادر نیست از چیزی بگریزد، بلکه فقط می‌تواند به سمت آن جذب می‌شود.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:ترس زندگی شکست , توسط سیبادو

موفق ترین افراد چگونه تصمیم می گیرند؟ تا به حال فکر کرده اید افراد موفق چطور مهمترین اولویت های زندگی شان را کشف می کنند و بعد بی وقفه به آن عمل می کنند

 همه درباره افراد خیلی موفق زیاد خوانده ایم و حالا دیگر وقتش شده به تصمیماتی که آنها را موفق می کند نگاهی بیندازیم.

سال جدید آغاز شده است و معمولا هر کس در سال جدید تصمیم جدیدی می گیرد. برخی تصمیم می گیرند کمتر بخورند و بیشتر ورزش کنند، برخی دیگر تصمیم می گیرند از لحظاتشان بیشتر لذت ببرند و به یک معنی در حال زندگی کنند. اما آیا شما برای تجارتتان تصمیمی گرفته اید؟

خوب است بدانید این موقع از زمان، بهترین وقت برای تصمیم است؛ به خصوص تصمیم های تجاری و مربوط به کار. اما خودمان هم می دانیم هر سال چنین تصمیم هایی می گیریم و چند وقت بعد فراموش می کنیم که چه تصمیمی داشتیم و عادت های بدی را که تصمیم به ترک آنها داشتیم، دوباره از سر می گیریم.

اما تا به حال فکر کردید موفق ترین افراد چگونه تصمیم می گیرند؟ تا به حال فکر کرده اید افراد موفق چطور مهمترین اولویت های زندگی شان را کشف می کنند و بعد بی وقفه به آن عمل می کنند؟ همه درباره افراد خیلی موفق زیاد خوانده ایم و حالا دیگر وقتش شده به تصمیماتی که آنها را موفق می کند نگاهی بیندازیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:تصمیمات موفقیت زندگی , توسط سیبادو

شبکه اجتماعي امن شده با SSL

اين سايت يک پيام رسان و شبکه‌ي اجتماعي امن و مجهز به SSL ميباشد که اولين بار در ايران عرضه شده است. SSL تکنولوژي کدگذاري امن کانال ارتباطي کاربر تا سايت مي‌باشد تا جلو شنود و سرقت اطلاعات گرفته شود.

ارسال وضعيت
ارسال تصوير
ارسال کليپ تصويري از يوتيوب و آپارات
ايجاد ميکروبلاگ
ايجاد نظرسنجي
ايجاد صفحه شخصي و هواداري
ايحاد گروه‌هاي کاربري
ثبت پرسش‌نامه
ثبت رويدادها

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط سیبادو

اگر بخواهم یکی از عوامل واقعاً مؤثر در افزایش ترافيک وب سایت را نام ببرم، مطمئناً آن عامل،نوشتن مقاله و درج آن در وب سایت است. یکی از راه های ایجاد ترافيک در وب سایت، نوشتن مقاله است. البته سایر روش ها را هم مورد بررسی قرار می دهم، ولی عمده فعاليت من در وب سایت خودم برای افزایش ميزان ترافيک،بر این روش متمرکز است.

 1.مقاله، مقاله، مقاله!
اگر بخواهیم یکی از عوامل  واقعا موثر در افزایش ترافیم وب سایت را نام ببریم  ، مطمئنا آن عامل نوشتن مقاله و درج آن در وب سایت است . یکی از راه های ایجاد ترافیک در وب سایت ، نوشتن مقاله است .
حتما می پرسید چرا مقاله ؟
زیرا نوشتن مقاله تاثیر خوبی در جلب بازدید کننده دارد
2.لينك وب سایت های دیگر را در سایت خود قرار دهيد
پیدا کردن سایت هایی که  مخاطبانشان  به موظوعات سایت شما علاقمندند ، کار وقت گیری است ، پس از این مرحله باید دید که آیا این سایت ها لینک رایگان به سایت های دیگر عرضه می کنند یا نه .سپس باید با آن ها تماس بگیرید و از آن ها بپرسید که آیا تمایل دارند درسایت شما لینک بگذارند.
3.موتورهای جستجوی مخصوص
همه ما از این موضوع آگاهیم که برای به دست آوردن ترافیک هدفمند  رایگان در سایت خود ، باید در موتور های جستجو تبلیغ کنیم .

  
ارسال در تاريخ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:افزایش ترافيک سایت, توسط سیبادو