ما را حمایت کنید
 
سیبادو


کمپانی آدیداس طبق سنت همیشگی و براساس قرارداد خود با فدراسیون جهانی فوتبال، همچون ۴۴ سال گذشته توپی را برای مسابقات جام جهانی فوتبال تهیه کرده است.حال در ادامه، به بررسی شماری از توپ‌های مورد استفاده در جام‌های جهانی خواهیم پرداخت که با تحولات و تغییرات جدیدی نسبت به جام‌جهانی پیشین برای بازی‌ها عرضه شده‌اند.

 Crack 1962

 Crack
جام‌جهانی شیلی، 1962



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:جام جهانی توپ world آدیداس , توسط سیبادو
 

 

اکـثر متخصصین عقیـده دارنـد کـه پیـاده روی، بـاغبــانی و سایر انواع فعالیتهای متوسط کلید حفظ سلامتی اسـت. اما صبر کنید...یک تحقیق جدید نشان می دهد کـه افـراد نیاز به فعالیت های شدیدتر دارند. محقـقـان عـقیده دارند کـه هـر فـرد بـه طـور متوسط به 30 دقــیقه در روز ورزش و فـعالیت جسمـی نـیـاز دارد و بـرخـی دیــگر از متـخصصین ورزشی باور دارند که این میزان باید به یک ساعت برسد. عـقـایـد و توصیـه هـای ضـد و نقـیـض و متـفـاوت از سـوی متخصـصین علم ورزش مـمـکن اسـت بـاعـث سـردرگمی شما نیز شده باشد. احتمالاً دوست دارید بدانید که واقعاً به چه مقدار ورزش در روز نیاز دارید.

 

در تلاش برای تشخیص این عناوین ضد و نقیض، متخصصین می گویند که، تحقیقات ورزشی به این علت به نتایج متفاوت و مغایر با هم می رسند که با گروه های سنی، جنسیت ها و افرادی با عوامل خطر متفاوت (برخی از افراد در معرض ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارند، برخی از افراد اضافه وزن دارند) مواجه هستند و افراد مختلف باید با سطح های مختلف فعالیت های ورزشی خود را آغاز کنند.
به این علت صحیح نیست که بین تحقیقات ورزشی مختلف مقایسه به عمل بیاوریم. نتایج تحقیقاتی که برای خانم میانسال با شیوه زندگی یکجانشینی صورت گرفته ممکن است برای مرد جوان دانشجو به کار نیاید.
 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

تیم فوتوالی پرسپولیس در صورت توافق به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان شرکت می کند.


 
به گزارش مهر، رقابتهای فوتوالی باشگاه‌های جهان قرار است شهریورماه آینده به میزبانی برزیل برگزار شود که ایران هم یک نماینده در این مسابقات خواهد داشت. بر این اساس قرار است منتخبی از بازیکنان کشورمان با حمایت باشگاه پرسپولیس و با اسم همین تیم در رقابتهای یاد شده حضور یابند. پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس که در رشته فوتوالی فعال است تنها نماینده این باشگاه در مسابقات یاد شده خواهد بود. توافق‌های قبلی در این زمینه بین انجمن فوتوالی ایران و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

 
قرار بود رقابتهای یاد شده اواخر اسفندماه گذشته برگزار شود که به شهریورماه آینده موکول شده است. تیم‌های رئال مادرید، المپیک مارسی، آ اس رم ، بوکاجونیورز، پنارول اروگوئه، سانتوس، واسکودوگوما و فلومیننزه، پورتو و امریکن مکزیک از جمله تیم‌های مطرح حاضر در جام جهانی فوتوالی هستند. از آسیا به غیر از پرسپولیس به احتمال فراوان باشگاه الاهلی امارات و یکی دو تیم دیگر نیز در این رقابتها شرکت خواهند کرد.



 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:ورزش ایرانی: پرسپولیس, رئال مادرید, مارسی, رم و بوکاجونیورز در باشگاه‌های جهان , توسط سیبادو

image

البته بايد گفت فعلا مسئولان پرسپوليس هر توافقي را تكذيب مي‌كنند اما فصل نقل و انتقالات مي تواند مهر تاييدي بزند به اين گزارش.

اين روزها كه به پايان ليگ دوازدهم نزديك مي شويم خيلي از باشگاه هاي ليگ برتري عزم خود را براي بستن تيمي قدرتمند آغاز كرده اند. از جمله استقلال، پرسپوليس و سپاهان.

از باشگاه پرسپوليس خبر مي رسد مسئولان اين تيم مذاكره براي جذب بازيكنان جديد را آغاز كرده اند. نمونه اش يونس شاكري، مهاجم ابومسلم است كه با اتمام بازي هاي ليگ يك و با عنوان بازيكن آزاد راهي پرسپوليس شده تا اولين خريد اين تيم لقب بگيرد. البته شنيده مي شود پرسپوليسي ها علاقه‌مندند تا اين فصل جمعي از بازيكنان جوان و آماده ليگ را جذب كنند. نمونه‌اش مهاجم جوان يك تيم ليگ برتري در خطر سقوط كه چند روز پيش براي حضور در پرسپوليس يك ميليارد طلب كرد اما گويا مسئولان باشگاه با درخواست او مخالفت كردند تا حضور اين جوان آينده دار در پرسپوليس تا حدودي منتفي شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
image متن پیامک مشکوک برای بازیکن متهم سپاهان لو رفت

بازیکن هم اتاقی احسان حاج صفی در بازی مقابل داماش راز پیامک مشکوک را برای کادرفنی سپاهان کشف کرد.5

باخت دور از انتظار سپاهان اصفهان در رشت به داماش این شهر باعث شد تا حدود زیادی تکلیف قهرمانی مشخص شود اما نکته قابل بحث به شب قبل از بازی برمی‌گردد.

قبل از دیدار مقابل داماش در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، پیامکی با این مضمون به احسان حاج صفی ملی پوش چپ پای تیم ملی از طرف یک شماره ایرانسل ناشناس فرستاده می‌شود. متن این پیامک که باعث بهم ریختن شرایط روحی بازیکن سپاهان شد این است: «در فصل آینده در جناح چپ … بازیکن ثابت هستی و …. روی تو نظر دارد!»

همین دو جمله برای آشفتگی روحی و روانی بازیکن جوان و تاثیرگزار سپاهان کافی بود تا او اشتباهات جبران ناپذیری در دیدار مقابل داماش مرتکب شود که منجر به شکست تیمش شد.

بعد از دو اشتباه جبران ناپذیر توسط حاج صفی، زلاتکو کرانچار در بین دو نیمه و رختکن سپاهان حسابی از خجالت او در می‌آید و می‌گوید: «اصلا فکر نمی‌کردم یک پیامک اینقدر روحیه‌ات را بهم بریزد. تو حرفه‌ای نیستی و اصلا هیچ کدام از بازیکنان ایرانی حرفه‌ای نیستند.»



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

دیگر باید به عکس های هواداران استقلال و پرسپولیس با بازیکنان تیم های رقیب و نشان دادن اعداد 4 و 6 عادت کرد.این بار هم یکی از هواداران پرسپولیس در کنار مجتبی جباری عدد 6 را به نشانه برتری 6 بر صفر پرسپولیس در دربی سال 52 نشان می دهد.

 


 
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی درگذشت مادر مهدی مهدوی‌کیا را به کاپیتان پرسپولیس و خانواده آن عزیز از دست رفته تسلیت گفت.

بازگشت همه به سوی اوست

کاپیتان عزیز و با اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس، از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی مادر گرامیتان متاسف و متاثر شدم. بدون شک ضایعه از دست دادن مادری مهربان و فداکار که چنین قهرمان با اخلاقی را به جامعه فوتبال کشورمان هدیه داده است، غمی بس بزرگ و جبران ناپذیر برای شما و خانواده گرامیتان خواهد بود.

مصیبت وارده را صمیمانه از طرف خودم و به نیابت از هواداران پرسپولیس به پدر بزرگوارتان، جنابعالی، برادر عزیزتان هادی مهدوی‌کیا و خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت گفته. از درگاه ایزد منان صبر و شکیبایی برای بازماندگان و غفران الهی برای آن عزیز از دست رفته را مسالت دارم. ما را هم در غم خود شریک بدانید.

ارسال در تاريخ جمعه 16 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: «من لباسم را با قاتل عوض نمی کنم.»



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا می تواند با گلزنی در دیدار مقابل سلتاویگو، به رکورد جاودانه گلزنی پیاپی به هر ۱۹ تیم لالیگا دست یابد.
لیونل مسی در ۱۸ هفته گذشته لالیگا موفق شده ۲۸ بار دروازه حریفان بارسا را باز کند و هم اکنون رکورد بیشترین گلزنی پیاپی در لیگ های داخلی را در فوتبال جهان به نام خود ثبت کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:ورزش , فوتبال , سايت خبري , مسي ,وبلاگ خبری,سیبادو, توسط سیبادو

imageمگر می شود در اردوی تیم ملی شرب خمر کرد؟

یک عکسی بود که من کنار آقا مهدی مناجاتی سر میز نهار نشستیم. بعد شایعه کردند من سر ظهر تو اردوی تیم ملی مست کردم

مجتبي محرمي يك بازيكن فراموش ناشدني است. لااقل اينكه از وقتي فوتبال را كنار گذاشته هنوز بازيكني با قابليتهاي او در فوتبال ما ظهور نكرده است.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

انتشار تصویر «کریستیانو رونالدو» بازیکن رئال مادرید در فلسطین اشغالی در صفحه فیس‌بوک موجب خشم بسیاری از هواداران وی شده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
نوروزي پس از گلزني براي پاسداشت زادگاه پدري خود (ايذه مال مير) اين عبارت را كه روي پيراهن خود حك شده بود به تماشاگران نشان داد: (MIR ايل بختياري)
 
 
 
در آخرين ديدار هفته سي ام ليگ برتر فوتبال كه روز دوشنبه ۲۸/۱۲/۹۱ به انجام رسيد، تيم فوتبال نفت تهران با گلزني «رضا نوروزي» مهاجم بختياري تبار خود موفق به كسب يك امتياز ارزشمند از تيم فوتبال استقلال گرديد، تا همچنان اميدوار به كسب سهميه آسيا باشد. 
 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

قیافه دانیال داوری روی نیمکت تیم ملی دیدنی بود. لابد دانیال با خودش می گفت: اینها من را از آلمان به آسیا کشانده اند که مراقب نیمکت باشم؟! 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
imageاگه پنالتی کویت گل بشه بازی قشنگ‌تر می‌شه

خیابانی بازی کویت و ایران را گزارش کرد و طبق معمول جملاتی به زبان آورد که می شود به آنها لقب درخشان را اطلاق کرد

خیابانی چند شب گذشته بازی کویت و ایران را گزارش کرد و طبق معمول جملاتی به زبان آورد که می شود به آنها لقب درخشان را اطلاق کرد.

جواد خیابانی گزارشگر با تجربه ای است که سال ها در فوتبال ایران به این شغل مشغول است. او که در دهه هفتاد به عنوان اولین فرد از موج نوعی گزارشگری است وارد صداوسیما شد به مرور عرصه را به دیگر گزارشگران واگذار کرده و در حال حاضر گزارشگرهایش از کمترین اقبال برخوردار است.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 imageحتی تا آخرین لحظه هم به ورزشکاران وعده برگزاری مسابقات را داده بودند

رئیس سابق کمیته قوی‌ترین مردان ایران دلایل عدم برگزاری این رقابت‌ها در سال ۹۱ را اعلام کرد

فارس:مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که در سال‌های ابتدایی با عنوان مردان آهنین از شبکه سوم سیما پخش می‌شد امسال برگزار نشد و روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت.

 مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که متولی اصلی این مسابقات هستند و کمیته قوی‌ترین مردان ایران زیر نظر این فدراسیون فعالیت می‌کند؛ دلیل اصلی عدم برگزاری این رقابت‌ها را در سال 91 درخواست مالی بالای تلویزیون برای پخش این رقابت‌ها عنوان کردند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

عده ای از هواداران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز که برای تماشای دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه حضور داشتند، به دلیل شکست تیمشان علیه مدیرعامل این باشگاه شعار دادند.

 



ادامه مطلب...
فیفا بار دیگر باشگاه النصر عربستان را در پرونده مهدی شیری مقصر دانست و اعلام کرد که باید این باشگاه سعودی ۲۷۱ هزار دلار به این بازیکن ایرانی پرداخت کند.
 
عیدی میلیاردی فیفا به مهدی شیری!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 کاپیتان مهدی مهدوی کیا پس از 21 سال بازی حرفه ای از فوتبال خداحافظی کرد. این نگاهی است گذرا به یک عمر زندگی فوتبال کیا.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

کاپیتان با تجربه تیم ملی اسپانیا و تیم فوتبال بارسونا"کارلوس پویول" از نامزد خود"ملینا کوستا" که یک مانکن سرشناس میباشد، جدا شد و دلیل این جدایی نیز برای هیچکس آشکار نشد.

به گزارش انتخاب ؛ اما چند روز پیش و پس از جدایی این دو از هم؛این مانکن سوئدی الاصل در شهر مادرید و بهمراه "کریستیانو رونالدو" ستاره تیم رئال مادرید دیده شد که در یک نمایشگاه تابلوهای هنری با یکدیگر در حال گفتگو بودند و پس از آن به یک باشگاه شبانه رفتند تا بیشتر با یکدیگر آشنا شوند. 



پس از انتشار این خبر این شایعه قوت گرفت که مبادا دلیل جدایی این مانکن از کاپیتان بارسلونا؛ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید باشد.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

گروه ورزشي: نوری خدایاری بازیکن تكنيكي و خاص فوتبال خوزستان در دهه ۵۰ صبح امروز به علت عارضه سکته مغزی در خانه اش به دیار ابدی شتافت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

به گزارش sebado، سايت گل نوشت: فيروز كريمي كه هميشه با جملات عجيب و غريب و طنزهاي بي‌پروايش نقل محفل رسانه‌ها مي‌شود اين بار پايش را از اين مرزها فراتر گذاشت و اظهار نظري كرد كه شايد...

اتفاقي كه در سالن كنفرانس مطبوعاتي براي فيروز كريمي رخ داد حتي براي آن‌ها كه از قديم‌الايام با زبان تند و تيز او آشنايي دارند، قابل باور نبود. سرمربي پيكان كه نسبت به شيوه برگزاري نشست‌هاي مطبوعاتي انتقاد داشت ناگهان در حضور خبرنگاران و دوربين‌هاي تلويزيوني گفت: «حالا اون‌ها يه ...ي مي‌خورند دليل نميشه كه ما هم ... رو سر بكشيم!!»

جالب‌ اين‌كه اين جمله‌ي كاملا 18+ امشب از بخش خبري 20:30 تلويزيون هم پخش شد. البته با رعايت اصول ايمني و جايگزين كردن همان صداي «بييييب» معروف به‌جاي كلمات غيرقابل‌پخش.

بييييب جديدتان مبارك آقاي كريمي!

ارسال در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

سه برادر به همراه سایر حاضرین میهمانی شبانه توسط پلیس دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.
دستگیری سه تن ازقوی ترین مردان ایران درمیهمانی مختلط شبانه!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئیس دفتر یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی برای ثبت رکورد ورزشکاران خانم این فدراسیون پیشنهادهای غیراخلاقی به آن‌ها می‌دهد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است. 

جنجال ازدواج بازیکن فوتبال با دختر 6 ساله! +عکس



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

عبدالرضا امیر احمدی در حین این کری خوانی عنوان کرد: امیدوارم AFC سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را سیزده تیم کند تا بلکه بعضی از تیم ها که در رده های دوازدهم و سیزدهم هستند هم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

تیمهای اینتر و جنوا در بازی های این هفته سری آ به نتیجه مساوی ۱-۱ رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از خبرآنلاین، در دقیقه ۹۰ این بازی لیوایا مهاجم اینتر که موقعیت خوبی را مقابل دروازه خالی روی تیر دوم داشت ، توپ را به تیر دروازه کوبید تا هواداران این تیم بهت زده شاهد به ثمر نرسیدن این موقعیت باشند و دو امتیاز تعیین کننده از کف اینتر برود .

ارسال در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

سالهاست باشگاه‌های ایران عنوان فرهنگی را با خود یدک می‌کشند اما از آنجایی که کمتر کار فرهنگی در این باشگاه‌ها انجام می‌شود، هرازچندگاهی شاهد اتفاقات تلخی هستیم که می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

- کاپیتان سابق استقلال(sorakh) با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:باشگاه استقلال - بارسلونا - فرهاد مجیدی , توسط سیبادو

دربی شهر منچستر در حالی روز گذشته با برتری شیاطین سرخ به پایان رسید که حوادث فراوانی در پی داشت از جمله شکافتن سر "ریو فردیناند" با سکه‌ای که از سوی یک تماشاگرنما به طرف وی پرتاب شد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

علی دایی رستورانش را در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیت‌های اقتصادی خود تجربه كند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:علی دایی , عکس , رستوران , توسط سیبادو

ایمون زاید سرانجام در تماسی تلفنی با رویانیان توانست اجازه تسویه حساب بگیرد.

عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:باشگاه پرسپولیس - ایمون زاید , توسط سیبادو

در یکی از خبرگزاری ها خواندیم: "ایران جایزه بهترین فدراسیون فوتبال آسیا را کسب کرد." و احسنت گفتیم به طنزنویسی که این سوژه و این تیتر را انتخاب کرده است! اما هر چه چشم گرداندیم ندیدیم جایی از مطلب نوشته باشد که این متن "طنز" است!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:کفاشیان , فدراسیون فوتبال , فردوسی پور, توسط سیبادو

خداداد عزيزي تاکيد کرد: چنين درگيري‌هاي لفظي بين بازيکنان يک تيم پيش مي آيد و چيز عجيبي نيست. در واقع مانند در گيري لفظي دو برادر در يک خانواده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:خدادا عزیزی , علی دایی , ابراهیم تهامی, توسط سیبادو

در آن شب من در یک طرف میز به اتفاق برخی از بازیکنان بلند بلند می خندیدیم که در آن طرف میز علی دایی بلند خطاب به ما گفت: “اگر تیم صاحب داشت اینها به خود اجازه نمی دادند که بلند بلند، بدین شکل بخندند”.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:ابراهیم تهامی, خداداد عزیزی, علی دایی, توسط سیبادو

علی کریمی اولین نفری بود که کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را به رقیب کره ای اش تبریک گفت. ویدیو در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:تیم ملی فوتبال ایران - فدراسیون فوتبال - علی کریمی , توسط سیبادو

فدراسیون فوتبال ایران  به عنوان بهترین فدراسیون آسیا در سال 2012 معرفی شد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:فدراسیون فوتبال - علی کفاشیان , توسط سیبادو

رویای امیر قلعه نویی برای استفاده همزمان از مجتبی جباری و فابیو جان واریو در ترکیب این فصل استقلال تعبیر نمی شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:فابیو جان واریو , استقلال سوراخ, توسط سیبادو

حضور علی کریمی در بین برترین بازیکنان سال 2012 قاره اسیا با واکنش های مختلفی از سوی اهالی فوتبال مواجه شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد