ما را حمایت کنید
 
سیبادو

فتحعلی شاه قاجار دومین شاه از دودمان قاجار بود که به مدت ۳۶ سال و ۸ ماه فرمانروایی کرد. محل تولد فتحعلی شاه شهرستان دامغان است در کوچه ای که بموجب این تولد همچنان بنام کوچه مولود خانه مشهور عام می باشد.

کریمخان زند پس از سرکوب شورش محمد حسن خان قاجار در شمال ایران دو پسر وی به نام های آغامحمدخان و حسینقلی خان را مورد لطف و نوازش خویش قرار داد. وی محمدخان را با خود به شیراز برد و حکومت دامغان را نیز به برادر دیگر حسینقلیخان سپرد. وی فرزند حسینقلی خان جهانسوز برادر جوانتر آغامحمدخان قاجار بود. فتحعلی شاه پس از کشته شدن عمویش آغامحمدخان به پادشاهی رسید. زیرا آغا محمد خان فرزندی نداشت.

نام اصلی فتحعلی شاه بابا خان بود ولی به هنگام تاجگذاری نام فتحعلی را که نام نیای خود فتحعلی خان قاجار بود برای خود برگزید. فتحعلی شاه در سالهای اول حکومت خود، به سرکوبی مخالفان مشغول شد. جنگ های ایران و روسیه در دوره قاجار که به جدا شدن سرزمینهای قفقاز از ایران انجامید در زمان این پادشاه رخ داد.

می توان گفت که روند پاره پاره شدن خاک ایران با پادشاهی او آغاز شد. تعداد زنان وی را متفاوت ذکر کرده اند. سرهنگ دروویل فرانسوی ۷۰۰ و سرهنگ استوارت که یک سال بعد از مرگ او به ایران آمده ۱۰۰ و بی نینگ ۸۰۰ و مادام دیولافوا ۷۰۰ و مارخام ۳۰۰ و سپهر بیش از هزار یاد کرده اند.

بعضی منابع تعداد همسران وی را ۱۸۹ همسر به همراه ۱۴۴ فرزند پسر ذکر کرده اند.(از آنجا که تعداد فرزندان دختر برایش اهمیتی نداشته تعداد دخترانش در تاریخ ثبت نگردیده است) آغامحمدخان که خود ناتوان از زناشویی بود همواره برادرزادهٔ خود را ترغیب به ازدواج و آوردن فرزند می کرد و برای هر فرزند جدید به او پاداش می داد.

 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

۱- یک پسر خوب امضاء گواهی نامه اش خشک نشده به رانندگی خانمها گیر نمیدهد

 

۲ـ یک پسر خوب تنها جوکهایی را بیان میکند که مورد تائید وزارت ۱) ارشاد اسلامی۲) وزارت بهداشت۳) وزارت مبارزه با تبعیضات استانی و … باشد.

 

۳ـ یه پسر خوب کمتر با این جمله مواجه میشود”مشتری گرامی دسترسی شما به این سایت مقدور نمی باشد”..

 

۴ـ یه پسر خوب بعد از تک زنگ سراغ تلفن نمیره.

 

۵ـ یه پسر خوب عکس الکسندروگراهام بل رو قاب نمیکنه بزنه تو اتاقش.

 

۶ـ یه پسر خوب پشت چراغ قرمز با دیدن یه خانم ردیف چشماش مثه چراغهای فولکس نمیزنه بیرون..

 

۷ـ یه پسر خوب روزی چند بار به سازندگان یاهو مسنجر لعنت میفرسته.

 

۸ـ یه پسر خوب سر کلاس تا شعاع ۳ متریِ هیچ خانمی نمیشینه.

 

۹ـ یه پسر خوب وقت برگشتن به خونه ماشینش بوی ادکلن زنونه نمیده.

 

۱۰ـ یه پسر خوب هیچ وقت پای تلفن از این کلمات استفاده نمیکنه:”ساعت” چند” “کی میای” “کجا” “دیر نکنی یا..

 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

- طرف قد ۲ متر و نیم، وزن ۱۴۰، بازوش دور کمر من، فاقد هرگونه چربی تو تلویزیون اومده می گه توصیه من به جوونا اینه که از مکمل ها استفاده نکنند

خودِ لامصبت آخه با نون و پنیر اینجوری شدی؟

 

- از مارمولک له شده زشت تر، پسربچه تو سن بلوغه. اصلا مثل کوبیسم می مونه، هیچیش به هیچیش نمیاد

 

- دیشب که خوب می خوردین این چی چیه آوردین؟

(گروه بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو)

 

- زندگی همیشه در جریانه ولی ما رو در جریان نمی ذاره!

 

- جای خالیش را نه کتاب پر می کند، نه قهوه، نه حتی سیگار، من دلم آی فون ۵ می خواهد.

 

- یه سوال ذهن منو مشغول کرده

چرا شلوار سفید می پوشی خاکی میشه رنگش سیاهه؟

ولی وقتی شلوار مشکی می پوشی خاکی میشه رنگش سفیده؟

 

- یکی می ره به شیرینی فروشه می گه این شیرینی کشمشیا چرا توش کشمش نیست؟

یارو میگه شما شیرینی ناپلئونی می خرین لای هر کدومش ناپلئونه؟

 

- کاش یکی بود که توی کوچه ها داد می زد:

خاطره خشکیه، خاطره خشکیه

اونوقت همه خاطراتتو،همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن می ریختم تو کیسه و می دادم بهش و می رفت ردِ کارش

 

- اونقدری که من بالش زیر سرمو تا صبح می چرخونم، اگه به جاش توربین بود می تونستم برق کل روستاها رو تامین کنم!

 

- یکی از بزرگترین لذت های دوران کودکیم این بود که دستمو تا آرنج بکنم تو کیسه برنج! آی حال می داد.

 

  - اینایی که با یه جمله مسیر زندگیشون عوض میشه، فرمون زندگیشون هیدرولیکه فک کنم

 

- «شام چی درست کنم؟»

اولین جمله مامانم در حین جمع کردن سفره ناهار

 

- بابابزرگم لپ تاپم رو دیده می گه چندتا قُوّه می خوره؟!

 


 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

بسیاری از افراد از عکس های خود راضی نیستند یا دست کم تصور می کنند عکس هایی که از آنها گرفته شده زاویه مناسبی ندارند.

افراد در مورد صداهای ضبط شده خودشان همین عقیده را دارند.بررسی ها نشان می دهد از آن جا که صدایی که ما از خودمان می شنویم حاصل ترکیب صداهای هدایت شده توسط هوا و صدای هدایت شده به گوشمان از طریق استخوان و سینوس های سرطان است پس صدای دریافتی تا حد زیادی با صدایی که دیگران تنها از طریق هدایت هوایی می شنوند تفاوت دارد.

گفتنی است در مورد عکس پاسخ را می توان تنها در یک کلمه خلاصه کرد: آینه!

علت اینکه عکس هایمان به نظرمان عجیب اند و تصور می کنیم با خودمان شباهت کمی دارند این است که ما پیوسته برای دیدن خودمان از آینه استفاده می کنیم.

روانشناسان در جریان تحقیقی دریافتند که اشخاص همواره به عکس هایی که مطابق تصویر آینه ای هستند علاقه بیشتر دارند.

براساس پدیده ی مواجهه انحصاری اشخاص تنها بر اساس مواجهه تکراری با یک چیز ترجیحی نسبت به آن پیدا می کنند این چیز می تواند یک صدای تکراری، نقاشی تکراری و یا کلمات تکراری باشد.

گزارش ها نشان می دهد حس بدی که شما بعد از دیدن تصاویر غیر آینه ای تان پیدا می کنید در اشخاص دیگر وجود ندارد و آن ها چون به دیدن تصاویر آینه ای شما عادت ندارند ممکن های شما را طبیعی و شبیه خود واقعی تان می بینند.

به عنوان توصیه برای گرفتن یک عکس مطابق با تصویر آینه تان خیلی تلاش نکنید چون وقتی این عکس را گرفتید و دوستانتان آن عکس را مشاهده کردند به شما خواهند گفت: اصلا شبیه خودتان نیفتاده اید.

 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

دوست دختر موجودی زنده وبسیار زیبا که با مشخصه های زیر شناسایی آن به راحتی امکان پذیر است

- مانتو جین کوتاه و تنگ

- شلوار از این کوتاها!!!

- سایه چشم بنفش (که با رنگ جیغشان ست باشد)

- ابروی تراشیده و تاتو شده

- لنز زیبایی آبی یا سبز

- زلف طلایی مش شده !!!

هر جا از اینا دیدید بدانید دوست دختر و ناموس کسی است ! پس چشمتان را درویش نموده و رد شوید تا زنگ نزده به دوست پسرش و او نیز بیاید شکمتان را سفره نماید !!!

این موجودات دوست داشتنی غالباً کنار خیابان ها ، در کافی شاپ ها و پارک ها به وفور یافت می شوند . 

برای به دست آوردن دوست دختر به موارد زیر نیاز دارید:

- یک عدد کاغذa4

- یک عدد خودکار 

طرز تهیه : ابتدا خودکار را برمیداریم و یک عدد ۵ خیلی بزرگ روی کاغذ می رسمیم (یعنی رسم میکنیم ) سپس کاغذ را ۱۸۰ درجه سانتیگراد میچرخانیم تا نوک ۵ به طرف پایین باشدسپس یک پاره خط اوریب روی این ۵ نگون بخت مادر مرده ی واژگون شده میکشیم و روی نوک بالایی پاره خط یک عدد هشت کوچک میکشیم که مثلاً تیره ! سپس زیر آن مینویسیم :

بخدا تو تنها عشق منی (فقط مواظب باشد خدا نزند توی کمرتان) 

حالا کار شما کامل شده آن را با یک شاخه گل صورتی تقدیم یکی از آن موجودات کنید . به احتمال زیاد اینی که کشیدید تاثیر به سزایی در تحریک احساسات و عواطف جنس لطیف دارد البته احتمال های دیگری نیز وجود دارد مانند:

- در آوردن لنگه کفش توسط جنس لطیف

- جویده شدن خرخره ی شما توسط جنس لطیف

- زنگ زدن به ۱۱۰ توسط او

- جیغ زدن

- نثارکردن به روزترین فحش های خواهر مادری و…

این دیگر با شانس شما رابطه ی مستقیم دارد

این موجود زیبا بسیار احساسی بوده

پس از بدست اوردن او بسار باید مواظبش بود تاخدای نکرده احساساتش جریحه دار نشودسعی کنید باملایمت زیاد با او رفتارکرده تا عشق را تجربه کنید.

 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

قرار نبوده تا نم باران زد، دست پاچه شویم و زود چتری از جنس پلاستیک روی سر‌ بگیریم مبادا مثل کلوخ آب شویم. قرار نبوده این قدر دور شویم و مصنوعی. ناخن های مصنوعی، دندان های مصنوعی، خنده های مصنوعی، آواز‌های مصنوعی، دغدغه های مصنوعی...

هر چه فكر می‌کنم می‌بینم قرار نبوده ما این چنین با بغل دستی هایمان در رقابت های تنگانگ باشیم تا اثبات کنیم موجود بهتری هستیم، این همه مسابقه و مقام و رتبه و دندان به هم نشان دادن برای چیست؟

قرار نبوده همه از دم درس خوانده بشویم، از دم دکترا به دست بر روی زمین خدا راه برویم، بعید می دانم راه تعالی بشری از دانشگاه ها و مدرک های ما رد بشود. باید کسی هم باشد که گوسفندها را هی کند، دراز بکشد نی لبک بزند با سوز هم بزند و عاقبت هم یک روز در همان هیات چوپانی به پیامبری مبعوث شود. یک کاوه لازم است که آهنگری کند که درفش داشته باشد که به حرمت عدل از جا برخیزد و حرکت کند.

قرار نبوده این ‌همه در محاصره سیمان و آهن، طبقه روی طبقه برویم بالا، قرار نبوده این تعداد میز و صندلی‌ِ کارمندی روی زمین وجود داشته باشد، بی شک این همه کامپیوتر...و پشت های غوز کرده آدم های ماسیده در هیچ کجای خلقت لحاظ نشده بوده...


ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، با فرا رسیدن ماه صفر، برخی افراد فکر می‌کنند که این ماه دارای نحسی است و هنگامی که وارد این ماه می‌شوند، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنند تا مبادا فرجامی منحوس داشته باشد!

 

به راستی سعد و شومی ایام تأثیری در زندگی انسان دارد؟

 

برای پاسخ به این سؤال ابتدا تعریفی از دو واژه «سعد» و «نحس» ارایه می‌شود و سپس برای بررسی صحت یا سقم نحسی ایام مختلف به ویژه ماه صفر، به قرآن کریم رجوع می‌کنیم.

 

*معنای لغوی سعد و نحس

 

«سعد» به معنای فراهم شدن امور و مقدمات الهی برای رسیدن به خیر دنیوی و اخروی است(۱) و در مقابل آن، تفاوت و یا نحس قرار دارد. «نحس» در لغت به معنای سرخ شدن افق همچون مس گداخته است و در اصطلاح به هر چیز شوم نحس گفته می‌شود. (۲) فراهم نشدن مقدمات و امور کارها نیز نحس تلقی می‌شود.

 

*نحوست ایام در کدام آیات آمده است؟

 

در آیات قرآن تنها در ۲ مورد اشاره به «نحوست ایام» شده است:

 

۱- آنجا که می‌فرماید: «ما تندباد وحشتناک و سردی را «فِی یوْمِ نَحْسٍ مُسْتَمِرٍّ» (در یک روز شوم مستمر) بر آن‌ها فرستادیم که مردم را همچون تنه‌های نخل ریشه‌کن شده از جا بر می‌کند». (۳)

 

۲- در آیه‌ای دیگر می‌فرماید: «فَأَرْسَلْنا عَلَیهِمْ رِیحاً صَرْصَراً فِی أَیامٍ نَحِساتٍ»(۴)  مانند بادی سخت و سرد در روزها شومی بر آنها مسلّط ساختیم».

 


 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو


شب یلدا یا شب چله آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و درازترین شب سال است. ایرانیان باستان با باور اینکه فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلند تر شده و تابش نور ایزدی افزونی می یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می کردند.

این جشن در ماه پارسی «دی» قرار دارد که نام آفریننده در زمان قبل از زرتشتیان بوده است که بعدها او به نام آفریننده نور معروف شد.

نور، روز و روشنایی خورشید، نشانه هایی از آفریدگار بود در حالی که شب، تاریکی و سرما نشانه هایی از اهریمن. مشاهده تغییرات مداوم شب و روز مردم را به این باور رسانده بود که شب و روز یا روشنایی و تاریکی در یک جنگ همیشگی به سر می برند. روزهای بلندتر روزهای پیروزی روشنایی بود، در حالی که روزهای کوتاه تر نشانه یی از غلبه تاریکی.

 

● پیشینه جشن

یلدا و جشن هایی که در این شب برگزار می شود، یک سنت باستانی است. این جشن مراسمی آریایی است و پیروان میتراییسم آن را از هزاران سال پیش در ایران برگزار می کرده اند. یلدا روز تولد میترا یا مهر است. این جشن به اندازه زمانی که مردم فصول را تعیین کردند کهن است.

 


 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

چنانچه انواع میوه‌ها به شما تعارف شود کدام میوه را انتخاب می‌کنید؟

پرتقال؛ سیب؛ آناناس؛ موز؛ نارگیل ؛ انبه؛ گیلاس؛ انگور سیاه؛ هلو یا گلابی؟

آیا می‌دانید که می‌توانید از روی میوه انتخاب شده شخصیت آدم‌ها را بشناسید و بر اساس میوه‌های مورد نظر بگویید که شرایط روحی روانی اشخاص مختلف چگونه است؟

پس میوه دلخواه خود را انتخاب کنید و به رازهای شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید!

پرتقال

اگر پرتقال میوه محبوب شما است. شما آدمی پر قدرت و بسیار صبورید و دوست دارید کارها را به آرامی و با متانت اما در عین حال با درایت کامل و جسارت به انجام برسانید. سخت کوش و پر تلاش و کمی خجالتی هستید اما در دوستی می‌توان به شما اعتماد کرد. شما دوستان خود را به دقت انتخاب می‌کنید و با تمام وجود به آنها عشق می‌ورزید.

سیب

چنانچه سیب میوه محبوب شماست شما فردی اسراف کار و بسیار رک گو و صریح اللهجه هستید. اگر چه ممکن است بهترین سازمان‌دهنده و مدیر نباشید اما می‌توانید رهبر یک تیم کوچک باشید که با تلاش زیاد تیم را به موفقیت می‌رسانید. در بیشتر موقعیت‌ها می‌توانید به سرعت و به درستی تصمیم بگیرید. شما از سفر‌های کوتاه و غیر منتظره لذت می‌برید. زمانی که با شریک زندگی خود به سر می‌برید جذاب و خونگرم به نظر می‌آیید و به شدت عاشق “زندگی” به مفهوم واقعی آن هستید.


 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو


چند وقتی است که سایت های اینترنتی و رادیو های خارجی در مورد موضوعی جدید و شاید کمی ترسناک خبر می دهند .پایان عمر زمین در سال ۲۰۱۲!و نکته ی جالب تر این که این اولین باری نیست که چنین شایعه ای در میان مردم پخش می شود .چنین اتفاقی قرار بود در سال ۲۰۰۳ رخ بدهد که برخی ها یاد دارند اما موضوع سال ۲۰۱۲ بسیار جدی تر به نظر می رسد به طوری که بعضی از کشور ها روی آن سرمایه گذاری کرده اند فیلم ساخته اند کتاب منتشر کرده اند و مقاله نوشته اند .چندی پیش فیلم ۲۰۱۲ اکران شد فیلم ۲۰۰میلیون دلاری فاجعه آمیزی که در رده ی خود رکورددار است و این طور که پیداست این تنها فیلم در این رابطه نیست بلکه طبق گزارش های داده شده چندین فیلم دیگر نیز در دست تولید هستند و این تازه اول راه است.اگر ساکن یکی از کشور های غربی مخصوصا آمریکا باشید متوجه می شوید که هر چند وقت یک بار یک چنین شایعه ای در میان مردم رواج پیدا می کند مثل حمله ی موجودات قضایی صفینه ها و مانند این ها اما همان طور که گفته شد این بار قضیه جدی تر است و فقط به مردم یک کشور مربوط نمی شود بلکه مربوط به مردم کل جهان است.در چنین مواقعی بهترین کار آن است که برای اثبات و یا انکار چنین موضوعاتی به جست و جوی دلایل علمی برای آن بپردازیم و به سراغ افراد متخصص برویم و نظر آن ها را در این رابطه جویا شویم و نتایج خود را به دیگران نیز انتقال دهیم .در همین رابطه در سایت ناسا مقاله های فراوانی منتشر شده است که من در این جا یکی از آن ها را که تا حد زیادی برایم قانع کننده و منطقی بود ترجمه کردم امید وارم برای شما نیز چنین باشد .

 

گفت و گو با یکی از دانشمندان و محققان ناسا:

 

س :آیا قرار است در سال ۲۰۱۲ برای زمین اتفاقی بیفتد؟سایت های اینترنتی زیادی گفته اند که سال ۲۰۱۲ پایان عمر زمین است.

 

ج:در سال ۲۰۱۲ قرار نیست اتفاقی برای زمین بیفتد .طبق نتایج تحقیقات دانشمندان جهان پیش بینی می شود که زمین تا ۴ بیلیون سال دیگر به حیات عادی خودش ادامه خواهد داد و همه ی دانشمندان معتبرسراسر نیا می دانند که اتفاق خاصی در سال ۲۰۱۲ نمی افتد.

 


 

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
باران از جنس من است و من از جنس باران . . .

هر دو بی هدف می باریم به امید رویش یک امید از جنس عطر تنت !

زود برگرد ، باران نزدیک است !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

خیلی سخته از شدت بغض گلو درد بگیری ...

بعد بهت بگن لباس گرم بپوش !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من ...

دل داند و من دانم و تنهایی من !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
خاطراتت هنوز روحم را می نوازند ...

گاه با شوق , گاه با بغض !!!

نمی دانم با نت هایی که از چشمانم جاری می شوند ، چه کنم ؟؟؟

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

از تو چه پنهان , گاهی برایم آنقدر خواستنی می شوی که شروع می کنم به شمارش تک تک ثانیه هابرای یکبار دیگر رسیدن به بوی تنت...

دیدن عکست تمام سهم من است از " تو " آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود !!!

دل است دیگر...

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

هراس من از قضاوت زود هنگامش بود !!!

ساعتها اندیشیدم که چگونه ثابت کنم از تصویری که در ذهنش از من نقش بست

درحالیکه من مبرا از هر گناه بودم ...

سرانجام به این نتیجه رسیدم " آن را که حساب پاک است , از محاسبه چه باک است "

مرا باکی نیست ...

تو هر آنگونه که تو دروست داری پندار !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

هر رد پای آهویی را که دیدی دنبالش نکن ...

این روزها زیادند گرگهایی که با کفش آهو تو را به قتلگاه می برند !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
تنهایی را ترجیح میدهم به " تن هایی " که روحشان با دیگریست ...
ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

من هیچ وقت مثل تو آرزوهایم را به قاصدک نمی دهم...

من هیچ وقت مثل قاصدک آرزوهای تو را به دیگری نمی دهم...

دغدغه ی من ... تنهایی دل تنهایم نیست ...

من دغدغه فاصله ها را ندارم...

دغدغه ی من ...

آرزوهایی است که می توانست با تو تحقق یابد !!!

کاش قاصدک برایم خبر های خوب بیاورد !

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم ...

طولانی بودن آن را وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم...

حالا که دلتنگتم زمان ایستاده !!!

ارسال در تاريخ 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

سالهاست باشگاه‌های ایران عنوان فرهنگی را با خود یدک می‌کشند اما از آنجایی که کمتر کار فرهنگی در این باشگاه‌ها انجام می‌شود، هرازچندگاهی شاهد اتفاقات تلخی هستیم که می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

بعد از حرف و حدیث‌های بسیار و شایعات گسترده، بالاخره گران‌ترین خودروی دنیا به صورت موقتی وارد ایران شد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

شاید باور این مسئله که این دو اسبی که در تصویر میبینید، کاملاً همرنگ هستند برای شما دشوار باشد، ولی باید حقیقت را پذیرفت که این خطای دید شماست و هر دو اسب همرنگ هستند!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، در گزارشی که از حادثه به مجلس داد، بخاری نفتی آتش گرفته در کلاس درس شین آباد را عامل اصلی حادثه اعلام کرد.
کاریکاتور / مقصر اصلی آتش سوزی مدرسه شین آباد!

ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

این عکس بیشتر به دوره ما دهه شصتی ها شباهت داره...دیگه بچه های این دوره سرشون تو درس و مشق هستا کامپیوتری شدن ! ( البته امیدواریم امکانات مدارس ما روزی به پای ژاپنی ها برسه )



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

اسامی ده تن از عاملان فساد بزرگ بانکی فاش شد تصاویر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

دندان‌های "پیرانا" به صورت مثلثی هستند و حالت خاصی دارند که به آنها اجازه می‌دهد تا حد زیادی تیز باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:پیرانا , عکس , آمازون , دیدنی ها, توسط سیبادو

سپاه پاسداران که بنا بر ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا مسئولیت حفاظت از آب‌های خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز را دارد، نوع سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی‌اش را نیز متناسب با همین ماموریت انتخاب کرده است.
اخیرا دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از عملیاتی شدن زیردریایی‌های سپاه در خلیج فارس در آینده نزدیک خبر داده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:سپاه پاسداران - نیروی دریایی , توسط سیبادو

یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی، توانمندی خلبانان ایرانی را مورد توجه قرار داد. روزنامه "ورلد تریبیون" نوشت: نیروی هوایی ایران با حمله به هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از نوع پریدیتور، ارتش این کشور را به تعجب و شگفتی واداشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

ژلوفن دارویی است جزء دسته داروهای ضد التهایی غیر کورتونی بوده که متاسفانه مصرف خودسرانه آن به شدت رواج پیدا کرده است. دکتر احمد رهنمای چیت ساز نایب رئیس انجمن داروسازان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: داروی ایبوپروفن با نام تجاری پروفن به صورت دراژه وجود دارد که سه چهار سالی است که به صورت ژله ای و با نام ژلوفن تهیه می شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

هفته‌هاست که شایعات مربوط به پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲، دهان به دهان می‌چرخد و اسباب نگرانی باورمندان به عقاید خرافی را فراهم کرده است. در این میان، هرچند مروجان این افکار در پی آنند تا بر ادعاهای خود رنگی از دانش بزنند، ناسا در یک رشته پرسش‌‌ها و پاسخ‌هایی، این افکار را رد کرده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:پایان جهان , 21 دسامبر 2012 , ناسا , مایاها, توسط سیبادو

حادثه پارك شهر يكي از غم‌انگيزترين حادثه‌هايي است كه تا به حال براي دانش‌آموزان اتفاق افتاده است.




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

سیدمحمد جوزی در اعتراض به وضعیت فعلی سینما، خاطرات خود در بازرسی از یکی از مراکز فیلمسازی را بیان کرد.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری دانشجو، وی به خاطره‌ای از سال‌های مدیریت علی لاریجانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در دو نوبت به عنوان ناظر به مرکز تولید فیلم اسلامی در خیابان ولیعصر رفتیم؛ در بار دوم که به صورت سرزده بود، دیدیم در یکی از اتاق‌ها یک فیلم مستهجن به نمایش گذاشته‌اند.

دختر و پسر به اسم کلاس درس در آن اتاق حضور داشتند؛ این فیلم را از مسئول پخش گرفتیم، اما قبل از اینکه گزارش را تحویل وزیر بدهیم، علیه ما حرف درست کردند که اینها کلاس مقدس درس را بر هم زده‌ و مانع تدریس شده‌اند.

زمانی که فیلم را به علی لاریجانی نشان دادیم، وی پس از دیدن تصویر اول حاضر نشد، ادامه فیلم را ببیند.

متاسفانه مدیر آن دستگاه هنوز هم در مسئولیت‌های فرهنگی کشور حضور دارد و همان‌ها که در آن کلاس حضور داشتند هنرمندان سینمای امروز ما هستند؛ با این اوضاع نمی‌توان توقعی از این گونه سینما داشت.

وی به اوضاع فساد در سینما اشاره کرد و گفت: اوضاع آنقدر خراب است که محمدعلی کشاورز گفته اگر دخترم هنرپیشه می شد، سرش را می‌بریدم.

ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

یانات آیت الله خامنه ای در دیدار با دانشجویان به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در تاریخ 24/9/1372 که در پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر شده است را بشنوید.

/30362

 

 

هیئتی متشکل از هفت کار‌شناس و هنرمند سینما کار ارزیابی و انتخاب فیلم‌های رسیده به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره سی یکم فجر را بر عهده دارند.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:سینمای ایران - جشنواره فیلم فجر , توسط سیبادو

 

آیات عظام آیت الله خامنه ای،سیستانی، صافی، شبیری، مکارم، موسوی اردبیلی و سبحانی در پرسش هایی از سایت شفقنا، درباره مهریه های سنگین و تردید یا قصد پرداخت نکردن مهریه از سوی زوج پاسخ داده اند. پاسخ این مراجع را درادامه مطلب  بخوانید.

 



ادامه مطلب...

بینندگان سریال تلویزیونی «حریم سلطان» از این پس باید این سریال را با زیرنویس فارسی و یا به زبان اصلی ببینند چون دوبلورهای این سریال که در ایران اقدام به دوبله این سریال می کردند دستگیر و برای انجام مراحل قضایی راهی بازداشتگاه شده اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:دوبلور , حریم سلطان , دستگیر, توسط سیبادو

ین قانون سیدحسن خمینی و اکبر هاشمی رفسنجانی را به دلیل عدم احراز شرایط سنی؛ عملا هاشمی 78 ساله را از صحنه انتخابات حذف خواهد کرد همان طور که سید حسن خمینی 40 ساله با تصویب این قانون نمی تواند وارد عرصه انتخابات شود



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

یکی از مجریان و گزارشگران بسیار معروف ورزشی تلویزیون که سالهاست با سیاه نمائی خود را به عنوان یکی از مدافعان اخلاق مداری در ورزش به افکار عمومی معرفی می کند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

دمشق دو تکه شده است، قلب آن و حومه آن. شورشیان به حومه دمشق رسیده اند. در محاصره اند و محاصره کرده اند! ورق برای آن ها برگشته است. دوران رکودشان به پایان رسیده است. پول می رسد، سلاح می رسد، جنگجو هم می رسد. اکنون اوضاع به کامشان است. پاتریوت ها هم به مرز ترکیه رسیده اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:بشار اسد , صبر و قبر , سوریه , ایران , روسیه , مخالفان, توسط سیبادو