ما را حمایت کنید
 
سیبادو

این روزها اینستاگرام خیلی خوب توانسته جای خود را در بین کاربران شبکه های اجتماعی باز کند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

 فیلترها، امکانات و ابزارهای هرچند مختصراین محیط مجازی، همه و همه باعث استوار ماندن آن برای به اشتراک گذاری عکس میان کاربران شده است. طی این مطلب قصد داریم با هم به بعضی از امکانات این شبکه و نحوه تعامل بهتر با دیگر کاربران بپردازیم. مسلما آشنایی دقیق و شناخت صحیح، توانایی ما را در موفقیت و ایجاد جایگاه مناسب در این شبکه اجتماعی تضمین می کند. راجع به اینستاگرام در ویکیپدیا می خوانیم:

 

اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجنماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموما برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده میشود) است. کاربران همچنین میتوانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد.”



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, توسط سیبادو

افزایش قیمت بنزین قطعی شد/ صدای پای بنزین 3 نرخی در جایگاه‌ها
با موافقت کمیسیون تلفیق مجلس افزایش قیمت بنزین در بین کل حامل‌های انرژی قطعی شده است و در صورت موافقت نمایندگان خانه ملت و شورای نگهبان پیش بینی می شود در ادامه سال جاری شاهد عرضه بنزین آزاد 1000 تومانی و به صورت 3 نرخی در جایگاه‌های سوخت باشیم.
 

کمیسیون تلفیق مجلس اواسط هفته‌جاری از موافقت این کمیسیون با افزایش درآمدهای دولت از محل هدفمندسازی یارانه‌ها تا سقف 50 هزار میلیارد تومان در ادامه سال جاری خبر داد و از این رو با توجه به رشد 8 هزار میلیارد تومانی درآمدها، مسیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین، گازوئیل و CNG هموار شده است.

بر این اساس پس از اجرای سهمیه بندی و اجرای فاز اول هدفمندی، مصرف بنزین و گازوئیل تا حدودی در کشور مدیریت شد و با توجه به احتمال جهش 7 تا 10 درصدی مصرف بنزین و حدود 5 درصدی مصرف گازوئیل در سال 92 دولت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از انحراف و قاچاق این دو فرآورده نفتی، افزایش قیمت آنها را در دستور کار قرار داده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو


عکاسخانه | وقتی آدم ها خیلی میترسند !
 

در تصاویر زیر از افراد خواسته می شود وارد اتاقی بدون نور و 100 درصد تاریک شوند. سپس با ایجاد صدا، باد و پاشیدن آب آنها را تا حد مرگ می ترسانند. عکس ها با فلش های لحظه پر قدرت گرفته شده اند....


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو
چطور می شود تهیه کننده «پایتخت» عوامل کارش را به مانند شهروندان جوامع دیکتاتوری درجه بندی کرده و آنها که از نظر او درجه یک بودند را با هواپیما فرستاده و آنها که در درجه های دو و سه قرار می گرفتند را با ون و کامیون(!) به مقصد می فرستد؟؟؟
 
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 imageحتی تا آخرین لحظه هم به ورزشکاران وعده برگزاری مسابقات را داده بودند

رئیس سابق کمیته قوی‌ترین مردان ایران دلایل عدم برگزاری این رقابت‌ها در سال ۹۱ را اعلام کرد

فارس:مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که در سال‌های ابتدایی با عنوان مردان آهنین از شبکه سوم سیما پخش می‌شد امسال برگزار نشد و روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت.

 مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که متولی اصلی این مسابقات هستند و کمیته قوی‌ترین مردان ایران زیر نظر این فدراسیون فعالیت می‌کند؛ دلیل اصلی عدم برگزاری این رقابت‌ها را در سال 91 درخواست مالی بالای تلویزیون برای پخش این رقابت‌ها عنوان کردند.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت: تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرتعالی در مورد رفتار قوا سپاسگذاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز عرضه محصولات این شرکت به صورت فروش فوری با شرایط تحویل حداکثر یک ماهه خبر داد.

ایسنا نوشت: حسن فروزانمهر اظهار کرد: در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال 70 هزار دستگاه انواع خودرو عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه این تعداد خودرو با هدف شکستن قیمت‌های حاشیه بازار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از این خودروها به صورت پیش فروش و برخی نیز با شرایط تحویل فوری عرضه می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

هر چند این اظهارات تاکنون از سوی بهزاد فراهانی بدون هیچ‌گونه تکذیبی بوده اما باید گفت که ادامه این روند یعنی توهین به ملت ایران و خانواده‌های شهدا. اگر بهزاد فراهانی تاکنون به خاطر اعمال زشت و غیر انسانی دخترش در برابر مردم پاسخ‌گو نبوده دست از تایید او هم بردارد و کج‌دار و مریز برخورد نکند.
آقای بهزاد فراهانی نمی‌خواهید این حرف‌های دخترتان را تکذیب کنید؟!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

مدیری بد یا خوب، امروز به هر دلیلی دستش از آنتن کوتاه شده و این رسم جوانمردی نیست که تلویزیون با یکی از مهمترین مهره‌های دیروز خود، این طور با بی مهری و تمسخر رفتار کند. کمی قدرشناسی هم چیز بدی نیست!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیگری که با 18 مرد رابطه نامشروع داشته است!!!
 
شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود بازیگر زن 79 ساله ی فرانسوی را که در طول زندگی خود تجربه رابطه عاشقانه با 18 مرد را داشته است سوژه خبری خود قرار داد.

شبکه من وتو طی گزارشی 15 دقیقه ای  زندگی "برژیت باردو"،این بازیگر فاسد دنیای هالیوود را مورد بررسی قرار داده و از وی به عنوان الهه روابط نامشروع در دهه50 میلادی یاد کرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

در کشور نامیبیا مردم محلی به این دختر فرانسوی تارزان می گویند

این دختر تارزان واقعی است! +عکس

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

پیش از آغاز دربی فرانکو باره سی میهمان مجریان شبکه سه بود که اتفاق جالبی رخ داد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

نواجنوب:کاترینا هوج ۲۲ ساله اهل یکی از شهرهای حومه لندن، یک سرباز زن ارتش انگلیس است که در عراق خدمت کرده است و بصورت نیمه وقت هم بعنوان مدل مشغول بکار است...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز ۷ می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

چند ماه از پایان ناموفق سریال پیشین مهران مدیری می گذرد که او اعلام کرده است با مجموعه جدیدش باز می گردد.

هنوز تلخی قهوه مهران مدیری به دلیل ناتمام ماندن کار قبلی اش را فراموش نکرده ایم که این کارگردان مجموعه های طنز در یک گفتگویی تصویری از مردم خواسته است به مجموعه جدیدش روی خوشی نشان دهند.
او حالا آنگونه که خودش و برخی عوامل کار جدیدیش اعلام کرده اند بناست ویلای من را بسازد.
ویلایی که مجوعه طنزی در آن در حال ساخت است و البته بیشتر همکاران سابق را نیز به هعراه دارد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

هفته‌هاست که شایعات مربوط به پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲، دهان به دهان می‌چرخد و اسباب نگرانی باورمندان به عقاید خرافی را فراهم کرده است. در این میان، هرچند مروجان این افکار در پی آنند تا بر ادعاهای خود رنگی از دانش بزنند، ناسا در یک رشته پرسش‌‌ها و پاسخ‌هایی، این افکار را رد کرده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:پایان جهان , 21 دسامبر 2012 , ناسا , مایاها, توسط سیبادو

یانات آیت الله خامنه ای در دیدار با دانشجویان به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در تاریخ 24/9/1372 که در پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر شده است را بشنوید.

/30362

 

 

آیات عظام آیت الله خامنه ای،سیستانی، صافی، شبیری، مکارم، موسوی اردبیلی و سبحانی در پرسش هایی از سایت شفقنا، درباره مهریه های سنگین و تردید یا قصد پرداخت نکردن مهریه از سوی زوج پاسخ داده اند. پاسخ این مراجع را درادامه مطلب  بخوانید.

 



ادامه مطلب...

یکی از مجریان و گزارشگران بسیار معروف ورزشی تلویزیون که سالهاست با سیاه نمائی خود را به عنوان یکی از مدافعان اخلاق مداری در ورزش به افکار عمومی معرفی می کند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:


 
كنار هم قرار دادن نام خدا و رهبري و رئيس جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سيمان بوكان توسط محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور، موجب تعجب مردم شد.

 
طي دو روز گذشته مردم، تماس‌هائي با روزنامه جمهوري اسلامي گرفته و به اين اقدام معاون اول رئيس جمهور اعتراض كردند.

 
آنها گفتند جمله به نام خدا و به نام مقام معظم رهبري و به نام رئيس‌جمهور كه عبارت بكار برده شده توسط رحيمي بود متأسفانه بارها از تلويزيون نيز پخش شد! 
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

سخنگوي كارگزاران مي گويد هاشمي رفسنجاني ۶ ماه پيش از انتخابات رياست جمهوري سال ۷۶ از اين حزب خواسته بود به كمك خاتمي بروند. در آن زمان خاتمي رقيب اصلي ناطق نوري بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

سیر نزولی قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی همچنان ادامه دارد و در هفته جاری قیمت‌ برخی از این خودروها باز هم کاهش یافته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:خودرو , قیمت , سایپا , توسط سیبادو

به گزارش حوادث دات نت به نقل از شرق زن جواني اوايل سال‌جاري به ماموران پليس پاكدشت مراجعه كرد و گفت توسط دو مرد مورد آزار جنسي قرار گرفته است. پرونده براي بررسي ادعاي اين زن كه لاله نام ‌دارد نزد بازپرس فرستاده و زن جوان به پزشكي قانوني معرفي شد. متخصصان اين سازمان تاييد كردند لاله مورد تجاوز قرار گرفته است. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
در پی شایعات بی اساس و مضحک مطرح شده مبنی بر پایان جهان در روزهای آینده! که به رغم مبنای کاملا خرافی آن به نگرانی برخی افراد در کشورهای مختلف منجر شده و موسسات و انجمن‌های علمی در کشورهای مختلف را به تکذیب این شایعات واداشته، انجمن فیزیک ایران نیز اعلام کرد که این شایعات هیچ گونه پایه علمی ندارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

اطلاعیه وزارت بهداشت برای کراوات: با بیمارستان هایی که اجبار کنند برخورد می کنیم29

سلامت - موضوع کراوات و جمع آوری آن اواخر بهار امسال از سوی نیروی انتظامی مطرح شد و البته مدتی بعد هم اعلام شد کسی با کراوات مشکلی ندارد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:وزارت بهداشت - بیمارستان , توسط سیبادو

علی دایی رستورانش را در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیت‌های اقتصادی خود تجربه كند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:علی دایی , عکس , رستوران , توسط سیبادو

 

مقایسه صبح زمستانی در تهران و هیروشیمای ژاپن / عکس ارسالی

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو


کاندیداهای احتمالی‌ انتخابات آینده ریاست جمهوری در جلسه مجمع تشخیص+ تصاویر



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

گوگل سیستم‌عامل اندروید را برای به تسخیر درآوردن دنیای صفحات لمسی و رایانه‌های لوحی روانه بازار کرد. این سیستم‌عامل متن‌باز که با هسته لینوکس عرضه می‌شود، دارای نرم‌افزارهای فراوان و کاربران بیشماری بوده و شرکت‌های تولیدکننده‌ی بسیاری در محصولات خود از این سیستم‌عامل بهره می‌برند.

 

شاید همیشه عادت داشته‌اید اندروید را بر روی یک تبلت و یا گوشی ‌هوشمند ببینید، اما اکنون با تلاش عده‌ای از طرفداران این سیستم عامل، نسخه‌ای از اندروید در حال توسعه است که قابلیت اجرا بروی کامپیوترهای معمولی، لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها را به صورت یکتا و یا بوت دوگانه (در کنار یک توزیع گنو/لینوکس و یا ویندوز) دارد.

براي دانلود و توضیحات به همراه تصویر محیط کار به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز 7

1 گیگابایت رم برای ویندوز 32 بیتی ویندوز 7 یا 2 گیگابایت رم برای ویندوز 64 بیتی ویندوز7
16 گیگابایت فضای خالی دیسک سخت برای ویندوز 32 بیتی ویندوز7 و 20 گیگابایت برای ویندوز 64 بیتی 7
کارت گرافیکی یا چیپ است که پشتیبانی از DirectX 9 با 128 مگابایت حافظه داخلی (به تم Aero فعال باشد)
1 گیگاهرتز یا سریعتر 32 بیتی (x86) یا 64 - بیتی (x64) پردازنده به بالاتر که ویندوز سرعتش کم نشه

يثشق

برای آموزش به همراه تصویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

استاندار تهران از تعطیلی تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی، نهادها، مدارس و موسسات وابسته به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (14 و 15 آذرماه) خبر داد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:آلودگی هوا , تهران , تعطیلات, توسط سیبادو

قيمت‌ها دربازار دیروز بعد از نوسان کوتاهی به کنترل درآمد و نسبت به قيمت‌های روز شنبه کاهش بیشتری به خود دید. روز گذشته در ابتدای ساعات کاری بازار، تقاضا برای خرید موجب افزایش قیمت شد، اما با گذشت ساعاتی از میزان تقاضا در این بازار کاسته شد و البته قیمت دلار در قیمتی تعادلی ثابت ماند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تغییرات صورت گرفته در دولت انتخاباتی است، گفت: تاکنون تغییراتی که در استانداری‌ها رخ داده است مبتنی بر شایسته سالاری نبوده و این تغییرات بیشتر جنبه سیاسی داشته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:ترقی , موسوی , کاندیدا , دولت , استاندار, توسط سیبادو

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه سوابق رانندگی باید در واگذاری مسوولیت‌ها و پست‌های سازمانی مد نظر قرار گیرد، از اجرای دو طرح ویژه خبر داد و گفت: بر این اساس تمامی رانندگان تا اوایل سال آینده می‌توانند بدون مراجعه به پلیس، خلافی خود را دریافت و پرداخت کنند. از سوی دیگر همه رانندگان مورد بازآموزی و طی دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

اين روزها در بازار تلويزيون اگرچه شاهد عرضه نمونه‌هاي جديدي هستيم كه بنا بر اعلام كارشناسان و فعالان بازار اكثرا توليد داخل هستند، اما اين نمونه‌هاي جديد كه قيمت بالايي دارند چندان از سوي اكثريت خريداران مورد توجه قرار نگرفته‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

سلام و علیک خبرساز هیلاری کلینتون و منوچهر متکی، دو سال پیش در چنین روزهایی

دیپلماسی - روزنامه مردم سالاری نوشت:

اين روزها در حالي که هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا اعلام کرده که دولت آن کشور آماده گفتگوي دو جانبه با ايران است،يادآوري يک داستان تاريخي در اين رابطه بد نيست که اتفاقا دو سال پيش در همين روزها رخ داد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:ایران و آمریکا - منوچهر متکی - هیلاری کلینتون , توسط سیبادو

عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان با تحلیل اوضاع و شرایط اقتصادی کشور، نرخ دلار ۲۲۰۰ تومان را برای بودجه سال آینده مناسب دانست و گفت: با حذف کامل یارانه‌های انرژی، سقوط نرخ دلار به ۱۵۰۰ تومان حتمی است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد