ما را حمایت کنید
 
سیبادو

معرفی وبسایت ایران تایپیست: ارائه دهنده خدمات آنلاین دانشجویی در تمامی رشته ها و گرایش ها به چندین زبان

با به کار گیری بیش از 25000 مترجم، تایپیست و محقق متخصص در تمامی رشته ها(مهر 1394)

پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی برگشت وجه تا 5 روز- دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد، ثبت اسناد و املاک (قوه قضاییه)، وزرات صنایع و معادن، ستاد ساماندهی پایاگاه های اینترنتی

سفارش آنلاین ترجمه تخصصی

سفارش آنلاین  تایپ فوری

سفارش آنلاین تحقیق در تمامی رشته ها

 سفارش آنلاین چاپ و نشر کتاب

 کارگاه مقاله نویسی، پروپوزال نویسی، جزوات مکاتبه ایی تمامی رشته ها

 

برای ثبت نام و سفارش آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید و هنگام ثبت نام برای اینکه تخفیف بگیرید در قسمت کد معرف می توانید کد معرف 5614  را وارد نمایید

http://irantypist.com/register

 

ارسال در تاريخ شنبه 23 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

       هوش مصنوعی موضوعی بسیار جذاب و اما پیچیده است. علمی جدید که زندگی بشر را متحول کرده است. کارکردهای این فناوری از معایب آن بسیار بیشتر است که نشان از سودمندی آن دارد. علم روباتیک به عنوان هسته مرکزی هوش مصنوعی شناخته می‌شود. اما آینده هوش مصنوعی به کدام جهت حرکت خواهد کرد؟

  • هوش مصنوعی

 الگوریتم‌های به کار گرفته شده در هوش مصنوعی از نحوه فعالیت «یاخته‌های‌ عصبى» ‌یا نورون الهام گرفته شده‌اند. اما هوش مصنوعی و یکی از شاخه‌های آن «یادگیری عمیق» در چند سال اخیر چنان پیشرفت کرده است که استیون هاوکینگ در این باره می‌گوید: «توسعه کامل هوش مصنوعی می‌تواند پایان بشریت را رقم بزند.»
ایلان ماسک از سرمایه‌گذاران فناوری دنیا معتقد است که هوش مصنوعی «اهریمنی» است که تمام جهان در حال پرورش آن است. او می‌گوید: «با هوش مصنوعی ما داریم اهریمن را احضار می‌کنیم.» هوش مصنوعی البته برای هالیوود نیز درآمد خوبی کسب کرده است.

 در واقع هدف از مطالعهٔ هوش مصنوعی، یافتن رابطهٔ میان ربات‌ها و تفکر، همچنین یافتن پاسخی برای چنین سوالاتی است: آیا یک ربات توانایی عملکردی هوشمندانه را دارد؟ آیا او نیز، همانند انسان می‌تواند مشکلات را با اندیشیدن برطرف کند؟آیا ربات می‌تواند فکر داشته باشد؟ آیا می‌تواند همان هوشیاری و حالت ذهنی ای که انسان داراست را داشته باشد؟ آیا می‌تواند حس کند؟ آیا هوش انسان و هوش ربات یکسانند؟ آیا در اصل، ذهن انسان یک کامپیوتر است؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو

چند سالی است که رقابتی بین خودروهای خورشیدی مختلف در استرالیا برگزار می‌شود. در این رقابت، این خودروها باید مسیر دشوار ۳ هزار کیلومتری که از شمال این کشور آغاز و به جنوب آن ختم می‌شود را طی کنند.

 

رانندگان در این رقابت با عوامل خطرساز زیادی نظیر خودروهای سنگین باری رفت و آمد کننده در مسیر، انواع جانوران نظیر گاو، گوسفند و کانگرو و نیز دمای طاقت فرسای بالاتر از 45 درجه سانتی‌گراد روبرو هستند.

 

این درحالیست که این خودروها باید انرژی مورد نیاز خود را فقط از طریق صفحات خورشیدی متصل بر روی سقف خود تامین کنند. از ایران نیز تیمی از دانشگاه تهران با خودروی «غزال ایرانی ۳» در این مسابقه شرکت کرده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 16 آبان 1394برچسب:, توسط سیبادو