سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 دختر جوان با همفکری مادرش سعی نمود با روشی متفاوت تری به ملاقات نامزدش برود.آقای "اوستین اسپیتلر"مدت دو سال بود که جهت تبلیغ دیدن به خارج از کشور سفر نموده بود.

 
 
خانم" بریتنی جونز" با همفکری مادرش که هم اکنون جزو پرسنل فرودگاه اکلوهاما می باشد مراسم خواستگاری متنوعی را در سالن فرودگاه ترتیب دادند.ایشان از کلیه اقوام و دوستانشان دعوت نمودند جهت برپایی مراسم خواستگاری در فرودگاه در ساعت مقرر حضور به هم رسانند.همه در سالن انتظار چشم به راه اوستین بودند.
 
 
دوستان و اقوام خانم جونز گروه ترانه ای را شکل دادند که در دستانشان پلاکارد آیا با من ازدواج می نمایی نمایان بود.ایشان ترانه با او ازدواج کن را با یکدیگر همخوانی می نمودند.هنگامی که مبلغ دینی وارد شد از دیدن این همه دوست و آشنا شوکه شد.
 
دیدنی ترین مرحله هنگامی بود که خانم جونز روی زانو خم شده بود و در حالی که حلقه ازدواج را به سمت اوستین گرفته بود با صدای بلند گفت با من ازدواج می کنی؟اوستین که تا کنون در زندگی مذهبی خود با چنین صحنه ای روبرو نشده بود با نگاهی به اقوام و خویشان جواب بله را گفت.اوستین نیز نسبت به همسر اینده اش عکس العمل مشابهی انجام داد و خانم جونز هم جواب مثبت داد.پس از مراسم بله برون فرودگاه تمامی دوستان دوروبر عروس و داماد را گرفتند و در سالن فرودگاه شروع به رقص مخصوصی نمودند.
 
عروس خانم در این خصوص می گوید:"مدت دو سال بود که از نامزد اینده خود دور بودم واقعا شرایط بسیار سخت بود و اینکه اکنون او را می بینم در کنار او احساس خوشبختی می نمایم.دوست دارم تا مدتی او را فقط نگاه کنم و او را سیر ببینم.زوج جوان قرار است در ماه اپریل در ساندیگو مراسم عروسی خود را برگزار نمایند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو