سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

در ابتدا شما به بوت آندروید x86 از فایلهای ISO نیاز دارید که میتوانید یا win32-image-writer را دانلود کنید یا unetbootin را.

 

2- و حالا باید USB drive آماده خود را وارد نت بوک یا سیستم های مشابه برای بوت شدن از درایو USB کنید و بعد نِت بوک راه اندازی مجدد شود.

3- در حال حاظر عملیات نصب شروع می شود، و شما هم می توانید با استفاده از همان USB خود، آندروید را اجرا نمایید بدون اینکه بر روی هارد دیسک سیستم نصب شود.

4- اگر شما تصمیم به نصب آن دارید، نیاز به انتخاب پارتیشن برای نصب آن خواهید داشت. و سپس با استفاده از فرمت EXT3، عملیات فرمت را انجام داده و نهایتا بوت GRUB loader را انتخاب نمایید.

5- و نهایتا سیستم نیاز به راه اندازی مجدد دارد تا سیستم عامل آندروید به اجرا در آید.

تقریبا تمام ویژگیهای سیستم عامل مربوطه خوب بنظر می رسد و پیشرفت خوبی را شاهد هستیم و بطور کلی همه چیز عالی است.

اگرچه برخی از کاربران از قطع شدن ارتباط USB هنگام رد و بدل کردن فایل های بزرگ ناراحت بودند و این مورد از معایب این سیستم عامل محسوب می شود.

ولی به هر حال دیگر اعلام موجود، به خوبی کار می کند. مخصوصا اینکه دارای رابط کاربری آسان و کاربر پسندی است و بسیار شسته و رفته بنظر می رسد.

این را هم بدانید که این سیستم عامل میتواند بعنوان یک سیستم عامل پشتیبان در کنار سیستم عامل محبوب تان و یا حتی بعنوان یک سیستم عامل مستقل به کار گرفته شود.

برای دانلود اندروید 4 از vpn استفاده کنید : لینک دانلود android-x86 (تمامی ورژن های در لینک موجود است.)

لینک دانلود UnetBootin برای بوت سیستم عامل : دانلود unetbootin

پسورد : www.downloadha.com

نکات پایانی:

اولین کاری که باید انجام دهید غیر فعال کردن چرخش صفحه نمایش در اندروید است. زیرا ممکن است مشکلاتی را در اجرای برنامه‌ها و پخش فیلم‌ها پدید آورد. غیر فعال کردن چرخش صفحه‌نمایش، در تنظیمات اندروید به راحتی قابل انجام است.

اندروید معمولا به وسیله‌ی کلید‌های سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها خاموش می‌شود و گزینه‌ای برای خاموش کردن سیستم در آن وجود ندارد. بنابراین می‌توانید برای خاموش کردن سیستم از نرم‌افزار Shutdown استفاده کنید.

برای قفل کردن سیستم از کلید میانبر wake-up استفاده کنید. مثلا برای نت‌بوک Asus EeePC از کلید‌های میانبر Fn + F1 استفاده می‌شود.

این نکات برای یک نسخه‌ی درحال آماده‌سازی بسیار مناسب و خوب به شمار می‌آیند. با این وجود سیستم در سرعت و کارایی نمره‌ی قابل قبولی کسب می‌کند. در پایداری نیز به دلیل آنکه هنوز در نسخه پیش‌نمایش به سر می‌برد، جای کار بیشتری دارد.

همچنین در Android x86 از پردازنده‌های اینتل اتم و AMD به طور کامل پشتیبانی می‌شود ولی برای برخی نت‌بوک‌ها نسخه‌ی مخصوص آماده شده است که در سایت Android x86 قابل دسترسی است. همچنین Android x86، از کارت‌گرافیک‌های اینتل و AMD نیز پشتیبانی می‌کند و قادر به فعال‌سازی شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی OpenGL در این کارت‌گرافیک‌ها خواهد بود.

Android x86 به طور کامل از وب‌کم، G-Sensor، بلوتوث، اینترنت بی‌سیم، موبایل و Multi-touch نیز پشتیبانی می‌کند.

محیط کار سیتم عامل :

 

آموزش نصب :

نصب این سیستم عامل، آنچنان شکیل و زیبا همچون نصاب ویندوز ۷ و یا توزیع‌های مدرن امروزی گنو/لینوکس نیست و همچون نصاب‌های قدیمی در گنو/لینوکس و یا ویندوز ۹۸ است. اگر بخواهم واضح‌تر بگویم، نصاب Android-x86 مشابه نصاب اولیه آرچ است. با این وجود، فرآیند نصب بسیار سر‌راست و آسان است و اگر قبلا این چنین نصابی را تجربه کرده باشید، مشکلی نخواهید داشت. در ابتدای بوت، همچون توزیع‌های گنو/لینوکس صفحه‌ای از گزینه‌های مختلف برای شما ظاهر می‌شود که شامل موارد معمول نصب و یا اجرای زنده توسط دیسک است.

نکته: Android-x86 فقط برروی فایل سیستم‌های (ext3, ext2, ntfs, fat32) قابل نصب است. همچنین این نسخه از اندروید به راحتی در کتار ویندوز و در یک پارتیشن مشترک نیز قابل نصب است. البته سیستم فایل مورد پشتیبانی در این حالت NTFS خواهد بود.

در مرحله‌ی بعد به بخش انتخاب پارتیشن می‌رسیم. در این بخش باید پارتیشنی را برای ادامه‌ی فرآیند نصب انتخاب نمایید. همچنین این توزیع بر‌روی حافظه‌های فلش usb نیز قابل نصب است. اگر حافظه‌ی فلش شما در لیست نبود، توسط گزینه‌ی Detect devices لیست را بروز نمایید تا لیست به‌روز شود.

در مرحله‌ی بعد اگر نصب را در یک پارتیشن با فایل سیستم غیر صحیح و یا قالب‌بندی نشده، انجام می‌دهید می‌توانید آن پارتیشن را اصلاح و مجدد قالب‌بندی کنید. در غیر این صورت Do not format را انتخاب کنید، تا اطلاعات موجود از دست نروند.

نکته:

در صورتی که قصد نصب این سیستم عامل را بر روی یک پارتیشن با سیستم فایل Fat32 را دارید، به مشکل بزرگی برخواهید خورد. این مشکل مربوط به عدم توانایی اندروید در ذخیره و تغییر اطلاعات موجود در سیستم فایل fat32 باز می‌گردد، که باعث می‌شود پارتیشن مورد نظر Read Only شود. بنابراین بعد از انتخاب Fat32 در این قسمت، پیغام خطایی به شما نمایش داده می‌شود که با این وجود مراحل نصب با موفقیت طی خواهد شد. بعد از نصب اندروید، شاهد عملکردی همانند یک نسخه‌ی زنده‌ خواهید بود و شما توانایی ویرایش و ذخیره اطلاعات را نخواهید داشت.


 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو