سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

رویای امیر قلعه نویی (قلعه بوقی)برای استفاده همزمان از مجتبی جباری و فابیو جان واریو در ترکیب این فصل استقلال (سوراخ) تعبیر نمی شود. در هفته های ابتدایی، جباری مصدوم نبود و جان واریو هم بعد از مرخصی یک ماهه به شماره 8 پیوست. قلعه نویی روی این زوج برای نیم فصل دوم حساب کرده بود ولی به نظر می رسد استقلال باید با جان واریو تا پایان فصل خداحافظی کند.

تشخیص اولیه کادر پزشکی استقلال درباره مصدومیت جان واریو، پارگی رباط خلفی یا PCL بود. نوروزی به همین دلیل همان ابتدای کار به عمل جراحی رأی نداد. او برای جان واریو فیزیوتراپی تجویز و اعلام کرد: «نظر نهایی کادر پزشکی درباره جان واریو وقتی داده می شود که جان واریو 4 تا 6 هفته فیزیوتراپی کند.»

 

خروج جان واریو از لیست استقلال؟

 

جان واریو هم طبق این تشخیص، مهمان هر روزه کلینیک استقلال بود و هر روز دو ساعت فیزیوتراپی می کردتا بدون عمل جراحی بتواند بازی کند. او به گفته همبازیانش گفته از عمل جراحی رباط صلیبی می ترسد. جان واریو قرار بود دیروز از پایش MRI بگیرد ولی به دلیل بازی استقلال و اینکه دوست داشت این بازی را ببیند، این عکسبرداری به امروز (پنجشنبه) موکول شد.

همه چیز به جواب امروز بستگی دارد. کادر پزشکی استقلال سوراخ و کادر فنی این تیم چند روزقبل با هم جلسه ای برگزار کردند. در این جلسه قرار شد تکلیف جان واریو هر چه زودتر برگزار شود. به همین دلیل هم قبل از رسیدن به پایان زمانی که نوروزی گفته بود، جان واریو باید از پایش MRI بگیرد. این تعجیل به این دلیل است که استقلال قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، تکلیفش را بداند.
اگر جواب آزمایش امروز، منفی باشد استقلالی ها روی نام جان واریو خط قرمز می کشند و با حذف کردن نام او از لیست شان به دنبال یک بازیکن خارجی دیگر می روند. بازیکنی که خودش هنوز نیامده ولی فیلم بازی هایش به قلعه نویی داده شده. این بازیکن اهل بولیوی است.

اگر MRI پارگی رباط صلیبی را نشان ندهد، جان واریو همچنان به فیزیوتراپی ادامه می دهد تا کادر فنی استقلال زمان حضورش در زمین را اعلام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:فابیو جان واریو , استقلال سوراخ, توسط سیبادو