سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

طي چند روز گذشته كليپي شامل صحنه شهادت حضرت عباس (ع)و نمايش چهره آن حضرت، به سرعت در اينترنت منتشر شده است.داوود میرباقری در واکنش به انتشار صحنه‌های مربوط به شهادت حضرت عباس(ع) از سریال "مختارنامه" در فضای مجازی تأکید کرد: به‌عنوان صاحب معنوی اثر نسبت به این جریان معترضم.

به گزارش کافه سینما به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ داوود میرباقری در واکنش به انتشار صحنه‌های مربوط به شهادت حضرت عباس(ع) از سریال "مختارنامه" در فضای مجازی تأکید کرد: به‌عنوان صاحب معنوی اثر نسبت به این جریان معترضم.

در زمان پخش سريال مختارنامه شايعات فراواني مبني بر نمايش يا عدم نمايش چهره آن حضرت مطرح مي‌شد. عده‌اي معتقد بودند كه تنها نمايش چهره چهارده معصوم داراي حرمت است و اين حرمت شامل نمايش چهره حضرت عباس نخواهد شد. موافقان اين تفكر به سابقه نمايش چهره‌هاي مذهبي اشاره مي‌كردند.

پيش از آن نيز در سريال‌ها و فيلم‌هاي ساخته شده در صدا‌و‌سيما چهره شخصيت‌هاي بزرگي چون حضرت مريم‌(س)، حضرت عيسي(ع)، حضرت يوسف و يعقوب پيامبر(ع) در تلويزيون به نمايش گذاشته شده بود، اما هرچه به زمان پخش صحنه‌هاي مربوط به حضور حضرت ابوالفضل نزديك‌تر مي‌شديم، بر شدت نظرات مخالف افزوده مي‌شد تا آنكه چند تن از مراجع تقليد مخالفت صريح خود را با اين قضيه اعلام كردند و قضيه نمايش آن سكانس‌ها به كل منتفي شد.

اما اكنون صحنه شهادت حضرت عباس كه از نسخه‌اي به غير از نسخه نهايي سريال استخراج شده است، بر روي اينترنت قرار گرفته است.

با توجه به اينكه انتشار اين صحنه‌ها با دهه اول ماه محرم مصادف گشته با استقبال كاربران اينترنت روبه‌رو شده به خصوص نمايش چگونگي شهادت آن حضرت كه جزو حزن انگيز‌ترين وقايع روز عاشورا به شمار مي‌رود.

عكس‌ها و ويديو را در ادامه ببينيد:

 

---------------------

 

ويديو با كيفيت مطلوب / 34 مگابايت / --> دانلود <--

جوان آن‌لاین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو