سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

كارت ويزيت خوب چه خصوصياتي بايد داشته باشد
متاسفانه برخي از دوستان كارت ويزيت را بسيار شلوغ و با رنگ هاي تيره كار مي كنند.ازدياد متن و عكس و آرم و... هيچ فضاي خالي اي در كارت باقي نمي گذارد و كار را شلوغ و درهم مي نمايد.
كارت ويزيتي را كه يك طراح حرفه اي طراحي مي كند بايد از يك طراحي تميز و مختصر و البته مفيد برخوردار بوده و داراي حداقل عناصر گيج كننده باشد.ازاستفاده از متون طولاني بپرهيزيد.بعضي از كارت ها را كه مي بينيم اندازه يك تراكت متن دارد.اشتباه نكنيد در كارت ويزيت نبايد تمامي توضيحات كار شما درج گردد.فقط نام ، آرم ، آدرس و تلفن را در كارت ويزيت درج كنيد ، حال در صورت لزوم يك توضيح بسيار مختصر و مفيد هم مي توانيد در كارت بگذاريد ولي بيش از اين ديگر كار شما را شلوغ و غير اصولي مي كند.متن كارت بايد اطلاعات ضروري را عنوان كند. همچنين  يك تصوير خوب و مرتبط مي تواند گويا تر از صدها جمله باشد.
در مواردي ديده شده يك يك طرح خوب ، زيبا و اصولي چندين بار براي مشاغل مختلف تكرار شده كه اين كار اصلا درست نيست . طرحي كه براي يك صنف مناسب است نمي تواند براي اصناف ديگر هم مناسب و مطلوب باشد.يك طراح حرفه اي بايد يك راه حل ابتكاري براي طراحي كارت ويزيت استاندارد و حرفه اي داشته باشد.دراين صورت است كه مي تواند طرح هايي برتر از طرح ديگران خلق كند.
از كپي برداري بپرهيزيد. ايده گرفتن از طرح هاي ديگران خوب است ولي كپي برداري از ديگر طرح ها ارزش كارشما راپايين مي آورد.
درانتخاب فونت دقت كنيد .فونت هاي  sans serif  حس زيبايي و شيكي را القامي كنند.فضاي سفيد كار شما هرچه بيشتر باشد طرحتان قشنگتر مي شود.
يكي از نكات مهم در طراحي كارت ويزيت رنگ ها هستند.جهت مختصر و مفيد بودن يك طرح از يك يا دورنگ استفاده كنيد و از رنگ هايي استفاده كنيد كه حس حرفه اي بودن را القا مي كنند .

رنگ سبز نشانه طبيعت است
رنگ قهوه اي نشانگر تعادل ، دوام و حس ثبات است .
رنگ سفيد نشانگر وضوح هدف است . سفيد سمبل پاكيست.
رنگ قرمز نيز علاقه واشتياق شما را دركار نشان مي دهد.

در طراحي كارت هاي فانتزي و كارتوني مي توانيد تنوع رنگ خود را بيشتر كنيد.
مي توانيد از رنگ زرد استفاده كنيد كه حس شادابي و انرژي بخشي دارد و يا از ...
اگر به دنبال يك طرح ساده با نماي قابل اعتماد هستيد رنگ هاي سفيد و سياه گزينه هاي خوبي هستند.البته بهتر است هيچوقت بك گراند كارت را كامل سياه نكنيد.

كلا از رنگ هاي محدود وجذاب استفاده كنيد . چون بكاربردن رنگ هاي متعدد و زياد پيام اصلي كارت شما را زير سئوال مي برد و از رسايي آن مي كاهد.
سعي كنيد زرق و برق و تجملات در طرح كارت شما نباشد.يك طرح ساده و شيك مي تواند نشانگر اين باشد كه شما به كارخود مطمئن هستيد و براي معرفي كار خود نيازي به زرق و برق و تجملات نداريد.
جلب اعتماد مشتري بسيار مهم است . مشتري بايد به عقل،دانش و خرد ما اطمينان داشته باشد.ما گزينه هاي محدودي جهت نشان دادن دانش و خردمان به مشتري در اختيار داريم.استفاده از يك سبك ساده و مختصر بسياركارآمد تر از يك طرح شلوغ و جلف است.
استفاده از تصاوير انتزاعي و يا احاطه شدن تصاوير با فضاي سفيد ، همچنين برجستگي متن و استفاده از فونت هاي ظريف مي تواند نشانگر دانايي و خرد شما باشد.

رنگ هاي ارغواني و طلايي نيز رنگ هاي كلاسيك هستند و با خرد و دانايي مرتبط مي باشند.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393برچسب:آموزش طراحي آموزش طراحي كارت ويزيت طراحي كارت ويزيت خوب , توسط سیبادو