سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا می تواند با گلزنی در دیدار مقابل سلتاویگو، به رکورد جاودانه گلزنی پیاپی به هر ۱۹ تیم لالیگا دست یابد.
لیونل مسی در ۱۸ هفته گذشته لالیگا موفق شده ۲۸ بار دروازه حریفان بارسا را باز کند و هم اکنون رکورد بیشترین گلزنی پیاپی در لیگ های داخلی را در فوتبال جهان به نام خود ثبت کند.


مسی که به تاریخ سازی و رکورد شکنی عادت دارد می تواند این بار نیز به یک رکورد جاودانه دیگر دست یابد و در صورتی که در مسابقه امشب مقابل سلتاویگو به گل برسد نخستین بازیکنی باشد که در ۱۹ بازی پیاپی به تمام تیم های لالیگا گل زده است.


در ۱۸ بازی گذشته لیونل مسی چهار بار به اوساسونا، دو بار به هر کدام از هفت تیم رئال ساراگوسا، لوانته، اتلتیکو بیلبائو، رئال بتیس، اتلتیکو مادرید، گرانادا و رایو وایه کانو و یک بار به هر کدام از ده تیم مایورکا، وایادولید، اسپانیول، مالاگا، رئال سوسیه داد، والنسیا، ختافه، سویا، رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا گلزنی کرده است.


کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی است که تا کنون موفق شده است که دروازه تمام ۱۹ تیم حاضر در لالیگا را باز کند. این بازیکن در فصل گذشته به این رکورد دست یافت اما گلزنی های او پیاپی نبودند.


رونالدو (برزیلی) نیز در فصل ۹۷-۱۹۹۶ با پیراهن بارسلونا به ۱۹ تیم لالیگا گل زد اما در آن زمان این رقابت ها با حضور ۲۲ تیم برگزار می شد و در نتیجه دو تیم دروازه خود را مقابل این بازیکن بسته نگه داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:ورزش , فوتبال , سايت خبري , مسي ,وبلاگ خبری,سیبادو, توسط سیبادو