سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

چرا تبلیغات بعضی از شرکت ها و تولید کنندگان، در کشور اسلامی ایران، بی حجاب است؟ منظورم این است که چرا ما برای سود بیشتر، کالاهایمان را با تصاویر زنان بی حجاب خارجی تبلیغات می کنیم؟ (البته بگذریم که در این وسط بعضیها، از زنان بی حجاب ایرانی هم استفاده تبلیغاتی می کنند) بله شاید بگویید که آنها مسلمان نیستند که بخواهند حجاب کنند؛ ویا این تبلیغات در خاج از کشور است. ولی سوال من اینجاست که مگر تولید کننده داخلی مسلمان نیست؟ مگر آن شرکت، نماینده یک کشور اسلامی در کشور های دیگر نیست؟ حتی اگر تولید کننده و شرکت ایرانی مسلمان هم نباشد، مگر تابع قوانین جمهوری اسلامی نیست؟ و سوالی هم از مجریان قانون، که چرا بر طبق قانون اساسی با این عمل مجرمانه برخورد نمی شود؟ مگر این نوع تبلیغات، دارای عنوان مجرمانه، بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیست؟ هشداری به شرکت ها و تولید کنندگانی که اینگونه تبلیغات می کنند: بر طبق قرآن کریم این جور تبلیغات، که با تصاویر زنان بی حجاب خارجی، که در بعضی موارد بسیار دور از اخلاق و شأن اسلامی است، صورت می گیرد، نوعی ترویج فساد و فحشا می باشد، که خود  یک عمل حرام است. و آن تولید کننده محترم به وسیله یک عمل حرام، کالاهایش را به فروش می رساند و پول و سرمایه حلال خود را مخلوط به حرام می کند. یادمان نرود که منشاء بسیار از فساد و فحشا در جامعه، تزریق شدن مال حرام در زندگیها می باشد.

  ============

(1)- تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی تشکیل دهنده جرم عدم رعایت حجاب شرعی است . به موجب این ماده " هرکس علناً در انظار عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی نماید علاوه بر کیفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا 74 ضربه شلاق محکوم می گردد و در صورتیکه مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نمی باشد ولی عفت عمومی را جریحه دار می نماید ، فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد".

(2)- إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ((همانا كسانى كه دوست مى‏دارند كه زشتكارى در میان آنان كه ایمان آورده‏اند فاش و آشكار شود، آنها را در این جهان و آن جهان عذابى است دردناك و خدا مى‏داند و شما نمى‏دانید. )) نور /19  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو