سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
مرد ناشناس به من گفت: دخترم را گروگان گرفته و تا چند ساعت دیگر پیکی به در خانه می‌فرستد تا تمام مدارک ماشین و یکسری مدارک لیلا را به او بدهم. او تهدید کرد چنانچه موضوع را به پلیس بگویم، دخترم را خواهد کشت اما پیکی نفرستاد و من تا صبح از نگرانی نخوابیدم و اکنون به اینجا آمده‌ام تا دختر جوانم را هر‌چه زودتر پیدا کنید.
 
صبح روز پنج شنبه ۱۸ آبان ماه زن سالخورده‌ای وحشتزده به کلانتری ۱۰۳ گاندی رفت و مأموران را از ناپدید شدن ناگهانی دختر ۳۲ ساله‌اش به نام لیلا با‌خبر کرد. وی گفت: من در یکی از محلات جنوب تهران زندگی می‌کنم و دخترم که آرایشگر است، به تنهایی در شمال شهر زندگی می‌کند. لیلا چند روز پیش از من خواست برای ۱۰ روز به خانه او بروم و از دو روز قبل هم به خانه او رفتم تا اینکه شب قبل مشغول خوردن شام بودیم که تلفن همراهش زنگ خورد و او چند دقیقه با طرف مقابل حرف زد.

او بعد از قطع کردن تلفن، آماده شد تا از خانه بیرون برود. لیلا گفت: در مرکز خرید تیراژه با دکتر دارو‌سازی قرار ملاقات دارد و به زودی به خانه بر‌می‌گردد. بعد هم با ماشین ۲۰۶ خودش به ملاقات دکتر رفت و دیگر از او خبری نشد.

شاکی ادامه داد: چند ساعت بعد از رفتن لیلا، نگرانش شدم و بارها با تلفن همراهش تماس گرفتم اما وقتی به تماس‌هایم جواب نداد، چند قرص آرامبخش خوردم و خوابیدم تا اینکه نیمه‌های شب در آپارتمان باز شد. تصور کردم لیلا به خانه برگشته اما وقتی در باز شد، با مرد میانسالی روبه‌رو شدم که با دیدن من شوکه شد. وقتی جیغ کشیدم، ترسید و فرار کرد. او با دسته کلید دخترم وارد خانه شده بود.

به همین خاطر بلافاصله با تلفن همراه لیلا تماس گرفتم اما این بار از آن سوی خط مرد ناشناسی جواب تلفن را داد. او خودش را پلیس معرفی کرد و گفت دخترم را دستگیر کردند و بعد از بازجویی آزاد می‌شود. من خیلی نگران بودم و خوابم نمی‌‌برد تا اینکه نیمه‌های شب همان مرد با تلفن همراه لیلا با خانه تماس گرفت. او تمام اطلاعات ریز و درشت من و دخترم را داشت و حتی می‌دانست که من و لیلا شام چه خورده‌ایم یا اینکه من به چه بیماری مبتلا هستم.
مرد ناشناس به من گفت: دخترم را گروگان گرفته و تا چند ساعت دیگر پیکی به در خانه می‌فرستد تا تمام مدارک ماشین و یکسری مدارک لیلا را به او بدهم. او تهدید کرد چنانچه موضوع را به پلیس بگویم، دخترم را خواهد کشت اما پیکی نفرستاد و من تا صبح از نگرانی نخوابیدم و اکنون به اینجا آمده‌ام تا دختر جوانم را هر‌چه زودتر پیدا کنید.

تحقیقات در این باره از سوی پلیس ادامه داشت تا اینکه شامگاه جمعه ۲۶ آبان ماه ساکنان خیابان ابراهیمی حوالی بلوار فردوس با استشمام بوی تعفن از داخل خودرو ۲۰۶ که کنار خیابان پارک شده بود، پلیس را با‌خبر کردند. مأموران در نخستین گام با باز کردن در ۲۰۶ با جعبه بزرگ پلاستیکی روبه‌رو شدند که به شدت بوی تعفن می‌داد. پلیس در ادامه وقتی در جعبه را گشود، جسد متعفن دختر جوانی را مشاهده کرد و بلافاصله با حفظ صحنه، بازپرس کشیک ویژه قتل از دادسرای جنایی را باخبر کردند.

دقایقی بعد، بازپرس در رأس اکیپی از کارآگاهان جنایی در محل جنایت به تحقیق پرداختند. تحقیقات در صحنه جنایت نشان داد که دختر جوان با ضربات چاقو به شکم و دیگر اعضای بدنش به قتل رسیده و همچنین عوامل اورژانس اعلام کردند از مرگ وی چند روزی گذشته است.

در نخستین شاخه از تحقیقات با استعلام پلاک خودرو مشخص شد مالک ۲۰۶ همان دختر آرایشگری است که ۱۸ آبان ماه مادرش گمشدنش را به پلیس خبر داده بود. در ادامه، مادر لیلا با حضور در پزشکی قانونی جسد دخترش را شناسایی کرد. یکی از ساکنان خیابان ابراهیمی به خبرنگار ما گفت: چند روزی بود این ماشین ۲۰۶ اینجا پارک بود. ابتدا فکر کردم که صاحب آن مهمان یکی از همسایه‌ها است اما امروز وقتی از کنارش عبور کردم، متوجه جعبه بزرگ زرد رنگی داخل آن شدم.

بوی خیلی بدی از داخل ماشین به مشامم رسید. وقتی به آن نزدیک‌تر شدم، بوی متعفن حالم را بد کرد. به همین دلیل مشکوک شدم و بلافاصله موضوع را به پلیس خبر دادم. با کشف جسد دختر گمشده، تیمی از کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی در تلاشند تا هر‌چه زودتر عامل و عاملان این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو