سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
۶ راه برای نابودی استرس

خبرگزاری فارس: بزرگترین بیماری یا مشکل قرن حاضر را می‌توانیم استرس بدانیم؛ چراکه افراد زیادی را به خود مبتلا کرده است و روزانه جان انسان‌های زیادی را نیز می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: ۶ راه برای نابودی استرس

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از مشرق، برای حل این مشکل استرس تا به حال راه‌های بسیار زیادی گفته شده است که از میان آنها می‌توان به نوشیدن آب اشاره کرد؛ البته این راه‌ها با اینکه می‌توانند مفید واقع شوند اما ممکن است بسیار وقت‌گیر باشند؛ گاهی اوقات شما نیاز دارید یا می‌خواهید خیلی سریع از دست استرس خلاص شوید.

*10 دقیقه آدامس جویدن

جویدن آدامس می‌تواند ظرف 10 دقیقه تمام استرس شما را نابود کند؛ محققان استرالیای و انگلیسی در طی تحقیقاتی به این نتایج رسیده‌اند که جویدن آدامس تا 18 درصد از میزان اوج استرس شما را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت‌تری به کار خودتان بپردازید.

*12 دقیقه نوشیدن چای

نوشیدن چای نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که خیلی سریع استرس شما را کاهش می‌دهد تنها کافی است تا با به خودتان آرامش دهید و برای مدت 12 دقیقه بدون توجه به چیزی چای بنوشید؛ مطمئن باشید که بعد از این مدت میزان زیادی از استرس شما از بین رفته است؛ البته شما می‌توانید این زمان را در طول روز نیز پخش کنید به طوری که 4 لیوان چای هر کدام به مدت 3 دقیقه در زمان‌های مختلف بنوشید.

*15 دقیقه ماساژ

اگر 2 بار در طول هفته و به مدت 15 دقیقه بدنتان تحت ماساژ قرار بگیرد، میزان زیادی از استرس دائمی شما کاسته می‌شود؛ البته ممکن است به ماساژ علاقه‌ای نداشته باشید و به عنوان راه جایگزین ماساژ دست را متخصصان پیشنهاد می‌کنند؛ یک توپ تنیس بخرید و روزانه با آن بازی کنید و دستانتان را ماساژ دهید.

*20 دقیقه نوشتن استرس‌ها

در سال 2010 طی تحقیقات گسترده‌ای که محققان بر روی پروژه استرس انجام دادند؛ به این نتیجه رسیدند که نوشتن استرس‌هایی که از آنها رنج می‌برید حتی به مدت 20 دقیقه در طول روز می‌تواند کمک بسزایی به شما در از بین بردن آنها کند؛ البته باید به این توجه داشته باشید که بهتر است تا تمام احساس‌تان را روی کاغذ پیاده کنید تا بهترین نتیجه حاصل شما شود.

*45 دقیقه بدون تکنولوژی

طبق تحقیقاتی که دانشگاه کالیفرنیا انجام شده است، بسیاری از استرس‌هایی که به طور روزانه به ما می‌رسد به علت وجود تکنولوژی‌های بسیار زیادی است که همه روزه با آن در ارتباط هستیم؛ بسیاری از محققان و همچنین پزشکان توصیه می‌کنند تا روزانه حداقل 45 دقیقه از تکنولوژی‌ها فاصله بگیرید تا استرس شما کاهش یابد.

*60 دقیقه تمیز کردن خانه

بهترین روش برای کاهش استرس در خانم‌های خانه‌دار تمیز کردن خانه است؛ بسیاری از پزشکان بر این اعتقاد هستند که جارو زدن و تمیز کردن گرد و خاک‌های خانه می‌تواند به آرامش ذهنی و همچنین کاهش استرس کمک بسزایی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو