سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو


اصولا در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته جهان مانند آمریکا و کشورهای اروپایی خرید نرم افزار -به طور کلی- چیزی عادی و مانند خرید سخت افزار در کشور ما محسوب می شود. همانطور که در ایران دزدیدن وسایل سخت افزاری عادی نیست، در کشورهای پیشرفته سرقت نرم افزار نیز یک امر زشت محسوب می شود.
در کشورهایی که از نظر تکنولوژی رشد یافته هستند مانند هند که در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات خصوصاً نرم افزار در دنیا صاحب سخن می باشد و همینطور چین، کره، مالزی، سنگاپور و... بین 30 تا 50 درصد مردم از نرم افزارهای جنیوین genuine و اصل استفاده می کنند. که این آمار خود نشان از افزایش سطح فرهنگ IT این کشورها می دهد.
اما در همه این کشورها اکثر مردم از نرم افزار آنتی ویروس اورجینال استفاده می کنند. برخی از دلایل این امر به شرح زیر می باشد:

1. به طور کلی عملکرد یک نرم افزار و برنامه کاربردی لایسنس دار همیشه بهتر از یک نرم افزار قلابی و کرک شده می باشد.
2. آنتی ویروس یک نرم افزار امنیتی و حساس می باشد، یک آنتی ویروس به همه جای سیستم عامل شما دسترسی دارد و در صورت استفاده از یک آنتی ویروس تقلبی امکان سوء استفاده از کامپیوتر شما افزایش می یابد.
3. یک آنتی ویروس را هیچ وقت مانند یک نرم افزار معمولی بدانید، مهمترین بخش هر آنتی ویروس پشتیبانی و ساپورت آن می باشد. بدون ساپورت شما یک نرم افزار معمولی تهیه کرده اید.
4. قیمت آنتی ویروسها معمولا نسبت به بقیه Software ها مناسب است هزینه مالی زیادی را به خریدار تحمیل نمی کند.
5. با خرید یک آنتی ویروس در واقع کامپیوتر خود را در برابر مسائل ضدامنیتی و خرابکاری بیمه می کنند.
6. یک آنتی ویروس علاوه بر آپدیتهای روزانه که مانع ویروسی شدن کامپیوتر شما می شود، در مواقع بحران و حمله شدید ویروسها و Wormها خود را بخوبی نشان می دهد.

بنابراین خرید یک آنتی ویروس خوب و دارای تکنولوژی بالا یک امر واجبی به نظر می رسد.
حتما می پرسید امروزه که ویروس یاب های زیادی در بازار وجود دارد کدامیک را انتخاب کنیم؟ این سوال خودش به اندازه سوال عنوان مقاله مهم است. در مباحث قبلی به طور مفصل در مورد انواع آنتی ویروس ها و مقایسه آنها با یکدیگر و ویژگی های مثبت و منفی ویروس کش ها و تفاوت Anti virus های Crack شده و Original بحث شد. اما در این مقاله نیز بطور خلاصه به آن می پردازیم.
آنتی ویروسهای زیادی در بازار موجود است اما پیشنهاد ما به شما انتخاب آنتی ویروس از بین Kaspersky، Nod32، Quick Heal است. چرا؟ چون بر طبق نظر موسسه ویروس شناسی معتبر VB100% تنها 5 آنتی ویروس توانسته اند از آزمایشات سربلند بیرون بیایند، که همه اینها جزء آن دسته اند. Symantec نورتون و McAfee بعلت آمریکایی بودن و مسائل تحریم و همینطور عدم پشتیبانی شرکت اصلی و زیاد بودن نسخه های کرک شده آن توصیه نمی شود. برخی دیگر مانند Panda و Dr-Web و Bitdefender از تکنولوژی و انجین بسیار ضعیفی برخوردارند.
اما در بین NOD32، Kaspersky و Quick Heal اگر از آنتی ویروس تحت شبکه می خواهید استفاده کنید حتما کوئیک هیل را برگزینید زیرا نسخه سیستم مدیریت تحت شبکه این آنتی ویروس بسیار پیشرفته، کامل، با کاربری آسان و یوزرفرندلی می باشد.
اما برای کامپیوترهای شخصی: اگر از اینترنت پر سرعت و دائمی ADSL استفاده می کنید می توانید کاسپراسکای را انتخاب کنید، چون آپدیتهای این آنتی ویروس سنگین بوده و دائماً سرور خود را چک می کند. در ضمن سرعت اسکن این آنتی ویروس نیز بسیار کم می باشد. اگر کاهش سرعت اجرای نرم افزارها و بخصوص بوت سیستم (بالا آمدن ویندوز) برایتان مهم نیست می توانید از ناد 32 استفاده کنید. اما اگر از اینترنت معمولی Dial-Up استفاده می کنید و سرعت آپدیت برایتان مهم است حتما از ویروسیاب کوییک هیل استفاده کنید زیرا پکیج های آپدیت این آنتی ویروس به چند بخش تقسیم می شود (روزانه، هفتگی و ماهانه) و بسته های روزانه آن کمتر از 500 کیلوبایت می باشد (یعنی کمتر از 5 دقیقه) و هر 7 بسته روزانه به صورت هفتگی و هر 30 بسته روزانه به بسته های ماهانه تبدیل می شود. بنابراین اگر شما هر چند روز آپدیت بگیرید خیالتان از سرعت آپدیت راحت باشد.
در ضمن ظاهر نرم افزار ناد 32 معمولی است، کاسپراسکای متوسط و کوییک هیل زیباتر طراحی شده است. سرعت اسکن کوییک هیل و ناد32 تقریبا یکسان می باشد.
با توجه به مطالب فوق آنتی ویروس کوییک هیل یک انتخاب درست بنظر می رسد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, توسط سیبادو