سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

همانطورکه دوره های درمان مربوط به زیبایی صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای سنتی متمایل می‏شوند،زنان در نمایشگاهی به نام "دنیای زیبایی ژاپن" صف کشیدند تا طب سوزنی را امتحان کنند. فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است.

آقای تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست صورت را تقویت می کند.

آقای تاکشی کیتاگاوا، یک متخصص طب سوزنی ژاپنی می گوید :
"طب سوزنی زیبایی یک روش پزشکی یا عمل جراحی نیست. ما در این روش از قابلیت های درمانی که ارگانهای بدن هر شخص به طور طبیعی دارد بهره می گیریم و عامل اصلی نازیبایی پوست صورت را بر طرف می کنیم،و همانطوری که میل عموم مردم به درمان "زیبایی طبیعی" گرایش دارد، روش طب سوزنی ژاپنی به خوبی مورد قبول مردم ژاپن به خصوص خانم ها می‏شود."

با توجه به اینکه با فروش بالغ بر ۱۵ بیلیون دلار تنها در یک سال اخیر، ژاپن بازار شماره ۲محصولات وخدمات زیبایی در دنیااست.
صدور مجوز طب سوزنی ۱۳۰ سال پیش در دوره می جی ژاپن آغاز شد. کیتاگاوامی می گوید: درمانجویان مراجعه کننده زیبایی که عمدتاً حدود ۳۰ سال دارند، با توجه به گرانی و ناسالم بودن لوازم آرایشی یا پوست کشی های صورت، روز به روز به درمان با طب سوزنی امیدوارتر می شوند.
خانم ریه هایاشیدا، یک مراجعه کننده برای زیبایی با طب سوزنی می گوید :
طب سوزنی زیبایی با جراحی پلاستیک فرق می کند. خطر ناکامی درمان و معیوب شدن پوست را ندارد. همچنین از توانایی ذاتی بدن انسان که هماهنگی ارگانهای بدن و انرژی حیاتی می باشد برای به وجود آوردن زیبایی ضورت استفاده می کنند. به همین دلیل است که من آن را می پسندم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفته ام.

در ژاپن حدود ۴۰ هزار متخصص طب سوزنی مجوز گرفته اند و بیش از ۱۵۰ مدرسه که اغلب روی کاربردهای سنتی طب سوزنی متمرکز بودند وجود دارد ، اما هنگامی که کاربرد آن در پوست کشی صورت مشاهده شد، استفاده از وسایل آرایشی و بوتاکس و تزریق ژل نیز بیش از پیش کنار گذاشته شد.

زیبایی صورت با طب سوزنی در طب چینی :
بر اساس تئوری موجود در طب سنتی چین ظاهر صورت و بدن در حقیقت بازتابی از شرایط کلی بدن می باشد و عملکرد نرمال ارگانهای مختلف و مریدین ها موجب جریان کافی و منظم خون و انرژی شده و به صورت و بدن ظاهری سالم و بشاش و با طراوت می دهد.
تحریک نقاط مخصوص در طب سوزنی جریان خون و انرژی را به منظور ایجاد زیبایی هماهنگ می کند. این موضوع بر اساس طب غربی این گونه تفسیر می شود که ورود سوزن در نقاط منطقه ای ( لوکال) باعث پر خونی نقاط اطراف سوزن می گردد درنتیجه خون زیادی به این سمت هجوم آورده و در نتیجه از طریق این پر خونی وگشاد شدن رگها اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به سلولها رسیده و مواد زائد وسموم نیز به علت همین پر خونی سریعتر دفع شده و درپوست حالت شادابی و طراوت ایجاد می شود.
از طرفی پر خونی و تحریک پوست توسط ورود سوزن باعث تحریک کلاژن سازی شده و بعد از اتمام جلسات می توان شاهد از بین رفتن چین و چروک و سفت شدن پوست شده، از سوی دیگر طب سوزنی در صورت به علت تنظیم جریان خون و لنف به روشن شدن و شفاف شدن پوست حتی با یک جلسه درمان کمک زیادی می کند. شایان ذکر است طب سوزنی در درمان چین و چروک لکهای حاملگی(کلواسما) لنتیگو لک های ناشی از افزایش سن، کک و مک وآکنه موثر است.

موارد درمان زیبایی صورت که می توان از روش طب سوزنی ژاپنی و چینی انجام داد :
لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت،گونه گذاری طبیعی صورت،برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب،بزرگ کردن لب،بر طرف کردن جوش یا آکنه ی صورت و جای مانده ی جوش صورت و بدن،بر طرف کردن تیرگی و گودی زیر چشم و پف زیر چشم،بر طرف کردن پف زیر چشم،بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست،بر طرف کردن لک های صورت،بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک برای بعضی از افراد.
تمام این نا زیبایی های پوست صورت را می توان با درمان طب سوزنی چینی و ژاپنی و همچنین استفاده از روشهایی مکمل در طب چینی و طب گیاهی برای رساندن پروتئین کلاژن به بدن و بر طرف کردن سریع نازیبایی صورت موثر خواهد بود استفاده کرد تا حداقل 5 تا 10 سال جوانتر به نظر برسید و ماندگاری بسیار خوبی هم برای فرد خواهد داشت.

گونه گذاری طبیعی و افزایش حجم لبها بدون تزریق ژل و جراحی با سوزن هایی ظریف :
با گذشت زمان و افزایش سن، عضلات صورت به تدریج توان خود را از دست می دهند و اصطلاحا شل یا افتاده می شوند.این افتادگی عضلات علاوه بر ایجاد ظاهری نا خوشایند سبب افزایش چینهای صورت نیز می گردند. به عنوان مثال شلی و افتادگی عضلات گونه ها باعث عمیق تر شدن چین کنار لبها ( بین کنار لب و کنار بینی ) می گردد یا شلی عضلات زیر چانه سبب ایجاد غبغب می شود و…
طب سوزنی با تحریک نقاط خاص صورت به بازگشت توان اولیه عضلات و سفت شدن آنها و در نتیجه بهبود شکل ظاهری و از بین رفتن چین های کوچک و کاهش چین های عمیق کمک می کند.
یکی دیگر از موارد خاص طب سوزنی زیبایی، گونه گذاری و برجسته کردن لب هاست. لب و گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و امروزه افراد میتوانند با آسودگی خاطر از طریق سوزنهاییی بسیار ظریف جهت برجسته کردن گونه یا به اصطلاح کاشت گونه و زیبایی لب ها استفاده کنند.

در طب غربی برای افزایش حجم این قسمت های صورت از تزریق ژل و برای افزایش حجم و برجسته کردن استفاده می کنند.همچنین از کرمها یا ژل های موضعی برای این نوع زیبایی استفاده می کنند.
در طب سوزنی می توان با قرار دادن سوزن در نقاطی از گونه و لب بدون تزریق هیچ گونه ژل یا ماده ای دیگر،شما می توانید مثل سایر روشها گونه و لبهایی برجسته داشته باشید و هیچ عارضه ای برای شما در بر نخواهد داشت.

چگونکی عملکرد طب سوزنی برای فرم دادن سینه ها :
بر اساس طب چینی، سالم و بدون مشکل بودن سینه ها به طور عمده از دیدگاه فیزیولوزیکی به عملکرد طبیعی کلیه، طحال و کبد با هورمون های جنسی، تغذیه و ذهن بستگی دارد. دلیل کوچکی، آویزان بودن و فرو رفتگی نوک سینه را می توان اختلال یا ناهماهنگی این اندامها دانست. سایر ارگان ها از جمله قلب و ریه ها نیز می توانند سینه ها را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
بنابراین رسیدن به زیبایی و بزرگی سینه ها به وسیله طب سوزنی تنها یک مسئله بی اهمیت نیست. ابتدا به تجزیه و تحلیل بیمار و بررسی عوامل درونی او می پردازیم و سپس بر این اساس درمان را آغاز می کنیم.

زیبا سازی سینه ها به وسیله طب سوزنی از بخش های داخلی سینه شروع می شود و از طریق مکانیسم های زیر به دست می آید :
افزایش گردش خون و لنف
افزایش رشد بافت های خود سینه
تقویت رباط ها و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
بازیابی هورمون های جنسی و تعادل روانی
بهبود تغذیه و از بین رفتن مشکلات زنانگی

آیا شما یکی از داوطلبین بزرگ کردن سینه به وسیله طب سوزنی هستید؟
بر خلاف جراحی ایمپلنت سینه ها ، که ممکن است باعث عوارضی چون عفونت، خونریزی، واکنش سیستم ایمنی بدن، خوب نشدن جای زخمها، پس زدن مواد ایمپلنت توسط بدن، کوچک شدن یا پارگی آنها، جایگزینی و برداشتن آنها شود، طب سوزنی بدون درد و جای زخم و به شکلی کاملا طبیعی اندازه ی سینه ها را بزرگ می کند. داوطلبین زیبا سازی سینه به وسیله طب سوزنی عمدتا خانم های بین شانزده تا پنجاه و پنج سال هستند که می خواهند از یک روش غیر از جراحی برای بهبود و زیباسازی شکل سینه هایشان استفاده کنند. این افراد اکثرا دارای مشکلات زیر هستند.
کوچکی سینه ها - نابرابری سینه ها - افتادگی سینه ها – فرو رفتگی نوک سینه
حتی خانمهایی که سینه هایی نسبتا طبیعی دارند نیز ممکن است برای حفظ حالت سینه ها یا جلوگیری از افتادگی زودرس سینه ها این درمان را آغاز کنند.
درمان با طب سوزنی به بیماران مبتلا به سرطان سینه، اختلالات انعقاد خون و بیماری ضعف سیستم ایمنی بدن توصیه نمی شود.

اصول و چگونگی جلسات درمانی :
درمان عمدتا با طب سوزنی انجام می گیرد، اگر چه ماکسیباکشن و داروهای گیاهی چینی نیز ممکن است در برخی مواقع مورد استفاده قرار گیرند. موفقیت در درمان تا حد زیادی بر اساس تشخیص صحیح و مناسب ، انتخاب دقیق و صحیح نقاط مورد نظر برای قرار دادن سوزن، فرمول های گیاهی و تکنیک های هوشمندانه ی سوزن زدن است که همه آنها نیاز به بینش فراوان بالینی و تخصص دارند.

گیاهی که در زیبایی سینه نقش موثری دارد :
پوراریا میریفیکا گیاهی است که در مناطق شمال تایلند می روید. در مطالعات گوناگون ثابت شده است که این گیاه دارای توانایی منحصر به فردی است و به طور طبیعی اندازه ی سینه ها را بزرگتر می کند. پوراریا میریفیکا حاوی مقادیر طبیعی از استروژن گیاهی، میروسترول، دگسی میروسترول، دیدزین، جنیستین، سیتوسترول- بی و غیره است. و این مواد شیمیایی گیاهی شناخته شده به خانمها جهت ایجاد توازن در سطح هورمون های بدن آنها کمک می کنند. زمانی سطوح هورمون های بدن متوازن است که شخص در بدن و سینه هایش احساس سلامت و بهبود کند.

فواید پزشکی گیاه میریفیکا :
پوراریا میریفیکا علائم آزار دهنده یائسگی از قبیل نوسانات خلق و خو، احساس ایجاد حرارت در بدن، اختلالات قلبی و عروقی، پوکی استخوان و غیره را کاهش می دهد. این گیاه همچنین دارای اثر ضد سرطان است.
کارایی پوراریا میریفیکا از لحاظ علمی ثابت شده است و خانمها در چندین دهه اخیر برای داشتن سینه های بزرگتر، سفت تر و دایره ای تر از آن استفاده کرده اند. این گیاه ویژگی های مثبت فراوانی از قبیل تاثیر بر کیفیت پوست، مو و ناخن دارد. علاوه بر این، این گیاه همچنین می تواند به وسیله PMS باعث کاهش علائم آزاردهنده ی یائسگی شود.

چگونه با کمک پوراریا میریفیکا سینه ها بزرگ تر می شوند؟
بیشتر خانمهایی که از پوراریا میریفیکا استفاده کرده اند پس از چند هفته درمان شاهد سفت شدن و حجیم شدن سینه هایشان بوده اند. با استفاده از این گیاه به طور طبیعی می توان اندازه ی سینه ها را یک یا دو سایز افزایش داد. برای به دست آوردن نتیجه ی مطلوب باید تمام توصیه ها از قبیل ورزش های مختص به بزرگ شدن سینه و رژیم غذایی مناسب را به خوبی اجرا کرد. اکثر خانمها با استفاده درست از این گیاه می توانند تا هشتاد درصد اندازه سینه ها یشان را بزرگ کنند!

در این روش درمانی از این گیاه که در یک ترکیب مکمل گیاهی با اثرات قوی تولیدکلاژن مورد نیازدر بدن و با طب سوزنی می توانید بدون نیاز به جراحی و پروتز به فرم دهی مناسب سینه ی خود به خصوص خانمها دست پیدا کنید
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, توسط سیبادو