سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

خدا رحمت کند گذشتگانتان را ، مرحوم پدرم می گفت: ایّام جنگ است، باید نیاز رزمندگان! تأمین شود ، اگر گوشت گران شد و یا پیدا نشد به گوجه روزگار می گذرانیم … حالا چی!!!

درسته اینجا همان سرزمینی است که روزگاری برای پیرایش و پالایش آن خونهای فرزندان رشید شما در کف خیابان ها و بر بلندای کوهای غرب و خاک تفیده ی جنوب ایران، زمین و زمان را رنگین کرد.

درسته! این زنها همانهایی هستند که شهیدان گفته اند خواهرم! سیاهی چادر تو برندّه تر از سرخی خون من است و این مردها ، همان اَشباهُ الرّجالی هستند که سفارش شدند آقایان هرگاه دستان شما از دامن ولایت کوتاه شد به دامن غرب گرفتار می شود.

وحالا این سرزمین به خون شهیدان رنگین شده پاتوق عقده گشایی عدّه ای متموّل لا اُبالی البته از خدا بی خبر که مستُ لا یَعقَل در حاشیه بحر خزر به بهانه تعطیلات سال جدید ،هنجارهای دینی و مذهبی و فرهنگ بومی ناشی از باورهای شیعی منطقه شمال، مهد علویان را نشانه رفته اند و گمان می بری که کریسمس رسیده و یا عید نوروز را هنوز از عینک باستانی محض آن که خُرافی بوده می بینند، غافل از آنکه نوروزی که ائمه ستودند قالب اسلامی و معنوی آن ، یعنی پیوند با خدا و خلق خدا و … می باشد و نوروز ما با شهادت زهرای مرضیه (س) با اشک دیدگان پسرش امام زمان (عج) عجین شده است.

بله اسلام تفریح و گردش سالم را غذای روح می داند آنگونه که جسم نیاز به غذا دارد روح هم نیازمند است . لکن همانطور که غذای فاسد جسم را مریض می کند و به حال آن ضرر دارد، تفریح ناسالم و ناپاک و فاسد هم جان و روان آدمی را بیمار می کند که این بیماری به مراتب کشنده تراست.

هتاکی و هنجار شکنی تا جایی رسیده که زنان بدون پوشش لازم (سر برهنه) سوار بر دوچرخه و بدون هیچ پوششی سوار بر جت اسکی در دریای دین ستیزی موج سواری می کنند و مردان بی غیرت با شلوارک ، رکابی … و سگ به آغوش و قلاده به دست ترک تازی می کنند.

باورها را لگد مال ، دلهای مؤمنین را جریحه دار و خداباوران را پوزخند و به ساحت پاک مقدسات بی حرمتی می کنند…!

و ره آورد سفرهای کذایی آنها در منطقه ضمن ترویج بی بند و باری و ابتذال ، موج گرانی را با سوء استفاده عدّه ای از هم کسوتانشان در شهرهای مسافر خیز رقم می زند.

سوغاتشان برای مردم بومیِ گرفتارِ در این وانفسایِ اقتصادی این شد که گوشت را کیلویی ۳۵۰۰۰ تومان ، گوجه را ۷۰۰۰ تومان ، سیب زمینی ۳۰۰۰ تومان « وَ قِس عَلی هذا» … بخرند.

خدا رحمت کند گذشتگانتان را ، مرحوم پدرم می گفت: ایّام جنگ است، باید نیاز رزمندگان! تأمین شود ، اگر گوشت گران شد و یا پیدا نشد به گوجه روزگار می گذرانیم … حالا چی!!!

 

ضمن تشکر از بعضی از مسئولین به ویژه امنیتی از جمله فرمانده محترم کلانتری کلارآباد


قابل توجه است که وقتی به مسئولین مراجعه و گلایه می شود. جواب دندانشکن آنها شنیدنی است !

چقدر سخت می گیرید … خلأ قانونی داریم … قانون دست ما را بست …

اینجا قطب توریست است ، اگر سخت بگیریم توریسم نمی آیند منطقه به پول آنها نیاز دارد ….

هزاران مشکل دیگر وجود دارد ، اینها که چیزی نیست ، آنقدر گفتیم خسته شدیم، کو گوش شنوا…

ونا گفته نماند ما هم بر این باوریم چرا که !!!

روح أمر به معروف مرده است، انکار اجماعی در پیش است که با عدم همّت خوبان و غفلت خانواده ها و مسئولین، خواسته و یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن بریزیم ! و به هجمه فرهنگی «شما بخوان شبیخون فرهنگی» کمک کنیم.

و به این بیت خودم را تسلی می دهم

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من / آنکه البته به جایی نرسد فریاد است

وَ آخِرَ دَعوانا الحمدللهِ رب العالمین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو