سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
سال هاست که عادت کرده ایم شاهد حضور بازیگران سینما در عرصه هایی مانند عکاسی و نقاشی و طراحی باشیم و در مقابل فوتبالیست های زیادی نیز وارد عرصه بازیگری و خوانندگی شده اند، البته ناگفته پیداست که هر دو دسته برای فعالیت در عرصه جدید از شهرتی که در شغل اصلی خود دارند، بهره برداری می کنند.
بولتن نیوز: در شرایطی رسانه ها مختلف به ابراز تبلیغی رایگانی برای مستند فوتبالی نیکی کریمی تبدیل شده اند که از نیت واقعی کریمی برای ساخت این مجموعه اطلاع موثقی در دست نیست و حتی فدراسیون فوتبال زیر بار همکاری با کریمی نرفت اما همنوایی عجیب رسانه ها ابهاماتی را به وجودآورده است.

 

سال هاست که عادت کرده ایم شاهد حضور بازیگران سینما در عرصه هایی مانند عکاسی و نقاشی و طراحی باشیم و در مقابل فوتبالیست های زیادی نیز وارد عرصه بازیگری و خوانندگی شده اند، البته ناگفته پیداست که هر دو دسته برای فعالیت در عرصه جدید از شهرتی که در شغل اصلی خود دارند، بهره برداری می کنند.

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان مطرح سینما یکی از افرادی است که در دایره شمول فوق قرار می گیرد اما تصمیم وی برای ساخت مستندی فوتبالی خیلی زود به خوراک خبری برای رسانه ها تبدیل شد و طی یکی دو ماه گذشته روزی نبود که خبری از حضور نیکی کریمی در تمرینات یکی از تیم های فوتبالی در رسانه های مختلف با گرایشات سیاسی مختلف منتشر نشود.

در این میان رسانه ها سعی داشتند با پرداخت به حواشی حضور کریمی در تمرینات تیم های فوتبال و گفتگوی وی با مربیان و بازیکنان این تیم ها از یکدیگر در پوشش دادن خبری این اتفاق سبقت بگیرند تا جایی که نشست خبری کریمی با استقبالی در حد نشست های خبری علی کفاشیان برگزار شد.

با این حال هنوزهم مشخص نشده که دلیل توجه بیش از حد رسانه ها به ساخت مستند فوتبالی نیکی کریمی و تبلیغات رایگان رسانه ها برای این فیلم که سود بیشتر خانم بازیگر را به همراه دارد، چیست و اصولا چرا رسانه ها اسباب کسی شده اند که از نیت واقعی وی برای ساخت یک مجموعه فوتبالی خبر ندارند؛ به عبارتی رسانه ها در این خصوص عینا همان کاری را انجام دادند که کریمی انتظارش را داشت.

مستند فوتبالی روزی روزگاری فوتبال توسط بخش خصوصی ساخته می شود و تبیلغاتی که رسانه ها پیرامون ساخت این مجموعه داشته اند، موجب شده که این متسند پیش از آماده شدن نهایی به شهرت بسیار زیادی بین مخاطبان دست پیدا کند و پخش کننده فیلم به لطف رسانه ها در زمان اکران نهایی نیازی به تبلیغات آن چنانی و هزینه کردن در این باره نداشته باشد.

 

در مقطعی شنیده می شد که کریمی قصد دارد این مجموعه مستند را با همکاری فدراسیون فوتبال راهی بازار کند که رئیس فدراسیون به دلایلی که رسانه ای نشد، با این درخواست مخالفت کرد اما همکاری جالب توجه رسانه ها در این موضوع خاص ورود پیدا نکردن فدراسیون فوتبال را کاملا جبران کرد.

این در حالی است که تهیه کنندگان مجموعه هایی مانند قبل یخی و قهوه تلخ با صرف هزینه های سنیگن تبلیغات با مشکلات مالی مواجه شدند تا جایی که در زمان هایی بحث ورشکستگی آن ها نیز مطرح شد اما نیکی کریمی نه تنها با چنین مشکلی مواجه نخواهد شد بلکه به لطف رسانه ها سودی میلیاردی نصیبش خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو