ما را حمایت کنید
 
سیبادو

با مواد طبیعی که دردسترس همه ما است میتوانیم ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشیم

 1. استفاده از روغن زیتون
روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها را به پوست و مو می رساند.می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید. ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود.
توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابروها کم شده است) انجام دهید.بهتراست این کار را شب و قبل از خواب انجام دهید، زیرا در این زمان، روغن زیتون فرصت کافی را برای تاثیرگذاری خود خواهد داشت.
2. استفاده از روغن کرچک
روغن کرچک، روغن مغذی دیگری برای تسریع رشد ابروها می باشد. سه قطره روغن کرچک را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن منطقه از پوست کنید. این کار را حداقل یک بار در روز انجام دهید و ماساژ دادن آن را برای مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه انجام دهید.
بهتر است این کار را در شب و قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید تا روغن کرچک فرصت کافی برای تاثیرگذاری خود را داشته باشد.اگر چه مواد شیمیایی برای تسریع رشد ابروها در داروخانه ها وجود دارند، اما مواد طبیعی بودن بیشتر توصیه می شوند، زیرا اگر نتیجه هم ندهند، ضرری را هم در پی نخواهند داشت.
3. پیروی از رژیم غذایی مخصوص
پیروی از رژیم غذایی سرشار از سبزیجات سبز دارای برگ می تواند ایده مناسبی برای رشد هر چه بیشتر ابروهای فرد باشد.استفاده از محصولات لبنی کم چرب و پروتئین های کم چربی نیز به تسریع رشد ابروها کمک می کند. با افزایش دریافت پروتیئن و خوردن سبزیجات مانند اسفناج نیز می توان به این هدف رسید .تخم مرغ، لبنیات، انواع گوشت و حبوبات از منابع پروتئینی می باشند.
4. استفاده از روغن نارگیل
روغن نارگیل علاوه بر تغذیه پوست، به نرم نگه داشتن پوست نیز کمک زیادی می کند. چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید. حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید و بهتر است که قبل از خواب شب این کار را انجام دهید .
  راه های افزایش رشد ابروهای کم‌پشت
نکات لازم
۱. مصرف روغن های ذکرشده در بالا، در طی روز سبب چرب شدن پوست می شوند و میکروب ها و گردوغبار موجود در هوا به راحتی جذب پوست می گردند و ممکن است آلودگی ها و عفونت هایی را در آن منطقه ایجاد کند. اما در هنگام خواب شب، امکان جذب آلودگی توسط پوست کمتر می باشد. به همین دلیل استفاده از آنها در خواب شب توصیه می شود.
۲. اگر چه محصولات شیمیایی برای تسریع رشد ابروها در داروخانه ها به فروش می رسند، اما روش‌های ذکر شده در بالا به علت طبیعی بودن بیشتر توصیه می شوند، زیرا استفاده از این راه ها حتی اگر نتیجه هم ندهد، ضرری را هم در پی نخواهند داشت.
دیدیم که با مواد طبیعی و روغنهایی که در اطراف ما وجود دارند و بدون استفاده از مواد شیمیایی هم میتوان به زیبایی ابروهایمان اضافه کرد و باعث رشد بهتر آنها شد. (مجله اینترنتی فشن ها fashionha.ir)
 
ارسال در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


کلیدی است که یک کی بورد، مانیتور و موس را بین دو یا چند کامپیوتر به اشتراک می گذارد.

  سوئیچ KVM این تجهیز وقتی که می خواهید یک یا چند کامپیوتر یا سرور را از یک محل کنترل کنید بسیار مفید واقع می شود. با استفاده از یک سوئیچ KVM به راحتی می توانید یک کیبورد، مانیتور و موس را در آن واحد به چندین کامپیوتر یا سرور متصل کنید. معمولا سوئیچ های KVM می توانند تا 64 کامپیوتر را کنترل کنند حتی می توانید به کمک آن سرور ها را کنترل نمایید.
یک سوئیچ KVM برای تکنسینی که در یک دیتا سنتر کار می کند وسیله دوست داشتنی و ایده آل است همینطور برای کسانی که باید به صورت مستقل به تعداد زیادی کامپیوتر دسترسی داشته باشند بسیار ارزشمند است. خوب خودتان تصور کنید چقدر اتلاف هزینه و زمان خواهید داشت اگر در یک دیتا سنتر که کامپیوتر های زیادی وجود دارد برای هر کامپیوتر کی بورد، موس و مانیتور مجزا بخرید. سوئیچ های KVM بسیار کاربردی و کاملاً اقتصادی هستند.
معمولاً تکنسین های کامپیوتر از سوئیچKVM برای سوئیچ کردن (جابجایی ) از یک کامپیوتر یا سرور به کامپیوتر یا سرور دیگر استفاده می کنند. معمولاً این کار با یک کلید میانبر انجام می شود به طوریکه تکنسین مربوطه به یک فرمان و به سرعت از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر دسترسی پیدا می کند. سوئیچ KVM چیست؟ همچنین یک سوئیچ KVM می تواند تجهیزات جانبی مانند موس و کی بورد را شبیه سازی نماید.
برای اینکه یک کامپیوتر یا سرور به خوبی کار کند باید سیگنالی از این تجهیزات (از قبیل موس و کی برد) دریافت کند. اگر کامپیوتر یا سرور احساس کند از یکی دستگا های جانبی سیگنالی دریافت نمی شود در این صورت برخی برنامه ها بیش از حد معمولا منابع کامپیوتر را اشغال می کنند و احتمالاً کامپیوتر یا سرور شما کندتر از حد معمول کار خواهد کرد. سوئیچ های KVM دارای شبیه ساز هایی هستند که به گونه ای عمل می کنند که سیگنال مانیتور، موس و کیبورد را برای کامپیوتر یا سرور تولید می کنند به این ترتیب کامپیوتر یا سرور متوجه نمی شود که اکنون این تجهیزات جانبی متصل نیستند و از سرعت آن کاسته نخواهد شد.
در کنار سوئیچ های KVM نرم افزار های مختلفی وجود دارند که از آن جمله می توان به Kavoon, Virtual Networking Computer و MaxiVista اشاره کرد. این نرم افزار ها به تکنسین کامپیوتر این امکان را می دهند که در آن واحد با استفاده از یک شبکه معمولی و یک نرم افزار چندین کامپیوتر را کنترل نمایند. وقتی که نمی خواهد تعداد زیادی سیم برای هر کامپیوتر بکشید این روش جایگزین خوبی است.
اگر از سوئیچ KVM و نرم افزار به صورت هم زمان استفاده کنید می توانید تعداد بیشتری کامپیوتر را تحت کنترل خود داشته باشید همین طور نرم افزار هایی هستند که به کمک آنها می توانید از طریق خط تلفن یا اینترنت به کامپیوتر های دیگر دسترسی پیدا کنید. سوئیچ های KVM معمولاً نصب ساده ای دارند و بدون کمک از افراد خاصی می توانید آنرا بدون مشکل نصب کنید و بد نیست بدانید قیمت این سوئیچ ها برای مصارف حرفه ای بین 150 تا 500 دلار است.
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

تهويه صحيح و جريان هوا كافي در داخل كامپيوتر سبب افزايش عمر كليه قطعات داخل كيس شما مي شود.

 يكي از مهمترين قطعات كامپيوتر هارد ديسك آن است. فرض كنيد CPU كامپيوتر شما مشكل دار شود فقط با تعويض آن كامپيوتر بدون مشكل خاصي به كار عادي خود ادامه مي دهد. ولي اگر هارد ديسك شما از بين رفته باشد و شما از اطلاعات و فايل هاي خود Back up (پشتيبان) نگرفته باشيد همه اطلاعات و زحمات شما از بين رفته است. بنابراين نگهداري از هارد ديسك و اطلاعت آن بخصوص براي افراد حرفه اي بسيار مهم است.
بعضي كمپاني هاي معتبر مانند «سايبر كولر» (cybercoolerinc.com) فن و هيت سينك هاي اختصاصي براي هارد ديسك ساخته اند كه براي هارد ديسك هاي جديد سرعت بالا (چون گرماي زيادي توليد مي كنند) مناسب هستند.
نصب اين نوع فن و هيت سينك ها (هيت سينك كه معمولاً از جنس فلزي مانند آلومينيوم است به شكل پره پره ساخته مي شود و يك پخش كننده گرماست و عملاً سطح تماس هوا با قطعه گرم را زياد مي كند.) بسيار ساده است و هر كاربري به سادگي مي تواند آن را انجام دهد. تنها كاري كه بايد بكنيد بايد كيس كامپيوتر خود را باز كنيد سپس هارد ديسك را باز كرده هيت سينك و فن را نصب كنيد. سپس هارد را سر جايش ببنديد و سوكت تغذيه فن را هم به سوكت مادربرد متصل كنيد.
البته اين فن هارد ديسك شما را خنك ميكند ولي جريان هواي گرم در داخل كيس افزايش مي يابد. بنابراين بايد به جهت جريان هوا توجه زيادي بكنيد.
در كامپيوتر هاي خانگي كه كار در دماي نرمال اتاق و براي كارهاي روزمره و نه چندان سنگين استفاده مي شوند جريان معمول به اين صورت است كه هواي گرم از طريق فن منبع تغذيه بيرون كشيده مي شود و با همين مكش از جلوي كيس از طريق شيارهايي كه به همين منظور تعبيه شده است هوا خنك وارد كامپيوتر مي شود. ولي در كامپيوترهاي قوي تر مانند سرورها و كامپيوترهاي توليد انيميشن 3 بعدي و ... بايد يك فن در جهت جريان هواي ورودي قرار داد تا حجم هواي ورودي افزايش يابد و بتواند گرماي بوجود آمده را از محيط داخل كيس خارج كند. زمانيكه شما براي هارد ديسك خود فن قرار مي دهيد عملاً گرماي هارد را به سمت مناطق گرم ديگر مي فرستيد پس بايد توجه كنيد كه آيا جريان هواي ورودي كافي است يا خير.
 
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


تغییرات ویندوز ۸ تنها محدود به یک رابط کاربری جدید نمی شود بلکه ویندوز ۸ پیشرفت های امنیتی زیادی داشته است از جمله آنتی ویروس یکپارچه، محافظت از زمان بالا آمدن سیستم عامل و …

  آنتی ویروس یکپارچه

سرانجام یک آنتی ویروس یکپارچه به اسم Windows Defender برای ویندوز ۸ اضافه شد اما شما می توانید هر زمان که بخواهید آنتی ویروس مورد علاقه خود را نصب کنید که در این صورت Windows Defender به صورت خودکار از کار خواهد افتاد ولی ما دلیلی برای اینکار نمی بینیم چون که Windows Defender به خوبی کارش را انجام می دهد.

 
اجرای ضد تروجان قبل از راه اندازی سیستم عامل

در ویندوز ۸، آنتی ویروس ها می توانند قبل از بوت شدن سیستم عامل اجرا شوند تا درایور های سیستم را اسکن و نرم افزار های مخرب را شناسایی کنند. این قابلیت به شما کمک می کند که نرم افزار های مخرب قبل از اینکه خود را از دید آنتی ویروس  پنهان کند و یا آنتی ویروس را از کار بندازد، شناسایی شوند. Windows Defender این قابلیت را به صورت پیش فرض دارد و دیگر انتی ویروس ها هم امکان اضافه کردن این قابلیت را به برنامه اشان را دارند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

با این روش سرعت کپی پست متن های مورد نیاز شما اضافه میشود.

 اگر شما روزانه با فایل های متنی زیادی مثل فایل های ورود، HTML، CSS و … سر کار دارید، در این آموزش روشی را به شما آموزش می دهیم
که بدون نیاز به باز کردن فایل متنی، بتوانید محتوی آن را کپی کنید و در نتیجه سرعتتان را در انجام کارهایتان افزایش دهید.
 
اضافه کردن به Send To
برای رفتن به پوشه Sent To، به قسمت Run بروید و shell:sendto را در آن وارد کنید.
سپس در یک قسمت خالی راست کلیک کرده و از قسمت New، گزینه shortcut را انتخاب کرده و دستور زیر را در آن قرار داده.
CMD /C CLIP <
سپس نام دلخواه خود را انتخاب کنید.
تمام شد. اکنون شما با راست کیک بر روی هر فایل متنی می توانید محتویات آن را به clipboard بفرستید.
 
تغییر آیکن

به صورت پیش فرض یک آیکن برای shortcut در نظر گرفته می شود. اما به راحتی می توانید این آیکن را تغییر دهید. برای این کار ابتدا روی
shortcut راست کلیک کرده و سپس properties را کلیک کرده. حال Change Icon رو کلیک کرده. ما از آیکونی که در
مسیر “%SystemRoot%System32shell32.dll” قرار دارد، استفاده می کنیم اما شما می توانید از هر آیکنی که تمایل دارید، استفاده کنید.

 
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


فرق بین حریم خصوصی و محرمانه بودن چیست؟ حریم خصوصی زمانی استفاده می شود که شمایک چیزی دارید و همه از وجود آن خبر دارند ولی امکان استفاده از آن را ندارند بطور مثلا اگر شما یک کارت اعتباری داشته باشید دیگران از وجود آن خبر دارند ولی تا زمانی که شماره آن را نداشته باشند نمیتوانند از آن استفاده کنند .

 
 فرق بین حریم خصوصی و محرمانه بودن چیست؟ حریم خصوصی زمانی استفاده می شود که شمایک چیزی دارید و همه از وجود آن خبر دارند ولی امکان استفاده از آن را ندارند بطور مثلا اگر شما یک کارت اعتباری داشته باشید دیگران از وجود آن خبر دارند ولی تا زمانی که شماره آن را نداشته باشند نمیتوانند از آن استفاده کنند اما در محرمانه بود این چنین نیست یعنی هیچ کس نه از وجود آن خبر دارند و نه میتوانند به آن دسترسی یابند. پیام های محرمانه از زمانی ایجاد شد که یک فرد برای رساندن یک پیام کشته شد. از روشهای قدیمی می توان به خالکوبی کردن پیام روی سر افراد یا پوشاندن پیام بوسیله موم و قورت دادن آن و یا استفاده از نوشته های نامرئی (اگر متولد دهه ۵۰ تا ۷۰ باشید حتما نوشتن روی کاغذ با آب لیمو را بخاطر دارید!) را نام برد.

علم پنهان کردن پیام ها روی کاغذ را پنهان نگاری می نامند، و اگر در عکس دقت کنید شما نمیتوانید متوجه چیزی شوید مگر اینکه از طریق پسورد یا ابزار های مشخص بتوانید پیام مورد نظر را نمایش دهید. اگر به این نوع پیام های محرمانه علاقه مندید در زیر آموزش ۴ روش آن آمده است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:روش پنهان کردن پیام محرمانه , توسط سیبادو

وقتی که برای شما از ویژگی های Windows 8 task manager بگوییم در می یابید که این سرویس بسیار مفید است و همچنین به قدرت بیشتر آن نسبت به دیگر نسخه های پیشین ویندوز پی می برید. امروز ما به شما نحوه کنترل سرویس ها با استفاده از Windows 8 Task Manager را توضیح می دهیم.

ایتدا برای استفاده از task manager باید آن را اجرا کرد. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد یکی از راحت ترین این شیوه ها استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + Esc می باشد.

شما می توانید task manager را بحالت فشرده نیز نمایش دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد قسمت نمایش جزئیات شوید، برای اجرای آن وارد More details که در پایین صفحه است شوید. با ورود به  More details، زیر جزئیات برای تان نمایان میشود. حال وارد تب services شوید تا بتوانید لیست سرویس ها را مدیریت کنید. ستون ها، اسم ،PID ،توضیح ،وضعیت ها و گروه را نشان میدهند.

 استارت، ری استارت یا توقف سرویس ها

برای این کار میتوانید روی سرویس مورد نظر راست کلیک کرده و حالتی را که میخواهید از لیست انتخاب کنید.
  یادگیری درباره یک سرویس
بهترین روش برای آموزش و یادگیری سرویس ها این است که اطلاعات را از ستون توضیح بخوانید. این ستون اطلاعات نسبی درباره سرویس را به شما خواهد داد. درصورتیکه اطلاعات کافی نبود می توانید روی سرویس مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Search Online را انتخاب کنید.
 
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

حتماشنیده اید که خوردن روزانه یک سیب انسان را از پزشک بی نیاز می کند .

 1. سیب
حتما شنیده اید که خوردن روزانه یک سیب انسان را از پزشک بی نیاز می کند و اکنون می توانید این جمله را نیز اضافه کنید که سیب شما را از چاقی نیز دور نگاه می دارد. سیب منبع غنی آب و همچنین فیبر است که شخص بعد از خوردن آن فورا احساس سیری می کند. علاوه بر این سیب یک کاهش دهنده طبیعی اشتها است . بنابراین در اواسط بعد از ظهر یا در فاصله بین صبحانه تا ناهار گزینه خوبی است و شما را از پرخوری در بین وعده های غذایی باز می دارد.
2. تخم مرغ
تخم مرغ پخته، عسلی یا املت شروع خوبی برای روز است و تا مدت طولانی احساس سیری می کنید. تخم مرغ منبع غنی پروتئین است و به سرعت اشتها را کم می کند. در اوخرعصر می توانید تخم مرغ پخته و سالاد سیب زمینی بخورید
این ماده غذایی یکی از بهترین گزینه ها برای صبحانه است. می توانید آن را با شیر کم چرب بخورید و تا ناهار احساس سیری کنید. برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند جو دوسر یک مورد سالم بوده و برای تناسب اندام موثر است.
4. ماهی
ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که میزان متابولیسم را ارتقاء داده و کلسترول را نیز کاهش می دهد.
5. سوپ
آیا شنیده اید که اکثر سلبریتی ها برای شام سوپ را ترجیح می دهند؟ به این دلیل است که سوپ چاق نمی کند، هضم آن آسان بوده و شکم را پر می کند. سوپ مرغ یا سبزیجات با آب گوشت گزینه ای بسیار ایده آل محسوب می شود. در صورت دلخواه یک کاسه سالاد نیز در کنار آن قرار دهید تا فورا وزن کم کنید.
6. خشکبار
یک مشت خشکبار بدون نمک و خام، روشی عالی برای از بین بردن گرسنگی است. به گزارش نیک صالحی می توانید یک پاکت کوچک از آنها را در کیف خود داشته باشید تا در زمان احساس گرسنگی از آن بخورید. بهترین گزینه بادام و گردو است، چرا که موجب چاقی نیز نمی شود. اگر برای شما مهم نباشد که کمی انرژی و کالری نیز دریافت کنید می توانید به آنها بادام زمینی نیز بیافزایید.
7. میوه های مرکبات
پرتغال، انبه، گریپ فروت و آناناس و... منبع غنی ویتامین C هستند. آنها مواد غذایی بسیار مفید برای بدن بوده و در کنار آن مدت طولانی تری شما را سیر نگاه می دارند.
8. پاپ کورن
در مقایسه با اسنک های دیگر از جمله چیپس های سیب زمینی پاپ کورن زیاد بدن را چاق نمی کند و در کنار آن احساس سیری می دهد. اگرچه باید از خواباندن آن در نمک یا کره بیش از حد اجتناب کرد (وگرنه نخوردن آن بسیار بهتر از خوردن آن است.)
9. سبزیجات برگ سبز
دلیل آنکه اکثر سالاد ها حاوی سبزیجات سبز است آن است که در طولانی مدت احساس سیری میدهند.به گزارش نیک صالحی یک کاسه بزرگ مملو از کاهو، اسفناج و دیگر سبزیجات بهترین راه مقابله با گرسنگی در هر زمان در روز است به خصوص بعد از شام وقتی که مدت زیادی بیدار می مانید، لازم نیست که به چربی بدن نیز اضافه کنید!
10. ماست
ماست نه تنها در روز می تواند بخشی از نیاز کلسیوم شما را تامین کند بلکه شکم را نیز سیر نگاه می دارد . در صورت تمایل می توانید به آن میوه نیز اضافه کنید.
11. غذاهای حاوی پروتئین و فیبر بالا
به طور کلی بیشتر بر غذاهایی باید تمرکز کنید که حاوی پروتئین و فیبر بالا بوده و در کنار آن چربی کمتری دارند. مواد غذایی با کربوهیدرات مرکب نیز خوب هستند. از آنجا که برای هضم شدن در بدن، کمی زمان می برند به طور تدریجی گلوکز آزاد کرده و احساس سیری می دهند.
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


 در این قسمت موضوعی رو توضیح بدم: که کمتر به ان اشاره شده زمانی که شما ماهی را خریداری میکنید نکات زیر را باید انجام دهید که از تلفات ماهی جلوگیری کنید

  در صورت وجودروشنایی در اکواریوم ان را خاموش کنید.

 هم دما کردن : پلاستیک حاوی ماهی رامستقیما برای 5 دقیقه در داخل اب بگذارید.

 اب به اب کردن: در پلاستیک را باز کرده و مقداری از اب اکواریوم { به همان مقدار داخل پلاستیک} را داخل پلاستیک بریزید (به مدت 5 دقیقه)  در پلاستیک را در اب فرو کرده تا خود ماهی ها وارد اب آکواریوم شوند.
 
نکاتی که باید بر روی اکواریوم خود انجام دهید این است که:

1.هیچ گاه پمپ ویا بخاری خود را برای مدت خاص (مثل شبها)خاموش نکنید چون با ایکارتون باعث بالا رفتن یا پایین اومدن دما میشوید و باعث کمبود اکسیژن در اب و بالا رفتن تلفات تون میشه.

2.هیچگاه پمپ را برای مدت طولانی خاموش نکنید (مخصوصا در زمستان) چون باعث بالا رفتن درجه حرارت و نیز کمبود اکسیژن در آب شده و در نتیجه ماهیها دچار خفگی میشوند.

3.تغیرات دما بر روی ماهی ها تاثیر گذار است. کم شدن دما تحرک ماهی را کم کرده واز اشتها می افتند و بر روی بدن انها سفیدک وقارچ ایجاد میشود.چشم ماهی ها سفید میشودو...حالا اگر ما بالا برود تنفس ماهیها شدید شده و حالت خفگی به انها دست میدهد و بیشتر در سطح ب شنا میکنند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو

خطوطی که به اعتقاد بسیاری از مردم می‌تواند آینه‌ای از رفتار و خلق‌وخوهای فردی باشد. سال‌هاست که چینی‌ها با مطالعه و بررسی خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحیات فرزندانشان را شناسایی و متناسب با آن از روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای تربیت و آموزش آنها استفاده می‌کنند.

آنها گاهی پا را از این موضوع فراتر می‌گذارند و برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین همسر و حتی کارمند پیش از بررسی سوابق کاری و رزومه افراد به مطالعه اثر انگشت‌ آنها می‌پردازند. آنها برای این کار نیاز به اثر 5 انگشت دست چپ دارند. بر اساس این باور اثر انگشت در افراد به صورت خطوط دایره‌ای شکل (O) و خطوط مواج (W) دیده می‌شود و وجود هر یک از این خطوط در انگشتان مختلف مانند انگشت شست یا سبابه نشان دهنده یک ویژگی یا خلق‌وخوی اخلاقی است. برای تجربه این باور تنها به یک برگ کاغذ سفید و یک استامپ نیاز دارید. به 5 انگشت خودتان نگاه کنیدو بعد خودتان را بهتر بشناسید.

اثر انگشت OOOOO
مستقل‌ترین فرد روی زمین

اگر اثر تمامی انگشت‌های دست چپ از شست تا انگشت کوچک به صورت دایره‌ای باشد، شما با شخصی مواجهید که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است. این فرد شخصیتی بسیار قوی و خلق و خویی گرم دارد، به گونه‌ای که می‌تواند در یک مهمانی به‌راحتی با افراد مختلف با روحیات متفاوت گرم بگیرد و گفت و گو کند. این افراد چه مرد، چه زن شخصیت مستقلی در زندگی دارند و غالبا در زندگی شخصی و کارشان بسیار موفق هستند. تجربه نشان داده این افراد به سختی دچار خشم و بی‌قراری می‌شوند و در شرایط بحرانی می‌توانند با حفظ آرامش بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


 

 Windows Explorer وارد یک پوشه می‌شوید که درون این پوشه فایل‌ها و پوشه‌های فراوانی نیز وجود دارد. اکنون در صورتی که قصد داشته باشید تا سریعاً و بدون استفاده از قسمت Search فایل یا پوشه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید چه خواهید کرد؟ در این ترفند به معرفی یک روش بسیار آسان اما کاربردی خواهیم پرداخت که می‌توانید بسیار سریع پوشه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای این کار:
کافی است تنها پس از ورود به پوشه‌ی مورد نظر شروع به تایپ کاراکترهای ابتدایی فایل یا پوشه‌ی مورد نظر خود به شکل سریع کنید.
خواهید دید که فایل یا پوشه به حالت انتخاب درآمده است.
برای این کار نیازی به استفاده از قسمت Search نخواهد بود و تنها کافی است در محیط پوشه با دانستن نام فایل یا پوشه‌ی مورد نظر، حروف ابتدایی آن را تایپ نمایید.
اکثر کاربران می‌دانند که با تایپ حرف اول فایل یا پوشه می‌توان مجموعه‌ی فایل‌ها یا پوشه‌هایی که با این کاراکتر شروع می‌شوند را پیدا کرد. اما بسیاری از این که می‌توان کاراکترهای بعدی را نیز وارد کرد بی‌اطلاع هستند.
البته دقت نمایید همانطور که گفته شد بایستی تایپ کاراکترها را سریع و بدون اتلاف وقت انجام دهید.
به عنوان مثال در صورتی که به دنبال فایلی با نام beytoote باشیم، با وارد کردن beyt فایل ما پیدا شده است
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


 همان طور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین پروسه‌های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‌شود مدیریت فایل‌های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه و راه‌اندازی مجدد آن باشید. به ویژه زمان‌هایی که در محیط ویندوز یا رجیستری تغییری ایجاد می‌کنید و به جای Restart کردن خود ویندوز، راه‌اندازی مجدد پروسه‌ی Windows Explorer نیز موجب اعمال تغییر می‌شود. جالب است بدانید که برای انجام این کار تنها یک راه وجود ندارد! در این ترفند به معرفی 4 راه جالب برای راه‌اندازی مجدد پروسه‌ی Windows Explorer خواهیم پرداخت. این ترفندها بر روی ویندوزهای 7 و 8 عملی خواهند بود.
راه اول: استفاده از Task Manager ویندوز
مرسوم‌ترین راه برای بستن و سپس راه‌اندازی مجدد پروسه‌ی explorer.exe استفاده از Task Manager است.
برای این کار ابتدا کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+Esc را فشار دهید.
در صورت استفاده از ویندوز 7:
ابتدا به تب Processes بروید.
سپس در ستون Image Name بر روی explorer.exe کلیک کنید.
در نهایت بر روی End Process کلیک کرده و در پنجره‌ی باز شده بر روی End process کلیک کنید.
اکنون برای بازیابی مجدد این پروسه، در همان محیط Task Manager از منوی File بر روی New Task کلیک کنید.
در پنجره‌‌ی باز شده عبارت explorer.exe را وارد کرده و روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
اما در صورت استفاده از ویندوز 8:
پس از باز شدن Task Manager در صورتی که از ظاهر فشرده‌ی آن استفاده می‌کنید بر روی More details کلیک کنید.
سپس در تب Processes بر روی Windows Explorer راست کلیک کرده و Restart را انتخاب کنید.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

 چگونه باید یه فایل زیپ شده رو برگردونیم؟
اول باید برنامه ی Win RAR را نصب کنیم وقتی که نصب تموم شد دقت داشته باشیم که همه ی پسوندها مخصوصا RAR و ZIP انتخاب شده باشد و در صورت علامت دار بودن گزینه ی cascaded context menus  گزینه ی finish را می زنیم.

روش اول
روی فایل فشرده یاZip یا RAR که داریم کلیک راست می کنیم و گزینه ی Extract to Name File (نام فایل Zip یا RAR یا هر فایل فشرده ی دیگری که داریم) را انتخاب می کنیم با این کار کنار فایل zip ما پوشه ای هم نام ایجاد می شود و فایل ها در آن ریخته می شود.

روش دوم
فایل را باز می کنیم ( کلیک راست می کنیم و open را می زنیم ) همه ی فایل های داخل آن را انتخاب می کنیم و کلیدهای ctrl+c را برای کپی کردن فایل می زنیم و در جایی که می خواهیم کپی کنیم paste می کنیم.


 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط سیبادو


اینترنت یک گیگابیتی برای ما تخیلی به نظر می‌رسد، پیش از این در مورد اینترنت گیگابیتی کانزاس نوشته بودم، اما راستش را بخواهید این سرعت فوق‌العاده در بطن خود مشکلاتی هم دارد.

 
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از یک پزشک، مدتی است که گوگل تصمیم گرفته است، شهر آستین را مجهز به اینترنت یک گیگابیتی کند، یکی از مشکلات نحوه تطابق شهروندان و صاحبان صنایع با این اینترنت است. یک مشکل ساده در همان ابتدای امر آشکار می‌شود، یعنی همان زمانی که اینترنت یک گیگابیتی تحویل یک خانه داده می‌شود، در واقع او راه آسانی برای سنجش سرعت اینترنت نخواهد داشت، سایت‌هایی مانند SpeedTest.net هنوز برای سنجش چنین سرعت‌هایی آماده نیستند.

مشکل دیگر این است که ابزارهایی مانند لپ‌تاپ‌ها از استاندادهای لازم مثل ۸۰۲٫۱۱a/c پشتیبانی نمی‌کنند و نمی‌توان با فراغ بال از حداکثر سرعت اینترنت یک گیگابیتی استفاده کرد. اما مشکل بزرگ‌تر از این است که واقعا با این اینترنت چه کار باید کرد! «مایک فارمر»، رئیس شرکت Leap2 که اینترنت گیگابیتی در اختیار دارد می‌گوید که با این اینترنت می‌تواند ۶ ویدئوی یتیوب را با کیفیت ۱۰۸۰p باز کند، از نت‌فلیکس هم استفاده کند، ولی باز هم ۷۵۰ مگابیت از اینترنت‌اش بدون استفاده می‌ماند!موضوع دیگر این است که یک کاربر با این اینترنت با کاربرانی در دنیا تماس خواهد بود که به سرعت اینترنتشان به مراتب پایین‌تر است، به همین خاطر این تفاوت سرعت ممکن باعث تضادهایی شود، برآورد می‌شود که در آمریکای شمالی ۶۴۰ هزار نفر از طریق شبکه FTTH ، اینترنت خانگی ۱۰۰ مگابیتی داشته باشند، اما در مورد بقیه چه؟

اصولا همان طور که در فارسی گفته می‌شود سواره، هیچ درکی از حال و روز پیاده ندارد! شما اگر یکی اینترنت در حد یک یا دو مگابیت داشته باشید، خواهی نخواهی کاربرانی را که اینترنت دیال آپ یا اینترنت ADSL با سرعت‌های ۱۲۸ کیلوبیت دارند، فراموش خواهید کرد. به شیوه‌ای مشابه  این اینترنت پرسرعت گیگابیتی هم باعث ایجاد یک شکاف بین کاربران خواهد شد.بی‌شک اینترنت یک گیگابیتی فوق‌العاده است، با آن آپلود و دانلودهایی سریعی می‌توان داشت، می‌توان از سرویس‌های ابری و شیوه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد شبکه‌های مجازی افراد استفاده کرد، اما مثل همه فناوری‌های نو مدتی طول می‌کشد تا جا بیفتد.

 
ارسال در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:مشکلات اینترنت گیگابیتی , توسط سیبادو


ترفند کامپیوتر

 در صورتی که در محیط ویندوز 8 اقدام به پاک کردن یک فایل یا یک پوشه کنید خواهید دید که بر خلاف نسخه‌های قبلی ویندوز، پنجره‌‌ی تأییدیه‌ حذف نمایش داده نمی‌شود و فایل یا پوشه بدون تأیید شما راهی سطل آشغال ویندوز می‌شود. در این ترفند به معرفی نحوه فعال کردن نمایش پنجره‌ تأییدیه‌ حذف در ویندوز 8 خواهیم پرداخت.
بدین منظور:
ابتدا بر روی آیکن Recycle Bin در صفحه دسکتاپ ویندوز راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.
در این پنجره تیک گزینه‌ی Display delete confirmation dialog را بزنید.
سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید.
از این پس با حذف یک فایل یا یک پوشه، پنجره‌ای جهت تأیید این عمل نمایش داده خواهد شد.

دقت کنید در نسخه‌های قبلی ویندوز نیز این گزینه موجود است، اما تنها در ویندوز 8 به صورت پیش‌فرض غیرفعال است.
همچنین همانند گذشته برای حذف فایل‌ها بدون ارسال آن‌ها به Recycle Bin، می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Shift+Delete استفاده نمایید.
 

 

 
 

 

ارسال در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:فعال کردن نمایش پنجره‌‌ی تأییدیه‌ حذف ویندوز , توسط سیبادو