ما را حمایت کنید
 
سیبادو

كارت Eye_Fi


 

شركت سازنده كارت Eye_Fi كار شگفت انگيزي كرد. آنها يك حافظه 2 گيگا بايتي با قابليت ارتباط بي سيم (امواج راديويي) را بر روي يك كارت جمع كرده اند. جالب اينكه اين كارت از نظر ظاهري هيچ تفاوتي با يك كارت SD معمولي ندارد و نه از آن ضخيم تر و نه درازتر است.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۴

صاحبان ای میل یاهو ! این مطلب را فوری بخوانید
 
بالاخره پس از یک دوره زمانی چند ساله و بعد از شرکتهای گوگل و مایکروسافت، شرکت یاهو پروتکل SSL را برای سرویس ایمیل خود فعال کرد.این کار  به دنبال نامه های متعدد از سوی EFF، ACLU، گزارشگران بدون مرز و تعدادی از سازمان های دیگر  به شرکت یاهو (ماریسا مایر) برای ایجاد تغییر و به منظور کمک به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران ،صورت گرفته است.
مشخصه بارز SSL بصورت HttpS می‌باشد که شاید بارها در اینترنت مشاهده کرده باشید و به سادگی از آن گذر کرده باشید.

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد , محافظت می‌کند تا در این انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند. SSL یک استاندارد صنعتی است و توسط ملیون‌ها وب سایت در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

در حال حاضر و بعد از این تغییر ، این سرویس و استفاده از اتصال SSL در سایت یاهو اختیاری بوده!! و گزینه HTTPS به طور پیش فرض فعال نیست، اما امکانی ایجاد شده است که کاربران می توانند آن را در اکانت خود با چند کلیک فعال نمایند.
در طول چند سال گذشته،  بارها توسط کارشناسان امنیتی درخواستهای متعددی به شرکت  یاهو جهت اعمال سرویس HTTPS داده شد اما تاکنون این شرکت هیچ اقدامی قابل مشاهده ای برای  انجام این کار صورت نداده است. متاسفانه، این تاخیر کاربران این شرکت را در معرض خطر، به خصوص  اخلال در ایمیل یاهو نموده است .با این حال، این حرکت توسط یاهو یک گام مهم در جهت ارائه کاربران یاهو ایمیل با امنیت بیشتر بر روی حساب های خود است.
 
برای فعال کردن این گزینه SSL توسط کاربران کافی است بعد از لاگین کردن در اینباکس خود در یاهو و انتخاب گزینه‌ی Mail Options در بخش General عبارت Turn on SSL را یافته و گزینه‌ی Make your Yahoo! Mail more secure with SSL (i.e. preventing others from accessing your account at Internet cafes) را تیک کرده و سپس دکمه Save را کلیک کنید و برای فعال شدن یک بار از ایمیل خود خارج شوید و مجددا Login کنید.
برای تشخیص صحت اینکار کافیست آدرس بار خود را چک کنید و مطمئن شوید که آدرس ای میل شما بجای http با https شروع شود
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز ۷ می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو
می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

این ابزار برای نصب ویندوز برای نوت بوک شما ،یا دسکتاپ تان از طریق درایو usb فلش می باشد.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:نرم افزار بوت ویندوز از طریق usb, توسط سیبادو

آموزش به همراه تصویر در ادامه مطلب:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:آموزش چت کردن با دو یا چند ID یاهو مسنجر به صورت همزمان , توسط سیبادو

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

گوگل سیستم‌عامل اندروید را برای به تسخیر درآوردن دنیای صفحات لمسی و رایانه‌های لوحی روانه بازار کرد. این سیستم‌عامل متن‌باز که با هسته لینوکس عرضه می‌شود، دارای نرم‌افزارهای فراوان و کاربران بیشماری بوده و شرکت‌های تولیدکننده‌ی بسیاری در محصولات خود از این سیستم‌عامل بهره می‌برند.

 

شاید همیشه عادت داشته‌اید اندروید را بر روی یک تبلت و یا گوشی ‌هوشمند ببینید، اما اکنون با تلاش عده‌ای از طرفداران این سیستم عامل، نسخه‌ای از اندروید در حال توسعه است که قابلیت اجرا بروی کامپیوترهای معمولی، لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها را به صورت یکتا و یا بوت دوگانه (در کنار یک توزیع گنو/لینوکس و یا ویندوز) دارد.

براي دانلود و توضیحات به همراه تصویر محیط کار به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز 7

1 گیگابایت رم برای ویندوز 32 بیتی ویندوز 7 یا 2 گیگابایت رم برای ویندوز 64 بیتی ویندوز7
16 گیگابایت فضای خالی دیسک سخت برای ویندوز 32 بیتی ویندوز7 و 20 گیگابایت برای ویندوز 64 بیتی 7
کارت گرافیکی یا چیپ است که پشتیبانی از DirectX 9 با 128 مگابایت حافظه داخلی (به تم Aero فعال باشد)
1 گیگاهرتز یا سریعتر 32 بیتی (x86) یا 64 - بیتی (x64) پردازنده به بالاتر که ویندوز سرعتش کم نشه

يثشق

برای آموزش به همراه تصویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه سوابق رانندگی باید در واگذاری مسوولیت‌ها و پست‌های سازمانی مد نظر قرار گیرد، از اجرای دو طرح ویژه خبر داد و گفت: بر این اساس تمامی رانندگان تا اوایل سال آینده می‌توانند بدون مراجعه به پلیس، خلافی خود را دریافت و پرداخت کنند. از سوی دیگر همه رانندگان مورد بازآموزی و طی دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفن­ های 1556در تهران و 82488- 021در شهرستان­ ها و همچنین مرکز تماس شرکت به­ پرداخت ملت با شماره تلفن­ های 27312731 و22770970- 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:بانک ملت , کارتخوان , فروشگاه, توسط سیبادو

تصاویر راداری جدید از سیارک 2007PA8‌ در زمان عبور سیارک از فاصله 6.5 میلیون کیلومتری زمین که 17 برابر فاصله زمین تا ماه است، توسط آنتن 70 متری شبکه عمیق فضایی در گلدستون طی 9 روز تهیه شده است و در هر تصویر نمایی از چرخش سیارک در جهت خلاف عقربه ساعت دیده می‌شود که با کمک این تصاویر، ابعاد سیارک 1.7 کیلومتر محاسبه شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:ناسا , سیارک , تلسکوپ , 2007PA8, توسط سیبادو

فانتوم ری (Ray) جزو کلاس هواپیماهای جنگنده بدون سرنشین است که از فناوری پنهان کاری سود می برد. این پهپاد توسط بخش سامانه های دفاعی یکپارچه شرکت بوئینگ طراحی و ساخته شده است. این پروژه به صورت کاملا سری و از اواسط سال 2007 میلادی کلید خورد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:پهپاد , آمریکا , آرکیو 170 , عکس, توسط سیبادو

منابع بازاری از کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی انواع لپ تاپ های سونی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر دادند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

به گفته كارشناسان از آنجا كه تمركز روي تكنولوژي‌هاي قديمي به ضرر بازار است و باعث عقب ماندن بازار ايران از بازارهاي جهاني مي‌شد،به همين دليل عرضه‌كنندگان بيشتر روي عرضه نمونه‌هاي مبتني بر تكنولوژي‌هاي روز تمركز دارند.به هر حال طي يكي دوماه اخير اكثر نمونه‌هاي توليدي داخل ايران كه در ليست تازه واردها نيز قرار دارند از گران قيمت‌هاي بازار هستند



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو


کلیه مشترکین تلفن همراه اول می توانند با اتصال به سامانه جامع USSD به کلیه خدمت طرح های اپراتور اول دسترسی یابند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو
۵۰۴ Essential Words نرم افزاری برای یادگیری ۵۰۴ لغت ضروری مکالمه به زبان انگلیسی می باشد. ضرورت یادگیری زبان انگلیسی بر هیچ کس پوشیده نیست و برای این یادگیری نیز روش ها و ابزارهای متنوعی وجود دارد که یکی از آنها یادگیری ضروری ترین واژه های موجود در این زبان است. نرم افزار ساده و کم حجم ۵۰۴ واژه ضروری مکالمه زبان انگلیسی برای آشنا کردن شما با رایج ترین و ضروری ترین واژه ها در این زبان بیگانه طراحی شده و دارای امکاناتی نظیر نمایش لغات همراه با ترجمه و مترادف، تلفظ لغات، پشتیبانی از افزودن لغات جدید با قابلیت پشتیبان گیری از این لغات، ایجاد لغتنامه شخصی و اشتراک آن با دیگران، ایجاد و درج فایل صوتی برای تلفظ لغات با صدای انسان، جستجوی آسان و سریع لغات، نمایش لغات در بازه های زمانی به صورت متناوب، قابلیت اجرا در تمامی نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم عامل ویندوز و … می باشد.

برای دانلود کلیک کنید
 
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

رزمندگان ایران اسلامی در ابتدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی مقابل ارتش مجهز رژیم بعثی که پشتیبانی تمام دنیا را داشت، ایستادند و نشان دادند که هیچ سلاحی بالاتر از ایمان و الگوی فرهنگ عاشورا وجود ندارد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

نرم افزار cFosSpeed 8.03 Build 2002 Beta به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.

البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است، استفاده کنند.

برای دانلود کلیک کنید
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

او با اشاره به این‌که واردات اولویت 1 و 2 طبق روال سابق در حال انجام است، گفت: واردات کالاهای اولویت سه تا 9 بر اساس پالایش نهایی انجام خواهد شد.شرح کامل در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود.

 
 

لینک دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو

ما همیشه هشدارهایی درباره خطرات ویروس‌ها می‌شنویم و به ما گفته می‌شود که کامپیوترمان حتما باید یک آنتی ویروس خیلی قوی داشته باشد. اما ویروس دقیقا چیست؟ آیا واقعا جای نگرانی هست؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو

گرم شدن بيش از حد قطعات با آسيب ‏رساني به سخت‏ افزارها ميتواند عمر آن‏ها را نيز کوتاه‏تر کند و حتي تأثير منفي بر روي عملکرد نرم افزارهاي در حال اجرا بگذارد.در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اعلام انتقاد این صنف از مصوبه اخیر دولت مبنی بر ممنوعیت موقت واردات کامپیوتر به کشور، افزایش چندین برابری قیمت کالاهای کامپیوتری و دامن زدن به وضعیت قاچاق را از جمله مهمترین تبعات این تصمیم عنوان کرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو

داشتن یک کامپیوتر خوب می تواند در بسیاری از کارهای روزانه به شما کمک برساند اما برای اینکه بتوانید از این سیستم همیشه استفاده کنید باید به دقت آن را محافظت کنید.در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو

محققان مؤسسه فناوری ویرجینیا یک شارژر جدید برای تلفن همراه ساخته‌اند که حرکت را به انرژی تبدیل می‌کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو

کامپیوترها برای سهولت و سرعت بخشیدن به زندگی انسان‌ها بوجود آمده‌اند، اما بعضی وقت‌ها آنقدر مشکلات بزرگی برای این وسایل آرامش‌ساز بوجود می‌آیند که فلسفه وجودیشان کاملاً زیر سوال می‌رود. وقتی کامپیوتر کند عمل می‌کند، بیشتر توصیه می‌شود که روی آن آنتی ویروس نصب کنید یا رم آن را ارتقاء دهید و یا حتی ویندوز را دوباره نصب کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو