ما را حمایت کنید
 
سیبادو

شرکت اپل آماده ارائه نسل پنجم تبلت های iPad با ویژگی های جدید تر می شود.

همانطور که میدانید یکی ازموفق ترین شرکت های دنیا در زمینه تیلت شرکت اپل است.اینبار اپل سعی در ساختن محصول جدید خود دارد .این شرکت در حال کار روی نسل پنجم تبلت های آی پد می باشد و طبق گزارش های رسیده این محصول در تابستان پیش رو رسما معرفی خواهد شد.البته این شرکت هنوز ویژگی های محصول جدید خود را ارائه نکرده اما پیش بینی می شود تا این تبلت جدید با گرافیک بالاتر و سرعت بیشتر به بازار آید.

این محصول جدید با صفحه نمایش 9.7 اینچی به دست کاربران می رسد.البته این تنها ویژگی نسل پنجم تبلت های آی پد نیست و گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که این محصول جدید سبک تر و باریک تر از مدل های گذشته می باشد.با توجه به رونمایی محصولاتی با حافظه های بالا،انتظار می رود تا ظرفیت حافظه این دستگاه جدید نیز باعث شگفتی شود.
پیش بینی شده تا در ماه جولای تا ژوئن اپل به طور رسمی نسل پنجم تبلت های iPad را رونمایی کند.
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 
شرکت فیلیپس به تازگی محصولی را اختراع کرده که جایگاه کم مصرف ترین LED را به خود اختصاص داده است.این محصول جدید می تواند تا 200 لومن بر وات نور تولید کند.لومن واحد اندازه گیری مقدار نور انتشار یافته از یک چشمه ی نور است.پیش از این کم مصرف ترین لامپ ها می توانستند تا 170 لومن بر وات نور تولید کنند.

در این لامپ از دو واحد نور آبی و یک واحد نور قرمز به همراه یک فیلتر فسفر استفاده شده که نور تولید شده توسط آن را به سمت سبز رنگ متمایل می کند.این ترکیب نور باعث می شود تا گرمای کمتری نسبت به مدل های قدیمی لامپ ها تولید شود و مصرف انرژی تا حد بالایی کاهش پیدا کند.

یک لامپ جدید از این نوع که تنها 120 سانتی متر طول دارد می تواند 2600 لومن نور تولید کند و این به معنای پایان دوران لامپ های مهتابی می باشد.این لامپ ها تا سال 2015 به طور گسترده وارد بازار خواهند شد.

 
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

محققان لباس هوشمندی برای نوزادان طراحی كرده اند كه مجهز به حسگرهایی برای تشخیص علت گریه و بررسی وضعیت جسمانی كودك است.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسگرهای تعبیه شده در تار و پود لباس هوشمند نوزادان، دمای بدن، ضربان قلب و حركات كودك را بررسی و گزارشی از وضعیت كودك در اختیار والدین قرار می دهد.
لباس هوشمند با تشخیص رطوبت در لباس كودك، زمان مناسب تعویض پوشك را از طریق ارسال ایمیل یا پیام كوتاه به اطلاع والدین می رساند.
هر لباس مجهز به فرستنده هایی قابل اتصال به تلفن همراه هوشمند و رایانه است و والدین با نصب نرم افزارهای مخصوص می توانند داده های دریافتی درخصوص وضعیت سلامت نوزاد را مورد بررسی قرار دهند.
با نصب یك نرم افزار بر روی تلفن همراه هوشمند، والدین قادر خواهند بود از سطح فعالیت بدنی، ضربان قلب و وضعیت جسمی نوزاد آگاه شوند كه در این حالت احتمال بروز آپنه خواب و سایر خطرات مرتبط با سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) بطور چشمگیری كاهش می یابد.

این لباس به طور آزمایشی در بیمارستان كودكان مورد آزمایش قرار گرفته است و محصول نهایی پس از تكمیل شدن به قیمت ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
 

 
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

SmartWallit یک کیف پول هوشمند است که از گم شدن تلفن همراه جلوگیری می کند.

 
کیف پول و تلفن همراه دو وسیله ای هستند که همواره همراه افراد هستند و هر دو از لوازم با ارزش و مهم به حساب می آیند.گم شدن این دو می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده که در مواقعی جبران ناپذیر می باشد و باعث وارد شدن خسارت مالی شود.
 
به تازگی یک کیف پول هوشمند به نام SmartWallit ساخته شده که از گم شدن کیف پول و تلفن همراه جلوگیری می کند.این کیف پول توسط بلوتوث نسخه چهار به تلفن همراه متصل می شود و با یک نرم افزار واسط کار می کند که باعث می شود تلفن همراه و کیف پول با یکدیگر مرتبط شوند و در صورت جدا شدن از یکدیگر صدایی برای یادآوری به کاربر توسط هریک از آن ها پخش شود.
به این صورت نه کیف پول و نه تلفن همراه در یک محل خاص جا نخواهند ماند چراکه هرگاه هر کدام از دیگری فاصله بگیرد کاربر با شنیدن صدای پخش شده متوجه وسیله ی جا مانده خواهد شد.

 
این کیف پول می تواند تا شعاع 30 متر امواج بلوتوث را پخش کند و باتری به کار رفته در آن تا 25 روز کار می کند. SmartWallit قیمتی حدود 40 دلار دارد.

ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

اولین پرینتر دستی در جهان ساخته شد.

 

  به نقل از ساینس دیلی این پرینتر که به طول یک خودکار عادی و عرض آن در حد یک تلفن همراه است را می توان در جیب جا داد.

گفتنی است؛ اطلاعات مورد نیاز برای پرینت متن ها را می توان به کمک رایانه جیبی تلفن همراه، فلش و لپ تاپ‌ها از طریق فناوری بلوتوث و یا به صورت بی‌سیم به دستگاه منتقل کرد.

طریقه کار با این دستگاه بدین صورت است که پرینتر بر روی کاغذ قرار گرفته و در راستای مورد نظر به آرامی حرکت داده می شود.

این دستگاه لرزش‌های اضافی دست را در زمان چاپ لحاظ نمی کند. دانشمندان امیدوارند که در آینده این فناوری را در سطوح بالاتری بکار ببرند

ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

با تایپ گوشی خود مشکل دارید؟ دیگر نگران نباشید از این پس تایپ شما سریعتر خواهد شد.

 

   محققان ادعا می‌کنند که یک صفحه کلید جدید را برای صفحات لمسی طراحی کرده‌اند که به انگشت شست شما اجازه می‌دهد تایپ سریعتری را انجام دهید. این محققان ادعا کرده‌اند که تایپ توسط این صفحه کلید جدید 34 درصد سریعتر خواهد بود.

امروزه تایپ توسط صفحه کلید QWERTY بسیار سخت است زیرا این نوع صفحه کلید برای صفحات نمایش لمسی ساخته نشده است و همجنین طرز حرکت انگشت شست بر روی صفحه کلیدهای فیزیکی بسیار با حرکت این انگشت بر روی صفحات لمسی متفاوت است.

محققان می‌گویند که برای تایپ با صفحه کلید QWERTY بر روی صفحات لمسی تنها به 20 کلمه در دقیقه محدود خواهید شد که در مقایسه با تایپ بر روی صفجه کلیدهای فیزیکی بسیار سرعت کمتری است.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 10 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو


 

داستان موفقیت افراد معمولا برای اغلب ما جذاب و شنیدنی است. درست به همین دلیل هم هست که این داستان‌های موفقیت وقتی درباره افرادی محبوب و شناخته شده‌اي مثل استیو جابز نابغه دوست داشتنی دنیای تکنولوژی باشد، طبیعتا جذابیت بیشتری داشته و باورپذیر هم هستند.

 
 


 

با این حال اما واقعیت همیشه راه خودش را می‌رود و هیچ کاری به قهرمان‌سازی‌های ما ندارد. با این اوصاف بهتر است در میان داستان خلاقیت افرادی مانند مارک زوکربرگ، جک دورسی یا حتی استیو جابز، جایی هم برای اتفاقات نه چندان خوشایند و حتی اشتباهات آنها بگذاریم. این موضوع اصلا دور از انتظار نیست و در روند خلاقیت، ابداع و نوآوری هر کارآفرینی وقوع بعضی اشتباهات ناگزیر است و استیو جابز با تمام هوشمندی و خلاقیتش هم از این موضوع مستثني نیست. در واقع همین اشتباهات هستند که به این افراد بزرگ ادامه راه را نشان داده و کمک می‌کنند تا کارهای آینده را بهتر و بدون اشتباه انجام بدهند.
به این ترتیب به عنوان مثال برای جک دورسی سال‌ها زمان برای کسب تجربه لازم بود تا در نهایت بتواند شبکه اجتماعی بزرگ و پر طرفدار توئیتر را تاسیس و راه‌اندازی کند. استیو جابز هم در طول دوران کاری خودش اشتباهاتی انجام داده است که تاثیر زیادی بر روند کاری او و شرکت اپل گذاشته‌اند. در همین راستا مجله هاروارد بیزینس ریویو به تازگی فهرستی از بزرگترین اشتباهات استیو جابز منتشر کرده است که آنها را در اینجا می‌خوانید:


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:بزرگترین اشتباهات استیو جابز , توسط سیبادو

 

 

نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد

 
 
نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد که توانسته تعداد قابل توجهی مخاطب به خود جذب کند شما با استفاده از این نرم افزار به هنگام اتصال به اینترنت به راحتی میتوانید با سایر دوستانتان که از نرم افزار Tango Video Calls استفاده میکنند به صورت رایگاه صحبت کنید و تصویری با هم ارتباط داشته باشید . Tango Video Calls 2.8 یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی‌راه‌های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می‌توان به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت ، تماس‌های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

تانگو tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

ویژگی‌های کلیدی :
کاربری آسان
عدم نیاز به لاگین کردن و پسورد ، یک بار ساخت اکانت برای همیشه تنها در چند ثانیه
کیفیت بسیار بالا بر روی فناوری‌های ۳G, 4G و Wi-Fi
سازگار با تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها
امکان انجام بازی هنگام مکالمه

برای دانلود آدرس لینک زیر را در ادرس بار مرورگر خود کپی کرده و بر روی دکمه اینتر کلیک کرده و این برنامه کاملا مفید را دانلود کرده و از ان استفاده نمایید

http://uploadboy.com/sgxvkt6sq7n5.html

پسورد: ندارد
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

تلفنهاي هوشمند آينده مي توانند با تغيير نياز کاربران خود و يا براساس شکل دستهاي آنها تغيير شکل دهند

 
 


 

دانشمندان دانشگاه بريستول طي تحقيقات خود به تلفنها و يا دستگاه هاي رايانه اي اشاره کرده اند که تغيير شکل مي دهند و براي مثال مي توانند هنگامي که يک بازي را روي آن اجرا مي کنند به نوعي تغيير شکل دهند که بازي کردن با آن تسهيل شود و يا اينکه از يک صفحه کليد سه بعدي برخوردار باشند که هنگامي که از آن استفاده نمي کنيد ناپديد شود.

اين گروه تحقيقاتي شش نمونه اوليه دستگاه تغيير شکل دهنده ساخته اند که با آنها مواد و سيستمهاي مختلفي که را مي توان براي ساخت آنها به کار گرفت، آزمايش کنند. در ميان مواد آزمايش شده مي توان به پليمرهاي الکترواکتيو دي الکتريک و آلياژهاي حافظه دار اشاره کرد. دکتر آن رودانت محقق اصلي اين تحقيقات اظهار داشت: در زندگي روزمره با اشکال مختلفي رو به رو هستيم که شکل آن به ما مي گويد چگونه بايد از آنها استفاده کنيم. براي مثال يک دستگيره در و يا در بطري نوع استفاده از خود را در شکلش دارد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

NeroTrigger ابزاری برای عکاسی از سوژه هایی مانند رعد و برق است که با سرعت بالا اتفاق می افتد.

 
  • عکاسی از سوژه هایی مانند رعد و برق یا شکسته شدن شیشه که به سرعت اتفاق می افتند غالبا کاری دشوار و غیر ممکن به نظر می رسد.این کار نیاز به سرعت و دقت عمل بسیار بالایی دارد و حتی با وجود یک خطای کوچک هم نمی توان از چنین سوژه هایی یک تصویر خوب تهیه کرد.

 
به تازگی محصولی وارد دنیای دوربین های دیجیتال شده که NeroTrigger نام دارد و مشکل عکاسی از سوژه هایی که در مدت زمان کوتاه رخ می دهند را حل کرده است.این ابزار کوچک دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به مدل های مشابه می باشد و بسیار هوشمند عمل می کند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

چگونه در شرایط اضطراری گوشی را شارژ کنیم؟

با استفاده از SOSCharger می توانید تلفن همراه خود را شرایط اضطراری شارژ کنید....

 
  • از SOSCharger می توانید تلفن همراه خود را شرایط اضطراری شارژ کنید.
    برای بسیاری از کاربران تلفن های همراه پیش آمده که دچار حادثه شوند تلفن همراه آن ها بدون شارژ بماند و یا در شرایط قطعی برق نیاز فوری به وسیله خود داشته باشند. نداشتن شارژ و عدم دسترسی به برق مهمترین مشکل و معضل تلفن های همراه است که با استفاده از شارژر SOSCharger حل می شود.
    SOSCharger یک شارژر قابل حمل می باشد که مشکل عدم دسترسی به برق برای شاژر تلفن های همراه را حل کرده است.از مهمترین قابلیت های این تلفن که باعث می شود تا برای همه ی تلفن های همراه هوشمند جدید کارایی داشته باشد قدرت شارژ باتری تا ظرفیت 1500 میلی آمپر می باشد.
    با تکان دادن دسته ی تعبیه شده روی این شارژر به مدت سه تا پنج دقیقه می توان 5 تا 12 دقیقه با تلفن همراه مکالمه کرد.البته این زمان با توجه به نوع تلفن همراه متفاوت می باشد.این دستگاه از درگاه استاندارد USB استفاده می کند که امکان شارز هرنوع گوشی با آن را به کاربر می دهد.روی این دستگاه نیز چراغ های LED نصب شده که میزان شارژ باتری را نشان می دهد.
    قیمت این شارژر ها 35 دلار می باشد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند....

 
 

اگر شما همیشه مسافرت می روید و مجبورید که همه جا از لپ تاپتان استفاده کنید، ماوس بی سیم (Wireless) بهترین وسیله ی جانبی است. من در این مقاله به شما می گویم که چطوری ماوس بی سیم را به لپ تاپتان وصل کنید.

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کار کنند. بهترین وسیله برای کسانی که همیشه مسافرت می کنند و از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم است. البته از این ماوس برای کامپیوترهای رومیزی هم استفاده می شود که به شما کمک می کند که همیشه میزتان بدون سیم و مرتب باشد. ماوس بی سیم هم مثل بقیه وسایل بدون سیم کار می کند، سیگنال های فرکانس رادیویی را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده می فرستد و می گیرد.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:wireless, ماوس سیم, اتصال ماوس سیم تاپ, کامپیوتر, ترفند کامپیوتر , توسط سیبادو

 

 

اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‏تان یک فاجعه رخ دهد، این فاجعه می‏تواند ریختن آب، چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپتاپ‏ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‏دهد می‏تواند در صورت عکس‏العمل اشتباه به مرگ دائمی لپتاپ نیز منجر شود! در این ترفند به معرفی راه‏کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپتاپ انجام دهید خواهیم پرداخت...

 
 

1. در ابتدا پیش از انجام هر کاری آرامش خود را حفظ کنید و دست و پای خود را گم نکنید. با انجام صحیح این کارها می‏توانید لپتاپ خود را نجات دهید، در نتیجه نگران نباشید.
2. در عین حالی که آرامش خود را حفظ می‏کنید سریع نیز باشد. هر ثانیه‏ای که بگذرد امکان نفوذ بیشتری از رطوبت به داخل لپتاپ وجود دارد. در نتیجه زمانی برای نشستن و افسوس خوردن وجود ندارد.
3. لپتاپ را در صورت اتصال به برق از پریز جدا کنید و هر چه وسیله جانبی نظیر ماوس، فلش دیسک و... به لپتاپ متصل است را از آن جدا کنید. همچنین اگر باتری داخل لپتاپ است، آن را نیز بیرون بیاورید.
4. بسته به میزان مایع ریخته شده روی لپتاپ بررسی کنید و تخمین بزنید مایع تا کجا نفوذ کرده است. در اکثر مواقع آب به داخل لپتاپ نفوذ نکرده و تنها تا صفحه کلید پیشروی می‏کند.
 


ادامه مطلب...
 

 

با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات بی سیم بالاخره جایگزین روش های ارتباطی سابق شد. «بلوتوث» هم یکی از همین روش های ارتباطی است که بطور خودکار عمل می کند و در چند سال اخیر استفاده از آن بسیار گسترش یافته است....

 
 

بزرگترین نکته مثبت «بلوتوث» اینست که می تواند ارتباطی بی سیم، ارزان و خودکار، بین دستگاه های الکترونیکی برقرار کند. البته روش های دیگری هم برای برقراری ارتباط بدون سیم مانندFI-WI یا ارتباط INFRARED(اشعه مادون قرمز) وجود دارند. در اشعه مادون قرمز، امواج نوری با فرکانس پایین است که توسط چشم انسان قابل تشخیص نیستند.

معمولا در کنترل از راه دور تلویزیون ها و دستگاه های الکترونیکی از اینفرارد استفاده می شود، اما با وجود قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن استفاده از آن در دستگاه های مختلف، استفاده از این تکنولوژی خالی از اشکال هم نیست.
اول اینکه دو دستگاهی که می خواهند با استفاده از اینفرارد با هم ارتباط برقرار کنند باید حتما در خط دید مستقیم یکدیگر قرار داشته باشند. دومین مشکل اینست که اینفرارد همیشه یک ارتباط یک به یک برقرار می کند. یعنی شما می توانید داده ها را بین کامپیوتر و لپ تاپ رومیزی تان منتقل کنید، اما امکان برقراری ارتباط همزمان با یک دستگاه دیگر مانند پرینتر یا... وجود ندارد. اما «بلوتوث»، در حقیقت یک نام تجاری برای شبکه های بی سیم شخصی(PAN) است که با استاندارد مشخصی شناخته می شود. «بلوتوث» با استفاده از یک فرکانس برد کوتاه رادیویی و پروتکل ارتباطی برای مصارف با توان پایین و برد کوتاه(۱متر، ۱۰۰متر) می باشد که با نصب یک میکروچیپ ارزانقیمت در دستگاه ها فعال می شود. دستگاه هایی که در حد فاصل مجاز از یکدیگر قرار دارند می توانند با استفاده از بلوتوث با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:چرا بلوتوث پرطرفدار است؟ , توسط سیبادو
 
پس از آنکه بازار محصولات دیجیتالی پوشیدنی رونق گرفت،شرکت های فعال در زمینه لوازم کامپیوتری نیز در پی آن هستند تا هرکدام با ارائه محصولات جدید سهم به سزایی از این بازار کسب کنند.ساعت های هوشمند دیجیتالی نیز یکی از این محصولات می باشند که این روزها در فهرست بهترین لوارم الکترونیکی هوشمند قرار گرفته اند.

 

 
همچنین پس از آنکه اپل و سامسونگ برنامه های خود برای ساخت ساعت دیجیتالی را اعلام کردند و قرار است به زودی این محصول را مطابق با نیازهای کاربران خود و همگام با محصولات جدیدشان وارد بازار کنند،مایکروسافت نیز برای عقب نماندن از بازار رقابت،اعلام کرد که قصد دارد ساعت هوشمندی مبتنی بر ویندوز تولید کند.

 
هنوز از ویژگی های این ساعت هوشمند دیجیتالی اطلاعات درستی در دسترس نیست،اما شنیده های حاکی از آن است که این محصول با صفحه نمایش 1.5 اینچی لمسی ساخته می شود.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

به تازگی نسل جدید شارژهای تلفن همراه به بازار عرضه می شوند که با استفاده از تجزیه ی آب انرژی الکترونیکی تولید می کنند.

 
به نقل از سی-نت، نسل جدید شارژهای همراه با قابلیت استفاده از سوخت های پاک تا بهار آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.این شارژها با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی آب می توانند انرژی الکتریکی تولید کرده و باتری تلفن های همراه را شارژ کنند.

این محصول جدید با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی اتم های هیدروژن موجود در آب کار می کند.قیمت شارژ در حدود 230 دلار و قیمت بسته ی های سوختی آن 4 دلار گفته شده است.کاربران با استفاده از مقدار کمی آب و بسته های سوختی می توانند انرژی الکتریکی تولید کنند.شارژ جدید می تواند 2.5 وات یا معادل 5 ولت انرژی الکتریکی تولید کند که برای شارژ یک تلفن همراه هوشمند مناسب است.

از این محصول نوظهور می توان در موارد اضطراری و عدم دسترسی به برق استفاده کرد.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

درگاه USB یکی از محبوب ترین ورودی های رایانه ها می باشد که می توان با استفاده از آن دستگاه های زیادی را به رایانه متصل کرد.

 
 

یکی از پر استفاده ترین ورودی های رایانه درگاه USB می باشد.این درگاه پر استفاده می تواند لوازم بسیاری را به رایانه ها متصل کند.در این گزارش تعدادی از جذاب ترین این دستگاه ها را معرفی می کنیم.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

یخچال با چراغ LED برای مسافرت

یکی از مشکلات مسافرت های طولانی با وسیله شخصی نیاز به وسیله سرد کننده برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی فاسد شدنی می باشد.

 
 


 

برای این منظور مسافران مجبور به حمل یخ هستند که این کار در بسیاری از مواقع نتیجه مناسبی ندارد و در صورت بالا رفتن زمان مسافرت و ذوب شدن یخ باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود.

در اختراعی جدید،مخترعین یخچالی ساخته اند که می تواند با استفاده از چراغ های LED سرما تولید کند.این یخچال یک محصول قابل حمل می باشد که می تواند همه جا استفاده شود.چراغ های LED به کار رفته در LiddUp Cooler با باتری 9  ولت کار کرده و تا 40 ساعت می توانند روشن بمانند و مانع از گرم شدن محیط شوند.

از دیگر ویژگی های جالب این محصول قابل حمل قابلیت ضد ضربه بودن آن می باشد که حتی اگر از یک  وسیله با سرعت 80 مایلی پرت شود آسیب نخواهد دید.این یخچال 79 دلاری همچنین ضد آب نیز می باشد
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

طراحی عجیب ولوو برای کامیون ها

تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.

 
 


تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

نسل جدید کامپیوترها که از بلوک های ژنی ساخته می شوند، DNA Computer نام دارند. این نسل کامپیوترها به خاطر سرعت، مینیاتوري بودن و پتانسیل ذخیره داده شان، جایگزین کامپیوترهای سیلیکونی به شمار می آیند. پژوهش های اخیر در مورد این نسل از کامپیوتر ثابت کرده که DNA کامپیوترها توانایی حل معادلات پیچیده ی ریاضی و ذخیره سازی داده های بسیاری را دارند.

 
 

 محدودیت های چیپ های سیلیکونی
 

این دسته از چیپ ها حدود 40 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند و تولیدکنندگان در کوچک تر، سریع تر و پیچیده تر سازی آنها نسبت به مدل های قديمي تر موفق بوده اند. طبق قانون مور، سایز میکروپردازنده ها هر 18 ماه نصف می شود. با این وجود برای کوچک، سریع و پیچیده و فشرده سازی چیپ های سیلیکونی محدودیت هایی وجود دارد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

ویندوز هفت تعداد زیادی میانبر های صفحه کلید معرفی کرده است که برای کسانیکه که زیاد با کامپیوتر سر و کار دارند و می خواهند سریع تر کار های خود را انجام دهند می تواند بسیار مفید باشد از طرفی تعداد زیاد این میانبر ها هم خود مشکل ساز شده است و پیدا کردن میانبر های مفید کمی سخت شده است. به همین منظور لیستی از مهمترین آنها را در اختیار خوانندگان عزیزsebado قرار می دهیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


مهمترين قطعات كامپيوتر براي بازي


وقتي به فكر خريد يك كامپيوتر جديد هستيد يا مي خواهيد كامپيوتر خود را ارتقا دهيد انتخاب صحيح قطعات سخت افزار بسته به كاربرد شما بسيار مهم است.


     

  بسياري افراد براي كامپيوتر خود هزينه زيادي مي پردازند در حالي كه آن را براي كارهاي دفتري ساده و سبك استفاده مي كنند و عملاً از قابليتهاي آن استفاده نمي كنند و بعضي افراد كامپيوتري مي خرند كه پس از مدت كوتاهي مجبور مي شوند قطعات مهم آن را عوض كنند چون جوابگوي نياز آنها نيست لذا در اين مقاله از مقالات آموزشي يادبگير دات كام شما را با قطعات مهم براي انتخاب كامپيوتري كه جوابگوي بازيهاي رايانه اي باشد بيشتر آشنا كنيم. همانطور كه مي دانيد يك كامپيوتر تركيبي از قطعات مختلف است و هر كدام از آنها در اجراي هر چه بهتر بازي مورد نظر شما نقش خاص خود را دارد حال به بررسي قطعات مؤثر در اجراي درست يك بازي رايانه اي مي پردازيم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

در گوگل مانند یک حرفه ای جستجو کنید


 

اگر زیاد از گوگل استفاده می کنید احتمالا می دانید که پیدا کردن اطلاعات ناب و جدید گاه می تواند بسیار خسته کننده باشد و گاه به نتیجه دلخواه هم دست پیدا نمی کنید لذا قصد داریم در این مقاله نکاتی را برای استفاده هر چه موثرتر از گوگل بیان کنیم تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

10 نکته برتر برای پست الکترونیک


امروزه پست الکترونیک یا ایمیل پرکابرد ترین نمود استفاده از اینترنت در دنیاست. اگر از پست الکترونیک به درستی استفاده شود می تواند برقراری ارتباط بین افراد دور و نزدیک را به شدت تسهيل کند. و اگر از آن به درستی استفاده نشود ممکن است بیش از آنکه مفید باشد ایجاد مشکل نماید.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


آیا واقعا وسایل الکترونیکی سرطان زا هستند؟

به احتمال زیاد شما هم تا الان شایعات سرطان زا بودن وسایل الکترونیکی به خصوص تلفن های موبایل رو شنیده اید و شاید هم ان ها را باور کرده باشید اما در این مطلب شما نشان خواهیم داد که چرا سرطان زا بودن وسایل الکترونیکی شایعه ای پیش نیست....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


تعریف سیستم عامل اندروید و مهمترین ویژگی های آن
 

اندروید ،(android) سیستم عامل گوگل (نوشته شده بر حسب زبان برنامه نویسی جاوا) مخصوص تلفن همراه و تبلت و به تازگی تلویزیون و ساعت مچی است که به صورت متن باز و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌گیرد ، همینطور ، اندروید بر پایه لینوکس استوار است....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


کابل HDMI چیست و چگونه عمل می کند؟
 

HDMI یا High Definition Multimedia Interface که به معنی رابط همزمان تصویر و صدا بصورت دیجیتال است؛ در واقع HDMI رابط جدیدی برای انتقال تصویر و صوت با کیفیت بسیار بالا، بین دستگاه خواننده و پخش کننده است. این فناوری از تجمع 19 سیم در یک کابل ساخته شده است و قابلیت انتقال داده را با سرعت 5 گیگابایت در ثانیه، دارا می باشد....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 16 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


نرم‌افزار برای دیدن به کمک نابینایان آمد


 

محققان دانشگاه آریزونا موفق به چاپ عکسهایی ویژه شبکه های اجتماعی شده اند، به صورتی که افراد نابینا می توانند با استفاده از لمس کردن این تصاویر را ببینند.

 

محققان باور دارند عکس صورت در زندگی اجتماعی و عاطفی انسانها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ابداع جدید آنها می تواند امکان مشاهده این عکسها را برای افراد نابینا به وجود آورد.
محققان برای ابداع این فناوری از محقق نابینایی الهام گرفته اند که هممواره آرزو داشت اطلاعات تصویری و گرافیکی بیشتری در اختیار داشته باشد. قابل دسترس کردن تمامی اطلاعات گرافیکی دیجیتال برای نابینایان چالش بزرگی است از این رو محققان تنها بر روی عکسهایی متمرکز شدند که افراد معمولا از آنها برای صفحات شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

جی پی اس چیست و چگونه کار می کند ؟


جی‌پی‌اس یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی (Global Positioning Systems)، یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره‌ای است که از شبکه‌ای با حداقل ۲۴ ماهواره تشکیل شده است. این ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار زمین قرار داده شده‌اند. جی‌پی‌اس در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال ۱۹۸۰ استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


بزرگ راه هوشمند


جاده ای را تصور کنید که در هنگام بارندگی و لغزندگی، سطح جاده مانند یک نمایشکر شما را از وجود لغزندگی و یخ زدگی مطلع سازد.


     

تصور کنید شب هنگام در حال رانندگی در یک جاده بدون چراغ هستید و تنها منبع اتکای شما چراغ های اتومبیل شماست و هیچ چراغ خارجی در سطح جاده وجود ندارد.

یا جاده ای را تصور کنید که در هنگام بارندگی و لغزندگی، سطح جاده مانند یک نمایشکر شما را از وجود لغزندگی و یخ زدگی مطلع سازد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

كارت Eye_Fi


 

شركت سازنده كارت Eye_Fi كار شگفت انگيزي كرد. آنها يك حافظه 2 گيگا بايتي با قابليت ارتباط بي سيم (امواج راديويي) را بر روي يك كارت جمع كرده اند. جالب اينكه اين كارت از نظر ظاهري هيچ تفاوتي با يك كارت SD معمولي ندارد و نه از آن ضخيم تر و نه درازتر است.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۴

صاحبان ای میل یاهو ! این مطلب را فوری بخوانید
 
بالاخره پس از یک دوره زمانی چند ساله و بعد از شرکتهای گوگل و مایکروسافت، شرکت یاهو پروتکل SSL را برای سرویس ایمیل خود فعال کرد.این کار  به دنبال نامه های متعدد از سوی EFF، ACLU، گزارشگران بدون مرز و تعدادی از سازمان های دیگر  به شرکت یاهو (ماریسا مایر) برای ایجاد تغییر و به منظور کمک به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران ،صورت گرفته است.
مشخصه بارز SSL بصورت HttpS می‌باشد که شاید بارها در اینترنت مشاهده کرده باشید و به سادگی از آن گذر کرده باشید.

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد , محافظت می‌کند تا در این انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند. SSL یک استاندارد صنعتی است و توسط ملیون‌ها وب سایت در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

در حال حاضر و بعد از این تغییر ، این سرویس و استفاده از اتصال SSL در سایت یاهو اختیاری بوده!! و گزینه HTTPS به طور پیش فرض فعال نیست، اما امکانی ایجاد شده است که کاربران می توانند آن را در اکانت خود با چند کلیک فعال نمایند.
در طول چند سال گذشته،  بارها توسط کارشناسان امنیتی درخواستهای متعددی به شرکت  یاهو جهت اعمال سرویس HTTPS داده شد اما تاکنون این شرکت هیچ اقدامی قابل مشاهده ای برای  انجام این کار صورت نداده است. متاسفانه، این تاخیر کاربران این شرکت را در معرض خطر، به خصوص  اخلال در ایمیل یاهو نموده است .با این حال، این حرکت توسط یاهو یک گام مهم در جهت ارائه کاربران یاهو ایمیل با امنیت بیشتر بر روی حساب های خود است.
 
برای فعال کردن این گزینه SSL توسط کاربران کافی است بعد از لاگین کردن در اینباکس خود در یاهو و انتخاب گزینه‌ی Mail Options در بخش General عبارت Turn on SSL را یافته و گزینه‌ی Make your Yahoo! Mail more secure with SSL (i.e. preventing others from accessing your account at Internet cafes) را تیک کرده و سپس دکمه Save را کلیک کنید و برای فعال شدن یک بار از ایمیل خود خارج شوید و مجددا Login کنید.
برای تشخیص صحت اینکار کافیست آدرس بار خود را چک کنید و مطمئن شوید که آدرس ای میل شما بجای http با https شروع شود
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز ۷ می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو
می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

این ابزار برای نصب ویندوز برای نوت بوک شما ،یا دسکتاپ تان از طریق درایو usb فلش می باشد.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:نرم افزار بوت ویندوز از طریق usb, توسط سیبادو

آموزش به همراه تصویر در ادامه مطلب:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:آموزش چت کردن با دو یا چند ID یاهو مسنجر به صورت همزمان , توسط سیبادو

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو