سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 سریالهایی که چند سالی است از طریق شبکه های خانگی توزیع می شود همواره با حواشی مختلف روبرو بوده است .

یکی از پر حاشیه ترین این سریال ها مجموعه قلب یخی است . قلب یخی که در فصل گذشته با توزیع بسیار نامناسبی که داشت اعتراض بسیاری از مخاطبان را در بر داشت در سری جدید با تغییر گسترده عوامل کارگردانی و بازیگری روبرو شد.

تغییرات بوجود آمده این دیدگاه را در ذهن مخاطب ایجاد کرد که در این سری دیگر شاهد اینگونه مسائل نخواهیم بود . ولی اکنون چند هفته ای است که از توزیع مجموعه 8 سری جدید می گذرد ولی هنوز از مجموعه 9 خبری نیست .

وبسایت رسمی این سریال نیز از دسترس خارج شده است. خبرنگار حوادث دات نت پس از جستجو به وبلاگی برخورد کرد که اعلام نموده :"مجموعه 9 هفته آینده توزیع می گردد".

حال سوال اینجاست بحث نظارت بر روند تولید و پخش اینگونه سریال ها بر عهده چه سازمانی است؟ کلاهی که سر مخاطب اینگونه سریال ها می رود را چه کسی پاسخگوست؟

چه تضمینی است که این مجموعه به پایان برسد و به سرنوشت قهوه تلخ دچار نشود؟

سریالی که هنوز در ابتدای تولید است و همچنین سابقه خوبی در تهیه و توزیع ندارد بر چه اساس و معیاری مجوز توزیع می گیرد؟

و در پایان جواب اعتماد از دست رفته مخاطبانی که نسبت به تهیه نسخه اصلی مجموعه با قیمت 3 هزار تومان اقدام کرده و مجموعه ای ناقص دریافت کرده اند را چه کسی می دهد ؟

خانم مهناز افشار و جناب مدیری که از بیننده درخواست می کنند این سریال را کپی نکنند از مسئولین تهیه و توزیع اینگونه سریالها چه انتظاری دارند و وقتی از آبروی خود برای این سریال ها هزینه می کنند در عوض چه تضمینی دریافت می نمایند؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو