سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

دختر ۱۴ ساله هوگو چاوز با انتشار تصویری از خود در حالی که صورت خود را با اسکناس دلار پوشانده است ، خشم مردم ونزوئلا را که تصویری انقلابی از چاوز و خانواده اش دارند را برانگیخته است .

در همین حال «گاردین » گزارش داده است که در هفته جاری انتشار تصاویر «روزینز چاوز» ، به یکی از بحث های اصلی مردم در ونزوئلا تبدیل شده است . انتشار این تصاویر از آنجا دردسر ساز شده است که هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا ، مدت های مدیدی است که می کوشد دلار را از مبادلات ارزی این کشور حذف کند و بسیاری از مردم این کشور برای سفر و کارهای ضروری خود به نمی توانند اندازه کافی دلار تهیه کنند .


بسیاری از شهروندان ونزوئلا با نشان دادن اعتراض خود در محیط های مجازی به این عمل دختر چاوز، نوشته اند در حالی که آنها نمی تواند به اندازه نیازشان «بولیوار» واحد پول این کشور را با دلار معاوضه کنند ، دختر رئیس جمهور با دلارهایی در دست تصویر یادگاری منتشر می کند .

بر اساس قانونی که در سال ۲۰۰۳ در ونزوئلا تصویب شده است ، مردم این کشور در سال فقط می توانند ۳۰۰۰ دلار با پول ملی این کشور معاوضه کنند . این در حالی است که برخی از شهروندان این کشور برای به دست آوردن یک دلار هم باید به بازار سیاه کاراکاس مراجعه کنند .

دختر ۱۴ ساله چاوز در گذشته هم تصاویری از خود و یک خواننده موسیقی پاپ را منتشر کرده بود که برای مردمی که تصور یک زندگی انقلابی و ضد غربی از خانواده رئیس جمهور را دارند پذیرفتنی نبود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو