سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران امروز در اجلاس " دموکراسی" در بالی اندونزی نخستین واکنش خود پس از پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشان داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از فاکس نیوز احمدی نژاد در سخنرانی خود در این اجلاس گفت : " دموکراسی در عمل به حاکمیت اقلیت تبدیل شده است و اکثریت مردم در تصمیمات اساسی جوامع نقش تعیین کننده ندارند. به وضع اروپا و آمریکا نگاه کنید.  انتخابات که یکی از صحنه‌های اصلی تجلی اراده مردم است به صحنه مبارزات تبلیغاتی سرمایه‌داران و هزینه‌های سنگین تبدیل شده است و بسیاری از عناصر مستقل، پاک و کارآمد فرصت حضور در حاکمیت پیدا نمی‌کنند."

احمدی نژاد گفت :" هزینه‌های تبلیغاتی موجب تعهد حاکمان به گروههای خاص شده و عملاً آنها را از اهتمام به مطالبات اکثریت مردم بازداشته است."

وی در عین حال افزود : " امروز دموکراسی به عنوان آخرین دستاورد بشر، تنها شیوه شناخته شده‌ای است که می‌تواند راهی به سوی استقرار زمامداری صالح محسوب گردد.

 

احمدی نژاد خاطر نشان کرد :" دموکراسی آنقدر جاذبه دارد که بسیاری آن را قله دستآوردهای بشر معرفی می‌نمایند. دموکراسی امیدهای فراوانی را برانگیخته است و مبارزات گسترده‌ای صرف تبیین و استقرار آن در جای جای جهان شده و می‌شود.

در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 رکورد هزینه های انتخاباتی شکسته شد و بیش از 2 میلیارد دلار صرف هزینه های کمپین های دو نامزد رقیب دموکرات و جمهوریخواه شد.

بیشتر این مبالغ از طریق کمک های مالی شرکت های بزرگ در اختیار دو نامزد اصلی انتخابات قرار گرفت ، با این حال قوانین انتخاباتی آمریکا نظارت بسیار شفافی روی هزینه های انتخاباتی نامزدها دارد و هر نامزدی که از این قوانین تخطی کند مجازات می شود.

www.leobux.ir/

bardiyabux.com/
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, توسط سیبادو