سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

گلشیفته فراهانی حالا بعد از افتضاحات جنسی که به بار آورد با بازیگر مرد دوران طاغوت هم‌بازی شده است.

دختر کوچک بهزاد فراهانی که اخیرا با بهروز وثوقی در یک تئاتر هم‌بازی شده است پیش از این با بدنی عریان در برابر دوربین‌ حاضر شده بود. البته این اقدام او از سوی خانواده بدون هیچ‌گونه واکنشی و با سکوت سپری شد.

اما بعد از حضور همزمان بهزاد فراهانی و دخترش در جشنواره‌ای در دبی و عکس‌های این دو با یکدیگر که از سوی افکار عمومی بازخورد خوبی نداشت همه منتظر یک برخورد جدی بودند، برخوردی که جلوی تکرار چنین رفتارهایی را بگیرد چرا که تصور می‌شد حداقل خانواده گلشیفته اقدامات زشت، غیر انسانی و غیر فرهنگی را تایید نمی‌کنند.
حالا گلشیفته فراهانی در گفت‌وگویی که شبکه‌های سلطنت‌طلب آن را پخش کردند از رضایت کامل پدرش برای هم‌بازی شدن با بهروز وثوقی خبر داده است. گلشیفته فراهانی می‌گوید: برای بازی با بهروز وثوقی از پدرم اجازه گرفتم که اتفاقا با استقبال او مواجه شدم!

هر چند این اظهارات تاکنون از سوی بهزاد فراهانی تکذیب نشده اما باید گفت که ادامه این روند یعنی توهین به ملت ایران و خانواده‌های شهدا. اگر بهزاد فراهانی تاکنون به خاطر اعمال زشت و غیر انسانی دخترش در برابر مردم پاسخ‌گو نبوده دست از تایید او هم بردارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو