اگرچه هزینه حسابگری در هر ثانیه به صورت نمایی کاهش یافته، هزینه های ITاز این رویه پیروی نمی کند، اما نسبتا به عنوان درصدی از بودجه و هزینه های شرکت گسترش می یابد.چرا؟ هزینه خدمات کامپیوتری(مشاوره، یکپارچه سازی سیستم ها) به سرعت افزایش یافته، هزینه نرم افزارها هنوز بالاست، و شدت حسابگری و ارتباطات همزمان با کاهش دیگر هزینه ها افزایش می یابد.برای مثال، کارمندان اکنون امکانات مجهز تری را استفاده می کنند، به سخت افزار قویتر و پر هزینه تر در مدلهای مختلف نیاز دارند (لپ تاب، کامپیوترهای رو میزی، HDNDHELD، TABLET COMPUTERS ).
شرکت ها همچنین با چالش های دیگری نیز مواجه هستند.آنها نیاز به تلفیق اطلاعات که در مکان های متفاوت نگهداری می شوند و از پایگاه های مختلف به دست می آیند(تلفن، سیستم های کامپیوتری قدیمی، اینترانت، سایت های اینترنتی، کامپیوترهای رو میزی وموبایل )دارند. شرکت ها همچنین نیاز به زیر ساخت های واکنشی دارند که بتوانند در مقابل فشار زیاد کاری و حملات معمول از جانب هکر ها و ویروس ها مقاومت نمایند. به دلیل افزایش انتظارات مشتریان و کارکنان از خدمات،شرکت ها برای برآوردن این مطالبات بایستی خدمات دهی خود را افزایش دهند.
در ادامه:
تلفیق کامپیوترها و پایگاه های ارتباطات از راه دور
Grid Computing
On-Demand Computing(utility Computing)کامپیوتر بر حسب تقاضا(حسابگری سودمند)
Autonomic Computing کامپیوتر های خودکار
Edge Computing کامپیوترهای حاشیه ای
چهار زمینه اصلی در انقلاب پایگاه نرم افزاری معاصر وجود دارد
نرم افزار برای یکپارچه کردن شرکت ها
سرویس ها وب و طراحی خدمت محور
برون سپاری نرم افزار
بسته های نرم افزاری و نرم افزار های زیر ساختی
Autonomic Computing کامپیوتر های خودکار
برای دریافت متن کامل و اسلاید های پاوروینت با ایمیل ما تماس حاصل فرمایید.
نظرات شما عزیزان: