سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

آخرین خبر اینکه علی لاریجانی گفت: بحث‌های مختلفی بین دولت و مجلس درباره یارانه‌ها و سایر مسائل اقتصادی مطرح است ولی هنوز به هیچ نتیجه روشنی نرسیده‌ایم.

نماینده مردم قم افزود: مشخص نیست نشست مشترک مجلس و دولت تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به توافق‌های جدید دولت و مجلس درباره هدفمندی یارانه‌ها، گفت: در شرایط فعلی هیچ‌گونه توافقی روی سناریوهای قیمتی دولت درخصوص حامل‌های انرژی حاصل نشده است و بر این اساس هیچ‌یک از قیمت‌های مطرح‌شده درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تأیید نمی‌کنیم.

ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با مهر در عین حال افزود: قیمت بنزین به هیچ وجه 2500تومان نمی‌شود. وی با اشاره به اینکه قطعا تا پایان سال‌جاری فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرایی نخواهد شد، تأکید کرد: بدون شک اجرای فازهای جدید قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور متوقف نخواهد شد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به‌منظور حمایت از صنایع و تولیدکنندگان قیمت سوخت و انرژی به‌صورت ترجیحی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزایش می‌یابد، اظهارداشت: افزایش ترجیحی قیمت مانع رونق اقتصادی نخواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی هم اعلام کرد: آمار و ارقامی که در مورد تبعات اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و قیمت سوخت و حامل‌های انرژی از سوی برخی افراد در رسانه‌ها مطرح می‌شود نه‌تنها صحت ندارد بلکه این عده با اعلام آمار و ارقام غیرکارشناسی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به ادعاهای برخی که هدف دولت از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها سیاسی است ، خاطرنشان کرد: ادعاهای بی‌اساس برخی باعث شد فاز اول هدفمندی یارانه‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی به‌مدت شش‌‌ماه مسکوت بماند و در دولت دهم اجرا شود؛ حال درباره فاز دوم نیز همین تعبیر را به‌کار می‌برند درصورتی که این موضوع صحت ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو