سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو


* چرا احمدی نژاد در معرض چنین امتحان شدیدی قرار گرفته و در مرز سقوط است؟ اگر به فکر علاج نباشیم ممکن است به سرنوشت کسانی که سقوط کرده اند مبتلا شویم.
* منتظری به عنوان مظهر تقوا در حوزه های علمیه بود و امام آن را حاصل عمر خود می دانست. زمانی که منتظری قائم مقام بود معتقد بود طبق موازین شرعی رئیس جمهور از طریق ولی فقیه باید منصوب شود . زمانی که ایشان از قائم مقامی کنار گذاشته شد همه چیز را منکر شد.
*مقام معظم رهبری در تمام سالهای حکومتشان رفتار و کردارشان با گذشته تفاوتی نکرده و همان متانت و وقار همیشگی را دارند.
*سخنانی مانند ما با ملت اسرائیل دوست هستیم از افرادی است که خودخواه و خودپرست هستند و زمانی که سخن می گویند هزار مشکل برای مملکت بوجود می آورند.
* نتیجه بت پرستی آن می شود که کسی مانند احمدی نژاد با آن موقعیت اسیر دست مشایی شود .نتیجه این بت پرستی آن می شود که از مسیر رهبری دچار تردید شده و شاهد پلشت ترین و بی قانون ترین دولت در نظام جمهوری اسلامی هستیم.
* کسانی که مسائلی مانند رمالی و جن گیری را مطرح می کنند اسیر فرد مرموزی مثل مشایی هستند .احمدی نژاد خود را در معرض سقوط قرار می دهد. وی با موقعیت و اعتباری که در میان مردم داشت قربانی غرور و خودپرستی شده است.
* هر دولتی که نمی تواند قدمی بردارد می گوید نگذاشتند. اینها همه شعار است چرا که این دولت ها طرح و برنامه ندارند.
*اگر آقای عسگراولادی به این شکل عنوان کرده که موسوی و کروبی عامل فتنه نبودند درست است چرا که روی این حادثه از 20 سال پیش کار شده بود. موسوی و کروبی ناچیزتر از آنند که بتوانند آفریننده این فتنه باشند . اینها آلت دست بودند. باید کسانی که آلت دست بودند را با کسانی که آفریننده آن بودند از هم جدا کنیم.
* هیچ کس روز اول منافق زاییده نشده و این اطرافیان هستند که می توانند چهره ها را تخریب کنند. یکی از کسانی که احمدی نژاد را به روز سیاه نشاند مشایی بود.
*حسن خمینی مسئولیت و رسالتش را به عنوان نوه امام به خوبی انجام نداد. انحرافاتی در نشر آثار امام بوجود آمده است . امیدوارم که خدا ایشان را متنبه کرده و در خدمت ولایت فقیه باشد.
*آقای هاشمی خود را وارث انقلاب می دانست و گمان می کرد ایشان باید انقلاب را رهبری و کارگردانی می کرد. از الطاف الهی بود که به نحوی کنار زده شد تاسمتی در این خصوص نداشته باشد. ایشان از سال 64 بدنبال این بود که شعار مرگ بر آمریکا سر داده نشود و بدنبال ارتباط با آمریکا بود.
*مکتب ایرانی به دشمنان اسلام خدمت کرد. سالهای بسیاری رژیم آل سعود در پی آن بود که اسلام ایران را اسلام یهودی نشان دهد. زمانی که مکتب ایرانی مطرح شد دشمنان از این حربه استفاده کرده و تبلیغات بسیاری کردند.
*زمانی که رهبری فرمودند مشایی صلاحیت ندارد و باید کنار گذاشته شود ایشان اگر ولایی بود باید خداحافظی می کرد. نه اینکه پست بالاتری می گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: