سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

سایپا ۱۵۱(کارا) اولین وانت سبک کم مصرف شهری در ایران است که علاوه بر انطباق کامل با استاندارد آلایندگی یورو۴، از نظرایمنی نیز از قابلیتهای مناسبی برخورداراست.

بر اساس این گزارش موتور سایپا ۱۵۱ بطورکامل با استاندارهای یورو۴ منطبق است و مراحل طراحی و انجام آزمایش ها و تستهای نهایی این خودرو با موفقیت به پایان رسیده است.

در طراحی موتور ام ۱۳ علاوه بر استانداردهای یورو۴، توسعه و ارتقای فنی و عملکردی محصول نیز درنظر گرفته شده است.توان این موتور ۱۲ درصد و گشتاور موتور ۶ درصد افزایش یافته است. همچنین مصرف سوخت این موتور نیز ۲ الی ۳ درصد نسبت به موتورهای فعلی خانواده x۱۰۰ کاهش پیداکرده است.

این خودرو یک محصول کاربردی جهت استفاده درمعابر شهری است و با توجه به عدم وجود خودروی کار کوچک و متوسط در ایران، این محصول می تواند بسیاری از نیازهای بازار راتامین کند.

همچنین بدلیل وجود امکانات مناسب در کابین ، کاربری این خودرو می تواند تا سطح پوشش نیاز خانواده نیز پیش برود.

دومین محصولی که در مراسم روز نهم بهمن ماه از آن رونمایی می شود، خودروی سواری X۱۰۰ اتوماتیک (AMT) است.
سایپا این سیستم را با هدف طراحی مکانیزم اتوماتیک بدون تعویض دنده ابداع کرده که هیچ شباهتی به نمونه های خارجی در آن مشاهده نمی شود.

سیستم AMT ترکیبی از کنترل کننده های مکانیکی و الکترونیکی است که در کنار گیربکس ۵ دنده افزایش سرعت دستی نیز به ایفای نقش می پردازد.

داخلی سازی ۹۰ درصدی و هزینه بسیار پائین آن نسبت به گیربکس اتوماتیک و همچنین سهولت بیشتر در رانندگی و کاهش مصرف سوخت، از ویژگی های سیستم AMT می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو