سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

پایگاه خبری دانا در شنیده های این هفته خود از احتمال حضور هاشمی رفسنجانی درانتخابات خبر داد 
شنیده های این سایت را در ادامه می خوانید:
 *شنیده شده است که یکی از افراد بسیار خاص در محفلی خصوصی که در یکی از سفرهای استانی خود برپا کرده بود گفته است که از قول من بنویسید که هاشمی قطعا نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خواهد شد. آنها در این سفر به مراسم عزادری یکی از مسئولان ارشد سابق نظام نیز رفته بودند. آنها همچنین تصمیم داشتند همه رانندگان تاکسی و اتوبوس را جمع آوری و جلسه ای را با آنها برپا کنند گه به دلایلی عملی نشد.

*طبق شنیده های خبرنگار دانا، اخیرا لنکرانی از چهره های شاخص جبهه پایداری در دیداری خصوصی که با آیت الله مصباح داشته درباره مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری صحبت های ویژه‌ای گفته است. که در این جلسه آیت الله مصباح از وی خواسته است خود را به عنوان مطلوب جوانان حزب الهی به عنوان کاندیدای انتخابات مطرح کند...

*با راه اندازی ترکیب ۲+۱ به عنوان ائتلاف چهره های مطرح برای انتخابات پیش رو، اعتراض ها و اختلاف هایی در میان چهره های دیگر اصولگرا به گوش می‌رسد..

* اخیرا افرادی چون موسوی لاری، انصاری و یونسی از چهره های اصلاح طلبان، در نشست های محفلی خود درباره انتخابات ریاست جمهوری سعی کرده اند با استفاده از کلید واژه "افراد معتدل" چهرهایی را در جامعه مطرح کنند. این در حالیست که برخی از این افراد در جلسات سخن از عدم حضور و تحریم انتخابات به زبان می آوردند.

* در ادامه نشست های مخفی چهره های پشت پرده اصلاح طلبان، استراتزی هایی خاص در سه محور برای در پیش گرفتن در ایام انتخابات در دستور کار قرار گرفته شده است. پیروی از گفتمان و نظریه های لیبرالی (ع ک.س)، توجه و سرمایه گزاری جدی برای پیروزی در انتخابات شورای های اسلامی شهرها و روستاها و همچنین التهاب آفرینی و ایجائدتشنج سیاسی برای از بین بردن آرمش در فضای کشور از محورهای اصلی بوده است.

*شنیده شده است یکی از چهره های اقتصادی سیاسی نزدیک به دولت در این ایام بدنبال تهیه و انتشار بولتن و ویژه نامه ای با نام( سپهر انتخاباتی) است .

* شنیده شده است، قرار است کلید واژه "انتخابات آزاد" که مبدع و طراح اصلی آن یکی از چهره های شاخص و بازیگردان در دنیای سیاست است به هدف ترساندن جریان رقیب تکرار شده و در گفتمان ها از سوی وی و افراد تحت نفوذش تکرار شود.

* بازهم از محافل خصوصی برخی جریانات شکست خورده سیاسی اخباری به گوش می رسد که سعی دارند چهره های شاخص و سران فتنه را تطهیر و از آنها اتهام زدایی کنند تا با گسترش این فرضیه نظام را واردار به عقب نشینی کرده و فضا را برای نقش آفرینی مجدد آنها فراهم کنند. متاسفانه اخیرا برخی افراد بی بصیرت جریان موسوم به اصولگرا نیز در دام این پروژه افتاده و سخنانی نسنجیده در این اواخر به زبان آورده اند.

* از دیگر برنامه های بازی های سیاسی جریان اصلاح طلبان رفع اتهامات از احزاب و گروههای داخلی طراح فتنه ۸۸ از جمله حزب منحله مشارکت، مجاهدین انقلاب و حزب کارگزاران است.

*بر اساس شنیده های خبرنگار دانا، اخیرا احمدی نژاد در جلسه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن از رفع ممیزی در حوزه کتاب به زبان آورده است. و تاکید داشته است که موانع قانونی این کار را می توان رفع کرد.

*شنیده شده است در دیدار اخیر صالحی وزیر خلرجه کشورمان با مرسی طرفین ابراز علاقه زیادی برای ایجاد ارتباط بین دو کشور داشته اند. در این دیدار مرسی انتقادهایی را نسبت به مواضع ایران در قبال عربستان سعودی و برخی کشورهای خلیج فارس مطرح کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو