سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
روزنامه جمهوري اسلامي سخت ترين وظيفه ممكن در اين روزها را بر عهده گرفت!
علت انتقادها به خاطر زنده بودن هاشمي است/ اگر انتخابات سالم برگزار شود؛ وي با تفاوت چشمگير پيروز مي‌شود!

 در حالي كه طي روزهاي گذشته به علت انتشار اخبار مربوط به اقدامات مجرمانه مهدي هاشمي، اعتراض مردم به وي وخانواده اش شدت گرفته است، روزنامه جمهوري اسلامي با انتشار سرمقاله اي ضمن دفاع عجيب و غير منطقي از هاشمي ؛ سخت ترين كار ممكن طي روزهاي اخير را برعهده گرفت.

به گزارش رجانيوز، اين روزنامه كه پول بيت المال اداره مي شود و بواسطه عملكرد جناحي خود، در افكار عمومي به روابط عمومي مكتوب خاندان هاشمي رفسنجاني شهرت دارد؛ بدون اشاره به اتهامات امنيتي - اقتصادي مهدي هاشمي كه طي روزهاي اخير منجر به افزايش انتقادها به وي و پدرش شده است؛ علت اين انتقادها را زنده بودن هاشمي دانسته و ضمن تعريض به نظام جمهوري اسلامي در برگزاري انتخابات سالم! نوشته است:
 
"امروز هم بعد از آنهمه تخریب و سمپاشی که در تاریخ دهه‌های اخیر بی‌نظیر است، اگر انتخاباتی با درجه سلامت و خلوص همان انتخابات برگزار شود، باز هم آقای هاشمی رفسنجانی با تفاوت چشمگیر درصدر فهرست قرار خواهد داشت."
 
اين ادعاي بامزه در حالي صورت مي گيرد كه مشخص نيست منظور از انتخابات سالم چيست؟ آيا انتخابات سال 84 كه توسط دولت همفكر هاشمي برگزار شد و طي آن وي با شكست معنادار  عيار مقبوليت خود نزد توده هاي مردم را فهميد، سالم نبوده است؟
 
آيا انتخابات رياست جمهوري سال 88 كه همگان از حمايت آشكار هاشمي رفسنجاني از ميرحسين موسوي مطلع بودند و با اين حال وي تقريبا نيمي از آراي احمدي ن‍ژاد را كسب كرد؛ پيام مردم درك نشد؟ 
 
چه اتفاقي افتاده است كه مدتهاست رمز موفقيت در افكار عمومي، تقابل با هاشمي رفسنجاني است و هر كس بتواند دوگانه اي از خود و هاشمي بسازد، مورد اقبال مردم قرار ميگرد؟
 
هم چنين در بخش ديگري از اين سرمقاله، ضمن تكرار همه شعارهاي تكراري و صدبار شنيده شده حاميان هاشمي براي دفاع از وي، ادعا شده انتقادات به هاشمي منجر به سو استفاده رسانه هاي خارجي مي شود اما توضيحي داده نشده كه آيا سواستفاده هاي پرشمار رسانه هاي خارجي از مواضع و اقدامات هاشمي رفسنجاني و خانواده وي طي سالهاي اخير نيز مشمول اين قاعده مي شود يا خير؟
 
به عنوان مثال اظهارات محسن مخملباف از عناصر فتنه گران در خارج از كشور كه در 27 تیر 88  در گفتگو با راديو فردا با اشاره به خطبه های نمازجمعه هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: «‏من اطلاع دقيق دارم كه خاندان آقاي هاشمي در يك ماه اخير بسيار مؤثر بوده و هر وقت آقاي هاشمي خواسته كمي متمايل به راست شود، با خشم فرزندان خود روبرو شده است و آن ها توانسته اند مواضع متعادل تري را به او تحميل كنند‏. نبايد نقش خاندان آقاي هاشمي را در اين ميان ناديده گرفت‏.» جزو حمايت هاي ضدانقلاب از هاشمي و خانواده وي محسوب نمي شود؟
 
گفتني است مسيح مهاجري مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي؛ در زمان رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني مشاور وي بود و همواره طي سالهاي بعد از انقلاب به دفاع غير منطقي، احساسي و متعصبانه از اقدامات هاشمي رفسنجاني در افكار عمومي شهره است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو