سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

مطهري: طرح سرباز قهرمان مسئله سربازي را تخريب مي‌کند

نماينده مردم تهران در مخالفت با طرح سرباز قهرمان گفت: اين طرح مسئله سربازي را تخريب و تضعيف مي‌کند در صورتي که مي‌توان پاداش را به گونه ديگري براي نخبگان و قهرمانان در نظر گرفت.

alt علي مطهري نماينده مردم تهران، ري، شميرانات واسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (يكشنبه سوم ديماه) و در جريان بررسي طرح سرباز قهرمان در مخالفت با اين طرح گفت: زمان ارائه اين طرح به مجلس چند روز قبل از آغاز مسابقات المپيک بود و اين طرح بيشتر براي روحيه دادن به قهرمانان ورزشي کشور انجام شد.

وي در ادامه با بيان اينکه اين طرح تا حدودي عجولانه و احساساتي تنظيم و مطرح شده است، افزود: ايراد اصلي بنده به اين طرح همان مخالفتي است که برخي ديگر از نمايندگان مطرح کردند که ما با اين طرح مسئله سربازي را تحقير و تخريب مي‌کنيم، در خيلي جاها زماني که در صدد ارائه پاداش به نخبگان هستيم اعلام مي‌کنيم مدتي از سربازي اين افراد کاسته شود.

مطهري ادامه داد: طبعا اين  موضوع اين ذهنيت را در مردم ايجاد مي‌کند که مسئله سربازي يک امر ضروري است و براي افراد بيکاري و نوعي اتلاف وقت است بنابراين به هر بهانه‌اي بايد از سربازي فرار کنيم.

نماينده مردم تهران در ادامه اظهار داشت: در اسلام سربازي و مجاهدت در راه اسلام يک امر مقدس است و در نظام اسلامي همه مردم بايد سرباز باشند و ما بايد سربازي را ارج نهيم نه اينکه ارزش آن را پايين بياوريم.

وي ادامه داد: حضور قهرمانان و نخبگان در پادگان‌ها ما مي‌تواند تاثيرگذار باشد و قهرمانان مي‌توانند در آنجا الگو باشند، اما مشکلاتي که اين ورزشکاران براي مرخصي جهت حضور در مسابقات دارند مي‌تواند با يک هماهنگي با سازمان نظام وظيفه و وزارت ورزش و جوانان حل شود بنابراين نيازي به قانون نيست.

مطهري با بيان اينکه پاداش‌ها به شکل ديگري قابل تامين است، اظهار داشت: ما نظرمان اين نيست که به اين قهرمانان پاداش داده نشود اما نظرم بر اين ا ست که پاداش به گونه ديگري به اين افراد در نظر گرفته شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 4 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو