سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

سالهاست باشگاه‌های ایران عنوان فرهنگی را با خود یدک می‌کشند اما از آنجایی که کمتر کار فرهنگی در این باشگاه‌ها انجام می‌شود، هرازچندگاهی شاهد اتفاقات تلخی هستیم که می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.
آزار جنسی بازیکن توسط لیدر تیم لیگ برتری !

به گزارش عرش نیوز : با وجود اینکه برخی باشگاه های لیگ برتری در تلاشند تا مسائل فرهنگی را با اهمیت تر از قبل در اولویت برنامه های خود قرار دهند، اما بازهم شاهد اتفاقات تلخی در برخی تیم های باشگاهی هستیم که بعضا با آبروی یک خانواده و یا آینده یک جوان فوتبالیست بازی می شود و شخصیت اجتماعی او زیر سوال می رود.



این اتفاقات تلخ خصوصا در تیم های پایه و مدارس فوتبال سالهاست که رخ می دهد و هرازچندگاهی مسئولان را بر آن می دارد که تمرکز بیشتری روی مسائل فرهنگی این تیم ها داشته باشند اما باز هم برخی اوقات اتفاقاتی خارج از اختیارات آنها رخ می دهد.


 


در این مورد شنیده می شود در تازه ترین اتفاق یکی از لیدرهای باشگاه لیگ برتری بازیکن تیم جوانان این باشگاه را اغفال کرده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اما مسئولان این باشگاه مطرح به دنبال حل و فصل این ماجرا هستند تا تبعاتش گریبان این باشگاه را نگیرد.



 با اینکه از جزئیات دقیق این ماجرا اطلاع دارد اما به واسطه برخی ملاحظات اجتماعی از افشای جزئیات آن خودداری می کند و این مطلب را نیز با این هدف منتشر می کند که مسئولان امر نظارت بیشتری بر تیم های پایه باشگاهای مختلف داشته باشند تا از این پس خانواده ها با آرامش و اطمینان بیشتری فرزندانشان را به مدارس فوتبال و تیم های پایه باشگاه های فرهنگی - ورزشی بفرستند و نگران این اتفاقات نباشند!آزار جنسی بازیکن توسط لیدر تیم لیگ برتری!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو