سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

تیم فوتبال منچستریونایتد عصر یکشنبه موفق شد در دربی شهر منچستر با نتیجه 3 بر 2 مقابل منچسترسیتی به برتری برسد.

زمانی که "ریو فردیناند" مشغول شادی برای به ثمر رسیدن گل سوم و پیروزی بخش توسط "رابین فن پرسی" بود یک سکه به سمت وی پرتاب شد و بالای چشم چپ این بازیکن را شکافت.

بر پایه گزارش مهر به نقل از سان، اتحادیه فوتبال انگلستان بلافاصله تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرد و باشگاه منچسترسیتی هم طی اطلاعیه‌ای از این بازیکن عذرخواهی کرد.

فردیناند پس از پایان دیدار در صفحه اختصاصی توییتر خود نوشت: «چه نتیجه‌ای، 3 امتیاز! چه شیرین. هر کسی آن سکه را پرتاب کرد، چه ضربه‌ای زد! نمی‌توانم باور کنم آن سکه مسی، 2 پنی ارزش داشت، تصور می‌کنم ارزش آن حداقل یک میلیون پوند بود! از جو هارت برای اینکه آن دیوانه را کنترل کرد تشکر می‌کنم.»
 

ضارب سکه که یکی از هولیگان‌های تیم فوتبال سیتی بود از صندلی خود به داخل زمین دویده بود که "جو هارت"، دروازه بان من سیتی، مانع از پیشروی وی شد.

ماجرای این دربی جنجالی به همین جا ختم نشد. جمعی از هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پایان بازی بیرون ورزشگاه اتحاد تجمع کردند و منتظر "ماریو بالوتلی" شدند. آنها مهاجم ایتالیایی من سیتی را در حالی که سوار بر بنتلی گرانقیمت خود بود دست انداختند و علیه وی شعار دادند.

پلیس شهر منچستر اعلام کرد ضارب ریو فردیناند را دستگیر کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو