سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
پاسخ جالب آقا به دانش‌جعفري/ خاطرات يامين‌پور از حواشي ديروز، امروز، فردا/ سيب‌زميني‌هايي كه جليلي به صاحب‌خانه‌اش وعده داد!

 رجانیوز: هشت ماهي كه بين انتخابات 88 تا روز 9 دي فاصله بود را بگذاريم كنار، چراكه احتمالا آنها هم درگير فتنه بودند و بنده‌هاي خدا درست نمي‌دانستند قضيه از چه قرار است و چكار بايد بكنند. اما خيلي از اين نهادهاي فرهنگي بعد از آن هم كاري نكردند. قبل از 9 دي كه فتنه بود و اوضاع در هم؛ بعد از آن هم كه الحمد لله فتنه تمام شده بود و همه چيز برگشته بود سر جايش! پس حق داشتند اين نهادها كه نسبت به فتنه قاعده شتر ديدي نديدي را بكار ببرند و يك صفحه كتاب يا دو سكانس فيلم يا يك نت موسيقي نسازند. دارم نهادهايي را مي‌گويم كه كاميون كاميون بودجه فرهنگي از بيت المال مي‌گيرند و بيلان كاري پر و پيماني هم دارند براي تحويل به مسئولان بالا دستي؛ حتي اگر نتيجه هشت ماه دفاع مقدس از جمهوريت و اسلاميت نظام چيز ديگري بود!

به گزارش رجانيوز، اما مگر در آن هشت ماه اين نهادها و مسئولانش به ميدان آمدند و قضيه را از كف خيابان‌ها جمع كردند كه حالا انتظار داشته باشيم در جهت تبيين و تحليل فتنه 88 و چگونگي شكستش كاري كنند؟ همان مردمي كه 9دي را خلق كردند حالا هم با امكانات ناچيزشان دارند اين كار را انجام مي‌دهند.

 نمونه‌اي از اين مردم در پيشواي ورامين، موسسه جمع و جوري راه انداخته‌اند و بجز دو دوره برگزاري جشنواره داستان فتنه، چندين عنوان كتاب هم دراينباره منتشر كرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو