سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

خبرگزاری عربین بیزنس در آستانه سالگرد ۴۱ سالگی امارات تصاویری از قبل و بعد از بازسازی دوبی منتشر کرده است. یکی از این عکس ها توسط یک عکاس ۲۹ ساله ایرانی به نام اسد عزیزی گرفته شده است که تمام سال های زندگی خود رو در دوبی گذرانده است.

جاده شیخ زاید:
جاده ای که شهر را به ابوظبی و جبل علی وصل می کند، بزرگراهی هشت بانده که در دو طرف آن، آسمان خراش های فراوانی مشاهده می شوند.



برج العرب:
برج العرب هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند.



فرودگاه دوبی

فرودگاه اصلی شهر دوبی، بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی می‌باشد. این فرودگاه مرکز هوایی اصلی خاورمیانه است و دارای ۳ ترمینال است. در سال ۲۰۱۰ به طور متوسط هفته‌ای ۶،۰۰۰ پرواز توسط ۱۳۰ شرکت هواپیمایی به ۲۲۰ مقصد از این فرودگاه انجام شده‌است. این فرودگاه سیزدهمین فرودگاه پررفت‌وآمد جهان و چهارمین فرودگاه تجاری پررفت‌وآمد جهان می‌باشد به طوری که در سال ۲۰۰۹ موفق به جابجایی ۴۰٫۹ میلیون نفر گشته‌است. ترمینال ۳ این فرودگاه دارای مرکز خرید بزرگی می‌باشد که توانسته عنوان سومین مرکز خرید معتبر جهان را کسب کند.



باشگاه قایق های بادبانی دوبی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو