سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 
باران موشکهای ایرانی در انتظار اسرائیلی ها/ اتهام جدید آمریکا علیه ایران
خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: یک روزنامه انگلیسی از پیامدهای خطرناک ماجراجویی احتمالی صهیونیستها علیه ایران خبر داد و یک رسانه آمریکایی، اتهام حمله سایبری به تاسیسات نفتی عربستان را متوجه ایران کرد.

" فاینشال تایمز " چاپ آمریکا از مصاحبه فاطمه هاشمی رفسنجانی با این رسانه خبر داد که در این مصاحبه خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی اشاره ای به اوضاع اقتصادی و انتخابات آینده ریاست جمهوری و نقش پدرش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران داشته است.

" واشنگتن پست " روزنامه آمریکایی با پوشش دیدار وزیر خارجه آلمان با وزیر خارجه ترکیه به نقل از " وستر وله" وزیر خارجه آلمان نوشت : وزیر خارجه آلمان از کشورهای اروپایی خواست تا تحریم ها علیه ایران را تشدید کنند. 

دیگر روزنامه آمریکایی یعنی " نیویورک تایمز" با اشاره به حملات سایبری به موسسات مالی آمریکا و تاسیسات نفتی عربستان سعودی بدون ارائه هیچ مدرکی، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه رفته و نوشت : مقامات آمریکا متقاعد شده اند که حملات سایبری اخیر به بانک ها و موسسات مالی آمریکا و تاسیسات نفتی عربستان که کامپیوترهای صنعت نفت این کشور را فلج کرده اند توسط ایران صورت گرفته است.

" نیویورک پست " دیگر روزنامه آمریکایی با اشاره به نفوذ پهباد ایرانی به عمق رژیم صهیونیستی که توسط حزب الله لبنان هدایت می شد نوشت : ارسال تصاویر زنده از تاسیسات سری نظامی اسرائیل به مراکز نظامی ایران و حزب الله بیانگرشکاف در حریم هوایی اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) و دور جدید مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه است. 

" دیلی تلگراف " چاپ انگلیس با درج مطلبی در خصوص تبعات حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران برای صهیونیستها نوشت : حمله به ایران می تواند سبب سرازیر شدن هزاران موشک تلافی جویانه ایران و حزب الله به سرزمینهای اشغالی شود که بسیار متفاوت از موشک باران سال 2006 خواهد بود، زیرا در آن زمان حزب الله 10 هزار موشک در اختیار داشت، اما در حال حاضر 50 هزار.

همچنین این روزنامه نوشت در جنگ 2006 موشک های حزب الله فقط مناطق شمالی سرزمین های اشغالی را هدف قرار می دادند اما موشکهای حزب الله در حال حاضر قادرند تمام مناطق سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, توسط سیبادو