طبق هماهنگی های انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذرماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، با ورود پایانه های فروشگاهی این بانک به طرح شاپرک، از این پس فرآیند تسویه با پذیرندگان که پیشتر به صورت آنی صورت می پذیرفت، با استفاده از بستر سامانه پایا و به تناسب نزدیکی زمان انجام تراکنش به سیکل های سامانه مزبور (در 7سیکل سامانه پایا) طبق جدول ذیل پیاده سازی شده است.
شماره سیکل
|
زمان انجام تراکنش
(تجمیع تراکنش های فی مابین هر سیکل)
|
آغاز واریز به حساب پذیرندگان
|
1
|
از ساعت 18 روز قبل تا ساعت 4 صبح
|
ساعت 6:05
|
2
|
از ساعت 4 تا ساعت 8
|
ساعت 9:35
|
3
|
از ساعت 8 تا ساعت 10
|
ساعت 11:35
|
4
|
از ساعت 10 تا ساعت 12
|
ساعت 13:35
|
5
|
از ساعت 12 تا ساعت 14
|
ساعت 15:35
|
6
|
از ساعت 14 تا ساعت 16:30
|
ساعت 18:05
|
7
|
از ساعت 16:30 تا ساعت 18
|
ساعت 20:05
|
بر اساس این گزارش، بانک ملت ضمن سپاس از تعامل و همکاری درخور قدردانی مشتریان در زمینه مشکلات حادث شده به سبب پیاده سازی طرح مذکور، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب و دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک خواهد بود.
در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفن های 1556در تهران و 82488- 021در شهرستان ها و همچنین مرکز تماس شرکت به پرداخت ملت با شماره تلفن های 27312731 و22770970- 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود.
نظرات شما عزیزان: