سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

در پي كشف جسد سوخته يك زن در خودروي رها شده‌اي در جاده منتهي به فردوسيه شهريار در غرب استان تهران، شوهر وي به اتهام قتل دستگير شد.

اين متهم در بازجويي پليسي ادعا كرد، روز حادثه هنگام تعليم رانندگي به همسرش بوده كه خودرو دچار نقص فني شده و آتش گرفته و وي قصد داشته با گالن آب، آتش خودرو را خاموش كند، اما به اشتباه گالن بنزين را برداشته و با ريختن روي خودرو، باعث مرگ همسرش شده است.

به گزارش جام‌جم، روزهاي پاياني آبان امسال مردي هنگام بازگشت به خانه‌اش در فردوسيه شهريار در غرب استان تهران متوجه خودروي پرايدي شد كه در حاشيه جاده آتش گرفته است.

مرد رهگذر براي نجات راننده آن به خودرو نزديك شد و مشاهده كرد زن جواني در ميان شعله‌هاي آتش بشدت سوخته است و بسختي نفس مي‌كشد.

جسد سوخته زن جوان در خودرو

مرد رهگذر بلافاصله با سامانه 125 آتش‌نشاني و مركز فوريت‌هاي پليسي 110 نيز تماس گرفت و حادثه را گزارش داد.

دقايقي بعد آتش‌نشان‌ها و ماموران انتظامي با حضور در محل حادثه به اطفاي حريق پرداختند، اما موفق به نجات زن جوان نشدند و او بر اثر سوختگي شديد فوت كرد.

در پي اين حادثه و گزارش موضوع به بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي عمومي و انقلاب شهريار در غرب استان تهران، جسد زن جوان براي مشخص شدن هويت وي به پزشكي قانوني منتقل شد.

در اين مرحله كارآگاهان جنايي پليس آگاهي شهريار با توجه به خودروي پرايد كه به‌طور كامل سوخته و فقط بخشي از پلاك آن قابل مشاهده بود، به بررسي پلاك خودرو و استعلام از سامانه پليس راهنمايي و رانندگي پرداختند و متوجه شدند مالك خودرو مردي است كه در يكي از محله‌هاي شهريار زندگي مي‌كند.

كارآگاهان جنايي با به‌دست آمدن اين اطلاعات متوجه شدند، زن جوان راننده خودرو نبوده و احتمال اين‌كه قرباني يك جنايت شده باشد، وجود دارد.

در ادامه، مالك اصلي خودرو به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت تا اين كه ماموران متوجه شدند او و همسرش چندي پيش خانه‌شان را ترك كرده و به مكان ديگري رفته‌اند و كسي از آنها خبري ندارد.

غيبت مرموز زن متهم

تحقيقات براي يافتن اين زوج ادامه داشت تا اين‌ كه چند روز پيش كارآگاهان جنايي، خانه آنها را در يكي از محله‌هاي جنوبي شهريار پيدا كردند و با ورود به خانه فقط مردي را كه مظنون پرونده بود، شناسايي كردند و از همسر وي خبري نبود.

اين مرد براي تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد و ادعا كرد همسرش چند روزي است با خودرو از خانه خارج شده و بازنگشته و جستجويش براي پيدا كردن وي بي‌نتيجه مانده است.

زن سوخته همان فرد گمشده بود

در پي اين اظهارات، ماموران، تصاوير زن كشته شده را به وي نشان دادند و همان موقع مرد جوان تائيد كرد كه جسد متعلق به همسرش است. در اين مرحله با مشخص شدن هويت جسد سوخته، شوهر وي دوباره بازجويي شد و اين بار اعتراف كرد كه ناخواسته مرگ همسرش را رقم زده است.

رانندگي دردسرساز

متهم با اشاره به نحوه وقوع حادثه به پليس گفت: روز حادثه همسرم را براي تعليم رانندگي به حومه شهر برده بودم. هنگام تمرين خودرو خراب شد و كنار جاده توقف كرديم.

به بررسي خودرو پرداختم و با توجه به نقص فني آن به همسرم گفتم هر وقت درخواست كردم خودرو را روشن كند. هنگام تعمير سيم‌ها بودم كه ناگهان سيم‌ها جرقه زدند و خودرو آتش گرفت. خواستم از صندوق عقب بطري آب را بردارم تا سيم‌ها را خاموش كنم.

وي اضافه كرد: به اشتباه بطري بنزين را برداشتم و روي آتش ريختم كه ناگهان شعله‌ور شد و خودرو آتش گرفت. همسرم در خودرو جا مانده بود و هرچه تقلا مي‌كرد، نمي‌توانست خارج شود. سعي كردم او را نجات دهم كه موفق نشدم. همان‌موقع از ترس با جا گذاشتن همسرم در خودروي در حال سوختن فرار كردم و ديگر به محل بازنگشتم. هنگام دستگيري متوجه مرگ همسرم شدم.

بنابراين گزارش، در پي اظهارات متناقض متهم، براي وي از سوي بازپرس شعبه سوم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار قرار بازداشت موقت صادر شد.

تحقيقات پليس آگاهي از متهم براي مشخص شدن رازگشايي از اين حادثه آغاز شده است. همچنين كارشناسان آتش‌نشاني بررسي و تحقيق در اين زمينه را آغاز كرده‌اند تا مشخص شود آيا خودروي متهم روز حادثه دچار نقص فني شده است يا خير؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو