سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 
عصر ایران؛ ارژنگ حاتمی - در یکی از خبرگزاری ها خواندیم:  "ایران جایزه بهترین فدراسیون فوتبال آسیا را کسب کرد." و احسنت گفتیم به طنزنویسی که این سوژه و این تیتر را انتخاب کرده است! اما هر چه چشم گرداندیم ندیدیم جایی از مطلب نوشته باشد که این متن "طنز" است!
خودما را نیشگون گرفتیم! خیر! خواب نیستیم! ... به دور و بر نگاه کردیم! خیر! دوربین مخفی هم نیست! ... با خودمان گفتیم شاید این خبرگزاری با ما شوخی کرده است! .... به چند خبرگزاری دیگر رفتیم! خیر! گویا واقعیت دارد! "فدراسیون فوتبال ایران، بهترین فدراسیون فوتبال آسیا در سال 2012 شده است!" ... نمی دانستیم AFC هم اهل شوخی است؛ بامزه بود!

***
در همین راستا نشستیم و با خودمان عکس العمل برخی از افراد را بعد از شنیدن این خبر حدس زدیم:

عادل فردوسی پور: وی بعد از اینکه شونصد بار سرش را به دیوار می کوباند توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل می شود و در بین راه به او چندین آرام بخش تزریق می کنند!

وزیر ورزش: خب دیگه! فکر کنم دیگه چاره ای واسه همکاری با این فدراسیون نداریم! سریع چندتا خبرنگار رو جمع کنین مصاحبه کنم، وگرنه کفاشیان همه افتخارات این موفقیت رو به اسم خودش تموم می کنه! توی ورزش تنبیه برای یکی هست و تشویق برای همه!

علی پروین: با انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدارسیون آسیا 70 درصد صعود به جام جهانی طی شده، فقط مونده 50 درصد باقیمانده اش!

خیابانی: انتخاب ایران به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال از نظر AFC نشون می ده که از نظر AFC، فدراسیون ایران بهترین فدراسیون در آسیاست!!

***
بریده شدن روده ی کفاشیان!

شنیده می شود کفاشیان بعد از گرفتن این جایزه این شعر را سروده است: "خوشحال و شاد و خندانم! قدر ریاست رو نمی دانم! خنده کنم من! قاقاه کنم من! خندانم!" ؛ وی همچنین خطاب به تمامی  منتقدانش گفته است: "ها ها ها ها! حالا که می تونم بخندم! اصلا اینقدر می خندم تا چشمتون در بیاد! ها ها ها ها"

گفتنی است ایشان در انتهای این جلسه اینقدر خندید تا از خنده روده بر شد! وی برای بخیه شدن روده اش هم اکنون در بیمارستان حضور دارد!

***

در انتها نظر شما به یک دیالوگ بی ارتباط با کلیت این متن جلب می کنیم:

-  اوه! دیدی چی شد؟! مجری اشتباهی برگه ی رتبه بندی تیم ها رو برعکس دستش گرفته بود و تیم آخر رو به جای اول برنده اعلام کرد!

- بیخیال! صداش رو در نیار! کسی متوجه نمیشه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:کفاشیان , فدراسیون فوتبال , فردوسی پور, توسط سیبادو