سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 
 
 
 
 
خداداد عزيزي تاکيد کرد: چنين درگيري‌هاي لفظي بين بازيکنان يک تيم پيش مي آيد و چيز عجيبي نيست. در واقع مانند در گيري لفظي دو برادر در يک خانواده است.
مهر - مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال ايران پس از گذشت 15 سال از دلايل درگيري لفظي خود با علي دايي، پيش از بازي با تيم ملي استراليا پرده برداشت.
  
خداداد عزيزي در خصوص صحبت‌هاي ابراهيم تهامي در برنامه 90 مبني بر اينکه پيش از بازي برگشت پلي آف با استراليا در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 1998، بر سر شام بين خداداد عزيزي و علي دايي درگيري پيش آمد که با وساطت بازيکنان ختم به خير شد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: در آن شب من در يک طرف ميز به اتفاق برخي از بازيکنان بلند بلند مي خنديديم که در آن طرف ميز علي دايي بلند خطاب به ما گفت: "اگر تيم صاحب داشت اينها به خود اجازه نمي دادند که بلند بلند، بدين شکل بخندند".

وي در همين خصوص افزود: در آن لحظه من به دايي گفتم "آيا منظورت من هستم؟" که او گفت "بله و بيخود مي کني بلند مي‌خندي." من نيز خطاب به او گفتم "بلند خنديدن من به خودم مربوط بوده و ربطي به تو ندارد" که با وساطت ساير بازيکنان اين درگيري لفظي خاتمه پيدا کرد و به هيچ وجه درگيري فيزيکي پيش نيامد.

عزيزي تاکيد کرد: چنين درگيري‌هاي لفظي بين بازيکنان يک تيم پيش مي آيد و چيز عجيبي نيست. در واقع مانند در گيري لفظي دو برادر در يک خانواده است.

مهاجم پيشين تيم ملي فوتبال ايران در مورد اظهار نظر ديگر تهامي مبني بر اينکه ترکيب تيم ملي در بازي با استراليا توسط والدير ويه‌را، سرمربي تيم تعيين نشده بود و ترکيب تيم از تهران به کادر فني تحميل شده بود، گفت: من در جريان دقيق اين موضوع نيستم بنابراين نه آن را تاييد و نه تکذيب مي کنم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 11 آذر 1391برچسب:خدادا عزیزی , علی دایی , ابراهیم تهامی, توسط سیبادو