سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

خداداد عزیزی از درگیریش با علی دایی پرده برداشت

در آن شب من در یک طرف میز به اتفاق برخی از بازیکنان بلند بلند می خندیدیم که در آن طرف میز علی دایی بلند خطاب به ما گفت: “اگر تیم صاحب داشت اینها به خود اجازه نمی دادند که بلند بلند، بدین شکل بخندند”.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از گذشت ۱۵ سال از دلایل درگیری لفظی خود با علی دایی، پیش از بازی با تیم ملی استرالیا پرده برداشت.

خداداد عزیزی در گفتگو با مهر در خصوص صحبت‌های ابراهیم تهامی در برنامه ۹۰ مبنی بر اینکه پیش از بازی برگشت پلی آف با استرالیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸، بر سر شام بین خداداد عزیزی و علی دایی درگیری پیش آمد که با وساطت بازیکنان ختم به خیر شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آن شب من در یک طرف میز به اتفاق برخی از بازیکنان بلند بلند می خندیدیم که در آن طرف میز علی دایی بلند خطاب به ما گفت: “اگر تیم صاحب داشت اینها به خود اجازه نمی دادند که بلند بلند، بدین شکل بخندند”.

وی در همین خصوص افزود: در آن لحظه من به دایی گفتم “آیا منظورت من هستم؟” که او گفت “بله و بیخود می کنی بلند می‌خندی.”  من نیز خطاب به او گفتم “بلند خندیدن من به خودم مربوط بوده و ربطی به تو ندارد” که با وساطت سایر بازیکنان این درگیری لفظی خاتمه پیدا کرد و به هیچ وجه درگیری فیزیکی پیش نیامد.

عزیزی تاکید کرد: چنین درگیری‌های لفظی بین بازیکنان یک تیم پیش می آید و چیز عجیبی نیست. در واقع مانند در گیری لفظی دو برادر در یک خانواده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهار نظر دیگر تهامی مبنی بر اینکه ترکیب تیم ملی در بازی با استرالیا توسط والدیر ویه‌را، سرمربی تیم تعیین نشده بود و ترکیب تیم از تهران به کادر فنی تحمیل شده بود، گفت: من در جریان دقیق این موضوع نیستم بنابراین نه آن را تایید و نه تکذیب می کنم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 10 آذر 1391برچسب:ابراهیم تهامی, خداداد عزیزی, علی دایی, توسط سیبادو